ليدی گاگا چه رازی را از شما مخفی کرده است؟

ليدی گاگا چه رازی را از شما مخفی کرده است؟

17 خرداد 1399

حدس بزنيد او چه چيزي را مي‌خواهد با طرفدارانش به اشتراك بگذارد. وقتي ليدي گاگا مي‌خواهد كاري ارائه دهد مي‌دانيد بايد منتظر كار خوبي باشيد. در مورد موسيقي، اين ستاره بعد از انتشار آلبوم خود در سال 2008 به شهرت رسيد- و البته، پروژه آينده او كروماتيكا(Chromatica) از اين امر مستثني نخواهد بود. مشابه اين را مي‌توان در مورد مجموعه آزمايشگاه هاوس(Haus) نيز گفت. وقتي اولين راه اندازي آن در ماه جولاي سال 2019 انجام شد، خيره كننده ترين آرايش شامل خط چشم، خط لب و رژ لب براق را داشت. بعد از نزديك به يك سال حضور در بازار، گاگا مي‌فهمد الان وقت صعود به مرحله بعد است. دليل اينكه يك راز بزرگ را از دوستداران خود به مدت چندين ماه مخفي كرد همين بود- با اينكه از قبل اشاره دزدكي به آن كرده بود. خوشبختانه، او آماده است تا رازي كه ماه‌ها از دنيا پنهان كرده بود را فاش سازد: عشق احمقانه، سايه چشم 18 رنگ بالاخره رسيد.
گاگا مي‌گويد عشق احمقانه يادآور اين است كه عشق هرگز شكست نخورده و ما توانايي رها كردن خود از ترس را داريم. همه رنگ‌هاي سايه چشم به ما مي‌گويند كه همه رنگ‌ها مهم هستند. آنچه ما را يكسان مي‌سازد اين است كه متفاوت هستيم، اما روش‌هاي بي پاياني براي رنگ‌آميزي عشق وجود دارد. از كشف زيبايي دروني و بيروني خود با اين سايه ها لذت ببريد، آزمايشگاه هاوس عاشق شماست و اين عشقي بي مرز است.

میکاپ و موی صورتی لیدی گاگا

مدير هنري آزمايشگاه‌هاي هاوس و آرايشگر سارا تانو(Sarah Tanno) كه ظاهري فراموش نشدني از اين ستاره درست كرده بود، فاش كرد از سه رنگ سايه استفاده كرده: دشمن، رنگ نارنجي گرم، عشق احمقانه، تركيب ماتي از رنگ بنفش و قهوه اي و عروسك پلاستيكي، صورتي روشن. اينها شامل رنگ دودي و لايه لايه هستند. وقتي اين سه رنگ را با هم استفاده مي‌كنيد زيبايي غروب خورشيد را منعكس مي‌نمايد. ولي چون اين آرايش روي جلد مجله آمده به معناي عدم استفاده افراد متوسط دوستدار آرايش نيست. در حقيقت عكس قضيه صادق است. تانو مي‌گويد رنگ‌هاي مات كمتر فشرده شده و روي پوست شما پوسته پوسته نمي‌شوند. همه اين فرمول‌ها مخملي و داراي رنگدانه بوده و مي‌توانيد در صورت تمايل به داشتن آرايش جسورانه و غليظ با انگشت آن را پياده نماييد.

سایه چشم 18 رنگ  لیدی گاگا

خوشبختانه مجبور نيستيد خيلي براي داشتن اين آرايش انتظار بكشيد. اين سايه‌ها در 19مي راه اندازي شده و در سايتhauslabs.com در آمازون در دسترس خواهند بود. در مورد استفاده از سايه‌هاي 18 رنگ بايد بدانيد از هيچ قانوني در اين مورد نبايد پيروي نماييد. تانو مي‌گويد مي‌خواهم افراد را تشويق كنم از اين رنگ‌ها استفاده كنند و براي اين كار حتما نبايد چشم و دهان زيبايي داشته باشيد. بلكه برعكس. اين پيروي از قانون نيست بلكه قانون شكني است.

بیشتر بخوانید: انواع سایه چشم و انتخاب مناسب آن با رنگ پوست

برچسب‌ها: اخبار_میکاپ