پیرسینگ ترند داغ سال 1401

پیرسینگ ترند داغ سال 1401

07 شهریور 1401

پیرسینگ یکی از اکسسوری‌های محبوب است که تأثیر زیادی بر جذابیت استایل شما خواهد گذاشت که بدون شک داغ‌ترین ترند جواهرات در سال 1401 بوده است. اگر مدت‌هاست که به دنبال چیزی خاص و منحصر‌به‌فرد بوده‌اید به صفحه خوبی سر زده‌اید،  اگر دوست دارید بدانید گرایشات در عرصه جواهرات چه چیزایه همراه ما باشید.  در این مقاله شما را با محبوب‌ترین پیرسینگ‌ها آشنا می‌کنیم تا پیرسینگ مورد علاقه خود را بیابید.


پیرسینگ گوش (Ear Piercing) 


محبوب‌ترین و رایج‌ترین پیرسینگ‌ از دوره باستان تا حالا  پیرسینگ گوش است. در گذشته گوشواره را به نشانه اصالت و ثروت به می‌زدند اما الان بخش مهم و جدانشدنی از صنعت مد و فشن را به خود اختصاص داده است. 

1. پیرسینگ لاله گوش (Piercing Earlobes)

پیرسینگ

پیرسینگ

رایج‌ترین پیرسینگ ناحیه لاله گوش است و سوراخ کردن آن تقریباً درد ندارد. مدل‌های مختلف گوشواره وجود دارد که حق انتخاب زیادی به شما می‌دهد گوشواره‌های میخی، آویزی و بخیه‌ای که می‌توانید متناسب با استایل خود استفاده کنید.

2. پیرسینگ غضروف داخلی گوش (Piercing Daith)

پیرسینگ

 

دایث پیرسینگ به قسمت غضروفی داخلی بالای گوش می‌گویند. سوراخ کردن این ناحیه به خاطر موقعیت نامناسب و بافت سختی که دارد بیشتر طول می‌کشد و دردناک‌تر است. دایث پیرسینگ درمانی برای سردردهای میگرنی است! این ناحیه از گوش جزء همان نقاطی است که در طب سوزنی برای درمان درد میگرن تحریک می‌شود به همین دلیل بسیاری بر این باور هستند که پیرسینگ غضروف داخلی گوش درد ناشی از میگرن را آرام می‌کند. 

3. پیرسینگ هلیکس گوش (Helix Piercing)

پیرسینگ

پیرسینگ

پیرسینگ

هلیکس گوش یا سوراخ مارپیچ در شیار غضروف گوش فوقانی قرار می‌گیرد. یکی از جذاب‌ترین محل‌های پیرسینگ گوش است که به خاطر غضروفی بودن آن سوراخ کردن این ناحیه می‌تواند دردناک باشد اما نتیجه کار ارزشش را دارد. اسکالت جوهانسون یکی از مشهورترین بازیگرانی است که علاقه زیادی به پیرسینگ هلیکس دارد و او را در موقعیت‌های زیادی با پیرسینگ‌های دوست داشتنی می‌بینیم.

4. پیرسینگ روک (Rook Piercing) 

 

پیرسینگ روک کمتر از سایرین رایج است اما اگر از جواهرات مناسب استفاده شود می‌تواند شگفت انگیز به نظر برسد و یک انتخاب درست برای کسانی است که از پیرسینگ‌های تکراری خسته شده‌اند. با این حال به خاطر ضخامت غضروفی که سوزن باید از آن عبور کند می‌تواند دردناک باشد و بهبود جای زخم زمان‌بر است. 

5. پیرسینگ غضروف حلزون گوش (Conch Piercing) 

پیرسینگ

این مدل پیرسینگ در قسمت غضروف حلزونی گوش انجام می‌شود. ریحانا دوست داشتنی را ببینید که با این پیرسینگ‌های زیبا چقدر کیوت و ناز به نظر می‌رسد. پیرسینگ حلزونی هم می‌تواند درد تند و شدیدی داشته باشد اما به خاطر بسپارید این درد چند ثانیه طول می‌کشد اما پیرسینگ یک عمر برای شما باقی می‌ماند. 

