ناخن‌های طلایی و پایه‌ای که عاشقشان می‌شوید

ناخن‌های طلایی و پایه‌ای که عاشقشان می‌شوید

24 مرداد 1399

ترکیب لاک‌های طلایی و پایه، یک ترکیب ایده‌آل از ایده‌های کلاسیک و ترندی در کنار هم است. علاوه بر این، زمانی که این دو رنگ را با هم ترکیب می‌کنید، گزینه‌های پیش روی شما عملا بی‌شمارند. اگر به این حرف اعتقاد ندارید، ما در ادامه مطلب آن را به شما ثابت می‌کنیم. علاوه بر آن، مطمئنیم آن قدر از این ایده‌های جذاب و زیبا خوشتان می‌آید که بلافاصله پس از تمام شدن مطلب، مستقیماً به سراغ طراح ناخنتان می‌روید تا یکی از این طرح‌های جذاب و شیک را برای شما پیاده سازی کند!

ناخن‌های طلایی و پایه‌ای که عاشق آن‌ها می‌شوید

زمانی که طراحی‌های ناخن با استفاده از رنگ پایه با طلایی و یا اکلیلی همراه می‌شوند، مقاومت در برابر آن‌ها غیرممکن می‌شود. در عمل فرقی ندارد که کدام مورد از طراحی‌های ترکیبی رنگ‌های پایه و طلایی را انتخاب می‌کنید، در پایان نتیجه نهایی از چیزی که انتظار داشته‌اید زیباتر و جذاب‌تر خواهد شد.

دیزاین طلایی ناخن با اکلیل

دیزاین طلایی ناخن با اکلیل و سنگ تزئینی

دیزاین طلایی ناخن

طرح‌های شگفت‌انگیز ناخن برای زنان پیشرو

جذابیت ناخن‌های با رنگ صورتی پایه به آن دلیل است که قابلیت آن را دارند که تنها ظرف چند دقیقه، به ناخن‌های شما ظاهری صاف و ملایم هدیه دهند. کافی از فقط اندکی رنگ طلایی به ناخن‌های صورتی پایه‌تان اضافه کنید و مطمئن باشید که جذابیت نتیجه کار، تضمین شده است.

لاک نود با دیزاین سنگ‌های تزیینی

دیزاین طلایی ناخن

نوار‌ها و قاب‌های طلایی لوکس 

این روزها طرح‌های هندسی طرفداران بسیار زیادی دارند. به همین دلیل پیشنهاد ما به شما ترکیب کردن طرح‌های هندسی با نوار‌هایی به رنگ طلایی است. کافی است به این طراحی‌های زیبا تزییناتی مانند سنگ‌های درخشان اضافه کنید تا نتیجه نهایی خیره‌کننده شود.

دیزاین طلایی ناخن روی لاک نود

دیزاین طلایی ناخن روی لاک نود

طراحی‌های ساده دوست‌داشتنی

ترکیب رنگ‌های خنثی و الگوهای فویل ناخن، به طور هم‌زمان هم خیره‌کننده است و هم ساده. علاوه بر آن از آنجا که هر بار در زمان پیاده‌سازی این الگوها، نتیجه نهایی کمی متفاوت می‌شود، عملا الگوبرداری از طراحی ناخن‌های شما برای دیگران غیرممکن بوده و هرگز کسی نمی‌تواند طرح ناخن‌هایی دقیقا مشابه با ناخن‌های شما داشته باشد.

دیزاین طلایی ناخن روی لاک نود

دیزاین طلایی ناخن با اکلیل

دیزاین طلایی ناخن با اکلیل

طرح‌های شیرین و بامزه صورتی خنثی

اگر شما هم از طرفداران طرح‌های بامزه هنری و مینیمالیستی هستید، پیشنهاد ما به شما استفاده از رنگ صورتی نوزادی است؛ اما کار در همین جا تمام نمی‌شود: تاثیر مورد نظر‌تان تنها زمانی حاصل می‌شود که به طراحی‌های ناخنتان رنگ طلایی و یا اکلیلی اضافه کنید تا جذابیت و باکلاس بودن آن‌ها تکمیل شود.

دیزاین طلایی ناخن با اکلیل

دیزاین ناخن با اکلیل طلایی

طرح‌های طلایی و خنثی 

گاهی ترکیب کردن ایده‌های مختلف از ترندهای متفاوت، نتیجه خوبی به دست نمی‌دهد؛ اما این قطعاً یکی از این موارد نیست! ترکیب لاک‌های متالیک، لاک مات با رنگ پایه، سنگ‌های درخشان و عناصر اکلیلی تزئینی فوق‌العاده می‌شود!

دیزاین ناخن با اکلیل طلایی

دیزاین ناخن با اکلیل طلایی و سنگ‌های تزیینی

دیزاین ناخن با سنگ‌های تزیینی

ایده‌های جذاب برای طراحی ناخن با استفاده از رنگ‌های پایه

اگر به دنبال یک طراحی جذاب و خیره‌کننده برای ناخن‌هایتان می‌گردید، فکر می‌کنیم ایده‌ای داریم که تاثیر مورد نظر شما را ایجاد می‌کند. این ایده، ترکیب کردن رنگ لاک پایه با رنگ لاک طلایی و تزیینات مشکی جسورانه است. جالب به نظر نمی‌رسد؟!

دیزاین ناخن با اکلیل طلایی

دیزاین ناخن با اکلیل طلایی

دیزاین ناخن با سنگ تزیینی

بیشتر بخوانید: این پاییز و این ناخن‌های صورتیِ دلبرانه!

مطالب مرتبط