9 نکته آرایش چشم برای چشم‌های نزدیک به هم

9 نکته آرایش چشم برای چشم‌های نزدیک به هم

12 مهر 1401

همه ما اهمیت آرایش چشم را در آرایش کل صورت می‌دانیم. اگر شما از آرایش چشم غافل شوید هرگز میکاپ شما کامل نخواهد شد.

اگر به نکات آرایشی برای چشم‌های نزدیک به هم نیاز دارید، ما اینجا هستیم تا به شما کمک کنیم. چشم‌ها اشکال مختلفی دارند کلاه‌دار، بادامی، رو به پایین یا رو به بالا و بسیاری موارد دیگر. از آنجایی که هر چهره‌ای متفاوت و منحصر به فرد است، سبک‌های آرایش نیز بر این اساس متفاوت است. با اندازه‌گیری فاصله بین چشم‌ها می‌توانید فرم چشم خود را تعیین کنید. اگر فضای زیادی وجود دارد، چشمان شما گشاد است. اگر نه، آن‌ها مجموعاً نزدیک هستند.

مشاهیر هالیوود مانند جنیفر آنیستون، سارا پالسون و بسیاری دیگر چشمانی بسته دارند و همیشه آن‌ها را با آرایش برجسته کرده‌اند. با نکات و ترفندهایی که در مقاله ما به اشتراک گذاشته شده است می‌توانید ظاهری چشمگیر به دست آورید.

اما به یاد داشته باشید، آرایش چشم می‌تواند ظاهر شما را تغییر دهد یا آن را خراب کند. بنابراین، شما باید آموزش ما را از نزدیک دنبال کنید و در هنگام امتحان آرایش در خانه توجه کنید. برای جزئیات بیشتر،در ادامه مقاله با ما همراه باشید!

در این مقاله 9 نکته آرایش چشم برای چشم‌های نزدیک به هم را برای شما عزیزان آموزش داده‌ایم!

  1. همیشه از یک سایه چشم بازتابنده یا روشن در گوشه داخلی چشم خود استفاده کنید.
  2. سعی کنید قسمت طبیعی چشم خود را برجسته کنید. چشم دودی شاید برای شما مناسب باشد.
  3. و مهم‌تر از همه، از سایه‌های تیره گوشه داخلی چشم خود دور بمانید!

افراد مشهور زیادی مانند ریچل بیلسون، مایلی سایرس، نیکول کیدمن، هیلاری داف و کیت وینسلت هستند که چشم‌های نزدیک به هم دارند و آرایش چشم‌هایشان همیشه زیبا به نظر می‌رسد.


آرایش چشم برای چشم‌های نزدیک به هم


آرایش چشم برای چشم‌های نزدیک به هم

در زیر نکاتی وجود دارد که منتظر آن بودید!

ابتدا با آرایش چشم شروع کنید و بعد از آن کل صورت را آرایش کنید. به این دلیل که اگر سایه چشم شما ریخته شد فرصتی برای پاک کردن آن داشته باشید.

  1. چشمان خود را با استفاده از پرایمر آماده کنید. می‌توانید از معجون پرایمر پوسیدگی شهری یا مداد استفاده کنید.
  2. یک سایه هایلایتر بردارید و آن را روی گوشه داخلی چشم‌هایتان بزنید تا درشت شوند. برای این منظور می‌توانید از مداد نیز استفاده کنید.
  3.  ابتدا از یک سایه براق رنگ روشن در سایه‌های خاکستری یا بژ استفاده کنید. و آن را روی پلک‌های خود بمالید. این به چشمان شما ظاهری برجسته می‌دهد. همچنین مطمئن شوید که هیچ چین و چروکی روی چشمان شما وجود ندارد.
  4. یک نکته بسیار مهم در مورد آرایش چشم‌های نزدیک به هم این است که آن‌ها را دودی کنید. بله اسموکی راهی برای رفتن به اینجاست. یک سایه چشم تیره مانند سایه‌های مشکی یا قهوه‌ای بزنید و اگر نمی‌خواهید خیلی تیره شوید، می‌توانید از رنگ بنفش یا آبی تیره در گوشه بیرونی چشم‌تان استفاده کنید تا چشم‌هایتان بازتر به نظر برسد. از یک برس کرکی برای از بین بردن تمام لبه‌های خشن استفاده کنید.
  5.  سایه چشم با رنگ متوسط را روی خط مژه پایین بزنید و همچنین آن را به یک سوم بیرونی پلک پایین بزنید.
  6. چشمان خود را کانتور کنید. با این کار چشمان شما گشادتر به نظر می‌رسد.
  7. خط چشم مشکی را روی خط مژه بالا و پایین بکشید. این تفاوت زیادی در چشمان شما ایجاد می‌کند.
  8. روی مژه‌های بالا و پایین خود ریمل بزنید. می‌توانید از ریمل میبلین استفاده کنید که مژه‌های چشم شما را بلند کرده و ظاهری چشمگیر به چشم‌ها می‌بخشد.
  9. در پایان آرایش از یک اسپری تنظیم کننده آرایش استفاده کنید تا آرایش شما برای مدت طولانی فیکس در جای خود بماند.

امیدواریم از نکات آرایشی ما درمورد آرایش چشم‌های نزدیک به هم خوشتان آمده باشد. این نکات به شما کمک می‌کند تا برای هر رویداد و مناسبتی زیباتر و شیک‌تر به نظر برسید.

چشم‌های دودی، ظاهر شماست. نه اینکه نمی‌توانید آرایش چشم‌های متفاوتی را تجربه کنید، اما سایه‌های تیره چشم‌گیرترین حالت را به شما می‌دهند. بنابراین، پرایمر خود را تهیه کنید، چشم‌ها را کانتور کنید و تمام نکات آرایش چشم را برای چشم‌های نزدیک به هم دنبال کنید و خود را برای تعارف‌های بی‌شماری آماده کنید. وقت آن است که آن چشم‌های زیبا را که همیشه شگفت‌زده می‌کنند به رخ بکشیم! بنابراین، آستین‌ها را بالا بزنید و بدون تأخیر شروع کنید! چون وقت نمایش است دختر!

آرایش چشم برای چشم‌های نزدیک به هم


سوالات متداول


چکار کنیم تا آرایش چشم ما ثابت بماند؟

اگر به خوبی آرایش کنید و از لوازم آرایشی مناسب استفاده کنید. آرایش چشم شما می‌توانید برای مدت طولانی روی چشم شما باقی بماند.

مژه‌های ‌مصنوعی چقدر دوام دارند؟

اگر مژه‌های مصنوعی را درست و خوب بچسبانید می‌توانند برای تمام روز یا هر زمان که شما بخواهید در جای خود باقی بمانند.

بیشتر بخوانید: ترفند‌های آرایشی برای چشم‌های حساس

مطالب مرتبط