5 آرایش چشم بی‌نظیر که برای گرفتن سلفی عالی‌اند!

5 آرایش چشم بی‌نظیر که برای گرفتن سلفی عالی‌اند!

12 خرداد 1399

مهم نیست اگر آرایش چشم جسورانه بال مانند، سایه چشم مات و پخش دور چشم و سایه‌های ترکیبی را برای متحول کردن ظاهر خود ترجیح می‌دهید، آرایش‌های جسورانه زیادی برای چشم وجود دارد که می‌توانید آنها را امتحان کنید و حتی مطابق میل خود تغییر دهید. همچنین ما با خیال راحت می‌گوییم که در سال 2020 می‌توانید همه این مدل‌ها را امتحان کنید. به همین دلیل است که ما چند آموزش مورد علاقه خود در اینستاگرام را برای شما گردآوری کرده‌ایم. مقاله تا انتها بخوانید و به راحتی آنها را در خانه امتحان کنید. آرایش چشم چند رنگ در سال 2020 تغییر کرده است و بگذارید بگوییم که ما اصلاً از این تغییر ناراحت نیستیم. اگر استفاده کردن از سایه‌های رنگ‌های قدیمی و معمولی شما را خسته کرده است، این آرایش چشم صورتی و نارنجی آمبره که هاله‌ای دور چشم ایجاد می‌کند را امتحان کنید. این آرایش چشم برای گرفتن سلفی درجه یک عالی است.

آرایش چشم پاستیلی رنگین‌کمانی

این آرایش چشم رنگین‌کمانی یکی از استایل‌هایی است که حتماً باید این تابستان آن را امتحان کنید زیرا روش انجام آن ساده است و در آخر میکاپی بی‌نظیر برای چشمانتان خواهید داشت. این سایه‌های رنگ پاستیلی واقعاً ما را مبهوت خودش می‌کند. اگر نمی‌دانید که چگونه باید این سایه را پشت پلک‌هایتان بزنید، کافیست ویدیوی آموزشی کوتاهی که در زیر آورده‌ایم را نگاه کنید.

آرایش چشم پلنگی

قطعاً آرایش چشم پلنگی در سال 2020 در همه جا دیده می‌شود، پس چرا به این آرایش چشم به عنوان میکاپی برای امتحان کردن نگاه نکنیم؟ به سادگی می‌توان گفت این آرایش چشم پلنگی قطعه‌ای هنری است که معنایی تازه به میکاپ چشم گربه داده است.

 بیشتر بخوانید: آموزش آرایش چشم برای زنان بالای 50 سال 

آرایش چشم هندوانه‌ای

آرایش چشم هندوانه‌ای براقی را که در عکس زیر می‌بینید، برای میکاپ بعدی خود امتحان کنید. تنها کافیست یک سایه چشم به رنگ سبز روشن و براق را بردارید و آن را روی تمام پلک خود بزنید سپس دو جفت مژه مصنوعی هم به آرایش چشمتان اضافه کنید.

آرایش چشم غروب آفتاب

برای امتحان کردن مدلی دیگر از سایه چند رنگ، استایلی که در عکس پایین می‌بینید را در نظر داشته باشد. تمام چیزی که این آرایش چشم نیاز دارد یک خط چشم پاستل به رنگ صورتی روشن، سایه چشم طلایی و مقداری تمرین برای مهارت پیدا کردن در کشیدن این خط‌های مورب برای سایه چند رنگ است.

مطالب مرتبط