10 ایده عالی برای مدل موی عروس

10 ایده عالی برای مدل موی عروس

30 تیر 1401

روزی که همیشه در آرزوی آن بودید و اکنون تقریباً فرا‌رسیده است، روز عروسیتان!

شما از ماه‌ها پیش لباس عروس رویایی خود را انتخاب کردید، برای میکاپ متناسب صورتتان از آرایشگر مشورت گرفته‌اید و آن جفت کفش راحت و زیبا را انتخاب کردید. اما مدل مو کاملاً از ذهنتان خارج شد بود و حالا وحشت‌زده شده‌اید، نگران نباشید ما با لیستی از بهترین مدل موهای عروس از شما حمایت می‌کنیم.

می‌توانید شینیون‌های شیک، بافت، دم اسبی و موهای باز را انتخاب کنید. ما بهترین مدل‌ موی‌های عروسی را برای بزرگترین روز زندگی شما در اختیار داریم. بنابراین، به پایین بروید و مدل مورد علاقه خود را انتخاب کنید.


1. مدل موی دم اسبی ساده با چتری


مدل موی دم اسبی ساده با چتری

داکوتا جانسون بازیگر فیلم Fifty Shades of Grey با مدل مو‌ زیبای آمبره با چتری‌های ملایم، کارهای ساده و در عین حال شیک خود را روی فرش قرمز نشان می‌دهد. ما همه چیز را در مورد این مدل مو دوست داریم. چتری‌های خوش فرم و دم اسبی ساده، این بازیگر زیبا با آرایش چشم‌های ملیح و لب‌های قرمز روشن ظاهری تحسین‌برانگیز دارد.


2. مدل موی شینیون باز و بسته


مدل موی شینیون باز و بسته

اما استون با این شینیون باز و بسته شیک و زیبا همچون الماس می‌درخشد. استایل‌های اما استون همیشه خاص و خیره‌کننده بوده است.


3. مدل موی ساده


مدل موی ساده

به دنبال جذاب‌ترین ظاهر برای عروسی خود هستید؟ نگران نباشید، ما اینجا هستیم تا شما بهترین انتخاب را داشته باشید. این مدل موی ساده به شما امکان می‌دهد بیشتر روی میکاپ و لباس عروس تمرکز کنید. موها قسمت میانی محکم در پشت سر به عقب کشیده شده است و حالتی براق را ایجاد می‌کند که شیک و در عین حال ساده است. رژ لب قرمز آتشین را به آن اضافه کنید تا ظاهر یک عروس کلاسیک را داشته باشید.


4. مدل موی گوجه‌ای تزئین شده با گل


مدل موی گوجه‌ای تزئین شده با گل

الا فانینگ موهای بلوند زیبای خود را با یک روبان صورتی زیبا و گل دور آن تزئین کرده است. این بازیگر زیبا آرایش خیره‌کننده‌اش را با رژلب صورتی ملیح متعادل کرده است. در مجموع یک ایده عالی برای عروسی شماست!

بیشتر بخوانید: 16 شینیون زیبا با گل، مخصوص عروس خانم‌ها


5. مدل موی شینیون پایین


مدل موی شینیون پایین

مدل لباس، میکاپ و شینیون پترا نمکووا شیک به نظر می‌رسد. مدل موی شینیون پایین، تقارن کامل اجزای صورت او را برجسته می‌کند. برای درست کردن مدل موی عروسی پر زرق و برق پترا، یک موس حجم دهنده را روی موهای خود بمالید و بخش‌هایی از مو را از بالای هر شقیقه بردارید و آن‌ها را پشت سر خود بچرخانید. با استفاده از گیره سر و اسپری نگهدارنده موها را محکم کنید تا موها را در جای خود نگه دارید.


