60 طرح ناخن هالووین برای سال 2022 (قسمت سوم)

60 طرح ناخن هالووین برای سال 2022 (قسمت سوم)

21 شهریور 1401

بسیاری مشتاقانه منتظر هالووین هستند زیرا جشنی سرگرم کننده و رسا است. هر سال، 31 اکتبر، زمانی است که مردم با آرایش یا لباس‌های خود ترس را نشان می‌دهند و از یک شب شاد لذت می‌برند. امسال نیز می‌توانید با یک مانیکور زیبا یا شبح‌وار وارد روحیه هالووین شوید. گزینه‌های زیادی برای انتخاب وجود دارد، خواه هنر ناخن هالووین مفصلی را ترجیح می‌دهید که بیانیه‌ای ایجاد می‌کند و نیاز به توجه دارد یا چیزی ساده مانند یک کدو تنبل کوچک یا یک طرح رنگی تک رنگ. اگر به دنبال الهام گرفتن هستید، بیشتر از این به دنبال آن نباشید زیرا ما بسیاری از طرح‌های ناخن شبح‌وار هالووین را داریم که کپی کردن آن‌ها آسان است.

ابتدا بخوانید: 60 طرح ناخن هالووین برای سال 2022 (قسمت دوم)


41. ناخن هالووین خونین


طرفداران فیلم های اسلشر و ترسناک ممکن است به سمت جلوه‌های خزنده و خونین ناخن‌های هالووین خود کشیده شوند. نمی‌توان انکار کرد که ترکیب درخشان رنگ قرمز روی کت پایه خنثی توجه را می‌طلبد و شکل ناخن شما را برجسته می‌کند. بسته به ترجیح خود می‌توانید کل ناخن را بپوشانید یا فقط روی نوک آن تمرکز کنید. ناخن‌های شما همچنین می‌تواند نشانه‌ای از ژانر فیلم مورد علاقه‌تان باشد و می‌تواند نمادین باشد.


42. ناخن گربه هالووین


ناخن طرح هالووین

گربه‌ها، به ویژه گربه‌های سیاه، اغلب با هالووین همراه هستند. برای برخی، آن‌ها نشان‌دهنده بدشانسی و بدی هستند، در حالی که برای برخی دیگر نمادی از رمز و راز، جادو و خوش شانسی هستند. گربه‌های سیاه نیز با جادوگران مرتبط هستند و می‌توانند راهی عالی برای نشان‌دادن علاقه شما به جادوی سفید باشند. جادویی که برای خیر استفاده می‌شود. اگر عاشق گربه هستید، این یک راه زیبا برای احترام به حیوان مورد علاقه خود در هنگام جشن هالووین است. تصاویر گربه زیبا را به هر ناخن اضافه کنید یا به جای آن یک شبح ایجاد کنید. بهترین بخش در مورد مانیکور هالووین این است که خلاقیت شما تنها محدودیت شماست.


43. ناخن هالووین خفاش


ناخن طرح هالووین

ناخن‌های خفاشی گزینه‌ای زیبا برای مانیکور هالووین شما هستند. می‌توانید برای یک رویکرد مینیمال، یک خفاش را روی یک ناخن خاص انتخاب کنید یا چند عدد را روی هر ناخن اضافه کنید. ترکیب رنگ‌های مختلف را امتحان کنید، شکل خفاش را انتخاب کنید یا به آن صورت خندان بدهید، یا می‌توانید با اضافه کردن دندان‌ها آن را تهدیدآمیز کنید. زیبایی این گزینه این است که تطبیق‌پذیری بسیار زیادی دارد و به شما این امکان را می‌دهد که ظاهری را پیدا کنید که به بهترین وجه مطابق با ترجیح شما باشد و شکل و طول ناخن شما را تکمیل کند.


