40 میکاپ الهام بخش از سریال Euphoria (سرخوشی)

40 میکاپ الهام بخش از سریال Euphoria (سرخوشی)

07 اسفند 1401

سریال‌های زیادی صنعت مد و میکاپ را تغییر دادند، اما کمتر سریالی همانند سریال یوفوریا Euphoria (سرخوشی) به خاطر آرایش متفاوت بازیگرانش آنچنان مشهور شد که الهام‌بخش یک سبک کاملاً جدید در صنعت میکاپ و آرایش‌های پر زرق و برق و نگین‌دار شد. این سریال موفق با استفاده از چشم‌های زرق و برق‌دار، خط چشم گرافیکی رنگی و میکاپ‌های متفاوت  و متناسب  شخصیت بازیگران و محتوا و صحنه‌های سریال موفق به ایجاد ترند میکاپ یوفوریا به معنی "آرایش سرخوشی" در سال 2019 شد. آرایشگران بازیگران Euphoria الهامی بی پایان از آزادی در میکاپ با نگین‌های رنگی، خط چشم‌های نئونی، سایه‌های پر از زرق و برق، خط چشم‌های گرافیگی رنگی  و سایه‌های اکلیلی به ما دادند تا شروع به ایجاد برخی از متفاوت‌ترین آرایش‌هایی که تاکنون دیده‌ایم کنیم. 

چرا Euphoria آرایش عجیبی دارد؟

پاسخ ساده است، بیایید به همان چیزی که در وهله اول آرایش را بسیار خاص می‌کند برگردیم: استفاده از آن به عنوان نشان‌دهنده شخصیت‌ها، و بازتابی مستقیم از آنچه که آنها تجربه می‌کنند. نکته جالب دیگر در موردآرایش همانند شخصیت شخصیت‌های سریال این است که هیچ آرایشی وجود ندارد که بهتر از بقیه باشد. همه آنها فوق العاده هستند، و هر شخصیت بیش از تعداد انگشت شماری آرایش برای انتخاب دارد. در اینجا تمامی آرایش هایی که شخصیت های این سریال داشته اند را خواهیم داشت.

 میکاپ Euphoria چیست؟

 

 

ترندآرایش Euphoria همیشه در دنیای زیبایی و آرایش ماندگار خواهد بود و آرایش Euphoria همیشه جز داغ ترین ترند میکاپ‌ها مخصوصا در هالووین و مناسب های مهم سال است. آرایش Euphoria معانی مختلف و رابطه رنگ‌ها و طرح‌ها را با هر شخصیت به تصویر می‌کشد تأثیر زیادی بر کل سریال گذاشت. به زبان ساده‌تر: سایه‌های براق، پولک‌های دور یا روی ابروها و اشک‌های براق، خط چشم‌های گرافیکی رنگی و‌ هر چیزی که می‌درخشد نماد میکاپ Euphoria هستند. همچنین استفاده از نگین و سنگ‌های قیمتی یک موضوع اساسی در بسیاری از آرایش های Euphoria هستند. اگر علاقه‌مند به آرایش های متفاوت و رنگی و چشمگیر هستید، آرایش Euphoria بهترین بهترین انتخاب برای شماست. پس اگر قصد دارید چنین میکاپ‌هایی را تمرین کنید، بهتر است که مجموعه‌ای زیبا از آن‌ها را در دسترس داشته باشید.  با ما همراه باشید تا از 50 آرایش گردآوری شده از شخصیت‌های این سریال الهام بگیرید.


