6 ایده گریم هالووین برای سال 2022

6 ایده گریم هالووین برای سال 2022

10 مهر 1401

در گذشته‌های دور سلت‌ها در شب هالووین با پوشیدن لباس‌های وحشناک ارواح شیطانی دور می‌کردند، اما حالا شب 31 اکتبر به یک فستیوال و مهمانی وحشتناک تبدیل شده است. و یکی از بهترین زمان‌های جشن گرفتن با دوستان و عزیزان است. در چند سال اخیر هالویین در بین نوجوانان و جوانان ایرانی بسیار محبوب شده برای همین در شب 9 آبان جشن‌هایی برپا می‌شود و همه با گریم و لباس‌های وحشناک در آن آماده می‌شوند. اگر شما هم به چنین میهمانی دعوت شده‌اید اما هنوز به ایده جذابی برای میکاپ و گریم هالووین ندارید به شما پیشنهاد می‌کنم در این مقاله با ما همراه باشید در اینجا 6 ایده جذاب گریم هالووین شما را تحت تأثیر قرار خواهیم دادپس فقط جلو آینه بروید و هنگام آرایش خود لذت ببرید!


1. گریم جمجمه هالووین


گریم جمجمه هالووین

یکی از وحشناک‌ترین و در عین حال ساده‌ترین گریم‌های هالووین جمجمه است که یادآور سنت‌های مکزیکی Día de los Muertos یا همان روز مردگان است. جذاب‌ترین نکته درباره‌‌ی این میکاپ رایج روز هالووین در این است که می‌توانید آن را با هر لباسی که دوست داشتید بپوشید و هالووین را جشن بگیرید.

آنچه شما نیاز دارید:

  • خط چشم مشکی یا آرایش مشکی هالووین
  • رژ لب سفید یا آرایش سفید هالووین
  • سایه چشم تیره

نحوه گریم جمجمه:

برای شروع رژ لب سفید را روی لب ها بزنید. سایه چشم را روی پلک‌ها و مستقیماً زیر چشم‌ها بزنید تا حدقه‌های تیره چشم را تقلید کنید سپس با خط چشم مشکی یک خط از یک گوش تا گوش دیگر درست زیر استخوان گونه خود بکشید. می‌توانید خط چشم را با مقداری سایه چشم مشکی تیره‌تر کنید. نوک بینی را با خط چشم سیاه کنید و در نهایت با کشیدن خطوط عمودی روی لب‌هایتان، به کمک خط چشم روی لب‌هایتان «دندان» بکشید. حالا شما با گریم ترسناک هالووین آماده جشن گرفتن هالووین هستید.


2. گریم شبح ترسناک هالووین


گریم شبح ترسناک هالووین

هالووین بدون ارواح کامل نمی‌شود. فرار کنید یک شبح ترسناک اینجاست. این ظاهر ساده در کمترین زمان ممکن شما را به یک روح ترسناک تبدیل می‌کند. هنگامی که با لباس سفید ست شود، گریم فوق‌العاده ترسناکی خواهید داشت.

آنچه شما نیاز دارید:

  • رژ لب تیره
  • سایه چشم تیره
  • کرم پودر سفید (سفیدتر از رنگ پوستتان)

نحوه گریم شبح ترسناک:

برای رژ لب از رنگ تیره استفاده کنید سپس با کرم پودر صورت خود را سفید کنید تا صورتتان بی‌روح به نظر برسد و با سایه چشم تیره را در اطراف چشم‌ها بمالید. خوب حالا ظاهر ساده و ترسناک شما تمام شده است.


3. گریم کدو تنبل هالووین


گریم کدو تنبل هالووین

 کدو تنبل یکی از محبوب‌ترین استایل‌های ترسناک در جشن هالووین است. گریم کدو تنبل را با لباس نارنجی ست کنید. ترکیب نارنجی مشکی استایل جذابی را درست می‌کند، اینطور نیست؟

آنچه شما نیاز دارید:

  • رنگ نارنجی هالووین
  • خط چشم مشکی یا آرایش مشکی هالووین
  • رژ لب مشکی

نحوه گریم کدو تنبل:

اولین قدم بسیار ساده است: تمام صورت خود را نارنجی کنید. سپس رژ لب را بردارید و آن را مشکی کنید و از خط چشم مشکی برای کشیدن خطوط عمودی که شبیه خطوط کدو تنبل هستند استفاده کنید. بهتر است خیلی کامل نباشد، اما خطوط را کمی با هم ترکیب کنید.


