50 مدل موی عروس برای تابستان 2022

50 مدل موی عروس برای تابستان 2022

01 مرداد 1401

با فرا رسیدن تابستان مراسم‌های عروسی شروع می‌شود. شکی نیست که همه عروس خانم‌ها برای تدارک روز خاص زندگی خود آماده شده‌اند. انتخاب لباس عروس مناسب برای بسیاری از ما بسیار آسان است اما تصمیم‌گیری در مورد مدل موی مناسب و متناسب با آن لباس واقعاً دشوار است. خوب، اجازه دهید شما را راهنمایی کنیم در ادامه 50 مدل موی عروس زیبا آورده شده است تا شما برای مدل موی عروسی ایده بگیرید.

50 مورد از بهترین مدل موهای عروسی


1. مدل موی باز


مدل موی باز

اجازه دهید با یک مدل موی اسپرت شروع کنیم که بسیار شیک است. موهای موج‌دار خود را شل بگذارید و حالتی نامرتب به آن اضافه کنید. حالا یک طرف را بچرخانید و آن را در پشت سر محکم کنید.


2. شینیون با موهای فر


شینیون با موهای فر

این یک مدل موی عروسی مناسب برای خانم‌هایی با موهای فر کوتاه است. آن را به یک طرف تقسیم کنید و در سمت دیگر یک شینیون درست کنید. همچنین اجازه دهید چند تار مارپیچ روی پیشانی شما قرار گیرد.


3. مدل موی باز موج‌دار


مدل موی باز موج‌دار

با این مدل موی باز از جشن ازدواج خود بیشترین لذت را ببرید. این مدل روی موهای رنگ شده عالی می‌شود. حلقه‌های درشت فر را در انتها موها با کمک اتو فر‌کننده اضافه کنید.


4. شینیون ساید پایین با تاج پف‌دار


شینیون ساید پایین با تاج پف‌دار

با این مدل موی فوق‌العاده زرق و برق‌دار بهترین حالت را در روز عروسی خود داشته باشید. تاج مو را بچرخانید تا پف کند و با بقیه موها یک شینیون کوچک درست کنید.


5. مدل مو برای موهای کوتاه


مدل مو برای موهای کوتاه

اگر موهای کوتاهی دارید، می‌توانید این سبک را برای یک مدل موی شیک عروس انتخاب کنید. موهای خود را موج‌دار کنید و این مدل موی زیبا را بسازید.


6. مدل موی باز


مدل موی باز

این یکی از مدل موهای مورد علاقه عروسی برای خانم‌هایی است که موهای حالت‌دار دارند. فقط کناره‌های مو را در پشت سر سنجاق بزنید، در حالی که اجازه دهید بقیه موهایتان به سمت پایین شانه‌هایتان بریزد.


7. مدل موی نیم‌دایره


مدل موی نیم‌دایره

لباس عروسی خیره‌کننده خود را با این شینیون نیم‌دایره تکمیل کنید. کار را با سرم مو شروع کنید و تارهای مو خود را صاف و درخشان کنید. سپس، حجم قابل توجهی به تاج سر اضافه کرده و یک شینیون نیم‌دایره در پشت گردن درست کنید.


8. مدل موی باز و بسته


مدل موی باز و بسته

این مدل موی باز و بسته زیبا همراه با لباس عروس، رویایی به نظر می‌رسد. موهای کمی نامرتب خود را به یک طرف تقسیم کنید، آن‌ها را روی طرف دیگر پیشانی خود بکشید سپس یک شینیون کوچک درست کنید و انتهای موها را روی شانه بریزید. کار تمام است حالا شما یک شینیون باز و بسته فوق‌العاده دارید!


9. مدل موی بافت جلو سر


مدل موی بافت جلو سر

شروع به درست کردن یک بافت کنار سر کنید و در حالی که نصف مسیر را طی کرده‌اید، موها را تا گوش مقابل ببرید. به موهای جلویی کمی حجم دهید، آن را ببافید و پشت گوش قرار دهید. همچنین، تاج را پف کنید و بقیه مو را روی یک شانه جمع کنید. نتجه کاملاً خیره کننده و محسور کننده!