44. ناخن شیطان هالووین


ناخن طرح هالووین

شیطان با شر و گناه مرتبط است، و شما می‌توانید با افزودن هنر ناخن غم انگیز، ناخن‌های خزنده ایجاد کنید. برای یک رویکرد ساده‌تر، می‌توانید یک شیطان کارتونی را با پوزخندی بازیگوش اضافه کنید یا کلمه «شیطان» را هجی کنید. همچنین می‌توانید رویکرد انتزاعی‌تری را انتخاب کنید، که بیشتر به احساسات مرتبط با آن مربوط می‌شود تا خود تصویر قرمز بهترین رنگ برای استفاده از شیطان است، و برای ظاهری خوش حالت، می‌توانید آن را روی یک کت پایه مشکی طراحی کنید.


45. ناخن کدو تنبل هالووین


ناخن طرح هالووین

کدو تنبل افزودنی زیبا برای هر هنر ناخن هالووین است. همچنین نمادین است و نشان‌دهنده خوشبختی و رفاه است. این نشان‌دهنده فصل پاییز است و نماد رایج مربوط به هالووین است. رنگ نارنجی روشن کدو تنبل راهی عالی برای جلب توجه دستان شما و جلب توجه به شکل و طول ناخن شما است.


46. ناخن جیغ


ناخن طرح هالووین

Scream یکی از نمادین‌ترین فیلم‌های اسلشر ترسناک است. پیروان فرقه‌ای دارد، الهام بخش بسیاری از فیلم‌ها و آثار هنری دیگر است. Ghostface با ماسک سفید ترسناکش نیز یکی از شناخته شده‌ترین شخصیت‌ها است. اگر از طرفداران Scream هستید، هیچ الهام بهتری برای ناخن‌های هالووین شما وجود ندارد. می‌توانید تصویری از Ghostface، نقل قول‌های فیلم مورد علاقه خود را اضافه کنید، یا به سادگی کلمه "Scream" را با قرار دادن یک حرف روی هر ناخن بنویسید.


47. ناخن عنکبوتی هالووین


ناخن طرح هالووین

عنکبوت یکی از بهترین نمادها برای اضافه کردن به هنر ناخن هالووین است. اگر ترجیح می‌دهید یک نسخه کارتونی از عنکبوتی را ایجاد کنید، می‌تواند بزرگ یا کوچک ایجاد شود و می‌تواند ترسناک یا دوستانه به نظر برسد. عنکبوت همچنین نمادین است، نشان‌دهنده تعادل، خرد و رمز و راز است و می‌تواند راهی عالی برای بیان یک بیانیه باشد. شما می‌توانید عنکبوت را به هر ناخن اضافه کنید یا فقط یکی را انتخاب کنید. انتخاب باشماست.


48. ناخن هالووین تار عنکبوت


ناخن طرح هالووین

تار عنکبوت معمولاً با همه چیزهای شبح‌آور مرتبط است. این می‌تواند نشان‌دهنده غفلت و مبارزه باشد و به شما اجازه می‌دهد تا با هنر ناخن خود بیانیه‌ای قدرتمند داشته باشید. یا می‌توانید تار عنکبوت را اضافه کنید زیرا از تأثیر بصری آن قدردانی می‌کنید و این یک راه عالی برای ورود به روح هالووین است. می‌توانید تار عنکبوت را با جزئیات دیگر از جمله عنکبوت ترکیب کنید یا آن را به تنهایی روی ناخن بکشید تا یک مانیکور زیبا اما کم‌رنگ داشته باشید.


49. ناخن هالووین پاییز


ناخن طرح هالووین

پاییز یکی از زیباترین فصول با تغییر برگ‌ها و رنگ‌های درخشان آن است. هر پاییز، سایه‌های قرمز، نارنجی، زرد، سبز و قهوه‌ای مورد علاقه است. وقتی نوبت به ناخن‌های الهام‌گرفته از پاییز می‌رسد، می‌توانید روی یکی از این رنگ‌ها تمرکز کنید یا همه آن‌ها را با هم ترکیب کنید تا یک اشاره زیبا اما ظریف به هالووین داشته باشید. شما همچنین می‌توانید تصاویر کدو تنبل را بگنجانید و با ترکیب پولیش براق با مات یا زرق و برق برای ایجاد کنتراست خلاق باشید.


