26  محل مناسب خالکوبی برای مردان

26 محل مناسب خالکوبی برای مردان

03 مرداد 1401

تتو هنری همیشگی بر روی پوست شما است زیرا جوهری که به زیر پوست می‌رود همیشگی خواهد بود اما جذابیت تتو به قدری بالا است که افراد زیادی را وسوسه می‌کند تا بخواهند خالکوبی کنند پس بهتر است در انتخاب طرح و جای مناسب دقت کنید تا همیشه جذابیت و زیبایی تتو حفظ کند. در این مقاله بهترین نواحی خالکوبی برای مردان آورده شده است.


خالکوبی ساعد


خالکوبی ساعد

خالکوبی ساعد

ساعد یکی از محبوب‌ترین نواحی برای خالکوبی در بین مردان است. ساعد پوست و عضلات ضخیم‌تر محافظت می‌شود و درد کمتری برای تتو زدن دارد. علاوه‌بر این، ساعد برای طرح‌های بزرگ به اندازه کافی بزرگ و برای خالکوبی‌های ساده‌تر و کوچکتر به اندازه کافی کوچک است.


تاتو روی عضله دو سر


تاتو روی عضله دو سر

تاتو روی عضله دو سر

اگر زمان زیادی را در باشگاه می‌گذرانید، چرا با تتو کردن روی عضله دو سر، سخت کوشی خود را نشان نمی‌دهید؟ اگر چه پوست نرم‌تر در این ناحیه باعث می‌شود جلسه دردناک‌تری داشته باشید، اما کمتر در معرض نور خورشید قرار می‌گیرد، به این معنی که تاتو برای زمان طولانی‌تری باقی می‌ماند و به سرعت محو نمی‌شود. به‌علاوه، به‌عنوان یکی از جذاب‌ترین قسمت‌های بدن مردان، یک خالکوبی در اینجا ممکن است فوراً جذابیت شما را افزایش دهد.


خالکوبی آرنج


خالکوبی آرنج

خالکوبی نیم‌آستین

آرنج مکانی منحصربه‌فرد برای نمایش طرح‌های گرد یا حلقه‌ای شکل است. قبل از اینکه شیفته آن شوید، دلیلی وجود دارد که چرا خالکوبی آرنج برای مردان نادر است. با توجه به نازک بودن پوست آرنج و نزدیکی آن به استخوان، این خالکوبی فقط برای شجاع‌ترین مردان انجام می‌شود. معمولاً می‌توانید خالکوبی‌های آرنج را تا زمانی که آستین‌های پیراهن خود را خیلی بالا نچرخانید پنهان کنید.


خالکوبی نیم‌آستین


خالکوبی نیم‌آستین

خالکوبی نیم‌آستین

ایده تتو دست‌ها جذاب است اما اگر به دنبال جایی هستید که به تعهد کمتری نیاز دارد، خالکوبی‌های نیم آستین پیشنهاد خوبی است. ابتدا از بالای بازو شروع کنید. این قسمت تقریباً برای هر طرحی به اندازه کافی بزرگ هست، به راحتی می‌توان آن را پوشاند که خالکوبی نیم‌آستین را به یک محل مناسب برای خالکوبی مردان تبدیل می‌کند.


خالکوبی بندانگشت


خالکوبی بندانگشت

خالکوبی بندانگشت

خالکوبی انگشت دردناک است! دلیل آن ساده است؛ توده عضلانی و چربی کمتری برای کمک به کاهش سوزن وجود دارد. همچنین در مقایسه با سایر نواحی بدن، تارهای عصبی بیشتری دارند. بهترین خالکوبی انگشت برای مردان طرح‌های کوچک و ساده است. وقتی با حلقه‌های مردانه ست می‌شوند چشم نواز به نظر می‌رسند.


