60 طرح ناخن زیبا و آسان برای تابستان 2022 (قسمت دوم)

60 طرح ناخن زیبا و آسان برای تابستان 2022 (قسمت دوم)

26 خرداد 1401

اگر می‌خواهید ناخن‌هایی زیبا داشته باشید، چرا برای پدیکور به سالن نروید؟ پدیکور روشی عالی برای جلب توجه به پاهای شماست. در حالی که در شکل و طول ناخن به اندازه مانیکور تطبیق پذیری وجود ندارد، اما همچنان می‌توانید شخصیت و جنبه بازیگوش خود را با رنگ آمیزی انگشتان پا به رنگ‌ها و طرح‌های مورد علاقه خود نشان دهید. این می‌تواند هر طرحی باشد، از آثار هنری انتزاعی و رنگارنگ که احساس شما را بیان می‌کند تا کارتون‌های زیبا که شما را به یاد دوران کودکی خودتان می‌اندازد. برای ماه‌های تابستان، می‌توانید با رنگ‌های تند و طرح‌های میوه‌ای که برای برجسته‌تر شدن ساخته شده‌اند یا با رنگ‌های کم‌رنگ مورد علاقه‌تان مانند پاستل یا لاک‌های برهنه طراحی شده‌اند، آزمایش کنید. هنگام رنگ کردن ناخن‌ها، طرح‌های خارق‌العاده زیادی برای ناخن‌های پا وجود دارد، و این مقاله برای الهام بخشیدن به شما آماده شده است.

بیشتر بخوانید: 60 طرح ناخن زیبا و آسان برای تابستان 2022 (قسمت اول)


31. پدیکور با قابلیت چاپ پلنگی


پدیکور با قابلیت چاپ پلنگی

چاپ پلنگی یکی از شیک‌ترین و پرطرفدارترین طرح‌های چاپی است که می‌تواند به طریق مختلف به پدیکور شما اضافه شود. این شامل آزمایش با ترکیب رنگ‌های مختلف و ترکیب آن‌ها با چاپ‌ها و الگوهای دیگر است. یا با تمرکز طرح روی یک ناخن خاص، آن را ساده نگه دارید.


32. پدیکور مات


پدیکور مات

لاک ناخن مات برای دستیابی به یک روکش صاف عالی است. این می‌تواند ظاهر جالبی از نظر بافت ایجاد کند و می‌تواند با رنگ آمیزی ناخن‌های خود با ترکیبی از لاک مات و براق در تضاد باشد. شما می‌توانید پدیکور مات خود را در رنگ‌های دلخواه بسازید.


33. پدیکور براق مخلوط


پدیکور براق مخلوط

رویکرد ترکیبی و هماهنگی در هنر ناخن سرگرم کننده و خلاقانه است و به شما امکان می‌دهد طرح‌ها و رنگ‌های متعددی را امتحان کنید. برای ظاهری الهام‌گرفته از پری دریایی که دفعه بعد که به ساحل می‌روید، پاهایتان عالی به نظر می‌رسد، می‌توانید رنگ‌های براق رنگ‌های مختلف را با هم ترکیب کنید و برای هر ناخن پا یک سایه انتخاب کنید.


34. پدیکور گل طبیعی


پدیکور گل طبیعی

برای یک پدیکور ساده و مناسب برای همه موقعیت‌ها، یک رنگ کم‌رنگ مانند برهنه یا صورتی روشن انتخاب کنید و آن را با طرح‌های ناخن زیبا و کم‌رنگ ترکیب کنید. گل‌ها انتخابی عالی هستند، و نگه داشتن آن فقط روی انگشت شست پا جلوه‌ای خاص، ظاهری شیک به شما می‌دهد.


35. پدیکور  رنگ طبیعی


پدیکور  رنگ طبیعی

رنگ‌های طبیعی مانند رنگ‌های برهنه، زیبا و متنوع هستند. سایه‌ای وجود دارد که مناسب همه باشد، یا اگر می‌خواهید در الگو یا طرح خلاق باشید، می‌توانید چندین رنگ را با هم ترکیب کنید. این یک گزینه عالی برای پدیکور است که ظریف و در عین حال شیک است.


