نحوه انجام شکاف ابرو

نحوه انجام شکاف ابرو

19 مرداد 1401

اگرچه شکاف ابرو اخیراً رسانه‌های اجتماعی را تحت‌ تأثیر قرار داده است، اما مدت‌هاست که در فرهنگ هیپ هاپ محبوب بوده است. در حالی که این روند در دهه 1990 به اوج خود رسید، اکنون در حال بازگشت است و مردم آن را به عنوان نوعی ابراز وجود تجربه می‌کنند. بنابراین، حتماً از خود می‌پرسید که چگونه شکاف ابرو را انجام دهید! 
شکاف ابرو شامل تراشیدن قسمت کوچکی از ابرو یا برس کشیدن آن با آرایش است تا توهم شکاف ایجاد شود. برخی افراد یک شکاف ابرو را ترجیح می‌دهند، در حالی که برخی دیگر جلوه راه راه را ترجیح می‌دهند. آن‌ها را می‌توان در الگوهای مختلف ساخت؛ اغلب اوقات، دلایل انتخاب ظاهر آن‌ها کاملاً شخصی است.
برای یادگیری نحوه ایجاد شکاف ابرو به خواندن مقاله ادامه دهید. از ترند دراماتیک و بریده بریده ابروها استفاده کنید تا ظاهر روزمره خود را خوشایند کنید. خواندن مقاله را ادامه دهید!


ایجاد شکاف ابرو


این ترفند شامل ایجاد شکاف‌های نازک و عمودی به سمت دو طرف ابرو است. می‌توانید یک تا سه شکاف روی یک یا هر دو ابرو ایجاد کنید.
آنچه شما نیاز دارید:

  • تیغ یا قیچی برقی
  • نوار چسب
  • موچین

آموزش گام به گام شکاف ابرو با تصاویر


مرحله 1: علامت گذاری کنید

شکاف ابرو

قبل از شروع، مطمئن شوید که می‌خواهید شکاف‌های خود را در کجا قرار دهید. از یک مداد خط چشم سفید برای علامت‌گذاری خطوط عمودی در جایی که می‌خواهید شکاف‌ها روی ابروهای شما قرار گیرد، استفاده کنید. 

مرحله 2: نوار را موازی با خط قرار دهید

چگونه شکاف ابرو ایجاد کنیم؟

مقداری نوار در دو طرف خط بچسبانید و فاصله نازکی بین آن‌ها باقی بگذارید. اینجا جایی است که شکاف ابروی خود را ایجاد می‌کنید. دو تکه نوار شما را در اصلاح خطوط مستقیم راهنمایی می‌کند و از انجام هرگونه اشتباه جلوگیری می‌کند.

مرحله 3: اصلاح کنید!

نحوه ایجاد شکاف ابرو

موهای ابرو را با دقت بین دو تکه نوار بتراشید. ترفند این است که فقط به صورت عمودی حرکت کنید! مطمئن شوید که خیلی محکم فشار نمی‌دهید یا از خطوط خارج نمی‌شوید، زیرا نمی‌خواهید نوار را از بقیه ابروی خود جدا کنید.

مرحله 4: نوار را بردارید

ایجاد شکاف ابرو در خانه

نوار را به آرامی جدا کنید. مراقب باشید که موهای ابرو را بیرون نکشید. برای پاک کردن آستر از دستمال مرطوب استفاده کنید. اگر به نظر می‌رسد که یک یا دو تار مو را از دست داده‌اید، به سادگی آن‌ها را با موچین خود بیرون بیاورید.
شما اکنون شکاف ابرو دارید!


اکنون که تصویر درستی از نحوه ایجاد شکاف ابرو دارید، در اینجا راهنمایی برای چند نکته مفید و اقدامات احتیاطی وجود دارد که باید در حین انجام آن به خاطر داشته باشید.
 


ایجاد شکاف ابرو: نکات و اقدامات احتیاطی ضروری


در اینجا چیزی است که باید قبل از بریدن ابروها در نظر بگیرید ممکن است برای همیشه با مشکلات رشد مجدد مواجه شوید. بله! کندن شدید موهای ابرو می‌تواند منجر به آلوپسی دائمی شود.
اگر می‌خواهید بدون ترس شکاف ابرو ایجاد کنید می‌توانید یک بار با آرایش شکاف ابرو ایجاد کنید، همیشه می‌توانید تکنیک‌های موقت دیگری مانند ایجاد شکاف ابرو با استفاده از آرایش را امتحان کنید. برای ایجاد برش فقط به آرایش معمولی ابرو و مقداری کانسیلر نیاز دارید.
افراد مشهوری مانند کلوئه نورگارد، تام هاردی و زین مالیک شکاف ابرو را محبوب کرده‌اند.

امروزه ما راه‌های منحصربه‌فردی برای آزمایش ظاهر خود و متمایز شدن در میان جمعیت به لطف آن‌ها داریم. بنابراین، اکنون که یاد گرفتید چگونه شکاف ابرو را انجام دهید، وارد این تجارت شوید و خود را آماده کنید تا بدون تعارف بیشتر مورد توجه بیشتر قرار بگیرید. فقط زمانی که شکاف‌ها را انجام می‌دهید بسیار ملایم باشید.

عجله نکنید و به خود آسیب نزنید. اگر اشتباهاً کمی بیش از حد لازم اصلاح کردید، خود را خسته نکنید. مداد ابروی خود را بردارید و از آن برای پنهان کردن قسمت‌هایی از ابروی خود که ناخواسته تراشیده‌اید استفاده کنید.

شکاف ابرو


سوالات متداول


آیا شکاف ابرو دوباره رشد می‌کند؟
بله، شکاف‌های ابرو در عرض دو تا شش هفته دوباره رشد می‌کنند. اگر ابروهای خود را با موچین برداشته‌اید یا کنده‌اید، ممکن است بیشتر طول بکشد.
آیا شکاف ابرو جذاب است؟
بله، شکاف ابرو بسیار جذاب است. اگر دوست دارید ظاهر خود را تغییر دهید، شکاف ابرو راهی سریع برای اضافه کردن لبه به ظاهر شماست.
چه کسی شکاف ابرو را شروع کرد؟
شکاف ابرو که به عنوان برش ابرو نیز شناخته می‌شود، در دهه هشتاد و نود در جامعه هیپ هاپ ایجاد شد. این ظاهر توسط خواننده رپ، Big Daddy Kane محبوبیت یافت.

بیشتر بخوانید: چگونه ابروهای خودرا در خانه لیفت کنیم

مطالب مرتبط