باز‌یافت وسایل آرایشی برای بزرگداشت روز زمین!

باز‌یافت وسایل آرایشی برای بزرگداشت روز زمین!

06 خرداد 1399

مارک زیبایی کانادایی نودستیکس ابتکار عمل تازه ای در زمینه باز‌یافت برای بزرگداشت روز زمین معرفی کرده‌است. از امروز، این مارک- با محصولات چند منظوره و طبیعی خود- برنامه بازیافتی معرفی کرده که مصرف کنندگان به سادگی می‌توانند قلع را بازیافت کنند. قلع با استفاده از حلبی درست می‌شود، که برای استفاده مجدد و بازیافت بادوام، ایمن، پاک و بدون مواد سمی است. در حقیقت، بیش از 90درصد حلبی بر عکس پلاستیک که 10درصد آن بازیافت می‌شود می تواند بازیافت شود. به علاوه، آیینه‌های درون حلبی در ترکیب با فلز قابل باز‌یافت بوده و از پلی استر که ماده ای غیر سمی است ساخته شده اند.

کارکرد برنامه باز‌یافت جدید به این صورت است که وقتی مشتری از طریق وبسایت کالایی را سفارش می‌دهد، به او گزینه اضافه نمودن کیف قابل باز‌یافت می دهند( ساخته شده از صد در صد اتیلن وینیل، یک ماده غیر سمی، بدون فتالات و دوستدار محیط زیست جایگزین پلاستیک پی وی سی). وقتی مشتری ده تا قلع دارد، قلع را تبدیل به کیف کرده و کیف پستی پیش پرداخت شده را به اداره پست برای ارسال جهت بازیافت می فرستند. از اینجا، حلبی برای استفاده در محصولات جدید به بسته بندی فلزی تبدیل می شود.

 

جنی فرانکل، مدیر عامل این مارک، با صحبت در مورد این ابتکار عمل می‌گوید وقتی این محصول را راه اندازی نمودیم، جعبه های قلع نمادین را برای تشویق به هدر ندادن با استفاده از مواد قابل بازیافت ساختیم. پنج سال بعد، با کمک به مردم برای بازیافت محصولات در روز زمین در سال 2020 به صدای جامعه گوش دادیم. تیلور فرانکل یکی از موسسان این مارک، اضافه کرد که، برای تاثیر گذاری بیشتر روی کره زمین به کوچکترین مسائل نیز توجه می‌کنیم و این برنامه یکی از این روش‌ هایی است که امیدواریم تفاوت ایجاد نماید. از امروز برنامه برای همه مشتریان در آمریکای شمالی ( همچنین در انگلستان) در دسترس است.

بیشتر بخوانید: ليدی گاگا چه رازی را از شما مخفی کرده است؟

مطالب مرتبط