36. پدیکور با تم اقیانوس


پدیکور با تم اقیانوس

اقیانوس مکانی زیبا و اسرارآمیز است. این الهام بخش آثار هنری و نوشته‌هایی است و همچنین می‌تواند ایده پدیکور بعدی شما باشد. شما می‌توانید اقیانوس و شن و ماسه را بازسازی کنید، با افزودن جواهرات و زرق و برق کوچک برای کمی درخشش و ایجاد هنر ناخن مسحورکننده.


37. پدیکور Ombre


پدیکور Ombre

ناخن‌های Ombre یک تکنیک درخشان است که دو رنگ انتخابی شما را با هم ترکیب می‌کند و یک اثر گرادیان ایجاد می‌کند. رنگ‌ها یکی روشن‌تر و دیگری تیره‌تر هستند، بسته به ترجیح شما، می‌تواند ترکیب‌های کلاسیک مانند صورتی و سفید، تا چیزهایی جسورانه‌تر و بد خلق‌تر مانند سیاه و قرمز باشد.


38. پدیکور نارنجی


پدیکور نارنجی

نارنجی رنگ گرمی است که با مثبت بودن و شادی همراه است و افزودن آن به پدیکور فورا توجه را به انگشتان پا جلب می‌کند. شما می‌توانید هر ناخن پا را با رنگ نارنجی متفاوت رنگ کنید یا رنگ مورد علاقه خود را انتخاب کنید و آن را با طرح‌های گلدار یا چاپ دلخواه خود ترکیب کنید.


39. پدیکور پاپایا


پدیکور پاپایا

پاپایا اغلب با مقاصد تابستانی و گرمسیری همراه است، و ایجاد پدیکور با الهام از این میوه خوش طعم، راهی عالی برای جلب توجه به انگشتان پا، به خصوص در ماه‌های گرمتر است. گرما و روشنی رنگ نیز آن را به انتخابی چشم نواز تبدیل کرده است.


40. پدیکور آناناسی


پدیکور آناناسی

اگر می‌خواهید طرحی بازیگوش، رنگارنگ و تازه داشته باشید، طرح‌های آناناس برای پدیکور شما مناسب است. رنگ زرد و سبز آناناسی آن را به طرحی روشن تبدیل می‌کند که با گرمی و مهمان نوازی همراه است. می‌توانید طرح را روی یک ناخن خاص متمرکز کنید و رنگ‌هایی را برای سایر ناخن‌های پا آزمایش کنید.


41. پدیکور صورتی و زرد


پدیکور صورتی و زرد

صورتی و زرد جفت رنگ کلاسیک شما نیستند، اما این ترکیب کنتراست جالبی ایجاد می‌کند. می‌توانید آن را به روش‌های مختلف، از جمله بلوک‌های رنگی جامد یا امتحان کردن طرح‌ها و الگوهای پرطرفدار، ترکیب کنید.


42. پدیکور تابستانی صورتی


پدیکور تابستانی صورتی

صورتی یکی از کلاسیک‌ترین رنگ‌ها برای طراحی ناخن است و برای همه زیبا به نظر می‌رسد. سایه‌های مختلفی برای انتخاب وجود دارد، اما رنگ‌های ملایم و کم‌رنگ پوشیدنی‌تر هستند. ناخن‌های صورتی کودک خود را با یک الگوی سفید دقیق روی یک ناخن برجسته ترکیب کنید تا پایان تابستانی فوق العاده داشته باشید.


43. پدیکور خال خالی


پدیکور خال خالی

نقطه پولکا یک الگوی ساده و همه کاره است که به راحتی ایجاد می‌شود. جذابیت خال‌های پولکا این است که با هر ترکیب رنگی کار می‌کنند و بسته به رنگ‌هایی که انتخاب می‌کنید و نحوه ترکیب آن‌ها، می‌توانند یکپارچه سازی با سیستم عامل یا مدرن به نظر برسند. برای پدیکور که نیاز به توجه دارد، رنگ‌های تند را روی پایه مشکی امتحان کنید.


