آرایش دخترانه ملایم

آرایش دخترانه ملایم

24 مهر 1401

گرایش‌های آرایشی مانند لیفت صورت با کانسیلر، آرایش شبنم‌دار، رژ لب رژگونه را در پلتفرم‌ها و رسانه‌های اجتماعی امروزی مانند اینستاگرام، تیک‌تاک و موارد دیگر مورد توجه قرار گرفته‌اند. با این حال، یکی از ایده‌های آرایشی که این روزها مرسوم است، «آرایش دخترانه ملایم» است و مردم روی آن وسواس دارند. این ترند که با حالت‌های فوق‌العاده دخترانه، زنانه و جوان صورتی و هلویی درخشان مشخص می‌شود، امروزه مورد علاقه جدید زنان است. برای دستیابی به آرایش دخترانه نرم با پوستی شاداب و شبنم‌دار، تنها چیزی که نیاز دارید لایه‌هایی از رژگونه صورتی هلویی، لب‌های بیش از حد براق و یک یا دو تکه کک و مک است. دیگه چی؟ بسته به نیازهای شخصی، انعطاف‌پذیری زیادی برای دستیابی به ظاهر فراهم می‌کند می‌توانید هر سایه‌ای از رژگونه‌های صورتی هلویی و برق لب را انتخاب کنید.
بنابراین اگر از مرور پست‌ها و ویدیوهای آرایش دخترانه‌ای خسته شده‌اید و می‌خواهید خودتان این ظاهر را تجربه کنید، دیگر درنگ نکنید. این مقاله تمام آنچه را که باید در مورد ظاهر پرطرفدار بدانید، از جمله نکات و ترفندهای مختلف را شرح می‌دهد. اجازه دهید با آنچه دقیقاً یک دختر ملایم را تعریف می‌کند برای شما عزیزان شرح دهیم.


آرایش دخترانه ملایم به چه معناست؟


خوب، برای شروع، آرایش دخترانه ملایم یک زیبایی شناسی مد است که ذاتاً با همه چیز زیبا و همه چیز زنانه گره خورده است. همچنین ممکن است آن را به‌عنوان آخرین نسخه از ظاهر دخترانه تصور کنید، و صورتی و پاستلی بهترین رنگ‌ها برای این ترند هستند. بنابراین، عناصر اصلی آرایش زیبای دخترانه ملایم شامل پوست خام و گلگون، چشم‌های روشن، و مژه‌های کرکی، با مقدار زیادی رژگونه هلویی یا صورتی در اطراف گونه‌ها و مقدار قابل توجهی برق روی لب‌ها است. می‌توانید چند کک و مک مصنوعی نیز اضافه کنید یا کک و مک‌های طبیعی را که با آن متولد شده‌اید تقویت کنید تا ظاهری بیش از حد دخترانه و معصوم داشته باشید. با در نظر گرفتن این جنبه‌های کلیدی، می‌توانید با توجه به ظاهر دلخواه خود، دوباره خلق کنید، تغییر دهید یا آزمایش کنید تا ظاهر دخترانه‌ای ملایم داشته باشید، و این دقیقاً همان چیزی است که این روند را در میان جمعیت برجسته می‌کند. 
اکنون، اگر این اصول اولیه را به درستی دریافت کرده‌اید، ادامه دهید و مقاله را بخوانید تا نکات ضروری برای دستیابی به ظاهر دخترانه‌ای ملایم را بیاموزید هر آنچه که برای شما مناسب‌تر است!


