بیش از 30 طرح ناخن گلدونی

بیش از 30 طرح ناخن گلدونی

04 مرداد 1401

فرم ناخن گلدونی یکی از شیک‌ترین فرم‌های ناخن ترند در این روزها است. اگر هنوز نمی‌دانید ناخن‌های گلدونی چیست، پس احتمالاً نمی‌دانستید که این فقط نام دیگری برای ناخن‌های مدل مستطیلی است. بله، اگر ناخن‌های گلدونی را با ناخن‌های مستطیلی مقایسه کنید، متوجه می‌شوید که نام تنها چیزی است که این دو فرم ناخن در آن مشترک نیستند و بقیه چیزها مشابه است. ناخن‌های گلدونی بسیار جسورانه هستند. با این حال، این روزها خانم‌ها بیش از پیش تمایل دارند تا این فرم ناخن را امتحان کنند. مطمئناً بعد از آن که این شکل ناخن را امتحان کردید عاشقش می‌شوند، زیرا شکل جذابی دارند و خلاقیت زیادی برای دیزاین آن می‌توان به کار برد. ناخن‌های گلدونی در انواع کوتاه و بلند کاشت می‌شوند اما جذابیت واقعی آن‌ها را زمانی که بلند هستند خواهید فهمید در این مقاله بیش از 30 طرح ناخن گلدونی به عنوان ایده‌های جذاب برای نوبت بعدی مانیکور ناخن‌هایتان آورده شده است.


1. ناخن گلدونی انتزاعی


ناخن گلدونی انتزاعی

طرح ناخن گلدونی

طرح ناخن

ناخن گلدونی

در میان تمام فرم‌های ناخن شکل گلدونی با هر طرح و دیزاینی که باشد شگفت‌انگیز به نظر می‌رسند. طرح‌های ناخن گلدونی با طرح‌های‌ انتزاعی در سطح دیگری قرار می‌گیرند.


2. ناخن گلدونی مرری


ناخن گلدونی مرمری

طرح ناخن گلدونی مرمری

ناخن گلدونی

ناخن گدونی مرمری سفید

ناخن‌های گلدونی کوتاه با طرح‌ و افکت مرمری عالی به نظر می‌رسند. اگر فکر می‌کنید کوتاه نگه داشتن ناخن‌های گلدونی تقریباً غیرممکن است، بهتر است به این ناخن‌های خیره‌کننده مرمری که در اینجا آورده‌ایم توجه کنید!


3. ناخن گلدونی نگین‌کاری شده 


ناخن گلدونی نگین کاری شده

ناخن نگین کاری شده

ناخن گلدونی نگین کاری شده

فرم ناخن گلدونی برای کسانی است که دوست دارند از سایرین متمایز باشند. اگر طرح‌های ملیح و ظریف را می‌پسندید، مطمئناً عاشق ترکیب لاک نود و دیزاین نگین‌کاری شده‌ای که روی ناخن‌های گلدونی آورده شده است خواهید شد و وقتی صحبت از طراحی سفید مرواریدی می‌شود دیگر مقاومت در برابر آن غیرممکن به نظر می‌رسد.


4. ناخن گلدونی هندسی


ناخن گلدونی هندسی

طرح ناخن گلدونی هندسی

ناهن هندسی

طرح ناخن گلدونی هندسی

کوتاه و شیک نگه داشتن ناخن‌های گلدونی شکل کار ساده‌ و آسانی است، تنها کاری که باید انجام دهید این است که لاک مورد علاقه خود را انتخاب کرده و آن را با الگوهای پیچیده هندسی دیزاین کنید! علاوه‌بر این، طرح‌های هندسی به رنگ سیاه محدود نمی‌شوند. چرا چیزهای جدید را امتحان نکنید؟ ناخن‌های گلدونی با طرح‌های هندسی رنگی چیز جالبی از آب در خواهد آمد. فقط کافی است امتحان کنید مطمئناً پشیمان نمی‌شوید.


5. ناخن گلدونی فرنچ


ناخن گلدونی فرنچ

طرح گلدونی فرنچ

طرح ناخن گلدونی فرنچ

دوستداران ناخن‌های فرانسوی قطعاً از این ترکیب شیک و بی‌نظیر برای فرم ناخن‌های گلدونی استقبال خواهند کرد. ناخن‌های گلدونی فرنچ خود را با لاک سفید تزئین کنید یا اینکه تسلیم شوید و این طرح کلاسیک را کنار گذاشته و سایر رنگ‌ها را برای فرنچ امتحان کنید. حق انتخاب با شماست!


6. ناخن گلدونی آمبره


ناخن گلدونی آمبره

گلدونی آمبره

طرح ناخن آمبره

فرم ناخن گلدونی زمانی که با آمبره ترکیب می‌شوند فوق‌العاده زیبا به نظر می‌رسد و با این فرم ناخن و همینطور تکنیک آمبره می‌توانید هر طرح و دیزاینی را به تصویر بکشید. از آمبره نود شیک گرفته تا رنگ‌های شاد و روشن با درخشش شیرین، خود را به چالش بکشید و طرح‌های جدید و متفاوت را امتحان کنید. یکی را که به سلیقه شما نزدیک‌تر است انتخاب کنید.


7. ناخن گلدونی پر زرق‌ و برق‌


ناخن گلدونی پر رزق و برق

طرح ناخن گلدونی پر زرق و برق

طرح پر زرق و برق ناخن گلدونی

طرح ناخن گلدونی

ناخن گلدونی کوتاه و درخشان در هر زمانی از سال و هر موقعیتی شیک به نظر می‌رسد. اگر از آن دسته افرادی هستید که طرح‌های شلوغ و شاین را دوست دارید در اینجا ایده‌های زیبایی آورده‌ایم که مطمئناً تحت تأثیر قرار خواهید گرفت.


8. ناخن گلدونی با طرح گل


ناخن گلدونی با طرح

ناخن گلدونی با طرح

اگر ناخن‌های گلدونی را با طرح‌های زیبای گل دیزاین کنید ناخن‌های ظریف و زنانه‌ای را روی دستانتان خواهید داشت این طرح به خصوص در فصل بهار جلوه خوبی به شما می‌بخشد. اگر این طرح ناخن با رنگ‌های جذاب شاد باشد مانیکور فوق‌العاده‌ای را ایجاد می‌کند.


9. ناخن‌ گلدونی با جلوه مات


ناخن گلدونی با جلوه مات

این ناخن‌های گلدونی شکل که با لاک مات دیزاین شده‌اند را ببیندی هیچ دختری در مقابل آن‌ها دوام نخواهد آورد. این مدل را حتماً در نوبت بعدی مانیکور خود به یاد داشته باشید.
کلام آخر:
امیدواریم از این طرح ناخن‌ها خوشتان آمده باشد، سعی کردیم در این مقاله همه افراد را با هر سبک و سلیقه‌ای تحت‌ تأثیر قرار دهیم. فراموش نکنید که نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید و هر زمان که به ایده‌ جدید و شیک برای نوبت بعدی مانیکور خود نیاز داشتید به ما سر بزنید مطمئناً ایده‌های جذابی را خواهید یافت.

بیشتر بخوانید: مانیکور ناخن چیست؟

مطالب مرتبط