44. پدیکور پراید


پدیکور پراید

برای نشان دادن حمایت خود از جامعه LGBTQ+، می‌توانید پدیکور بعدی خود را ایجاد کنید تا رنگ‌های رنگین کمان را که با هم بودن را جشن می‌گیرد، منعکس کند. نمادگرایی این طرح مهم است، اما ترکیب رنگ آن نیز زیبا و چشم نواز است.


45. پدیکور پنجه بنفش


پدیکور پنجه بنفش

رنگ‌های بنفش مختلفی برای انتخاب وجود دارد، از جمله رنگ‌های پررنگ، تیره تا رنگ‌های ملایم و بی‌صدا، که به شما امکان می‌دهد رنگی را پیدا کنید که به بهترین وجه مطابق با ترجیح شما است و رنگ پوست شما را تکمیل می‌کند. ناخن‌های بنفش وقتی با سفید ترکیب می‌شوند نیز زیبا به نظر می‌رسند و کنتراست ایجاد می‌کنند که بنفش را برجسته می‌کند.


46. پدیکور قرمز و آبی انتزاعی


پدیکور قرمز و آبی انتزاعی

قرمز و آبی یک جفت فوق‌العاده هستند زیرا رنگ‌ها مکمل یکدیگر هستند و در عین حال کنتراست کمی ایجاد می‌کنند. این ترکیب رنگ به خوبی به طرح‌های انتزاعی کمک می‌کند و به شما امکان می‌دهد در جفت‌سازی خلاق باشید. می‌توانید زوایای مختلف و جلوه‌های مختلفی را روی ناخن بزرگ پا انتخاب کنید تا جلوه‌ای از ناخن‌ها ایجاد کنید.


47. پدیکور قلب صورت خندان


پدیکور قلب صورت خندان

چه راهی بهتر از افزودن چهره‌های خندان به ناخن‌های پا برای هدایت مثبت و شادی؟ این طرح ساده و در عین حال موثر است و می‌تواند در ترکیب رنگ انتخابی شما ایجاد شود. همچنین می‌توانید صورت را به شکل قلب درآورید تا ظاهری منحصر به فرد داشته باشید.


48. پدیکور توت فرنگی


پدیکور توت فرنگی

توت فرنگی یک راه فوق العاده برای ورود به روح تابستان است. سادگی شکل نیز به خوبی به پدیکور کمک می‌کند که فضای محدودی دارد و طرح گرد می‌تواند کل ناخن پا را بگیرد. ترکیب قرمز روشن و سبز نیز آن را به طراحی سرگرم کننده و چشم نواز تبدیل کرده است.


49. پدیکور راه راه


پدیکور راه راه

راه راه یک الگوی کلاسیک است که می‌تواند در رنگ‌های مختلف و در زوایای مختلف ایجاد شود. آن‌ها همچنین به خوبی با همه چیز جفت می‌شوند، از دیگر الگوها و چاپ‌ها گرفته تا برچسب‌های ناخن مورد علاقه شما، این امر باعث می‌شود طراحی ناخن‌های راه راه گزینه‌ای فوق العاده برای پدیکور بعدی شما باشد.


50. پدیکور راه راه و لیمو


پدیکور راه راه و لیمو

راه راه‌ها همه کاره هستند و می‌توانند در رنگ‌های دلخواه شما ایجاد شوند. برای پایان تابستانی که بازیگوش و خلاقانه است، می‌توانید خطوط راه راه خود را با آثار هنری لیمویی ست کنید. رنگ زرد لیمویی با طرح راه راه سیاه و سفید کلاسیک تکمیل می‌شود و به رنگ آن اجازه می‌دهد تا ظاهر شود.


51. پدیکور ساندی ساید


پدیکور ساندی ساید

اگر عاشق تخم مرغ هستید یا شکل یک تخم مرغ سرخ شده کوچک را طراحی زیبا می‌دانید، چرا راهی برای ترکیب آن در پدیکور خود پیدا نکنید؟ سادگی تخم‌مرغ ساختن آن را آسان می‌کند، حتی در نواحی کوچک‌تری مانند ناخن‌های پا که از طول و اندازه ناخن‌های دست بهره نمی‌برند.