10. مدل موی دم اسبی گره‌دار


مدل موی دم اسبی گره‌دار

موهای خود را به دو قسمت تقسیم کنید و با هر کدام به طور جداگانه موها را دم اسبی ببندید. حالا دم‌اسبی را به سمت بالا تا کرده و با گره زدن آن با قسمت بالایی، یک گره ایجاد کنید. یک راه بسیار خلاقانه برای جذاب کردن ظاهر عروس است.


11. دم اسبی نیمه بلند با حلقه‌های فر درشت


دم اسبی نیمه بلند با حلقه‌های فر درشت

با استفاده از موس موهای خود ظاهری مرتب و صاف ببخشید. آن را از پهلو جدا کنید و در سمت دیگر یک دم اسبی بلند بالا بیاورید. در نهایت، از اتو فر خود استفاده کنید و حلقه‌های فره را به انتهای دم‌اسبی اضافه کنید.


12. مدل موی دو گوجه‌ای بالای سر


مدل موی دو گوجه‌ای بالای سر

با این مدل موی ساده و در عین حال خیره‌کننده، کمی جذابیت به ظاهر عروسی پر زرق و برق خود اضافه کنید. موهای موج‌دار با طول متوسط خود را به عقب برس بزنید و با یک دسته مو از هر طرف، دو موی گوجه‌ای ایجاد کنید. در نهایت، آن را با یک اکسسوری زیبای موی تزئین کنید.


13. مدل موی دم‌اسبی بافته شده


مدل موی دم‌اسبی بافته شده

در اینجا یک مدل موی زیبا دیگر است که برای میهمانی نامزدی عالی می‌شود. موهای موج‌دار خود را به عقب برس بزنید و به دو قسمت تقسیم کنید. قسمت بالایی را تا قسمت مرکزی پشت سر خود ببافید و آن را به صورت دم اسبی که توسط مو پیچیده شده است تبدیل کنید.


14. مدل موی باز با موهای آمبره


مدل موی باز با موهای آمبره

این بهترین راه برای نشان دادن امواج آمبره خیره‌کننده در خاص‌ترین روز زندگی شما است. دو طرف را صاف کرده و در پشت سنجاق کنید. قسمت جلویی را به یک طرف بچرخانید و آن را در آنجا محکم کنید و اجازه دهید امواج موهایتان روی شانه‌ها بریزد.


15. مدل مو با حلقه‌های فر درشت بلوند


مدل مو با حلقه‌های فر درشت بلوند

اگر موهای کوتاه دارید، مدل موی حلقه‌های فر را به شما پیشنهاد می‌کنیم. انتهای آن‌ها را با اتوی فر بپیچید و آن را با یک هدبند تزئین کنید. حالا برای مراسم عروسی آماده‌اید!


16. شینیون بافت


شینیون بافت

هیچ مدل موی عروس دیگری به اندازه یک موی بافته شده عالی نظر نمی‌رسد. در اینجا، مو‌ها را لخت شده و با یک کش در پشت گردن محکم می‌شود. موها را در قسمت‌های کوچک ببافید و در نهایت، تمام آن بافته‌ها را به هم بچرخانید و در پشت محکم کنید.


17. مدل موی رول شده در پشت سر


مدل موی رول شده در پشت سر

با این مدل موی منحصر به فرد در روز بسیار خاص زندگی خود شیک به نظر برسید. موهای بالای سر را حجم دهید و آن را به صورت یک شینیون کوچک در پشت سر ببندید. سپس قسمت جلویی را به یک طرف برگردانید و آن را در آنجا محکم کنید.


18. شینیون پایین


شینیون پایین

موهای خود را به دو قسمت بالا و پایین تقسیم کنید و با استفاده از سرم ظاهری براق به آن‌ها ببخشید. با قسمت پایینی مو، یک موی کوچک در زیر گردن خود درست کنید. حالا قسمت بالایی را بچرخانید.


19. شینیون ساده


شینیون ساده

این شینیون ساده و ظریف برای عروس‌هایی که دوست دارند در روز عروسی خود ساده در عین حال درخشان باشند بسیار مناسب است. و در انتها موهای خود را با اکسسوری مو تزئین کنید.


