راهنمایی در مورد برترین و بهترین ترندهای تابستان 2020

راهنمایی در مورد برترین و بهترین ترندهای تابستان 2020

28 خرداد 1399

در حالی که روی مبل خانه خود نشسته‌ایم و در مورد روزی که دوباره بتوانیم لباس‌های خود را به رخ دیگران بکشیم، شن‌های لب دریا را میان انگشت‌های پایمان احساس کنیم و بعد از چند وقت برای اولین بار بوی جادویی دریا را احساس کنیم، که خاطرات گذشته را برای ما زنده می‌کند، رویا پردازی می‌کنیم، همچنین باید در مورد لباسی که می‌خواهیم بپوشیم هم فکر کنیم. از آنجایی که ترندهای تابستانه سال 2020 بسیار زیبا هستند، تنها نگاه کردن به آنها عذاب‌آور است. هر وقت که یک پیراهن سفید نازک یا یک تاپ یقه هالتری زیبا می‌بینم، دلم برای تابستان پر می‌کشد. خوشبختانه زیبایی مد در این است که ما می‌توانیم به این ترندهای تحسین برانگیز نگاه کنیم و حتی شاید خریدن آنها را شروع کنیم و خوشبین بمانیم... بنابراین در این مقاله بعضی از ترندهای تابستان سال 2020 را برای شما گردآوری کرده‌ایم.


رنگ‌های ترند تابستان 2020


رنگ‌های ترند امسال بسیار متنوع هستند، از رنگ‌های جیغ مانند قرمز اسکارلتی روشن گرفته تا رنگ سبز آبی و رنگ‌های روشن‌تر و آرام‌تر مانند بژ و زرد کره‌ای همه ترند هستند. امسال رنگ سبز طوفان به پا کرده است و در انواع تن‌ها و سایه‌ها دیده می‌شود اما معروف‌ترین آنها رنگ سبز زیتونی تیره است. یقه‌های زیبا، رنگ‌های یاسی و آبی آسمانی مثل همیشه با قدرت ظاهر شده‌اند و البته نباید رنگ سال شرکت پنتون را فراموش کنیم که آبی کلاسیک است. در ادامه بیشتر در مورد ترندهای امسال صحبت خواهیم کرد که می‌توانید همه آن را همینجا بخوانید.

 ترکیب رنگ‌های صورتی و نارنجی

هنگامی که صحبت از سِت کردن رنگ‌های می‌شود، نارنجی و صورتی جزء بهترین‌ها هستند. همه در مورد ترکیب رنگ قرمز و صورتی می‌دانند و شیفته آن هستند اما ترکیب نارنجی و صورتی چیز دیگری است. جدای از اینکه این ترکیب بسیار جالب و تابستانه است، چیزی در مورد نحوه‌ای که این دو رنگ باهم ترکیب می‌شوند و از دور به نظر می‌آید، وجود دارد که آن را واقعاً زیبا و شیک می‌کند. این دو رنگ به دو صورت با یکدیگر ترکیب می‌شوند، یکی به صورت الگوها یا طرح‌هایی است که مخلوطی از این دو رنگ با یکدیگر است و حالت دوم به صورت تکه‌های جدای لباس است که با یکدیگر پوشیده می‌شوند.

ترند تابستان- ست کردن رنگ صورتی و نارنجی

پیراهن‌های سفید 

چیزی در مورد لباس‌های سفید امسال وجود دارد که باعث شده آنها حتی از محدوده لباس‌های عروس هم فراتر بروند و راه خود را به کمد لباس‌های زنان رویایی، تاثیرگذار و شیک باز کند. رنگ‌های سفید و کرمی روشن در قالب پیراهن‌های سفید بلند گشاد بسیار دیده می‌شوند. به سواحل جنوب فرانسه در اوایل دهه 70 فکر کنید. در آن زمان بسیاری از پیراهن‌های آستین بلند گاهی با جزئیاتی مانند یقه و کمربندهای خاص بسیار به روز بودند.

