کدام کفش برای پوشیدن با لگین مناسب است؟

کدام کفش برای پوشیدن با لگین مناسب است؟

28 تیر 1399

لگین‌ها علاوه بر اینکه به عنوان راحت‌ترین شلوار در نظر گرفته می‌شوند، همچنین به طور باورنکردنی تطبیق پذیر هستند. نه تنها لگین‌ها برای ورزشگاه عالی هستند، بلکه آنها می‌توانند با طیف گسترده‌ای از لباس‌های دیگر که شامل لباس‌های اسپرت، غیررسمی و شیک می‌شود، پوشیده شوند. البته اینکه لگین‌های شما برای هر موقعیت چقدر عالی به نظر می‌رسند، کاملاً بستگی به این دارد که چه لباس‌هایی را با آنها سِت می‌کنید. به ویژه، کفش‌های شما نقش اساسی در چگونه به نظر رسیدن لگین‌ها شما دارند. بنابراین، برای اینکه خوش پوش و در عین حال راحت باشید، ما کلکسیونی از بهترین کفش‌های مناسب برای لگین را در این مقاله گردآوری کرده‌ایم. از کفش‌های کتونی کلاسیک گرفته تا صندل‌های زیبا، این کفش‌ها تقریباً هر استایلی که مورد نظر شما باشد را پوشش می‌دهد. پس در ادامه مقاله با ما همراه باشید.

کتونی‌های بنددار

کتونی‌های بنددار بدون شک راحت‌ترین کفش برای سِت شدن با لگین به حساب می‌آیند. با تشکر از زیبایی اسپورتی که این نوع کتونی‌های و لگین‌ها دارند، ترکیب این دو به خوبی به یکدیگر می‌آیند. هرچند که شما می‌توانید لگین را با هر نوع کتانی بندداری سِت کنید اما لگین به طور خاص، هنگامی که با کفش‌ها دارای لژ اسپورت سِت می‌شود، استایل شما را بسیار شیک خواهد کرد. برای داشتن این استایل، با انتخاب یک لگین اسپورت و یک جفت کتونی کوچک شروع کنید. سپس یک تاپ کوتاه و تنگ با یقه سه سانت را به استایل خود اضافه کنید. شما همچنین می‌توانید از جواهراتی مانند گوشواره گرد برای شیک‌تر کردن ظاهر خود استفاده کنید.

ست کردن کتونی‌ بندداربا لگین

کتونی‌های بدون بند

کتونی‌های بنددار تنها نوع کتونی‌هایی نیستند که با لگین زیبا به نظر می‌رسند. کتانی‌های بدون بند هم واقعاٌ با با آن شلوارهای ساده عالی هستند. در حالی که این استایل هنوز مانند مدل مرسوم خودش اسپورت به نظر می‌رسد اما کتونی‌های بدون بند بیشتر استایلی مینیمال به این لباس‌ها داده است. به همین جهت، این استایل بیشتر حال و هوایی غیررسمی و راحت را بازتاب می‌دهند و آن را به تیپی مناسب برای آخر هفته تبدیل می‌کنند. پس دفعه بعدی که می‌خواستید برای آخر هفته خود اینگونه زیبا و خوش لباس به نظر برسید، سعی کنید یک لگین را با یک جفت کتونی بدون بند سِت کنید. یک تاپ تنگ، کوتاه و ساده بعلاوه یک کت راحت این استایل را کامل خواهند کرد و تیپی فوق‌العاده به شما می‌دهند.

ست کردن کتونی‌ بدون بند با لگین

کفش‌های راحتی

کفش‌های راحتی به طور غیر قابل باوری انتخابی زیبا برای پوشیدن با لگین به حساب می‌آیند. به دلیل ظاهر شیک و مرتبی که دارند، می‌توانند استایل راحت و ساده لگین را شیک کنند. اگر مطمئن نیستید که چگونه می‌توانید لگین و کفش‌های راحتی را با یکدیگر بپوشید، می‌توانید آن را با یک بلوز بلند و دکمه‌دار با طرحی فشن امتحان کنید. برای اینکه ظاهر مرتب‌تری داشته باشید حتی می‌توانید روی آن کت بپوشید. در آخر شما استایلی خواهید داشت که در عین زیبا و به روز به نظر رسیدن، راحت و آزاد نیز هست.

ست کردن کفش‌ راحتی با لگین

صندل‌های اسلاید

آیا می‌خواهید هنگامی که لگین‌های مورد علاقه خود را می‌پوشید، بدون هیچ تلاشی زیبا به نظر برسید؟ تمام کاری که باید انجام دهید، اضافه کردن یک جفت صندل اسلاید به لگین است. این صندل‌های راحت برای ترکیب استایل اسپورت و خیابانی عالی هستند. بنابراین، آنها انتخابی فوق‌العاده برای داشتن ظاهری اسپورت و راحت است. پس دفعه بعدی که نیاز به استایلی داشتید که هم زیبا باشد و هم برای یوگا و صبحانه خورن با دوستانتان مناسب باشد، این ترکیب لباس را از دست ندهید. در حالی که این استایل می‌تواند با انواع مختلف از لباس‌ها بالا تنه سِت شود، اما ما آن را با تی‌شرتی ساده و ژاکتی راحت، گشاد و زیبا ترجیح می‌دهیم.