50. ناخن‌های هالووین زیبایی


ناخن طرح هالووین

هالووین جشنی است که فقط یک روز طول می‌کشد، اما ساخت تا به امروز با هیجان زیادی پر شده است. می‌توانید روزهای قبل از 31 اکتبر با یک مانیکور منحصر به فرد فصل شبح‌وار را در آغوش بگیرید و آنچه انتخاب می‌کنید می‌تواند جسورانه باشد و بیانیه‌ای داشته باشد یا برای مناسبت‌های مختلف خلق شود. رنگ‌ها و طرح‌های مناسب به شما بستگی دارد، اما تمرکز بر سایه‌های تیره‌تر و محدود کردن هنر ناخن‌تان به دو رنگ، باعث می‌شود که هنر ناخن‌تان متنوع‌تر شود.


51. ناخن هالووین دیزنی


ناخن طرح هالووین

چندین فیلم دیزنی یک عنصر شبح‌آور در خود دارند. با این حال، یکی از مشهورترین انیمیشن‌ها، The Nightmare Before Christmas ساخته تیم برتون است که توسط برتون در یک قرارداد توسعه با استودیو والت دیزنی ساخته شد. شخصیت‌های به یاد ماندنی زیادی از فیلم وجود دارند، از جمله نقش اصلی، جک اسکلیگتون، یک زامبی اسکلتی، و کیسه حشرات، اوگی بوگی.


52. میخ‌های ذرت آب نبات هالووین


ناخن طرح هالووین

ذرت آب نبات غذای مورد علاقه هالووین است. شیرینی است که به اشکال مثلثی و سه رنگ معمولاً سفید، نارنجی و زرد ایجاد می‌شود. اگر عاشق ترکیب رنگ یا شیرینی‌هایی هستید که باعث می‌شود به دوران کودکی‌تان یا زمان مورد علاقه‌تان در سال فکر کنید، الهام‌بخش‌تر برای مانیکور شما وجود ندارد. همچنین یک رویکرد ساده اما زیبا برای هنر ناخن الهام گرفته از هالووین است. شما می‌توانید سه بلوک رنگی مجزا ایجاد کنید یا آن‌ها را با یک افکت ombre ترکیب کنید. اگر می‌خواهید هنر ناخن خود را با جزئیات بیشتری ارائه دهید، می‌توانید از هنر ناخن بیش از یک ناخن نیز بهره‌مند شوید.


53. ناخن های هالووین براق


ناخن طرح هالووین

ناخن‌های براق گزینه ایده‌آلی برای هر کسی است که می‌خواهد کمی درخشش را به زندگی خود اضافه کند. این لاک براق برای ایجاد ظاهری بافت‌دار عالی است و در نور مناسب می‌درخشد. با این حال، زرق و برق می‌تواند چالش برانگیز باشد، و بیش از حد می‌تواند چسبناک به نظر برسد. به جای رنگ کردن هر ناخن با لاک براق، آن را به دو یا سه ناخن محدود کنید و یک راه خلاقانه برای افزودن براق پیدا کنید. این می‌تواند شامل تمرکز آن فقط روی نوک یا پایه ناخن باشد.


54. ناخن هالووین جادوگر


ناخن طرح هالووین

فرقی نمی‌کند نسخه کارتونی جادوگری را انتخاب کنید که جارو سوار می‌شود، یا نمادهای جادویی و عرفانی از جمله هنر ناخن خود را به کار می‌برید، ناخن‌های جادوگر هالووین یک انتخاب عالی هستند. این یک انتخاب نمادین نیز هست، زیرا جادوگران معرف رمز و راز و قدرت هستند. همچنین بسته به تفسیر شما می‌تواند نمادی از قدرت و روشنگری زنانه باشد. با هنر ناخن خود خلاقیت به خرج دهید و طرح جادویی عالی را پیدا کنید که برای شما جذاب باشد.


