طراحی ناخن آمبره: ترند پاییزی جدید

طراحی ناخن آمبره: ترند پاییزی جدید

07 مرداد 1399

چه چیز خاصی درباره طراحی‌های ناخن شیب‌دار وجود دارد که باعث شده است ترند پاییزی جدید باشند؟ حقیقت آن است که تنوعی که در این طراحی‌های ناخن وجود دارد همان خاص است. رنگ‌ها را به هر شکلی که دوست دارید باهم ترکیب کنید، قوانین را بشکنید، و از خلاقیت و تصورتان استفاده کنید؛ و ما هم اینجا هستیم تا جدیدترین ایده‌ها را به شما ارائه دهیم. لذت ببرید!

طراحی‌های ناخن آمبره سیاه

این روزها همه می‌دانند که چطور ناخن‌های آمبره را پیاده‌سازی کنند؛ اما چیزی که هنوز نمی‌دانید این است که می‌توانید از رنگ‌های تیره هم در مانیکورتان استفاده کنید. نظرتان درباره یک آمبره سیاه و صورتی ملایم، با برق ناخن اکلیلی بر رویش چیست؟

آمبره مشکی ناخن

آمبره مشکی ناخن

آمبره مشکی ناخن با دیزاین گل

ناخن‌های آمبره اکلیلی: مثل یک ستاره بدرخشید!

ناخن‌های آمبره اکلیلی به‌سادگی، باشکوه و شاداب به نظر می‌رسند. ترکیب یک زمینه سیاه براق با اکلیل‌های طلایی شاید یک ایده نسبتاً غیرمعمولی باشد، اما تنها یک نگاه به آن کافی است تا شما را به هوس بیندازد که از آن کپی‌برداری کنید.

دیزاین آمبره صورتی و اکلیلی ناخن

دیزاین آمبره صورتی و اکلیلی ناخن

طراحی آمبره نقطه‌ای پولکی برای دخترهای بامزه

طراحی‌های نقطه‌ای پولکی ساده بینهایت بامزه‌اند، اما وقتی که با ناخن‌های آمبره ترکیب شوند، هیچ طراحی دیگری توان رقابت با آن‌ها را ندارد. این طراحی نقطه‌ای پولکی بر روی زمینه صورتی ملایم، شیرین‌ترین چیزی است که تا به حال دیده‌ایم.

آمبره ناخن با دیزاین خال خالی سفید مشکی

آمبره ناخن با دیزاین خال خالی رنگی

آمبره ناخن با دیزاین خال خالی سفید قرمز

بیشتر بخوانید: 10 مدل طراحی ناخن که می‌توانید خودتان انجامش دهید

لاک ناخن مات همیشه شیک است

وقتی دو ترند را با هم ترکیب می‌کنید، یعنی دارید برای برنده شدن آماده می‌شوید. وقتی نوبت به فصل پاییز می‌رسد رنگ بنفش عالی است، اما برای آنکه یکنواخت نشود آن را با رنگ یاسی آمبره کنید. ترکیب ساده رنگ‌ها جذاب است، اما کارتان را با یک لایه لاک مات‌کننده تمام کنید و دیگر نمی‌توانید از آن چشم بردارید.

آمبره مات ناخن با رنگ بنفش یاسی

آمبره مات ناخن به رنگ بورگاندی

چگونه ناخن‌های آمبره با طراحی اشکال هندسی را پیاده‌سازی کنیم

اگر از ناخن‌های با طرح‌های هندسی خوشتان می‌آید، این طراحی چیزی است که دقیقاً به آن نیاز دارید. طرح‌های هندسی خیره‌کننده سبز و فیروزه‌ای که از رنگ‌های روشن به تیره چیده شده‌اند، طراحی ناخن هندسی شیب‌دار زیبایی را به وجود آورده‌اند. شما چه فکر می‌کنید؟

آمبره ناخن با دیزاین اشکال هندسی

آمبره ناخن با دیزاین اشکال هندسی

طرح‌های پاستیلی شیرین ناخن

اگر تا به حال هیچ‌کدام از طرح‌های آمبره را بر روی ناخن‌هایتان امتحان نکرده‌اید، این طرح‌های پاستیلی می‌تواند گزینه مناسبی برای شروع انتخاب‌هایتان باشد. از آنجایی که در این طراحی رنگ‌های مورد استفاده تضاد چندانی با هم ندارند، تغییر رنگ از نوک ناخن تا انتهای آن خیلی جلب توجه نمی‌کند؛ بنابراین نیازی نیست نگران باشید که نتیجه کار خیلی تابلو یا ضایع شود. با این وجود این طراحی ناخن فقط منحصر به افراد تازه‌کار نیست. هرکسی که به دنبال یک مانیکور ناخن جذاب و در عین حال می‌گردد، از این طراحی ناخن پاستیلی زیبا خوشش می‌آید.