6. پیرسینگ گوش صنعتی (Industrial Piercing)

یکی از منحصر‌به‌فرد‌ترین پیرسینگ‌ها را کایلی دارد که ظاهر و استایل او را به مراتب جذاب‌تر و خاص‌ترمی‌کند بسیاری دیگر از سلبریتی‌های معروف هم از پیرسینگ صنعتی‌ برای جذاب‌تر کردن استایل خود استفاده می‌کنند. پیرسینگ صنعتی از دو قسمت گوش عبور می‌کند و ظاهری متفاوت‌تر را ایجاد می‌کند.


پیرسینگ بینی (Nose Piercing)


پیرسینگ بینی در فرهنگ مردم هند به عنوان حلقه ازدواج استفاده می‌شده و نشانه تأهل خانم‌ها بوده است و در بسیاری از فرهنگ‌ها نماد ثروت و موقعیت اجتماعی بوده است اما حالا یکی از جذاب‌ترین اکسسوری‌های مورد استفاده خانم‌هاست که به ترند داغ این روزهای اینستا تبدیل شده است.

1. پیرسینگ پره بینی (nostril Piercing)

پیرسینگ

 

 پیرسینگ بینی داغترین ترندهای تزئینی در تابستان امسال بوده است. این اکسسوری جذاب و زیبا به تنهایی ظاهر و استایل شما را به سطح دیگری می‌برد. اگر می‌خواهید نگاه‌ها را به سمت خود بکشید حتماً پیرسینگ بینی را امتحان کنید و اگر آن را دوست نداشتید به راحتی آن را در بیاورید کمتر از یک روز سوراخ آن بسته می‌شود.

2. پیرسینگ سپتوم (Septum Piercing)

اگر به دنبال چیزی متفاوت‌تر و خاص‌تر می‌گردید چرا پیرسینگ سپتوم را امتحان نمی‌کنید اگر با جواهر مناسب همراه شود نتیجه فوق‌العاده خواهد بود، البته سوراخ کردن تیغه وسط بینی به خاطر غضروفی بودنش درد بیشتری دارد و پیرسینگ مورد استفاده هم حتماً از جنس طلا و نقره باشد تا ایجاد حساسیت نکند.


پیرسینگ لب (Lip Piercing)


 

بعضی خانم‌ها سلیقه متفاوت‌تر و خاص‌تری دارند و به دنبال پیرسینگ جاهای دیگر بدن می‌روند کمتر معمول است یکی از آن‌ها پیرسینگ لب است که به شخصه عاشق آن هستم. پیرسینگ لب در لب بالا، پایین، گوشه‌های لب، وسط لب پایین و در مواردی هم وسط لب بالا می‌زنند. برای اینکه واکنش آلرژیک نداشته باشید بهتر است پیرسینگ از جنس طلا، نقره یا تیتانیوم باشد. سوراخ کردن لب به خاطر بافت نرمی که دارد درد کمی دارد همچنین عفونت عارضه چندان رایجی در پیرسینگ لب نیست.


پیرسینگ ابرو (Piercing Eyebrow)


از آنجایی که در حین عمل باید پوست کمی سوراخ شود، سوراخ کردن ابرو بسیار بدون درد است. با این حال، این ناحیه از پوست همچنان با انتهای عصبی درگیر است، بنابراین احتمالاً برای یک یا دو ثانیه درد کوتاه و تند و تیزی احساس خواهید کرد. پیرسینگ ابرو اکسسوری چندان رایجی نیست و آقایان بیشتر از خانم‌ها به آن تمایل نشان داده‌اند.
حرف آخر:
پیرسینگ ترند داغ این روزهاست همین موضوع شاید شما را وسوسه کند که پیرسینگ جدید داشته باشید اما حتماً به داشته باشید که مراقبت‌های بعد پیرسینگ اهمیت زیادی دارد و اگر شما زیاد به آن اهمیت ندهید ممکن است به عفونت کشیده شود، همینطور پیشنهاد می‌کنیم از اکسسوری‌های غیرحساسیت‌زا استفاده کنید تا دچار واکنش‌های آلرژیک نشوید.

بیشتر بخوانید: این ترندهای اکسسوری، استایل شما را زیباتر می‌کند