55. ناخن اکریلیک هالووین


ناخن طرح هالووین

ناخن‌های اکریلیک یک راه عالی برای ایجاد مانیکور رویاهای شما هستند. آن‌ها با طول و شکل به شما تطبیق‌پذیری می‌دهند و به شما اجازه می‌دهند ظاهری را امتحان کنید که نمی‌توانید روی ناخن‌های طبیعی خود انجام دهید. آن‌ها همچنین قوی و بادوام هستند و به خوبی به هنر ناخن کمک می‌کنند. هنگامی که به مدت طولانی ایجاد می‌شود، فضای زیادی برای خلاقیت در هنر ناخن وجود دارد و به شما امکان می‌دهد چندین تصویر الهام گرفته از هالووین را ترکیب کنید یا با جلوه‌های مختلف آزمایش کنید.


56. ناخن هالووین


ناخن‌های پودری برای کسانی که می‌خواهند ناخن‌هایی با ظاهر طبیعی قوی و بادوام داشته باشند ایده‌آل است. آن‌ها را می‌توان در رنگ ها و بافت‌های مختلف ایجاد کرد و یک جایگزین عالی برای اکریلیک است. آن‌ها فرآیند پخت مشابه اکریلیک‌ها را دارند و با یک واکنش شیمیایی سخت می‌شوند و حدود سه هفته قبل از نیاز به لمس دوام خواهند داشت. شما همیشه باید ناخن‌های خود را به صورت حرفه‌ای انجام دهید تا آسیب‌های ناشی از این فرآیند را محدود کنید.


57. ناخن شلاک هالووین


ناخن طرح هالووین

ناخن‌های شلاک به فرآیند ناخنی اطلاق می‌شود که از لاک مخصوص ساخته شده استفاده می‌کند. این لاک برای ایجاد دوام و محافظت بیشتر از ناخن‌های شما و همچنین ایجاد یک روکش براق ایده‌آل است. لاک شلاک نیمه دائمی است و بسته به نحوه مراقبت از ناخن‌هایتان می‌تواند ماندگاری طولانی داشته باشد. در برابر تراشه مقاوم است و می‌تواند حدود دو تا سه هفته دوام بیاورد. همچنین برای هنر ناخن، از جمله تم مورد علاقه هالووین شما، عالی است.


58. ناخن هالووین فرانسوی شیب‌دار


ناخن طرح هالووین

ناخن‌های فرنچ از خط منحنی ناخن شما پیروی می‌کنند و پیچیده و شیک به نظر می‌رسند. این تکنیک را می‌توان با توجه به ترجیح شما با رنگ‌های مختلف تطبیق داد. برای مانیکور هالووین، ممکن است بخواهید از رنگ‌هایی استفاده کنید که معمولاً با این جشن مرتبط هستند، از جمله سایه‌های نارنجی، قرمز و سیاه. همچنین می‌توانید هنرهای مختلف ناخن را امتحان کنید و آن را با شیب فرانسوی ترکیب کنید تا یک رویکرد سرگرم‌کننده و مدرن به ظاهر کلاسیک داشته باشید.


59. مطبوعات هالووین


ناخن طرح هالووین

ناخن‌های فشاری روشی مقرون به صرفه و سرگرم کننده برای متحول کردن دست‌های شما هستند. این ناخن‌های مصنوعی از قبل ساخته شده‌اند و می‌توان آن‌ها را با چسب به ناخن‌های دست اضافه کرد. بعداً می‌توانید آن‌ها را مطابق میل خود شکل دهید و سوهان بزنید، اما بسیاری از ناخن‌های فشاری با طراحی ناخن از قبل تکمیل‌شده روی آن‌ها عرضه می‌شوند، که این روشی ساده برای امتحان کردن ظاهرهای مختلف است. شما می‌توانید بدون نیاز به صرف زمان برای رشد ناخن‌ها یا پول بیشتر برای برداشتن آن‌ها، چندین سبک و رنگ را آزمایش کنید.