4. گریم خون آشام هالووین


گریم خون آشام هالووین

با این ظاهر ساده و سریع هالووین، مانند قبیله کالن نمی‌درخشید، بلکه ترس و وحشت را گسترش می‌دهید. خون آشام‌ها، هیولاهای شب، در مهمانی‌های هالووین محبوب هستند.

آنچه شما نیاز دارید:

  • سایه چشم قرمز تیره
  • رژ لب قرمز تیره
  • کرم پودر سفید (سفیدتر از رنگ پوستتان)
  • احتمالاً نیش خون آشام و خون تقلبی
  • لنز قرمز

نحوه گریم خون آشام:

خون‌آشام‌ها هرگز نور خورشید را ندیده‌اند، بنابراین سعی کنید با آرایش‌ تا حد ممکن پوستتان رنگ پریده نشان دهید. هر چه رنگ پریده‌تر، بهتر سپس رژ لب قرمز تیره بزنید. خون اشام اصلی‌ترین و محبوب‌ترین شخصیت جشن هالووین است و معمولاً میکاپ خلاقانه خانم‌ها برای جشن هالووین خون آشان خبیث است. برای انجام گریم این شخصیت با استفاده از سایه چشم‌ها را سیاه کنید تا ظاهری چشمگیر به کمک سایه چشم ایجاد کنید. برای جذابیت بیشتر کارکتر، نیش خون آشام و خون تقلبی را اضافه کنید.


5. گریم شخصیت دلقک هالووین


گریم شخصیت دلقک هالووین

استفن کینگ IT فوبیای دلقک را در همه ما القاء کرد، دقیقاً به همین دلیل است که با این گریم هالووینی، وحشت هر مهمانی خواهید بود. این شخصیت برای معتادان آدرنالین است.

آنچه شما نیاز دارید:

  • رژلب قرمز
  • رنگ قرمز هالووین
  • سایه چشم قرمز

نحوه گریم شخصیت دلقک:

برای اینکه گریم حرفه‌ای‌تری داشته باشید قبل میکاپ پوست را زیرسازی کنید سپس به لب‌ها رژ قرمز بزنید. با رنگ قرمز خود، دو خط منحنی از گوشه‌های دهان تا بالای ابروهای خود بکشید (چشم‌هایتان را بیرون نگذارید). دو نقطه کوچک بالای خطوط کشیده شده اضافه کنید. حالا استایل یکی از محبوب‌ترین و البته منفورترین شخصیت‌های هالووین را دارید.


6. گریم شخصیت جوکر هالووین


گریم شخصیت جوکر هالووین

دشمن اصلی بتمن را نباید دست کم گرفت. آیا می‌خواهید جنبه دیوانه خود را در هالووین نشان دهید؟ سپس این آرایش ساده هالووین برای شما عالی است. خانم‌ها به راحتی می‌توانند آن را به یک جوکر زن تبدیل کنند.

آنچه شما نیاز دارید:

  • رژ لب قرمز یا رنگ قرمز هالووین
  • رنگ مشکی یا سایه چشم مشکی
  • کرم پودر سفید (سفیدتر از رنگ پوستتان)
  • رنگ موی سبز (نه دائمی!)

نحوه گریم شخصیت جوکر:

ابتدا صورت خود را کرم پودر سفید کنید سپس بزرگترین و ترسناک‌ترین لبخند را روی صورت خود با رژ لب قرمز رنگ کنید. چشم‌ها را با سایه چشم مشکی کاملاً رنگ کنید. گریم جوکر در اینجا قرار نیست مرتب باشد، باید حس وحشی و آشفته داشته باشد، تا شخصیت جوکر شما را کامل کند.

همه گریم‌های هالووین که در این مقاله آورده شده است بسیار آسان و سریع انجام می‌شوند برای گریم حرفه‌ای و زیباتر به لوازم آرایشی با کیفیت بالا نیاز خواهید داشت. شما می‌توانید همه لوازم مورد نیاز خود را در فروشگاه‌ها به راحتی پیدا کنید. بنابراین وسایل خود را بردارید و خود را به یک شخصیت ترسناک تبدیل شوید!

بیشتر بخوانید: 60 طرح ناخن هالووین برای سال 2022 

مطالب مرتبط