آمبره ناخن به رنگ پاستیلی

آمبره ناخن به رنگ پاستیلی

آمبره ناخن به رنگ پاستیلی

طراحی‌های جسورانه ناخن با استفاده از رنگ‌های طیف آبی

برای داشتن یک طراحی ناخن آمبره جسورانه و چشمگیر نیازی نیست که حتماً از رنگ‌های متضاد استفاده کنید. در عوض، استفاده از رنگ‌های متفاوت در یک خانواده رنگی تضمین می‌کند که طراحی نهایی ناخن شما ظاهر یکدست و ملایمی داشته باشد. برای چنین انتخابی، خانواده رنگی آبی یکی از بهترین گزینه‌های ممکن است، زیرا تنوع رنگ‌های این خانواده بسیار گسترده بوده و از آبی کودکانه تا آبی کاربنی را شامل می‌شود. پس اگر به دنبال یک طراحی آمبره جسورانه و چشمگیر هستید، می‌توانید یکی از طراحی‌های زیر را امتحان کنید.

آمبره ناخن با رنگ آبی

آمبره ناخن با رنگ آبی

آمبره ناخن با رنگ آبی

ناخن‌های هنری آمبره عمودی

راه‌های مختلفی برای پیاده‌سازی طراحی‌های آمبره بر روی ناخن‌ها وجود دارد. اگر ترجیح می‌دهید از یک مانیکور متفاوت با سایر افراد استفاده کنید، طراحی هنری آمبره عمودی را امتحان کنید. این نوع طراحی در عین حال که بسیار منحصر به فرد و ویژه است، به شما گزینه‌های متفاوتی برای طراحی ناخن‌هایتان ارائه می‌کند. برای مثال می‌توانید روی هر یک از ناخن‌هایتان دو رنگ مختلف را با هم مخلوط کنید، و یا یک طراحی کلی برای همه ناخن‌هایتان در نظر بگیرید که در آن، از یک سوی ناخن‌ها با یک رنگ شروع کرده و طراحی کلی در سوی دیگر با رنگ دیگری تمام شود.

آمبره عمودی ناخن با رنگ پاستیلی

آمبره عمودی ناخن با رنگ آبی بنفش

آمبره عمودی ناخن با رنگ آبی صورتی

طراحی ناخن‌های نئونی روشن

همه فکر می‌کردند که ناخن‌های نئونی یک مد زودگذر باشد، اما به نظر نمی‌رسد که این ناخن‌ها به این زودی‌ها از صحنه خارج شوند. علاوه بر این، مطابق با ترندهای مدرن‌تر، با استفاده از رنگ‌های نئونی طراحی‌های خیره‌کننده و جالبی ارائه شده است. یکی از این طراحی‌های جذاب و بامزه ناخن‌های آمبره نئونی است؛ بنابراین زمانی که تصمیم می‌گیرید از این طراحی ناخن استفاده کنید، می‌توانید مطمئن باشید که همیشه و همه جا توجه‌ها را به خود جلب می‌کند.

آمبره ناخن با رنگ نئونی

آمبره ناخن با رنگ نئونی

ناخن‌های آمبره دو رنگ

یکی از محبوب‌ترین طراحی‌های آمبره ناخن، طراحی است که در آن از دو رنگ از دو طیف مختلف رنگی استفاده شده باشد. این طراحی در عین حال که به مواد و تلاش کمی نیاز دارد، به قدری زیباست که نفس را بند می‌آورد. علاوه بر این، استفاده از طیف‌های مختلف رنگی گزینه‌های متنوعی را در دسترس قرار می‌دهد که هر کسی می‌تواند بنا بر ذائقه‌اش، در بین رنگ‌های مختلف انتخاب کند. می‌توانید با طیف‌های مختلف رنگی بازی کنید و از تزیینات مختلف بر روی آن‌ها استفاده کنید یکی از این تزیینات که مانیکور شما را به سطح کاملاً جدیدی می‌برد، استفاده از اکلیل و ستاره‌های درخشان بر روی طراحی ناخن‌های آمبره است. پس اگر دنبال این هستید که ناخن‌هایتان همه نگاه‌ها را به خود جلب کنند، یکی از این مدل‌های زیبا را امتحان کنید.

آمبره دو رنگ ناخن

آمبره دو رنگ ناخن

آمبره دو رنگ ناخن

از بین نرفتن محبوبیت طراحی‌های ناخن آمبره دلایل خوبی دارد. این طراحی چشم‌نواز ناخن باعث تفاوت شما با سایرین می‌شود. از یک طراحی ملایم و متین گرفته تا یک طراحی پر زرق و برق و خیره‌کننده، روش‌های طراحی ناخن مختلفی وجود دارند که می‌توانید بین آن‌ها انتخاب کنید، و حتماً مانیکوری وجود دارد که با آن بیشترین احساس راحتی را داشته باشید.

بیشتر بخوانید: 40 مدل طراحی ناخن آمبره مناسب برای هر موقعیت

مطالب مرتبط