15 مدل خط چشم متفاوت و خیره کننده

15 مدل خط چشم متفاوت و خیره کننده

02 اسفند 1401

خط چشم تغییر دهنده شکل زیبایی چشمان شماست است. خط چشم همیشه یکی از اجزای اصلی آرایش بوده  و می تواند خطی یا گرافیکی، تیره یا رنگی  و حتی دود یا روشن باشد. داشتن یک خط چشم متفاوت و جذاب ، نیازمند کمی زمان، خلاقیت و مهارت است. ما 15 ظاهر جذاب خط چشم را گردآوری کرده‌ایم تا زمانی که می‌خواهید چشمان خود را به ستاره نمایش تبدیل کنید.


1. خط چشم گرافیکی پیکان دار



مانند خط چشم گربه ای است، اما با لبه اضافی و گرد‌تر. به دلیل ضخامت این خط چشم شما میتوانید با هر این طرح خشن را خلق کنید اما خط چشم مایع بهترین انتخاب است.


2. خط چشم دم ماهی 



خطوط ادامه‌دار این خط چشم چشمانتان را کشیده و جلوه دارتر می‌کند. خط زیرین باید باریک‌تر از خط بالا کشیده شود و از انتهای چشم فاصله داشته باشد تا چشمانتان را ریز جلوه ندهد. بهترین انتخاب خط چشم مدادی یا قلمو است اما شما میتوانید از خط چشم مایع هم استفاده کنید که نیازمند دقت بیشتری است.


3. خط چشم  طبیعی


ظریف، دنباله دار، و آسان که همه باید آن را یاد بگیرند. برای کشیدن این خط چشم بهتر است از خط‌ چشم‌های مدادی استفاده شود تا به خوبی بابقیه‌ی رنگ‌ها ترکیب شود. ترکیب این خط چشم با سایه‌های شاین‌دار زیبایی چشمان شنارا دوچندان می‌کند. 


4.خط چشم بالدار ضخیم 


این خط چشم همه را به یک ستاره سینمای ایتالیایی دهه 60 تبدیل می‌کند! شما می‌توانید با خط چشم ژلی یا مایع چنین خط چشمی را خلق کنید. اگر قصد دارید از خط چشم مدادی استفاده کنید مطمعن شوید که با پلک زدن پخش نمی‌شود و در جای خود می‌ماند. 
 


5.خط چشم دنباله دار متصل


برای داشتن این خط چشم کافیست دور چشمانتان را با دقت خط بکشید. اما به ظرافت و ضخامت خطوط در اطراف چشم دقت کنید تا حالت گربه ای و کشیده‌ی این خط چشم را از دست ندهید


6.خط چشم طاووسی


چشمانتان را همانند طاووس رنگ آمیزی کنید. این ظاهر شاهکار را می‌توانید با استفاده از خط چشم‌های مدادی رنگی یا مایع و حتی با سایه شاین دار خلق کنید. 


7. خط چشم شناور خمیده



خط چشم شناور کاملاً مدرن و متفاوت است. برای ایجاد خط شناور روی پلک و حفظ ظرافت خطوط، خط چشم مایع بهترین گزینه است.


8.خط چشم معکوس


مینیمال و در عین حال عجیب و غریب. فقط با برگرداندن تعادل از بالا به پایین. شما می‌توانید از خط چشم ژلی، مایع و حتی مدادی نیز استفاده کنید.


9.خط چشم اسموکی


سکسی ،جذاب و خیره کننده که فریاد می‌زند که امشب باید جایی باشید. استفاده از خط چشم مایع برا این طرح پیشنهاد نمیشود و بهترین انتخاب خط چشم مدادی، ژلی یا سایه است.


10. خط چشم دابل فلش


دوفلش  انتهایی و حالت افتاده این خط چشم آن را به یکی از متفاوت ترین خط چشم ها بدل کرده.


11. خط چشم گربه ای بالدار


ساده اما در عین حال شیک و متفاوت. فقط کافیست لانهای خط جشمتان را به سمت پلکتان برگردین سعی کنید زیاد ادامه ندهید. این خط چشم برای افراد با پلک‌های افتاده هم بی‌نظیر عمل می‌کند. برای داشتن خطوط ظریف سعی کنید از خط چشم مایع استفاده کنید.


12.خط چشم فضای نگاتیو



برای داستن این خط چشم خاص، با کشیدن یه خط چشم معمولی شروع کنید و انتخای آن را حالت خمیده تا ابتدای چشمتان برگردانید. همه ی انواع خط چشم برا این مدا مناسب هستند.


13.خط چشم شناور افقی


این خط خاص چشم توجه‌ها را به مرکز چشمانتان جلب میکند.حتما خط افقی را با چشمان باز و بالای افتادگی پلک یا کاسه‌ی چشم بکشید.


14.خط چشم شعله ای


اگر به دنبال خط چشم گرافیکی ترند روز هستنید این خط چشم یکی از آنهاست. این خط چشم زیبایی شعله‌های آتش را به چشمانتان اضافه می‌کند. بهترین گزینه خط چشم مایع و سپس خط چشم ژله ای است.


15.خط چشم متقاطع سفید مشکی


خط چشم سفید را رو به پایین و خط چشم سیاه رااز روی آن رد کرده و حالت گربه‌ای بکشید. بهترین انتخاب خط چشم مایع است مخصوصا برای خط چشم سفید.

بیشتر بخوانید: چگونه خط چشم دنباله‌دار بکشیم؟