خالکوبی انگشت


خالکوبی انگشت

خالکوبی انگشت

در گذشته تتو انگشت خلافکاران و محکومان را تداعی می‌کرد اما امروزه به لطف افراد مشهور یکی از جذاب‌ترین تتوها هستند و حتی باکلاس به نظر می‌رسند، مانند خالکوبی ساده 99 دیوید بکهام، که نشان دهنده سال ازدواج او و ویکتوریا است. نکته منفی این است که آن‌ها به سختی پنهان می‌شوند و همیشه در هر شرایطی به چشم می‌آیند.


خالکوبی ساق دست


خالکوبی ساق دست

خالکوبی ساق دست

خبر خوب این است که بسیاری از مردم می‌گویند که خالکوبی ساق دست مردان کمتر از زنان دردناک است. اما باز هم، آستانه تحمل درد یک تجربه ذهنی است. بهترین توصیه برای شما این است که یک تاتوکار ماهر را برای خالکوبی خود انتخاب کنید. هر چقدر تاتوکار ماهرتر باشد خالکوبی سریع‌تر تمام می‌شوند! پس از تکمیل خالکوبی، مطمئن شوید که انواع مناسب ساعت یا دستبند مردانه را انتخاب کرده‌اید تا ساق دست خود را نشان دهید.


خالکوبی قسمت داخلی مچ دست


خالکوبی قسمت داخلی مچ دست

خالکوبی قسمت داخلی مچ دست

نرم و حساس، خالکوبی قسمت داخلی مچ دست می‌تواند دردناک باشد، اما در مقایسه با دنده‌ها و قفسه سینه، بدترین مکان برای خالکوبی نیست. در حالی که زمان و قرارگرفتن در معرض عناصر ممکن است جوهر تتو شما را محو کند. یک خال‌کوبی مچ دست برای مردان می‌تواند معنادار و شیک باشد.


خالکوبی پشت کمر


خالکوبی پشت کمر

خالکوبی پشت کمر

پشت یک بوم بزرگ برای خالکوبی شما است. می‌توانید آن را با لباس بپوشانید و به طور منظم در معرض نور خورشید قرار نمی‌گیرد. هنگام برنامه‌ریزی یک خال‌کوبی جزئی یا تمام پشت کمر، ابتدا تصمیم بگیرید که آیا قصد دارید یک خالکوبی داشته باشید یا بخشی از یک پروژه در حال انجام باشد. اگر می‌خواهید خالکوبی شما واقعاً برجسته شود، کمر خود را شیو کنید تا تتو شما با پشت پرمو درگیر نشود و در علف‌های هرز گم نشود.


خالکوبی شانه


خالکوبی شانه

خالکوبی شانه

شانه یک نقطه عالی برای خالکوبی است زیرا از اینجا می‌توان طرح‌ها را روی سینه، بازو یا حتی پشت کشاند. وقتی در مورد خالکوبی شانه برای مردان صحبت می‌کنید، چیز دیگری وجود دارد که باید در نظر بگیرید. شانه‌ها کمتر مستعد کشش و قرار گرفتن در معرض نور خورشید هستند، بنابراین تاتو‌ها در اینجا ماندگاری بیشتری دارند.


خالکوبی ترقوه


خالکوبی ترقوه

خالکوبی ترقوه

نقل قول‌ها، اژدها، اعداد رومی، پر و... تنها برخی از طرح‌هایی هستند که خالکوبی استخوان ترقوه عالی برای مردان ایجاد می‌کنند. استخوان ترقوه مکانی ایده‌آل برای مردانی است که در یک محیط اداری کار می‌کنند یا برای کسانی که ترجیح می‌دهند خالکوبی های خود را خصوصی نگه دارند.