ترند تابستان- پیراهن‌های بلند به رنگ سفید

لباس‌های الهام گرفته شده از دهه 70 

صحبت از دهه 70 شد و باید بگوییم که مدهای آن دهه هنوز هم با طراح‌های جسورانه بی‌نظیر و یقه‌های خاص کشیده به کت واک‌ها رنگ و لعاب می‌دهند. به نظر می‌رسد که هیچکس خیال ندارد به این زودی‌ها دست از ترند‌های دهه 70 بکشد. فرقی نمی‌کند که شما بیشتر به لباس‌های چهارچوب‌دار علاقه‌مند باشید یا طرح‌های خاص و آزاد، به زودی خواهید دید که ترندهای دهه 70 همه مغازه‌ها را پر کرده‌اند. دهه 70 همچنین در ترندهای مدل مو نیز غوغا کرده است.

ترند تابستان- لباس های زنانه برگرفته از دهه 70 میلادی

لباس‌های دو تکه

چه کسی است که از لباس‌های دو تکه خوشش نیاید؟ و اگر جایی برای دیدن مدل‌های لباس دو تکه وجود داشته باشد، آنجا جایی نیز جز کت واک‌ها. با اینکه امسال این مدل لباس به صورت گسترده دید می‌شود اما به روش‌های مختلفی توسط طراحان متفاوتی اجرا شده است. این مدل‌ها برای پیراهن‌، گاهی ظریف بودند اما به صورت عمده به خوبی روی بدن جای می‌گرفتند و لباس‌ها را شکل می‌دادند. هرچند، با وجود مدل‌های آماده، پیراهن‌ها معمولاً برای صورت و هدف شما زیادی خاص به نظر می‌رسیدند. همچنین ترند دیگر امسال این است که این مدل‌ها را با نیم تنه یا شرتک‌های کوتاه می‌پوشند.

ترند تابستان- لباس شب

طرح‌های هاوایی

برندهای دولچه اند گابانا و ورساچه طرح‌های هاوایی را به سطحی بالاتر بردند. شوی لباس دوناتلا ورساچه در واقع از طراحی نمادین لباس جنیفر لوپز در مراسم گرمی سال 2000 الهام گرفته شده بود. هیچ چیز تابستانه‌تر از طرح‌های زیبای استوایی نیست. تنها کافی است نگاهی به این طرح‌ها بیندازید تا طعم پیناکولاد و نور آفتاب روی پوستت را احساس کنید. هرچند آنها تغییرات بسیاری کرده‌اند و به طرح‌های بسیار جیغ و جلفی تبدیل شده‌اند که شاید همه مردم قادر به پوشیدن آنها نباشند. اما این طرح‌ها سلیقه مردم و مسیر مد و فشن را عوض می‌کند، تنها کافیست که یکبار آنها را بپوشید و خودتان را مجبور کنید به بیرون رفتن از خانه کنید.

ترند تابستان- طرح‌های هاوایی

لباس‌های جین 

به یکی از ترندهای مورد علاقه من رسیدیم. پارچه‌های جین گاهی در طول ماه‌های گرم سال ناپدید می‌شوند و منم هم خوب می‌دانم که تمام تابستان را نمی‌توانم شلوار جین بپوشم. اما ظاهر زیبای آن است که به راحتی می‌تواند نظر هرکسی را عوض کند، نه تنها به این خاطر که پوشیدن و سِت کردن آنها راحت‌تر است بلکه به این دلیل که بسیار جالب به نظر می‌رسند. پارچه‌های جین می‌توانند خاص باشند و من در مورد لباس جین بریتنی و جِی‌تی صحبت نمی‌کنم بلکه صحبت من در مورد جامپ سوییت‌های جین با جزئیات‌ دوخت زیبا و شلوارهای بوت کات (دم پا گشاد) است که به شما چیزی بیشتر از صرفاً ظاهر خوب می‌دهد.

ترند تابستان- پارچه‌های جین

جلیقه زنانه!

ترند تابستان- جلیقه زنانه

و در آخر ترند جلیقه و کت زنانه است که چیز زیادی برای گفتن در مورد آنها ندارم. در واقع من یه جلیقه زیبا در کمد لباسم دارم که هرگز آن را نپوشیده‌ام و تنها آن را هنگام خرید سال نو با عجله و ناامیدی انجام دادم، حالا شاید وقت آن رسیده است که بالاخره وقتی قرنطینه تمام شد آن را بپوشم. در عین حال بگذارید زیبایی کت‌های زنانه مکس مارا و بربری را تحسین کنیم. با اینکه کت معمولاٌ لباسی مردانه است اما به نظر من آنها زنانه، شیک و باوقار هستند.

بیشتر بخوانید: 10 استایل لباس – کدام یک از آنها استایل شماست؟

مطالب مرتبط