بهترین روش‌ استفاده از گردنبند طلا برای آقایان

بهترین روش‌ استفاده از گردنبند طلا برای آقایان

16 مرداد 1399

آیا تا به حال شده که بخواهید ظاهر خود را جذاب‌تر کنید اما مطمئن نباشید که از کجا باید اینکار را شروع کنید؟ جواهرات یکی از هوشمندانه و تاثیرگذارترین راه‌ها برای اضافه کردن کمی خلاقیت و نوآوری به استایلتان است. انتخاب اکسسوری‌های مردانه از آن دسته چیزهایی است که اغلب دسته کم گرفته می‌شوند اما امسال قرار که همه چیز عوض شود. اگر شما آماده‌ هستید تا چیزی جدید و به روز را برای تغییر استایل خود امتحان کنید، انتخاب زنجیر طلایی مردانه می‌تواند برای شما مناسب باشد. یک گردنبد ضخیم حال و هوایی به روز به لباس‌های شما، بدون زیاده‌روی کردن، می‌دهد و در عین حال این نوع گردنبندها به همه می‌آیند. در این مقاله ما بهترین روش‌ها را برای استفاده از گردنبند طلا جمع آوری کرده‌ایم، پس در ادامه مقاله با ما همراه باشید.

زنجیر طلا

استایل خود را با گردنبند طلای واقعی جذاب‌تر کنید. رنگ طلایی با هر رنگ دیگر به خوبی سِت می‌شود بنابراین شما می‌توانید از این اکسسوری در هر موقعیتی استفاده کنید. یک تی‌شرت ساده سفید را با یک زنجیر تک سِت کنید یا برای داشتن ظاهری فشن‌تر چند لایه زنجیر بیندازید. در زمستان، برای داشتن ظاهری منسجم و جذاب، یک ترنچ کت با رنگی مشابه به استایل خود اضافه کنید. این روشی فوق‌العاده برای به روز کردن استایل شما، بدون زیاده‌روی کردن، است.

زنجیر طلا برای آقایان

زنجیر طلای ضخیم

به جواهرات قدیمی خود با اضافه کردن زنجیری ضخیم استایل و زیبایی بدهید. از یک ناهار ساده گرفته تا قرار ملاقات اول، شما می‌توانید تیپ خود را با تنها با اضافه کردن یک اکسسوری ساده به سطحی جدید از به روز بودن ببرید. آن را از زیر بلوز خود دربیاورید تا خودش را نشان بدهد و با پوشیدن بلوز یقه سه سانت، دستمال گردن یا تی‌شرت طرح‌دار مقداری آن را پیچیده کنید و به آن عمق بدهید. انواع استایل را با یکدیگر ترکیب و سِت کنید تا تیپی خاص و همیشه به روز برای خود درست کنید.

زنجیر طلای ضخیم برای آقایان

زنجیر طلای نازک

قرار نیست که همه جواهرات ضخیم و پهن باشند. یک زنجیر نازک راهی عالی برای ورود بعه دنیای اکسسوری‌هاست بدون اینکه زیاده‌روی کنید. یک گردنبند ظریف و سبک طلایی با پولو شرت، بافت طرح‌دار یا ترنچ کت به خوبی سِت می‌شود، فقط فراموش نکنید که برای داشتن ظاهری  واقعاً جذاب، بلندی گردنبندتان باید پایین‌تر از یقه شما باشد. یک اکسسوری ظریف و کوچک مانند این زنجیر توانایی این را دارد که استایل ظاهری شما را به میزان زیادی جذاب و همیشه به روز کند و اصلاً هم مهم نیست که می‌خواهید کجا بروید. این زنجیر طلایی نازک همچنین به میزان کافی برای استفاده روزمره ظریف هست.

زنجیر طلای نازک برای آقایان

زنجیر چند لایه

زنجیر چند لایه را با انواع بلندی‌ها و رنگ‌های طلایی روی یکدیگر امتحان کنید. از رنگ سفید گرفته تا طلایی، شما می‌توانید آنها را عوض و جایگزین یکدیگر کنید تا ترکیب اکسسوری عالی و دلخواه خود را پیدا کنید. شما می‌توانید یک کت و شلوار کلاسیک با تی‌شرت بپوشید و با استفاده از زنجیرهای انتخابی مقداری جذابیت به استایل خود اضافه کنید. به دنبال گردنبندی باشید که بلندی آن تا یقه شما باید و بقیه زنجیرها را به ترتیب به گونه‌ای اضافه کنید که تا روی قفسه سینه شما برسند، البته اینجا هیچ قانونی وجود ندارد با تغییرات و انتخاب‌های خود کمی خوش بگذرانید.

