چگونه عروسی خود را با گل منحصر به فرد کنیم؟

چگونه عروسی خود را با گل منحصر به فرد کنیم؟

02 خرداد 1401

بسیاری از زوج‌های خلاق می‌خواهند یک عروسی عجیب و غریب ، منحصر به فرد و فراموش نشدنی برگزار کنند. مضامین آن‌ها شامل مفاهیم خارج از مخیله است که ممکن است به پالت‌های رنگین کمانی، الهام‌گرفته از کارناوال یا تم افسانه‌ای نیاز داشته ‌باشند. برخی از آن‌ها از مکان‌های عجیب و غریبی مانند پذیرایی در یک پارک موضوعی، کلوپ شبانه، پشت بام، موزه و بسیاری از مکان‌های عجیب دیگر استفاده می‌کنند.

اگر شما و همسرتان مصمم هستید که ازدواج و پذیرایی عجیب و غریب داشته ‌باشید، گل‌ها یکی از متغیرهای تاثیرگذار در دکوراسیون عروسی شما هستند. خوشبختانه، راه‌های زیادی برای استفاده از گل‌ها برای نشان دادن ظرافت و منحصر به فرد بودن مهمانی وجود دارد. اجازه دهید جنب و جوش رنگ‌ها و منحصر به فرد بودن آن‌ها به تم عروسی شما جلا بدهد.

راه‌های زیر را برای گنجاندن گل در عروسی منحصر به فرد خود بررسی کنید:


1. دکور دیوار گلدار


دکور دیوار گلدار

یکی از راه‌های تزیین جشن عروسی، قرار دادن دکور دیوار گلدار است. این می‌تواند به عنوان یک پس زمینه یا یک دیوار پس زمینه عکس برای مهمانان باشد. دیوار گل را می‌توان با توجه به طرح رنگ دلخواه، نوع گل یا ترجیحات زیبایی شناختی سفارشی کرد. گونه‌های مختلف گلی را که می‌خواهید در دیوار بگنجانید در نظر بگیرید و تحویل گل وایلدرز یا سایر تامین کنندگان گل قابل اعتماد در منطقه خود بدهید. نکته‌ی کلیدی این است که یک گل فروشی استخدام کنید که بتواند دیوار را ترتیب دهد تا به نتیجه دلخواه برسید. برای متفاوت کردن آن، از ترکیبات منحصر به فرد و غیر معمول گل و سبزه روی آن استفاده کنید.

می‌توانید از یک دیوار گل برای جلب توجه مهمانان به قسمتی از عروسی خود استفاده کنید که می‌خواهید بر آن تأکید کنید و یا آن‌ها را می‌توان درست در ورودی سالن یا به عنوان پس زمینه کانونی برای عروس و داماد قرار داد. این یک راه عالی برای جلب توجه و علاقه مهمانان شما است. مفاهیم دکور دیوارهای گلدار بی‌پایان هستند، بنابراین می‌توانید تا حد امکان با آن‌ها فضایی عجیب غریب درست کرد.


2. تاج گلدار


تاج گلدار

با توجه به تم عروسی، می‌توانید از همراهان عروس خود بخواهید که از تاج‌های گلدار استفاده کنند. این‌ها ساقدوش‌های شما را حتی زیباتر از آنچه که هستند می‌کند. حتی عروس نیز می‌تواند یک روسری زیبا بپوشد. چندین مدل موی گلدار برای مطابقت با مدل و لباس عروس موجود است. تاج گل ایده عجیب و غریبی است که شامل گل‌های خشک شده‌است.

تاج‌های گل عناصر اضافی برجسته‌ای را ایجاد می‌کنند، به خصوص برای عروسی‌های الهام گرفته از بوهو بهترین پالت رنگ را برای تاج خود انتخاب کنید و مطمئن شوید که کاملاً با لباس مجلسیتان مطابقت دارد. بسته به ترجیح خود، می‌توانید همه چیز را انتخاب کنید یا مدل‌های موی گلدار مینیمالیستی را انتخاب کنید.