خالکوبی سینه


خالکوبی سینه

خالکوبی سینه

خالکوبی سینه به شکل غیرقابل انکاری مردانه و با ابهت است. بعد از پشت، سینه پهن‌ترین سطح صاف روی بدن است که به شما این امکان را می‌دهد که خلاقیت خود را روی سینه‌های بزرگ نشان دهید. اگر به دنبال یک خالکوبی بزرگ و خفن هستید، چرا از یک طرف سینه برای اتصال تتوهای گردن با بازو و ساق دست استفاده نکنید؟


خالکوبی دنده


خالکوبی دنده

خالکوبی دنده

خالکوبی دنده به طور متوسط حدود 4 ساعت طول می‌کشد که انگار فرآیند خالکوبی تا ابد زمان می‌برد زیرا دنده‌ها به عنوان یکی از دردناک‌ترین نقاط برای تتو زدن شناخته می‌شوند. اما، همانطور که می‌گویند، نه درد، نه سود! خالکوبی دنده برای مردان بیانگر قدرت و جسارت است.


خالکوبی جناغ سینه


خالکوبی جناغ سینه

خالکوبی جناغ سینه

خالکوبی‌های جناغ برای مردان اغلب دارای عناصر طراحی بلند و باریک هستند زیرا کاملاً با خطوط طبیعی بدن مطابقت دارند.


خالکوبی وسط سینه


خالکوبی وسط سینه

خالکوبی وسط سینه

طرح‌های خالکوبی جالب زیادی برای مردان وجود دارد، و در حالی که برخی از آن‌ها بر روی سینه مناسب هستند، برخی دیگر در جناغ یا زیر ناف عالی هستند.


خالکوبی ستون فقرات


خالکوبی ستون فقرات

خالکوبی ستون فقرات

با توجه به ماهیت ناهموار ستون فقرات برخی افراد، خالکوبی ستون فقرات به همان اندازه که برای خالکوبی‌ها چالش برانگیز است، برای تاتوکار نیز چالش برانگیز است. بنابراین یک طرح خالکوبی جالب و مناسب برای مردان انتخاب کنید، تحقیق کنید و هنرمندی با تجربه برای خالکوبی ستون فقرات و نمونه کارهای قوی پیدا کنید. یا مطمئن شوید که فرم بدنی عالی و استاندارد دارید.


خالکوبی صورت


خالکوبی صورت

خالکوبی صورت

برای خالکوبی صورت به یک مرد واقعی نیاز است! به لطف افراد مشهوری مانند پست مالون و تراویس بارکر، خالکوبی صورت مردانه در حال تبدیل شدن به ترند هستند. اگر در حال خواندن این مطلب هستید، احتمالاً قبلاً به این نتیجه رسیده‌اید که این تتو جسورانه برای شما مناسب است، بنابراین مطمئن شوید که طرح شما واکنشی را که انتظارش را دارید نشان می‌دهد!


خالکوبی پا


خالکوبی پا

خالکوبی پا

آیا بدن شما یک کلکسیونر خالکوبی است و فضای پوست برای پروژه‌های آینده در حال اتمام است؟ به پاها نگاه کنید و به هنرمند خالکوبی خود یک بوم کاملاً جدید بدهید تا با آن کار کند. پاها به خوبی به انواع تتوها، از جمله طرح‌های عمودی، قبیله‌ای، هندسی و غیره می‌آیند. آن‌ها یکی از جالب‌ترین نواحی بدن جهت خالکوبی برای مردان هستند.


خالکوبی ساق پا


خالکوبی ساق پا

خالکوبی ساق پا

ساق پا که توسط لایه‌های ضخیم چربی، ماهیچه و پوست محافظت می‌شود، یکی از مناطق کمتر حساس برای تتو زدن است. در نتیجه، خالکوبی ساق پا برای مردانی که اولین خالکوبی خود را انجام می‌دهند ایده‌آل است. با فضای کافی برای تقریباً هر طرح یا تکنیکی، خالکوبی ساق پا برای مردان به این معنی است که حتی اگر بالاترین آستانه درد را نداشته باشید، می‌توانید تتویی که همیشه آرزویش را داشتید خالکوبی کنید.