آرایش دخترانه ملایم


در زیر یک آموزش آرایش دخترانه ملایم وجود دارد که می‌توانید آن را دنبال کنید یا انتخاب کنید تا تجربه خود را به آن اضافه کنید، اما با رعایت موارد کلیدی به درستی. در ادامه بخوانید:

ابتدا تمیز و هیدراته کنید

برای آرایش ملایم دهترانه ابتدا صورت خود را هیدارته کنید

در مورد استفاده از هر نوع آرایشی، قانون اساسی این است که پوست خود را برای آن لوازم آرایشی آماده کنید تا بدون آسیب رساندن به پوست طبیعی، ظاهر خود را در طول روز حفظ کنید. و آرایش زیبای دخترانه ملایم نیز همین را نشان می‌دهد. برای این روند باید چهره‌ای سالم داشته باشید، بنابراین همیشه با رعایت دقیق رژیم مراقبت از پوست خود شروع کنید. صورت خود را با یک پاک کننده بشویید و سپس آن را با حوله خشک کنید. پس از این کار، صورت خود را با مرطوب کننده حاوی هیالورونیک اسید آبرسانی کنید یا یک ماست صورت را روی پوست اسپری کنید. این کار تمام خشکی‌های صورت را از بین می‌برد و بافتی شبنم‌دار برای شما به ارمغان می‌آورد. همچنین، با توجه به اینکه لب‌ها پوست نسبتاً حساس‌تری دارند و البته لب‌های به طور طبیعی سالم تفاوت زیادی در صورت شما ایجاد می‌کنند، مطمئن شوید که آن‌ها را نیز آبرسانی کنید.

آماده سازی با پرایمر

مرحله بعدی استفاده ملایم از پرایمر برای پایه است. با پرایمر مناسب صورت را برای آرایش آماده کنید تا هر عیوب جزئی را زیر حجاب حفظ کنید. اما فراموش نکنید که پرایمر چشم را نیز به چشم خود بزنید. با استفاده از سایه چشم، به شدت به درام می‌افزاید.

با فونداسیون و کانسیلر درخشان شوید

برای آرایش دخترانه ملایم با فنداسیون و کانسیلر درخشان شوید

از آنجایی که این آرایش زیبایی ظاهری شیرین و درخشان دارد، فونداسیون به کمک می‌آید. بوم خود را با فونداسیونی بسازید که کاملاً مناسب رنگ چهره شما باشد. پوشش می‌تواند از هرچیزی که شما بخواهید باشد. همچنین، بهترین راه برای دستیابی به چهره‌ای فوق‌العاده درخشان، استفاده از مقدار مناسب کرم پودر است نه خیلی کمتر، نه زیاد. این دستورالعمل را به خاطر بسپارید و همیشه به آن پایبند باشید.
پس از استفاده از فونداسیون، کانسیلر خود را بردارید و هر نقطه‌ای را که صورت دارد استتار کنید، زیرا اصلاح رنگ اشکالی ندارد، زیرا این ظاهر نیاز به یک چهره صاف نیز دارد. بنابراین اکنون، تنها با ایجاد بوم مورد نظر برای صورت خود و ایجاد تعادلی به رنگ چهره با کانسیلر، آن ظاهر درخشان را به دست آورده‌اید. شما در حال حاضر نیمه راه را تمام کرده‌اید.

رژگونه برای صورت گلگون

اگر با رژگونه نباشد، دیگر چگونه صورت صورتی هلویی به دست می‌آورید؟ برای آرایش دخترانه ملایم، برس رژگونه‌تان را روی رژگونه صورتی روشن و زیبا بزنید و آن را روی گونه‌هایتان بکشید. اما آیا باید این کار را فقط با آن انجام داد؟ البته که نه. می‌توانید برس را بیرون روی گونه‌ها هم بکشید و برای اینکه به ظاهر جذابت بیشتر ببخشید، می‌توانید از رژگونه اطراف پل بینی‌تان نیز استفاده کنید. این به شما اجازه می‌دهد چهره شما دخترانه‌تر از همیشه به نظر برسد. حالا! صورتت مثل یک بچه شیرین است.

صورتتان را برجسته کنید

برای آرایش ملایم دخترانه صورتتان را برجسته کنید

بسیار خوب، اگرچه با فونداسیون به چهره‌ای درخشان دست یافته‌اید، فقط به همین‌جا متوقف نمی‌شوید. برای اینکه درخشندگی بیشتری به ظاهر دخترانه‌تان ببخشید، باید ویژگی‌های برجسته صورت خود را با کمی هایلایتر نیز تقویت کنید. گونه‌های شما، کمان کوپید، و مهم‌تر از همه، نوک بینی شما نیز شایسته نور اضافی، هستند، پس این را با هایلایتر به آن‌ها بدهید. برای استفاده آسان و بدون درز، می‌توانید از برس هایلایتر که مخروطی است استفاده کنید. هایلایتر را به درستی ترکیب کنید تا ظاهر شما آرایش شده به نظر نرسد.