52. پدیکور با الهام از رنگ آمیزی


پدیکور با الهام از رنگ آمیزی

ترکیب شیاردار رنگ‌ها و الگوهای منحصربه‌فردی که افکت ایجاد می‌کند می‌تواند الهام‌بخش پدیکور بعدی شما باشد. این یک راه خلاقانه برای ترکیب و تطبیق رنگ‌ها و آزمایش با هنر ناخن است. آن را روی هر ناخن پا یا همه آن‌ها امتحان کنید، بسته به اینکه می‌خواهید رنگ آن چقدر دقیق باشد.


53. پدیکور گورخر


پدیکور گورخر

چاپ زبرا یک طرح کلاسیک است زیرا ترکیب رنگ سیاه و سفید ماندگار است. علیرغم سادگی الگو، روکش بسیار چشمگیری ایجاد می‌کند. برای یک رویکرد ساده، می‌توانید الگو را روی انگشت شست پا متمرکز کنید و بقیه ناخن‌های پا را با لاک سیاه یا سفید رنگ کنید.


54. پدیکور با حروف


پدیکور با حروف

شما می‌توانید با قرار دادن یک حرف متفاوت روی هر ناخن پا، پیامی را که برای شما معنادار است بیان کنید. شما همچنین می‌توانید یک رویکرد ساده‌تر را انتخاب کنید، و یک حرف فقط به یک میخ اضافه کنید تا یک روکش برجسته باشد این حرف می‌تواند حرف اول نام شما یا یکی از عزیزانتان باشد.


55. پدیکور صورتی و سبز مد روز


پدیکور صورتی و سبز مد روز

ترکیب صورتی و سبز جلوه‌ای رترو ایجاد می‌کند که شیار و خنک به نظر می‌رسد. می‌توانید سایه‌های مورد نظر خود را انتخاب کنید، از جمله رنگ‌های اشباع شده یا کم‌رنگ، و الگوهای مختلف، چاپ‌ها و هنر ناخن را آزمایش کنید. یک ترکیب عالی شامل چک و صورتک است که بازیگوش و سرگرم کننده هستند.


56. پدیکور روز ولنتاین


پدیکور روز ولنتاین

برای جشن گرفتن عید عشق و شخصی که بیشترین اهمیت را برای شما دارد، چه خودتان باشد یا یکی از عزیزانتان، پدیکور روز ولنتاین همان چیزی است که نیاز دارید. می‌توانید از ترکیب رنگ‌های قرمز، صورتی و سفید کلاسیک استفاده کنید یا چیزی منحصر به فرد را انتخاب کنید و طرح‌های قلب یا لب را آزمایش کنید.


57. پدیکور فرانسوی عروسی


پدیکور فرانسوی عروسی

برای پدیکور می‌توانید ناخن‌های کلاسیک مانند فرنچ را انتخاب کنید که به خوبی برای همه موقعیت‌ها مناسب است. سادگی این هنر ناخن آن را بسیار جذاب کرده است و برای زنان در هر سنی مناسب است. همچنین برای رویدادهای خاص مانند عروسی عالی است و ظاهر پاهای شما را زیباتر نشان می‌دهد.


58.پدیکور سفید با رنگین کمان


پدیکور سفید با رنگین کمان

ناخن‌های سفید کلاسیک هستند. رنگ ترد با تمیزی و شروع جدید همراه است. همچنین یک گزینه فوق‌العاده برای پوشش پایه است و با رنگ‌های دیگر تضاد ایجاد می‌کند و به آن‌ها اجازه می‌دهد ظاهر شوند. رنگین کمان‌ها انتخاب زیبایی هستند و پدیکور را به شما می‌دهند که می‌خواهید به رخ بکشید.