زنجیر چند لایه برای ريالایان

زنجیر با پلاک

اگر می‌خواهید جواهرات مورد علاقه خود را به رخ دیگران بکشید، حتماً لازم نیست که آن را ساده نگهدارید. یک پلاک به آن اضافه کنید، فرقی نمی‌کند که پلاک دلخواه شما کوچک یا بزرگ باشد، اینگونه استایل و ظاهر خودتان، هر چه که باشد، به گونه‌ای جذاب تغییر می‌دهید. اگر شما واقعاً به خودنمایی کردن علاقه دارید، یک مدلایون طرح ورساچه یا اسم خودتان می‌تواند راهی مناسب برای شروع کردن است. شما می‌توانید یک زنجیر ساده با پلاک قفل و زنجیر یا حتی زنجیرهایی که طرح دانه دانه دارند را به تیپ خود برای داشتن ظاهری منسجم اضافه کنید. هنگامی که آن را از تی‌شرت خود بیرون می‌گذارید، عالی به نظر می‌رسند. از نشان دادن شخصیت خودتان با اکسسوری‌های نترسید.

زنجیر با پلاک برای آقایان

زنجیر سفید یا نقره‌ای

اگر زرد رنگ مورد علاقه شما نیست یا رنگ ملایم‌تری را برای جواهرات ترجیح می‌دهید، چرا زنجیر سفید با نقره‌ای را امتحان نمی‌کنید؟ این زنجیرها اکسسوری‌های زیبا و کلاسیک برای اضافه کردن به استایل شما هستند و در طول ماه‌های سرد سال عالی به نظر می‌رسند. این زنجیر را با تی‌شرت سفید و پلیور ضخیم بپوشید سپس یک کت خزدار نیز به شلوار جین خود اضافه کنید و دیگر استایل شما کامل شده است. این استایل موقعیتی فوق‌العاده برای انداختن چندین گردنبند به صورت چند لایه و با اندازه‌های مختلف است. می‌توانید چندین گردنبند با طول، عرض و پلاک‌های مختلف را با یکدیگر سِت کنید و نگران نباشید، ظاهر شما همچنان مرتب خواهد بود.

زنجیر سفید یا نقره‌ای برای آقایان

بند عینک طلایی

این تابستان وقت آن فرا رسیده است که هنگام استفاده نکردن از عینک آفتابی رو چشمتان، با قرار دادن آن روی سرتان خداحافظی کنید. نه تنها با اینکار ظاهر عینک آفتابی خود را خراب می‌کنید بلکه در حال حاضر دیگر به روز نیست. به جای اینکار زنجیری طلایی به عینک آفتابی خود اضافه کنید، این روشی غیررسمی و تازه برای اضافه کردن جواهرات به استایلتان است. تنها کافیست تا اجازه دهید زنجیر پایین گردن شما قرار بگیرد و حتماً مطمئن شوید که هنگام درآوردن عینک از روی چشمانتان، عینک آفتابی روی وسط قفسه سینه شما قرار می‌گیرد. شما می‌توانید این اکسسوری به صورت دو لایه و انواع رنگ‌ها و طرح‌های اضافه پیدا کنید تا اینگونه آن را منحصر به فرد کنید.

بند عینک طلایی برای آقایان

نحوه استفاده از زنجیرهای طلایی

هنگامی که صحبت از جواهرات می‌شود، انتخاب‌های کلاسیک بهترین هستند. این گردنبندها می‌توانند استایل شما را جذاب کنند اما یک راه درست برای استفاده کردن از آنها وجود دارد. با آنها همیشه بلوز ساده بپوشید، برای ماه‌های سردتر سال یقه اسکی بپوشید اما تی‌شرت برای همه ماه‌های سال مناسب است. فرقی نمی‌کند که تصمیم داشته باشید بافت بپوشید، بلوز دکمه‌دار یا رکابی، از نشان دادن زنجیر طلایی خود نترسید. زنجیرها یکی از زیباترین اکسسوری‌ها مردانه برای استفاده کردن هستند، تنها لازم است تا نواع مختلف پلاک‌ها و طول‌ها را امتحان و زنجیر مورد علاقه خود را پیدا کنید.

زنجیرهای طلایی برای آقایان

بیشتر بخوانید: آقایان خوشتیپ! این 10 آیتم را در کمدتان داشته باشید

مطالب مرتبط