چشمان روشن 

ظاهر نرم دخترانه همچنین به شما این امکان را می‌دهد که در آرایش چشم خود خلاق باشید. با این اوصاف، چه آرایش چشم مات باشد و چه براق، برای زیبایی شناسی یک دختر، چشمان شما باید درخشندگی فراوانی داشته باشد. ممکن است برای این ظاهر از سایه چشم استفاده کنید یا نه، اما مطمئن شوید که چشم‌ها را درخشان می‌کنید. برای این کار می‌توانید گوشه داخلی چشم‌هایتان را با استفاده از براق‌های روشن در اطراف آن‌ها در معرض دید قرار دهید و سپس پلک‌‌ها را با سایه صورتی بشویید. پس از اتمام کار، با کمک سایه‌های قهوه‌ای گرم، خط مژه را مشخص کنید. اگر می‌خواهید وضوح بیشتری به خطوط بیافزایید، می‌توانید با خط چشم مایع بازی کنید، اما این کار را با احتیاط انجام دهید، زیرا در نهایت آرایش «دختران نرم» است. شما نمی‌خواهید در آن زیاده‌روی کنید.
همچنین، ممکن است از سایه چشم خودداری کنید، اما مژه‌های پف‌دار مهم‌ترین عامل برای داشتن ظاهر نرم دخترانه هستند. قبل از اینکه مژه‌ها را با ریمل بشویید، حتماً آن‌ها را فر کنید تا کمی تقارن به آن‌ها بدهید. پس از انجام این کار، ریمل را دراز کنید، برس را عمیقاً در ریشه مژه فرو ببرید و به آرامی آن را تکان دهید؛ و فراموش نکنید که مژه‌ها را به درستی تقسیم کنید. اگر این کار را انجام ندهید، می‌تواند چشمان شما را ناخواسته از بالا نشان دهد. می‌توانید یک شانه مژه بیاورید تا مژه‌ها به طور یکنواخت از هم جدا شوند و سپس دوباره ریمل بزنید زیرا هر چه آن مژه‌ها روشن‌تر باشند، بهتر است.
در مرحله بعد، آرایش چشم را با پر کردن قسمت‌های کم ابرو با مداد ابرو به پایان برسانید. هنگام انجام ابروهایتان برای داشتن ظاهری ملایم، باید اطمینان حاصل کنید که یک در میان بزرگ و کوچک نیستند. بنابراین، ابروهایی با ظاهری طبیعی و منظم همان چیزی است که شما نیاز دارید. بنابراین پس از پر کردن آن‌ها، ابروها را با یک برس اسپولی شکل دهید و سپس کمی ژل ابرو روی آن‌ها بزنید تا بقیه روز در جای خود باقی بمانند. این می‌تواند پایان آرایش چشم شما را نشان دهد.