20. مدل موی بافت به شکل تاج سر


مدل موی بافت به شکل تاج سر

یک فرق از پیشانی تا قاعده گردن ایجاد کنید و با استفاده از سرم به آن ظاهری صاف و صیقلی بدهید. حالا کل موها را ببافید و از گوش تا گوش با سنجاق محکم کنید. یک مدل موی بسیار شیرین برای یک عروس شیک درست کنید!


21. مدل موی لخت


مدل موی لخت

اگر موهای لخت و بلندی دارید، این مدل مویی ایده‌آل برای روز عروسی شما خواهد بود. آن را به عقب برس کنید و اجازه دهید که موها پشت سرتان بریزد. یک هدبند خوش رنگ همه چیز را زیباتر می‌کند.


22. مدل موی آبشاری


مدل موی آبشاری

این یک مدل موی رمانتیک برای یک تازه عروس با موهای بلند آمبره است. یک پوف کوچک در بالا سر ایجاد کنید و آن را در قسمت تاج به عقب بکشید تا یک دم اسبی بلند تشکیل شود. آن را بپیچانید و به آن حجم بدهید تا فوق‌العاده جذاب به نظر برسد.


23. مدل مو برای موهای کوتاه


مدل مو برای موهای کوتاه

یک قسمت نازک از مو را در قسمت جلو جدا کنید و یک پف کوچک در بالا درست کنید. موها را در قسمت تاج عقب بکشید و یک تاج بلند ایجاد کنید. آیا این یک سبک عالی برای روز عروسی شما نیست؟


24. مدل موی مناسب برای موهای کوتاه


 مدل موی مناسب برای موهای کوتاه

چه کسی می‌گوید که یک موی کوتاه برای یک مدل موی عروس رویایی مناسب نیست؟ این مدل با موهایی که قد آن به سختی به سر شانه می‌رسد را ملاحظه کنید. برای این که به این ظاهر برسید، باید در قسمت تاج حجم ایجاد کنید و موهای پشت را صاف کنید.


25. مدل مو مناسب برای موهای کوتاه و موج‌دار


مدل مو مناسب برای موهای کوتاه و موج‌دار

این اساساً یک مدل موی کوتاه با چتری کناری بلند است. در ابتدا موهای خود را به یک طرف تقسیم کنید وز آن را نگیرید بگذارید موها بافت طبیعی خودشان را حفظ کنند. حالا چتری کناری را جمع کنید و شکل مارپیچی به آن ببخشید.


26. شینیون گلدار


شینیون گلدار

در این مدل مو با موهای مجعد بدون تلاش زیاد درست شده است. کمی پف به تاج خود اضافه کرده و یک تاج گلدار بزرگ در پشت سر ایجاد کنید. اکنون، موهای کناری را ببافید و با سنجاق آن را در قسمت بالا محکم کنید.


27. مدل موی کلاسیک


مدل موی کلاسیک

وقتی حرف از مدل موی باب رترو برای روز عروسی می‌شود، فصل واقعاً مهم نیست. با این مدل موی کلاسیک فوق‌العاده می‌شوید!


28. مدل موی باز با چتری‌های کناری


مدل موی باز با چتری‌های کناری

اگر ترجیح می‌دهید موهای باز را برای روز عروسی انتخاب کنید، این استایل ساده و جذاب را پیشنهاد می‌کنم. موهای موج‌دار بلند خود را از پهلو جدا کنید و روی تاج سر پف ایجاد کنید. حالت مارپیچ به انتهای موهای خود اضافه کنید و چتری‌های لایه لایه کناری را کمی در جهت بیرون فر کنید.


29. شینیون بالا سر


شینیون بالا سر

این شینیون پیچ خورده فوق‌العاده به خوبی با شگفتی و شکوه جشن عروسی هماهنگ می‌شود. موها را برس بزنید و آن را در بالای سر و فقط با چرخاندن موها، یک تاج جلو سر درست کنید.

بیشتر بخوانید: 100 شینیون خاص برای عروس خانم‌ها


30. مدل موی گوجه‌ای در پشت گردن


مدل موی گوجه‌ای در پشت گردن

در جشن عروسی خود از هر جهت متفاوت و زیبا به نظر برسید. به سادگی موهای خود را از پهلو جدا کنید و یک گوجه‌ای کوچک در پشت گردن درست کنید. اجازه دهید چند تار مو روی صورتتان بیافتد و زیبایی این مدل مو را دو چندان کنید.


