60 ایده منحصر به فرد خالکوبی مشترک برای زوج های عاشق

60 ایده منحصر به فرد خالکوبی مشترک برای زوج های عاشق

20 اسفند 1401

تتو مشترک بهترین راه برای ابراز عشق است. خالکوبی از زمان‌های قدیم وجود داشته است، اما امروزه، این شکل از هنر بدن به عنوان وسیله‌ای برای بیان عشق و احساسات استفاده می‌شود. تتو در حال حاضر یک تعهد بزرگ است،  اما انجام تتو زوجی یک تعهد بزرگتر است. بر خلاف تتو‌های مشترک با اعضای خانواده هرگز نمی دانید که آیا رابطه‌ی شما برای همیشه ادامه خواهد داشت یا خیر. خالکوبی یکی دیگر از چیزهای مادام العمر است که برای همیشه با فرد باقی می‌ماند. بنابراین، از خالکوبی با شخصی که از آن مطمئن نیستید اجتناب کنید! اما اگر عشق واقعی است و این شخص خاص برای شما معنی زیادی دارد، پس چرا این رابطه را با یک تتو زوجی منحصر به فرد رمانتیک‌تر نکنیم؟ اگر شما و شریک زندگی تان قبلاً تصمیم گرفته‌اید که این کار را انجام دهید، ما در ادامه 60 ایده منحصربه‌فرد خالکوبی برای الهام گرفتن زوج‌های عاشق جمع آوری کرده‌ایم!


تتو مشترک تاج



اگر احساس می کنید که شما و شریک زندگیتان حاکمان پادشاهی عشق خود هستید، این خالکوبی‌های تاج برای شما عالی خواهند بود. و می توانید یک تتو مینیمالیستی یا زینتی داشته باشید که با نیمه دیگر خود مطابقت داشته باشد.

 


تتو مشترک قلب مینمال


خالکوبی‌های قلب کوچک یک انتخاب ایده آل برای شما خواهد بود. این قلب‌ها نشان دهنده عشق واقعی، شجاعت و علاقه بین عاشقان هستند. و بنابراین، برای ابراز علاقه، عشق و علاقه به یکدیگر استفاده کنید!

 

 

 

 

 


تتو مشترک شیر و شیرزن



شیر و شیرزن، برای تندخوها و برای دلهای شجاع. بنابراین، گربه‌های وحشی نماد قدرت، قدرت و برتری هستند. و این خالکوبی ها نیز بالاترین درجه نجابت را نشان می دهند. و اگر گربه های شما تاج بگذارند، به این معنی است که اگر شیر پادشاه است، پس شیر، ملکه است.

 


تتو مشترک پادشاه و ملکه



یک پادشاه و یک ملکه، این خالکوبی‌های زوج نشان دهنده برتری، سلطنت، قدرت و رهبری است! بنابراین، اگر فکر می‌کنید که "ملکه او" یا "پادشاه او" هستید، این تتو‌ها برای شما عاشقان ایده آل هستند. 

 


تتو مشترک "همیشگی من"



شما در حال انجام کلمات یا خالکوبی هستید که برای همیشه به شما یادآوری کند که عشق شما فراتر از این زندگی است و جاودانه خواهد بود. بنابراین، این یک راه عالی برای نشان دادن عشق ابدی خود به همسرتان است. و شما می توانید بسیاری از خالکوبی ها یا کلماتی را جستجو کنید که بیشتر از همه شما را با معشوق خود الهام می‌بخشد یا با آن ارتباط برقرار می‌کنید.

 

soulmate: هم زاد

always: برای همیشه


تتو مشترک اسم 



هیچ چیز بیشتر از خالکوبی کردن نام او بر روی پوستتان  نمیتواند بیانگر عشق شما به یکدیگر باشد. درست همانند ازدواج که نام خانوادگی او را به عنوان نام خانوادگی خود انتخاب می‌کنید. 


تتو‌های مکمل 



یکی دیگر از مدهای این روزها در مورد خالکوبی تتو‌های مکمل هستند که با در کنار تکیمل می‌شوند. بنابراین، اگر فکر می‌کنید که شما و شریک زندگی‌تان مانند یک پازل به هم می‌پیوندید و یکدیگر را کاملاً کامل می‌کنید، این سری تتو‌ها برای شما عالی هستند.

 


تتو مشترک حرف اول نام کوچک 



اگر تتو‌ اسم یکدیگر برا شما کلیشه‌ای است ، آن را فقط به حرف اول نام کوچک شریک زندگی خود مختصر کنید.  این نوع تتو  شیرین، مینیمال و ظریف است. در انتخاب فونت خلاق باشید و نمادهایی مانند تاج، قلب یا ضربان را هم می‌توانید به حرف اضافه کنید.

 

تتو مشترک کلید و قفل 



 بسیاری از مردم تفسیر خاص خود را از خالکوبی قفل و کلید دارند. اما برای زوج‌ها، به طور کلی به چیزی ارزشمند و عشق ابدی اشاره دارد و گاهی اوقات به این معنی است که شریک زندگی شما همیشه کلید قلب شما را خواهد داشت یا اینکه او کلید قفل قلب شماست.

 


تتو مشترک خورشید و ماه 



ماه نماد زنانگی و سلامتی است و خورشید نشان دهنده قدرت و جوانی است. هر دو با هم نشان دهنده وحدت و تولد دوباره هستند. این یک ترکیب عالی برای یک رابطه کاملا متعادل است.

 بیشتر بخوانید: 48 طرح فوق‌العاده خالکوبی گردن برای زنان
 

مطالب مرتبط