از برق لب استفاده کنید

برای آرایش دخترانه از برق لب استفاده کنید

وقتی صحبت از لب‌های شما می‌شود، یک بافت فوق‌العاده براق در این روند یک ضرورت مطلق است. لب‌های خود را با صورتی هلویی، صورتی برهنه یا هر سایه‌ای از خانواده صورتی که به رنگ طبیعی لب شما نزدیک‌تر است، تقویت کنید. حال و هوای نرم دخترانه را به شما می‌دهد. پس با افزودن مقدار زیادی برق لب، آن را انجام دهید و تقریباً آماده هستید!
در حالی که سایر آرایش‌ها اغلب با مجموعه‌ای از دستورالعمل‌ها همراه هستند که باید دقیقاً رعایت شوند، ظاهر دخترانه ملایم کاملاً برعکس است. این به شما امکان می‌دهد تا خلاقیت خود را زنده کنید و هر طور که می‌خواهید از آن استفاده کنید. کک و مک یا مهرهای خالکوبی برای همراهی با این آرایش مناسب هستند. اگر از کک و مک برخوردار هستید، وقت آن است که به جای پوشاندن آن‌ها، را تعریف کنید، زیرا، آن‌ها زیبا به نظر می‌رسند، و این همه چیزی است که می‌خواهید با این آرایش احساس کنید، اینطور نیست؟ و اگر کک و مک ندارید، چرا نگران باشید؟ شما مداد ابروی خود را برای انجام کار دارید. برای ظاهری طبیعی‌تر، مقداری کک و مک مصنوعی، به خصوص در اطراف پل بینی خود بکشید. علاوه‌بر این، اگر می‌خواهید سطح زیبایی‌شناسی دخترانه نرم را بالا ببرید، همیشه می‌توانید چند بازی هنری را اینجا و آنجا روی صورت اضافه کنید. ممکن است بخواهید از استیکرها، شابلون‌ها یا زرق و برق‌ها برای ایجاد شکل‌های قلب یا ستاره‌ای کوچک و زیبا در اطراف گونه‌های خود برای تکمیل ظاهر استفاده کنید.

فیکس کردن آرایش

فیکس کردن آرایش برای آرایش دخترانه ملایم

آخرین و ضروری‌ترین گامی که همیشه باید قبل از پایان جلسه آرایش در نظر داشته باشید، تنظیم ظاهر است. با وجود تعداد بی‌پایانی از مه‌های آرایشی که امروزه در بازار پر شده است، می‌توانید یکی از آن‌ها را به راحتی بردارید و به اندازه کافی روی صورت اسپری کنید. این نه تنها به شما این امکان را می‌دهد که در خیابان‌ها بچرخید بدون اینکه به دلیل شرایط محیطی استرس داشته باشید، بلکه چهره شما را شاداب و فوق العاده حفظ می‌کند. آن را از راه دور روی صورت خود اسپری کنید، همه چیز تمام شد!
بنابراین، نظر شما در مورد این زیبایی شناسی و آرایش الهام گرفته از آن چیست؟ آیا به طرز جذابی زیبا و زنانه نیست؟ بنابراین، اکنون که صورت زیبایی برای ایجاد این نگاه محبوب و پرطرفدار در اختیار دارید، منتظر چه هستید؟ پیش بروید، ابزار خود را بردارید و در آرایش ملایم دخترانه استاد شوید. همچنین، می‌توانید شجاع باشید و لمس شخصی خود را به نکات ذکر شده در بالا اضافه کنید و صاحب ظاهر باشید! از این گذشته، آرایش به معنای بیان خود به گونه‌ای است که کلمات نمی‌توانند.


سوالات متداول آرایش دخترانه ملایم


چگونه آرایش ملایم را برای مبتدیان انجام می‌دهید؟
به عنوان یک مبتدی، مطمئن شوید که محصولات آرایشی مناسب برای ظاهر دخترانه نرم دارید. قبل از آرایش صورت خود را تمیز کرده و پرایم کنید. فونداسیونی با پوشش متوسط انتخاب کنید، زیرا برای اولین بار هستید و نمی‌خواهید فوراً از بالا استفاده کنید. پس از این دستورالعمل‌های منظم را دنبال کنید، محصولات را به خوبی تمیز کنید، و تقریباً آماده هستید. و اگر می‌خواهید جذابیت بیشتری به ظاهر اضافه کنید، می‌دانید که می‌توانید روی برچسب‌ها، مهرهای خالکوبی و زرق و برق حساب کنید.
آرایش ملایم چقدر طول می‌کشد؟
در حالی که یک مبتدی ممکن است حدود 30 دقیقه طول بکشد تا آرایش ملایم را انجام دهد، یک حرفه‌ای ممکن است آن را در عرض 15 دقیقه انجام دهد. با این حال، زمان صرف شده برای ایجاد ظاهر ممکن است بسته به ابزار مورد استفاده متفاوت باشد.

بیشتر خوانید: 9 نکته آرایش چشم برای چشم‌های نزدیک به هم

مطالب مرتبط