4 رنگ لاک ناخن ترند در سال 2022

4 رنگ لاک ناخن ترند در سال 2022

07 تیر 1401

وقتی صحبت از دنیای زیبایی به میان می‌آید، سال 2022 به عنوان سال برتری برای ناخن‌ها خواهد بود. از ناخن‌های رنگارنگ گرفته تا چاپ گاوی، به نظر می‌رسد که وقتی صحبت از دیزاین ناخن و هیجان ما برای مانیکور به میان می‌آید، هیچ چیز دور از ذهن نیست. با گذشت نیمی از سال 2022، واضح است که هیچ نشانه‌ای از کاهش سرعت خلق ایده‌های وسوسه‌انگیز جدید وجود ندارد.

ترندهای ناخن تابستانی زیادی برای انتخاب وجود دارد. درخشش ظریف بازگشته است تا کمی درخشش به نوک انگشتان تازه مانیکور شده بیافزاید، در حالی که یک رنگ فرانسوی رنگارنگ جزء اصلی سالن‌های زیبایی باقی مانده است. البته، طرح‌های گرافیکی هنوز نقطه کانونی بسیاری از علاقه‌مندان به ناخن است.

اما اگر مثل من در مورد ظاهر ناخن‌هایتان کمی حساس هستید، شاید خوشحال باشید که بدانید ما شاهد بازگشت مانیکورهای کلاسیک و تک رنگ و جذاب بوده‌ایم. لاک‌های جدید با فرمول‌های گیاهی و پولیش‌هایی که سریع خشک می‌شوند به تنوع می‌افزایند. بنابراین چه به دنبال چیزی ساده و نچرال یا جسورانه باشید، یک رنگ لاک ناخن مطابق با سلیقه شما برای تابستان 2022 وجود دارد.

به مطالعه مقاله برای ایده گرفتن از لاک ناخن که برای فصل آینده و فراتر از آن نیاز دارید ادامه دهید.


1. لاک ناخن آبی


لاک ناخن آبی

سبز بوتگا امسال ترند بود، اما من پیش بینی می‌کنم آبی رنگ سال 2022 باشد. آبی ملیح به نظر می‌رسد یا به عنوان یک رنگ بلوک استفاده می‌شوند. من در تابستان به آبی‌ لاجوردی و در زمستان به آبی‌ کاربنی فکر می‌کنم.

لاک ناخن آبی

لاک ناخن آبی


2. لاک ناخن زرد


لاک ناخن زرد

طلایی، برنز، کهربایی و گل همیشه بهار در کلکسیون‌های بسیاری از طراحان امسال به وفور یافت می‌شد، و من فکر می‌کنم طیف رنگی زرد بسیار مورد توجه قرار بگیرند.

لاک ناخن زرد

سال 2022 درباره رنگ‌هایی خواهد بود که ما را شاد می‌کنند. و چه چیزی می‌تواند شادی بیشتری از خورشید به ارمغان بیاورد.

لاک ناخن زرد


3. لاک ناخن خنثی


لاک ناخن خنثی

لاک ناخن خنثی در سال 2021 حکمرانی کرده‌اند، در سال جدید هم شاهد انتخاب مانیکورهای شفاف، براق و مانیکورهای مینیمالیستی خواهیم بود. رنگ‌های خنثی‌ جاودانه هستند!

لاک ناخن خنثی

لاک ناخن خنثی


4. لاک ناخن شاین


لاک ناخن شاین

نه فقط برای فصل جشن، لاک‌های شاین یکی از بزرگترین ترندهای ناخن در سال 2022 خواهد بود. بسته به این که چقدر ظریف یا جسورانه می‌خواهید استفاده کنید. من شخصاً دوست دارم آن‌ها را در سر ناخن یا مانیکور فرانسوی ترکیب کنم.

لاک ناخن شاین

لاک ناخن شاین

 

بیشتر بخوانید: 35 طرح ناخن گلی که باید در سال 2022 امتحان کنید