ست کردن صندل‌ اسلاید با لگین

بوت‌های بالای زانو

در زمستان، همیشه سِت کردن لگین با یک جفت بوت تا بالای زانو زیبا خواهد بود. این استایل نه تنها زیبا، بلکه می‌تواند خیلی جذاب هم باشد. پس به جای اینکه تنها به شلوار جین چسبان خود برای بیرون رفتن متکی باشید، لگین را در نظر داشته باشید. لگین هم بسیار راحت‌تر از شلوار جین خواهد بود و هم خیلی بهتر زیر بوت به پاهای شما خواهد چسبید. برای داشتن این استایل، سعی کنید لگین را با با یک جفت بوت جذب تا بالای زانو سِت کنید و پلیور یقه سه سانت و کت‌ چرم و تنگ را برای یک تیپ به روز و سر تا پا مشکی به آن اضافه کنید.

ست کردن بوت‌ بالای زانو با لگین

آنکل بوت‌ها

آنکل بوت‌ها کفش‌هایی کلاسیک و شیک هستند که می‌توانند انتخابی زیبا برای انواع شلوارها از جمله لگین باشند. در حالی که آنها با لگین‌های ساده عالی به نظر می‌رسند اما شما باید لگین چرم را نیز برای سِت کردن با آنها در نظر بگیرید. با سِت کردن آنکل بوت مشکی پاشنه بلند با لگین چرم، شما استایلی به روز و ترند خواهد داشت.  تنها کافی است، یک بادی مشکی و آستین بلند و شنلی شیک را جهت داشتن تیپی زیبا با آن سِت کند تا استایلی داشته باشید که برای تمام طول روز مناسب باشد.

ست کردن آنکل بوت‌ با لگین

کفش‌های پاشنه بلند

آیا فکر می‌کنید که کفش پاشنه بلند با لگین خوب به نظر نمی‌رسد؟ پس بهتر است دوباره فکر کنید. کفش‌های پاشنه بلند پامپ در واقع می‌توانند به خوبی با لگین برای داشتن استایلی زیبا سِت شوند. نکته کلیدی برای زیبا شدن این استایل این است که آن را متعادل کنید. در حالی که لگین و کفش پاشنه بلند باعث می‌شود تا پایین تنه شما کشیده و لاغر به نظر بیاید، شما باید برای بالا تنه خود لباسی گشادتر انتخاب کنید. به ویژه، یک بلوز بلند که اندازه آن تا بالای ران‌ها شما است، می‌تواند با لگین و پاشنه بلند فوق‌العاده به نظر برسد. همچنین اگر هوا سرد است، شما می‌توانید برای بالا تنه یک پلیور گشاد یا ژاکتی ضخیم برای روی آن را در نظر بگیرید.

ست کردن کفش‌ پاشنه بلند با لگین

کفش‌های تخت باله

به دلیل طراحی ساده و ظریف آنها، کفش‌های تخت باله با لگین عالی به نظر خواهند رسید. به همین دلیل، این ترکیب باید تیپی باشد که شما برای داشتن استایلی غیررسمی و شیک زیاد انتخاب می‌کنید. هنگامی که نوبت به انتخاب لباس برای بالا تنه می‌شود، انتخاب با شما است. شما می‌توانید یک تاپ تنگ و کوتاه با کتی چرم، پلیور، بلوز راه راه و روسری یا هر چیز دیگری انتخاب کنید. از آنجایی که شلوار و کفش شما ساده هستند، برای انتخاب لباس بالا تنه آزاد هستید تا هر چیزی را امتحان کنید.

ست کردن کفش‌ تخت باله با لگین

صندل‌ها

شاید شگفت‌زده بشوید اما صندل هنگامی که با لگین پوشیده می‌شود، عالی به نظر می‌رسد. ترفندی که برای زیبا کردن این ترکیب لباس لازم دارید، این است که استایل مناسب را پیدا کنید. برای شروع کردن این استایل، سعی کنید یک صندل تخت برای لباس روزانه و غیررسمی و مدل‌های صندل‌های پاشنه بلند را برای لباس‌های شب و رسمی انتخاب کنید. سپس شما می‌توانید استایل مخصوص به خودتان را پیدا کنید. برای داشتن ظاهری شیک صندل‌های ساده با بندهای کم و برای داشتن استایلی به روزتر از مدل‌های جسورانه‌تر با چندین بند استفاده کنید.

ست کردن صندل با لگین

بوت‌های تا روی زانو

لگین را با بوت‌های تا روی زانو برای داشتن استایلی زیبا برای پاییز یا زمستان سِت کنید. برای اینکه این ترکیب را غیررسمی نگهدارید، یک جفت بوت تخت و بدون پاشنه با جنس جیر یا چرم انتخاب کنید. سپس یک پلیور سایز بزرگ به استایل خود اضافه کنید و کار خود را با کلاهی زیبا مانند کلاه لبه‌دار یا کلاه کپ پسرانه تمام کنید. در حالی که این استایل می‌توانند برای همه خانم‌ها شیک و راحت باشد، همچنین می‌تواند انتخابی عالی برای خانم‌های باردار باشد.

ست کردن بوت‌ تا روی زانو با لگین

بیشتر بخوانید: 6 روش برای پوشیدن لگ ورزشی در تابستان

مطالب مرتبط