31. مدل موی موج‌دار


مدل موی موج‌دار

این موی موج‌دار ombre جذابیت شما را به طرز چشمگیری افزایش می‌دهد، اگر با یک لباس عروسی باشکوه و سنگ‌کاری شده همراه شود. یک استایل فراموش نشدنی به شما می‌دهد.


32. شینیون گل


شینیون گل

چنین شینیون گل غول پیکری به خودی خود شما را به مرکز جذب واقعی مراسم تبدیل می‌کند.


33. مدل موی موج‌دار هایلایت شده


مدل موی موج‌دار هایلایت شده

این یک مدل موی موج‌دار است که حال و هوای یک مراسم عروسی عاشقانه دارد. قسمت بالایی را صاف کرده و اسپری مو به آن بزنید. اکنون، تمام موها را روی یکی از شانه‌های خود جمع کنید و بگذارید همانجا بماند.


34. مدل موی باز با موهای فر


مدل موی باز با موهای فر

اگر مدل موهای ساده و کیوت را می‌پسندید این مو کوتاه با حلقه‌های فر ریز واقعاً دل‌فریب هستند.


35. شینیون موی پایین


شینیون موی پایین

با این شینیون عروس خیره‌کننده خواهید شد. با ایجاد یک قسمت میانی شروع کنید و سرم را روی تمام موها بزنید تا وز مو را بگیرد و موهای صاف و براق به شما بدهد. آن‌ها را به پشت گردن خود بکشید و به سمت بالا بچرخانید و به صورت یک شینیون کوچک در پشت سر درست کنید.


36. مدل موی ساده


مدل موی ساده

اگر مدل موهای ساده را دوست دارید این مدل ساده و زیبا را به شما پیشنهاد می‌کنم.


37. مدل موی گوجه‌ای پیچ خورده


مدل موی گوجه‌ای پیچ خورده

ممکن است به نظر برسد که یک گوجه‌ای باله با مراسم باشکوه عروسی تطابق ندارد. اما اگر بتوانید آن را به درستی انجام دهید، به مدل موی ایده‌آل برای لباس عروس‌های بدون پشت تبدیل خواهد شد. تنها کاری که باید انجام دهید این است که یک گوجه‌ای درست کنید و کمی حالت درهم به موها بدهید.


38. مدل مو برای موهای کوتاه


مدل مو برای موهای کوتاه

برای درست کردن این مدل مو از کناره سر شروع کنید. حالا موهای پشت را تا حدی پف کنید. همچنین موهای جلو و کناری را در جهت داخل تا کنید و با سنجاق آن‌ها را در موهای جمع شده پشت محکم کنید. شما قطعاً آن را برای روز عروسی خود دوست خواهید داشت.


39. مدل موی باز با فرهای مارپیچ


مدل موی باز با فرهای مارپیچ

موهای خود را فر کنید، در حالی که به انتهای آن حالت مارپیچی می‌دهید. حالا، آن را روی شانه‌هایتان بریزید. شما دقیقاً شبیه یک شاهزاده خانم هستید.


40. شینیون برای موهای پر و بلند


شینیون برای موهای پر و بلند

این مدل مو با چرخاندن و تا کردن موها به روش مناسب ایجاد می‌شود. و می‌توانید یک شینیون عالی با موهای پر و بلند خود برای روز عروسی داشته باشید.


41. مدل موی گوجه‌ای غول‌پیکر


مدل موی گوجه‌ای غول‌پیکر

با انتخاب این تاج موی فوق‌العاده بلند، افراد کوتاه قامت را بلند‌تر از آن چه که هستند نشان می‌دهد. موهایتان را صاف کنید و کمی به سمت تاج عقب بکشید. سپس آن را به صورت یک موی حجیم تا کنید و از اسپری مو استفاده کنید تا درخشش را به آن ببخشید. مدل موی عروس منحصربه‌فرد، همه آنچه که می‌توانیم بگوییم!


42. مدل موی دم‌اسبی


مدل موی دم‌اسبی

این یک مدل موی ساده است که به طور شگفت انگیزی می‌تواند در روز عروسی ظاهری برجسته به شما بدهد. یک پف کوچک در قسمت جلوی سر خود ایجاد کنید و با کشیدن تمام موها در قسمت تاج، یک دم اسبی بلند پیچیده با مو ایجاد کنید.