60. طراحی ناخن هالووین انگشت پا


ناخن طرح هالووین

این هالووین فقط ناخن‌های دست شما نیستند، بلکه ناخن‌های پا نیز توجه شما را جلب می‌کند. اگر قصد دارید کفش‌های دم باز بپوشید یا می‌خواهید یک مانیکور شبح‌وار داشته باشید اما در محیطی محافظه کارانه کار کنید، رنگ کردن انگشتان پا یک انتخاب عالی است. تطبیق‌پذیری کمتری با پدیکور دارید زیرا نمی‌توانید ناخن‌ها را مانند ناخن‌های دست فرم دهید. همچنین معمولاً فضای کمتری برای طراحی ناخن شما وجود دارد، که باعث می‌شود طراحی ناخن‌های پا در صورتی که ساده و کم‌توجه باشد، بهترین کار را انجام دهد.


سوالات متداول طراحی ناخن هالوین


رنگ ناخن هالووین چیست؟
رنگ‌هایی که اغلب برای هالووین استفاده می‌شود نارنجی، سیاه، سفید و قرمز است. این بسته به طرح‌هایی که انتخاب می‌کنید متفاوت خواهد بود و همچنین می‌تواند شامل سایه‌های آبی و بنفش باشد.
چگونه ناخن‌های خود را برای هالووین درست می‌کنید؟
هالووین یک جشن سرگرم کننده و رسا است. بسته به ترجیح شما، راه‌های زیادی برای ایجاد هنر ناخن منحصر به فرد وجود دارد. این می‌تواند شامل نمادهای معمولی مانند خفاش‌ها، ارواح، خون آشام‌ها، کدو تنبل‌ها و جادوگران باشد. یا می‌توانید با استفاده از رنگ، استفاده از سایه‌های پررنگ نارنجی و قرمز، یا چسبیدن به رنگ‌های بد خلق مانند سیاه و بنفش تیره خلاق شوید.
چگونه ناخن‌های خود را ترسناک کنید؟
ترسناک کردن ناخن‌های خود برای هالووین می‌تواند به روش‌های مختلفی ایجاد شود، از جمله الهام گرفتن از شخصیت مورد علاقه خود در فیلم ترسناک یا اسلشر Scream و IT راه‌های عالی برای ایجاد طرح‌های ترسناک ناخن هستند. همچنین می‌توانید افکت خون‌پاشی را امتحان کنید، یا ناخن‌هایتان را شبیه چنگال‌های جادوگر یا چنگال‌های هیولا کنید.
آیا برای ناخن‌های هالووین خیلی زود است؟
اگر هالووین زمان مورد علاقه شما از سال است، آیا برای پذیرفتن طرح‌های الهام گرفته از هالووین خیلی زود است؟ ما فکر نمی‌کنیم. با این حال، اکثر مردم از اواسط یا اواخر اکتبر شروع به ساختن ناخن هالووین می‌کنند.
چگونه هنر ناخن ارواح را انجام می‌دهید؟
سادگی شکل ارواح آن را به یک انتخاب جذاب برای هنر ناخن تبدیل می‌کند و می‌تواند با کمی تلاش ایجاد شود. همچنین نیازی نیست که خود را با دقتی که بسیاری از طرح‌های دیگر، به عنوان مثال، تار عنکبوت نیاز دارند، نگران کنید. اگر برای ایجاد هنر ناخن شبح خود به کمک نیاز دارید، آموزش‌های یوتیوب زیادی به صورت آنلاین در دسترس است تا راهنمای گام به گام را به شما ارائه دهد.

مطالب مرتبط