خالکوبی ران پا


خالکوبی ران پا

خالکوبی ران پا

یکی از جذاب‌ترین ایده‌های خالکوبی برای مردان، ران پا است که گزینه‌های زیادی را ارائه می‌دهد. برای چیزی خاص‌تر، قسمت داخلی، بالا یا پشت ران را انتخاب کنید. هرگز تمرین پا را از دست ندهید؟ طرحی را انتخاب کنید که تعریف عضلانی شما را تکمیل و تقویت کند.


خالکوبی گردن


خالکوبی گردن

خالکوبی گردن

خالکوبی گردن در گذشته در بین گانگسترها متداول بوده است و برای کسانی که شخصیت سرکش و ماجراجو دارند مناسب است. اگر هدف شما در زندگی این است که از بین مردم متمایز شوید و کلیشه‌ها را بشکنید، تتو انتخابی خود را روی گردن قرار دهید.


خالکوبی پا


خالکوبی پا

خالکوبی پا

در مورد خالکوبی پا برای مردان باید عوامل خاصی را در نظر گرفت. شما باید برنامه‌ریزی کنید که چگونه دوره بهبودی را مدیریت کنید زیرا نمی‌توانید کفش خاصی بپوشید. همچنین، به دلیل اصطکاک، پاشنه پا مستعد محو شدن هستند. اما اگر به صندل‌های مردانه علاقه دارید یا از ایده‌های محتاطانه بیشتر خوشتان می‌آید، خالکوبی پا مناسب است.


خالکوبی مچ پا


خالکوبی مچ پا

خالکوبی مچ پا

خالکوبی مچ پا برای مردان به ترند داغی تبدیل شده است! هری استایلز، روی هر دو مچ پا خالکوبی دارد. خالکوبی مچ پا  هری اشعاری از آهنگ شماره یک جورج مایکل در سال 1984، "Careless Whisper" است. او "Never Gonna" (مچ پای راست) و "Dance Again" (مچ پای چپ) خاکوبی کرده است. بنابراین اگر به دنبال موفقیت بزرگی هستید، پس یک خالکوبی مفرح مچ پا که می‌توانید با شلوار پاچه کوتاه آن را به نمایش بگذارید، راه خوبی است!


خالکوبی دست


خالکوبی دست

خالکوبی دست

برای مردانی که دست‌های بزرگی دارند، این یک مکان عالی برای طراحی خالکوبی برای مردان است. یک هنرمند ماهر می‌تواند تتو جذاب و خاصی را برای شما بزند. اغلب طرح‌ها در دست چپ و راست تتو زده می‌شوند تا مضامینی مانند تاریکی و روشنی، شب و روز، یا نیمه‌های مربوط به یک حیوان یا شی را نشان دهند. اما مطمئن شوید که به درستی از دستان خود مراقبت کنید تا خالکوبی شما در بهترین شرایط باقی بماند.


خالکوبی بازو


خالکوبی بازو

خالکوبی بازو

خالکوبی بازو برای بسیاری از طرح‌ها جای خوبی است. بالای بازو را انتخاب کنید، و شما یک خالکوبی دارید که به راحتی پنهان می‌شود. یا روی ساعد تتو بزنید تا تمام دنیا آن را ببینند.


خالکوبی پشت گوش


خالکوبی پشت گوش

خالکوبی پشت گوش

خالکوبی پشت گوش می‌تواند روی گردن یا اطراف داخل گوش کشیده شود. طرح‌های اژدها خالکوبی خوبی برای مردان برای هستند، زیرا می‌توانند دور گوش حلقه بزنند. اگر یک موجود افسانه‌ای بیش از حد جسورانه است، خالکوبی‌های کوچکتر را انتخاب کنید. کلمات الهام بخش، نمادها و حروف اول به راحتی پنهان می‌شوند اما به همان اندازه معنادار هستند.