43. مدل موی بافت


مدل موی بافت

فقط با بافتن موهای بلوند موج‌دار خود در روز عروسی خیره‌کننده به نظر برسید. ظاهر کمی درهم و چتری مارپیچی جلوه بیشتری به شما می‌دهد.


44. مدل موی دم‌اسبی با موهای لخت


مدل موی دم‌اسبی با موهای لخت

ابتدا موهای بلند خود را لخت کنید. حالا یک قسمت از جلو بگیرید و با آن یک دم‌اسبی بلند در بالا درست کنید. پایه آن را با مو بپیچید و اجازه دهید موهای باقیمانده روی شانه‌های شما قرار بگیرند.


45. مدل موی براشینگ


مدل موی براشینگ

براشینگ مو روی موهای لایه لایه بسیار جذاب به نظر می‌رسند و در اینجا، با کمک فرهای جلو صورت، ظاهری زیباتر ایجاد می‌شود. حجم دادن به تاج مو به شما کمک می‌کند تا مراسم عروسی خود را بیش از پیش جذاب کنید.


46. مدل موی باز با بافت به شکل تاج


مدل موی باز با بافت به شکل تاج

بر روی موهای خود موج ایجاد کنید و بافتی نامرتب به آن ببخشید. حالا یک قسمت ضخیم از مو را ببافید و آن را از گوش به گوش دیگر به شکل تاج ببافید. این مدل مو زیبایی لباس عروسی شما را ده برابر می‌کند.


47. مدل موی دم‌اسبی و پوف جلو سر


مدل موی دم‌اسبی و پوف جلو سر

ما عاشق این مدل موی ساده و در عین حال چشمگیر هستیم، مخصوصاً برای یک عروس زیبا فوق‌العاده است. قسمت جلویی و بالای سر خود را جمع کنید تا یک پف بزرگ ایجاد کنید. حالا آن را سنجاق کنید و بقیه موها را شل بگذارید.


48. مدل موی باز موج‌دار


مدل موی باز موج‌دار

اگر به موهای موج‌دار علاقه دارید احتمالاً این یکی را نیز دوست خواهید داشت. اجازه دهید یک بخش نازک از مو روی پیشانی شما بچرخد و بافتی نامرتب به موج‌های شما اضافه کند.


49. مدل موی بافت


مدل موی بافت

برای بدست آوردن این مدل موی رول و بافته شده با فرهای مارپیچ ابتدا با استفاده از سرم موهای خود را صاف‌تر کنید و آن را به یک سمت سر خود برگردانید. قسمت جلویی را شل ببافید و با سنجاق روی موهای کناره را محکم کنید. در نهایت، انتهای موهای خود را به صورت یک مارپیچ متراکم حالت دهید.


50. مدل موی دم‌اسبی با چتری جلو صورت


مدل موی دم‌اسبی با چتری جلو صورت

این یک دم اسبی کم ارتفاع است که با موهای صاف و ابریشمی درست شده است، اما فرهای نیم‌دایره‌ای جلو و تاج پف‌دار ناهموار، آن را از سایر مدل‌های موی دم‌اسبی متمایز کرده است. آن را در مراسم خود امتحان کنید و از مهمانان تعریف و تمجید بشنوید.

چه عروس باشید، چه مادر عروس، ساقدوش یا صرفاً مهمان یک عروسی، این 50 مدل مو زیبا به شما کمک می‌کند بهترین ظاهر را برای عروسی داشته باشید. به بالا بروید و مدل موی مورد علاقه خود را برای مراسم عروسی انتخاب کنید. سپس، چند روز قبل از عروسی آن‌ها را برای خودتان امتحان کنید تا ببینید کدام را بیشتر دوست دارید. با این حال، اگر شما هم جزء مهمان‌های جشن عروسی هستید، به شما توصیه می‌کنیم مدل موهای خود را از یک ماه قبل انتخاب کنید. و اگر موهای خود را برای عروسی درست می‌کنید، تمرین اهمیت زیادی دارد!

بیشتر بخوانید: 10 ایده عالی برای مدل موی عروس