بیشتر بخوانید: 16 شینیون زیبا با گل، مخصوص عروس خانم‌ها


3. میزهای مرکزی گلدار


میزهای مرکزی گلدار

یکی دیگر از عناصر تزیینی و پرطرفدار در عروسی، میزهای کلاژ گل مرکزی است. این‌ها در بسیاری از موارد مهم‌ترین بخش از بودجه گل شما را به خود اختصاص می‌دهند. با این حال، شما مجبور نیستید در این بخش پول خود را خورد کنید. شما می‌توانید به بودجه خود پایبند باشید و به طراح یا گل فروشی خود اعتماد کنید و از گل‌های موجود نهایت استفاده را ببرید.

بسیاری از گونه‌های گل منحصر به فرد اما جذاب می‌توانند گل آرایی عالی داشته‌ باشند. یک گلفروش باتجربه می‌داند که چگونه با ترکیب گل‌های تازه، سبزی و گل‌های خشک، قسمت مرکزی را برجسته کند. نکته کلیدی این است که اطمینان حاصل شود که وقتی میهمانان می‌خواهند در سراسر میز گفت‌وگو کنند، گل‌ها برایشان مزاحمتی ایجاد نکنند. طول و ارتفاع گل مرکزی را در نظر داشته‌باشید.


4. کیک تاپر


کیک تاپر

یک عروسی منحصر به فرد نمی‌تواند بدون یک کیک عجیب باشد. یکی از راه‌های ترکیب گل‌ها از طریق کیک عروسی زیبای شماست. می‌توانید از گلفروش خود بخواهید که یک رویه کیک از گل‌های خشک تهیه کند و قناد شما در رابطه‌ی نحوه‌ی زدن گل‌ها بر روی کیک با شما همکاری کند.

قناد شما می‌تواند روی کیک شما گل‌های فوندانت درست کند، اما عاقلانه است که با گلفروش خود مشورت کنید تا مطمئن شوید که گل‌ها با دسته گل مطابقت دارند. با گل‌هایی که روی کیک قرار دارند، قناد شما نیازی به افزودن تزئینات بیشتری ندارد زیرا به تنهایی خیره‌کننده به نظر می‌رسند. اگر عاشق جملات گل هستید، این طرح را انتخاب کنید.

بیشتر بخوانید: 36 ایده برای انتخاب یک آرایش طبیعی ویژه روز عروسی


5. هدیه دادن با تزیین گل


هدیه دادن با تزیین گل

گل‌های عروسی شما را می‌توان در هدایایی که به مهمانان خود می‌دهید نشان داد. اطمینان حاصل کنید که در مورد چگونگی بسته‌بندی و ارائه زیبای هدیه عروسی خود فکر کنید. می‌توانید از روبان، جعبه و در نهایت مقداری گل خشک استفاده کنید. حتی بدون باز کردن هدیه، مهمانان شما قبلاً عاشق زیبایی ظاهری آن شده‌اند.

بیشتر بخوانید: آماده شدن برای روز عروسی: از انتخاب لباس تا اکسسوری

نتیجه

هنگام برنامه ریزی برای مهم‌ترین روز زندگی خود باید شاد و هیجان زده باشید. در واقع راه‌های زیادی وجود دارد که می‌توانید عروسی خود را برای مهمانان خاطره انگیز کنید. مطمئن باشید شما و مهمانانتان هرگز عروسی عجیب و غریبتان را فراموش نخواهید کرد. امیدواریم ایده‌های خارق‌العاده و منحصربه‌فردی برای گنجاندن گل در مراسم عروسی خود پیدا کرده‌ باشید. بهتر است با یک گلفروش هماهنگ کنید تا بتوانند عروسی رویایی شما را با تم عجیب و غریب انجام دهند.

 

مطالب مرتبط