بیشتر بخوانید: 50 طرح خالکوبی بی‌نهایت


چگونه خالکوبی کنیم؟


  1. هنرمند خالکوبی مناسب را انتخاب کنید

هنگامی که تصمیم گرفتید تتو بزنید، قدم بعدی این است که یک هنرمند خالکوبی را انتخاب کنید که برای شما مناسب است. خالکوبی شما تا زمانی که هستید وجود دارد، بنابراین تحقیق کنید و بهترین طرح و تاتوکار را پیدا کنید.

  1. انتخاب خالکوبی مناسب برای شما

درست مانند خرید یک جفت کفش، وقتی نوبت به انتخاب خالکوبی مناسب می‌رسد، یک سایز مناسب نیست. اگر می‌خواهید سال‌ها خالکوبی خود را دوست داشته باشید، چندین فاکتور وجود دارد که باید در نظر گرفته شود. در مورد سبک، اندازه و نوع طرح مورد نظر خود با دقت فکر کنید. در مرحله بعد، فهرستی از چیزهای مورد علاقه خود تهیه کنید و از اینستاگرام و نشریات آنلاین ایده بگیرید. در نهایت، با تتوکار خود در مورد ایده‌های مختلف خالکوبی برای مردان مشورت کنید.

  1. به حرفه‌ای‌ها اعتماد کنید

وقتی نوبت به تتو زدن می‌رسد، اعتماد به تتوکار بسیار مهم است. داشتن رابطه و تفاهم با فردی که شما را برای زندگی علامت‌گذاری می‌کند ضروری است. مراقب هرگونه مدرک، جوایز یا مدارک آموزشی حرفه‌ای روی دیوارهای اتاق باشید. هنگامی که مطمئن شدید در دستان امنی هستید، می‌توانید بنشینید و استراحت کنید.

  1. مراقبت از خالکوبی خود

مراقبت بعد از آن یک مرحله مهم در تتو است. اثرات آن بسیار بیشتر از عمق پوست است و به همین دلیل است که باید با لوسیون خالکوبی تاتو جدید خود را سالم نگه دارید. دستورالعمل‌های هنرمند خالکوبی خود را به طور کامل دنبال کنید.


سوالات متداول در مورد خالکوبی برای مردان


محبوب‌ترین خالکوبی‌ها برای مردان کدامند؟

در حالی که تصمیم به رفتن زیر سوزن تتو آسان است، انتخاب طرحی که به طور دائم روی بدن شما باقی می‌ماند ممکن است سخت‌تر باشد. اگر می‌خواهید شاخ غول را بشکنید، در اینجا شش مورد از محبوب‌ترین خالکوبی‌ها برای مردان آورده شده است!

  • خالکوبی حیوانات
  • خالکوبی پرتره
  • خالکوبی جملات
  • خالکوبی جمجمه
  • خالکوبی صلیب
  • خالکوبی ستاره

آیا خالکوبی برای مردان جذاب است؟

خالکوبی در نظر مردان فربینده و جذاب است. همانطور که هنر بدن به ترند داغ این روزها تبدیل شده است، مردانی که خالکوبی می‌کنند اکنون مردانه‌تر و جذاب‌تر از سایرین به نظر می‌آیند.

کم درد‌ترین ناحیه برای خالکوبی کجاست؟

پاسخ این سوال تا حد زیادی به سن، آستانه درد، اندازه خالکوبی بستگی دارد. با این حال به نظر می‌رسد، کمترین درد خالکوبی برای مردان، ساعد، بازو و قسمت بیرونی ران‌ها است.

چه مدت طول می کشد تا یک خالکوبی تازه خوب شود؟

زمان بهبودی به محل، اندازه، طراح و روش تتو زدن بستگی دارد. بهداشت شخصی و سلامت کلی شما نیز بر روند بهبودی تأثیر می‌گذارد. برای بهبود اولیه تاتو، حدود 2 هفته طول می‌کشد. با این حال، روند بهبودی کامل ممکن است تا 4 هفته زمان ببرد.

بیشتر بخوانید: 230 ایده‌ تتو برای مردان در سال 2022

مطالب مرتبط