6. مدل موی شینیون بافت


مدل موی شینیون بافت

مدل موی بافته شده در سال 2015 بین عروس‌ها بسیار محبوب بود. مدل‌های بافته متعددی وجود دارد که می‌توانید از بین آن‌ها انتخاب کنید، مطمئناً مدل موی زیبا و به یاد ماندنی روز عروسی خود را پیدا خواهید کرد. مدل بافته‌شده بلیک لایولی برای عروس‌هایی با موهای متوسط تا بلند ظاهری ایده‌آل است. آن را با گوشواره‌های بلند برای بهترین ظاهر ترکیب کنید.


7. مدل موی شینیون کناری


مدل موی شینیون کناری

رز برن به ما نشان می‌دهد که چگونه با یک مدل موی عروسی شل و نامتقارن همه را میخکوب کنیم. مدل مو رویایی و چشم‌نواز که برای شینیون عروس ایده‌آل است.  این مدل مو برای چهره‌های بلند و باریکی مثل رز برن بسیار جذاب است. شینیون کناری خود را با یک گوشواره خیره‌کننده تکمیل کنید.


8. مدل موی کلاسیسک


مدل موی کلاسیسک

همه ما عاشق رقص Burlesque و مدل موی عروسی دیتا تیز هستیم. چیزی که واقعاً مدل موهای دیتا را از یاد نبردنی می‌کند، آن موج‌های زیبا هستند. برای درست کردن این مدل موی کلاسیک با اسپری موها شروع کنید. یک اسپری بردارید روی موها بپاشید و آن را با اتوی فر بپیچید. هنگامی که حلقه‌های مو سرد شد، آن‌ها را با نوک انگشتان خود حالت دهید و دوباره با اسپری کردن اسپری مو برای چسبندگی قوی کار را به پایان برسانید.


9. مدل موی دهه 60


مدل موی دهه 60

خواننده مشهور کیتی پری الهام بخش افرادی است که موهای رنگ کرده دارند. ترکیبی شیک، از موهای بنفش پشت سر با موهای مشکی جلو صورت در یک شینیون الهام گرفته از دهه 60 در واقع یکی از مدل موهای مورد علاقه ما است!

برای درست کردن این شینیون، موهای خود را برس بزنید و به سمت عقب بکشید تا دم اسبی بلند شود. با کش مو محکم کنید. حالا دم اسبی را زیر آن جمع کنید و یک گوجه‌ای بزرگ و حجیم ایجاد کنید. آن را با احتیاط سنجاق کنید. این مدل موی دلپذیر را با یک کش موی طلایی دور سر به پایان برسانید.


10. مدل موی شینیون تاپ گره


مدل موی شینیون تاپ گره

بازیگر دوست داشتنی سارا هایلند مثل همیشه ساده و شیک است، موهای خود را با یک تاپ گره ساده درست کرده است. شینیونی زیبا که برای عروسی تابستانی عالی است! فقط آرایش ساده و جواهرات برای تکمیل این ظاهر زیبا کافی است.

برای این مدل موی جدید عروس، پس از سشوار کشیدن موها، یک اتوی مو بردارید و قسمت‌های کوچکی از مو را بالای سر بپیچید تا کمی حالت‌دار شود. این مدل موی عروسی برای موهای فر و حالت‌دار بیشتر استفاده می‌شود.

شما نمی‌توانید با انتخاب مدل موی روز عروسی خود اشتباه کنید. با این حال، این بدان معنا نیست که مدل موهای قدیمی و تکراری را انتخاب کنید. مدل‌های موی جدید عروس فوق‌العاده می‌توانند در ظاهر شما نقش داشته باشند، زیرا ساده و در عین حال مد روز و شیک هستند و مطمئناً با آن خواهید درخشید. ایده بگیرید و با توجه به نوع و رنگ موی خود هر کدام از این مدل موهای عروس را که دوست داشتید انتخاب کنید و با آرایش مناسب آن را تکمیل کنید.

بیشتر بخوانید: 10 ایده مدل موی عروس برای موهای بلند

مطالب مرتبط