مدی Maddy

بدون شک نمادین‌ترین آرایش این سریال متعلق به شخصیت کاسی است. آرایش شخصیت مدی همیشه حاوی اغراق بوده، همانند خط چشم‌های بلند و تیره‌، نگین‌های رنگی در آرایش چشم، خط و رژ‌های لب تیره‌، آرایش چشم سنگین و بدلیجات دراماتیک مدی جذابیت این شخصیت را چندین برابر کرده است. خط چشم بالدار امضا شده‌ی شخصیت مدی است که که همیشه بلند و طولانی هستند و یکی از آرایش‌هایی است که تیتر خبرها شد و روند جدیدی را آغاز کرد. خط چشم مدی همیشه تیز و بی آلایش است، این مساوی است با شخصیت قوی و خطوط قدرتمند او در سریال. رنگ بنفش رنگ شخصیت مدی در آرایش محسوب می‌شد.

 


جولز JULES

آرایش رنگارنگ ، خط چشم‌های گرافیکی،‌ سایه چشم کثیف، هایلایت درخشان در گوشه چشم و استفاده از نگین و اکلیل همگی بیانگر شخصیت آزاد جولز هستند و زیبایی فوقالعاده‌ای را به این سریال عرضه کردند. ظاهر خاص و میکاپ متفاوت او را به یکی از محبوب‌ترین شخصیت‌های این سریال تبدیل کرد. آرایش جولز به عنوان انعکاسی از وضعیت روانی او عمل می‌کند - این آرایش درخشان و دخترانه شروع می شود و با پیشروی فصل تیره تر می شود.


Cassie کاسی

وقتی صحبت از میکاپ شخصیت کاسی میشود، به یاد رنگ‌های صورتی و آبی ملیح می‌افتیم که نشان دهنده ی شخصیت معصومانه و ساده لوح اوست.  کاسی ظاهرش را با درخشش های ملایم روی پلک‌ها، رنگ‌های هلویی و خطوط چشمگیر مژه های پایینی دوست دارد. لباس های چشمی معمول او شخصیت او را نشان می دهد که می خواهد توجه را به خود جلب کند. ظاهر کلاسیک کاسی معمولاً شامل درخشش‌های نرم روی چشمان، رنگ‌های هلویی صورتی و درخشان و ملایم، که آشکارا با بدلیجات ریز تزئین شده است و خط مژه پایینی او را با ریمل زیاد برجسته می‌کند. میکاپ کسی معمولا حاوی خط چشم یا سایه‌های رنگی محو و ملایم  به رنگ های صورتی آبی و رنگ‌های فانتزی است ملایم است.


Rue رو

 

شخصیت رو که اصلی‌ترین شخصیت این سریال محسوب می‌شود، دارای ظاهری ساده و بدون میکاپ بود و در کمتر صحنه‌ای میکاپ به صورت داشت. اما چه چیزی بیشتر از میکاپ اشک‌های اکلیل و ستاره‌ی  رو(Rue)، داستان این سریال را فریاد را فریاد می زند که مانند بقیه‌ی میکاپ‌های درخشان این سریال نمادی از احساساتی که شخصیت‌ها تجربه می‌کنند، است. میکاپ های معدود شخصیت حاوی استفاده ی نامنظم از اکلیل زیر چشمان اوست، این بی نظمی و آشفتگی در میکاپ رو انعکاسی از شخصیت بی پروا و آشفته‌ی اوست.


Kat کت

آرایش کت باید باشخصیت پر جنب و جوش و س.ک.سی او مطابقت داشته باشد، به همین دلیل است که او اکثرا از خط چشم یارنگ‌های تند مثل قرمز استفاده کرده است .  رنگ‌های قرمز و مشکی که نماد جذابیت و س.ک.س محسوب می‌شود متعلق به شخصیت کت در سریال بود. کت که هنوز در حال کشف شخصیت خود بود میکاپ‌های ساده‌ی دیگری هم همراه با سایه‌های یک رنگ ساده را نیز امتحان می‌کند. میکاپ لب کت همیشه به رنگ توت فرنگی، قرمز یا هلویی می‌باشد.

 

 

بیشتر بخوانید: 20 سایه چشم قرمز خیره‌کننده که باید امتحان کنید (قسمت اول)