59. پدیکور ویگلز


پدیکور ویگلز

برای کسانی که عاشق هنر بیانی ناخن هستند و می‌خواهند رنگ‌های مختلف را تجربه کنند، طرح‌های تکان دهنده همان چیزی است که شما نیاز دارید. اندازه و شکل طرح‌ها می‌تواند متفاوت باشد و به شما آزادی زیادی برای خلاقیت و فضایی برای آزمایش می‌دهد. سایه‌های مورد علاقه خود را انتخاب کنید و از آن لذت ببرید.


60. پدیکور زرد و نارنجی


پدیکور زرد و نارنجی

زرد و نارنجی جفتی هستند که احساس گرما و دعوت می‌کنند. این ترکیب عالی برای تابستان است و نشان‌دهنده مثبت بودن، شادی و خوشبختی است. می‌توانید طرح‌های گل‌دار، صورت‌های خندان، و الگوهایی ایجاد کنید یا با رنگ کردن سایر ناخن‌های پا با رنگ زرد یا نارنجی، آن را ساده نگه دارید.

بیشتر بخوانید: تقویت و محکم کردن ناخن‌ها به روش خانگی


سوالات متداول طراحی ناخن انگشت پا


آیا پدیکور برای ناخن‌های پا مضر است؟

اگر پدیکور خود را به درستی برداشته‌اید و بین لاک‌ها وقفه‌های مکرر و طولانی دارید، نباید دلیلی برای آسیب رساندن به ناخن‌های پا وجود داشته باشد. همانطور که گفته شد، بریدن و سوهان زدن ناخن‌های پا با ابزارهای کثیف و چیدن کوتیکول‌ها می‌تواند باعث عفونت شود. اگر به سالن‌های معتبر هم بروید کمکتان می‌کند.

بهترین طراحی ناخن پا کدامند؟

بسته به سلیقه شما طرح‌های زیادی برای ناخن پا وجود دارد. برای کسانی که می‌خواهند طرح‌های کلاسیک بی انتها و شیک باشند، نکات فرانسوی ایده آل است و به خوبی در موقعیت‌های مختلف مناسب است. رنگ‌های خاموش مانند صورتی و برهنه نیز زیبا هستند. آزمایش با طرح‌های انتزاعی و رنگ‌های جسورانه راهی عالی برای جلب توجه انگشتان پا برای کسانی است که می‌خواهند چیزی منحصر به فردتر داشته باشند. همچنین می‌توانید دوران کودکی‌تان را با طرح‌های زیبای الهام‌گرفته از کارتون هدایت کنید یا با لاک‌های براق، صورت‌های خندان و طرح‌های حیوانی، جنبه بازیگوش خود را نشان دهید.

کدام طراحی ناخن محبوب‌ترین است؟

برخی از محبوب‌ترین طراحی‌های ناخن عبارتند از: کلاسیک مانند مانیکور فرانسوی، رنگ کردن ناخن‌ها با سایه‌های یکپارچه پاستلی یا رنگ‌های کم‌رنگ مانند برهنه، و افکت ombre که دو رنگ را برای ایجاد یک جلوه گرادیان ترکیب می‌کند. طراحی ناخن مارک دار نیز مورد علاقه هنر ناخن مرمری و مانیکور و پدیکور است که از برچسب ناخن استفاده می‌کند. همچنین بسته به فصل، رنگ‌های مختلفی برای انتخاب وجود دارد.

چه چیزی باعث می‌شود ناخن‌های پا بهتر به نظر برسند؟

سوهان زدن ناخن‌های پا و کوتاه کردن آن‌ها با طول قابل قبول و قابل کنترل، آن‌ها را زیبا می‌کند. اما هنر ناخن مناسب می‌تواند ناخن‌های شما را متحول کند و به شما اجازه می‌دهد شخصیت خود را منعکس کنید و خود را بیان کنید یا ظاهری پیچیده و شیک برای مجالس رسمی ایجاد کنید. به عنوان مثال، مانیکور فرانسوی برای عروسی بسیار عالی است و می‌تواند ظاهر ناخن‌های شما را زیباتر کند. پولیش خرد شده را بردارید و بین پدیکورها استراحت کنید.

بیشتر بخوانید: اصول پدیکور در خانه را یاد بگیرید

مطالب مرتبط