51 لباس مجلسی خیره کننده عروسی

51 لباس مجلسی خیره کننده عروسی

31 اردیبهشت 1401

پاییز عروس فصل‌ها است و زمان رویایی برای برگزاری مراسم عروسی است. با غروب‌های دل انگیز، ریزش برگ‌های رنگی و شب‌های خنک، قبل از فرا رسیدن زمستان این فصل را به یکی از رایج‌ترین زمان‌های برگزاری انواع جشن‌ها کرده است. اما در این مراسم‌ها چه می‌پوشید؟ یا بهترین ترکیب رنگی چه چیزی است؟ ما خیره کننده‌ترین لباس‌های مجلسی پاییزی را برای شما پیدا کرده‌ایم تا بتوانید شیک‌ترین استایل‌ها را برای خود در نظر بگیرید.


1. لباس مجلسی آستین‌دار


لباس مجلسی آستین دار

پیراهن آستین‌دار گزینه‌ای عالی برای روزهای خنک‌تر سال هستند در عین حال شیک و جذاب به نظر می‌رسد. می‌توانید آستین‌های پف‌دار را انتخاب کنید تا حال و هوای پرنسسی داشته باشد و برای جشنی که در روزهای گرم‌تر پاییز در باغ برگزار می‌شود مناسب‌تر است. رنگ‌های صورتی ملایم، یاسی و کرمی با این مدل پیراهن ترکیب زیباتری دارند. یا اینکه پیراهن با آستین‌های جذب را انتخاب کنید تا شما بلندتر و کشیده‌تر نشان دهد. رنگ‌های سبز، آبی، زغالی برای این سبک بهترین هستند.


2. لباس مجلسی رسمی


لباس مجلسی رسمی

پیراهن رسمی کاملاً برای آب و هوای پاییز مناسب است. یک لباس زرق و برق دار درخشان یا یک مدل ساده با چاک بلند برای عکاسی عالی به نظر می‌رسد. بسته به مدل انتخابی از جواهرات استفاده کنید. برای لباس یقه بسته شنیون بالا و یک جفت گوشواره آویز بهترین استایل را دارد و برای پیراهن یقه باز شینیون پایین و یک گردنبند زیبا بپوشید.


3. لباس نیمه مجلسی


لباس نیمه مجلسی

در مراسم عروسی عقد که در طول روز و در فضای باز برگزار می‌شود معمولاً لباس نیمه مجلسی پوشیده می‌شود. این پیراهن‌های زیبا را با جواهرات و کفش‌های پاشنه بلند یا پاشنه کوتاه می‌پوشند. لباس‌های ساتن، گیپور یا ترکیبی از هر دو پارچه انتخاب کنید  خود را محدود نکنید و از رنگ‌های منحصر به فرد مانند ارغوانی، مسی و سبز را امتحان  کنید.


4. لباس مجلسی کژوال


لباس مجلسی کژوال

لباس‌های کژوال را در عروسی خودمانی به تن کنید. اگر به لباس‌های ساده‌تر علاقه‌مند هستید می‌توانید پیراهنی کژوال را با کفش بدون پاشنه و یک کیف کوچک ست کنید یا لباس کوتاه با رنگ مرجانی پر رنگ یا سبز، با یک جفت کفش پاشنه بلند و کیف مشکی ظاهری بدون زرق و برق را می‌سازد.


5. ماکسی


ماکسی

بیشتر افراد پیراهن ماکسی را با لباس مجلسی اشتباه می‌گیرند. شما می‌توانید یک لباس بلند بدون این که پوشیده باشد بر تن کنید. اول رنگی را که بیشتر به شما می‌آید را انتخاب کنید آبی، قرمز یا شامپاینی هر کدام که متناسب رنگ پوست شماست. لباس یقه دلبری جلوه و زیبایی ماکسی را به حداکثر می‌رساند. آن را همراه با جواهرات گران قیمت بپوشید تا در مجلس همچون الماس بدرخشید.


6. لباس مجلسی Midi


لباس مجلسی Midi

اگر به مراسم عروسی دعوت هستید لباس مجلسی میدی هم انتخاب مناسبی به نظر می‌رسد. این سبک جذاب و زنانه با اکسسوری ظریف به شما ظاهری مدرن می‌دهد.

بیشتر بخوانید: فوت و فن خرید یک عطر خوب


7. لباس ساحلی


لباس ساحلی

انتخاب لباس ساحلی برای مراسم عروسی در پاییز کمی دشوار است با این حال لباس‌های بلند و پوشیده برای روزهای گرم‌ و تابستانی مناسب‌تر است رنگ‌های نارنجی و زرد و سبز با لباس گل‌دار و جواهرات ساده و ظریف ترکیب زیبایی ایجاد می‌کند.


8. لباس مجلسی در فضای باز


لباس مجلسی در فضای باز

برگزاری جشن عروسی در فصل پاییز در فضای باز باغ جو رمانتیک و جادویی را می‌سازد. لباسی انتخاب کنید که نشانگر شخصیت و روحیه‌ی شما باشد. لباس یک طرفه با یک آستین یا چاک بلند یا حتی ترکیبی از هر دو گزینه عالی است برای تأثیرگزاری بیشتر رنگ‌های گرم سبز، زیتونی، حنایی یا ارغوانی انتخاب کنید. بسته به هوا روز ماکسی با چاک بلند و یقه باز برای روزهای گرم‌تر فصل ببپوشید و پیراهن آستین بلند برای روزهای خنک خوب است هم شما را گرم نگه می‌دارد و هم سادگی را به همراه دارد.


9. لباس مجلسی سایز بزرگ


لباس مجلسی سایز بزرگ

از روزهای سرد تا شب‌های گرم  هیچگاه پوشیدن لباس مجلسی برای دختران تپل راحت نبوده است. تمام شب را برقصید و ظاهری بی‌نظیر داشته باشید لباس‌های پولک کاری شده همراه با دامن پفی نگاه‌ها را به سمت بالا تنه شما می‌برد. این سبک با رنگ‌های آبی، سرمه‌ای و کالباسی عالی می‌شود. این لباس را با کفش پاشنه بلند بپوشید تا پاهای کشیده شود و استایلی شبیه به یک سوپر مدل داشته باشید.


10. لباس مجلسی کوکتل


لباس مجلسی کوکتل

پوشیدن لباس کوکتل کمی دشوار است اما زمانی که چندین بار آن را امتحان کنید برایتان قابل کنترل می‌شود. این لباس مناسب خانم‌هایی است که چیزی بین لباس رسمی و غیررسمی اما شیک می‌خواهند. معمولاً پارچه‌ای از جنس ساتن براق دارد و انحنای بدن را به زیبایی نشان می‌دهد.

بیشتر بخوانید: چه میکاپی به لباس مرجانی بیشتر میاد؟


11. لباس مجلسی عروسکی


لباس مجلسی عروسکی

لباس‌های عروسکی هم برای رقص در مراسم عروسی وهم عکس‌های اینستگرامی تعریف و تمجید زیادی را برای شما به همراه خواهد داشت. پوشیدن گن ساعت شنی در لباس با رنگ‌های نعنایی، طلایی و آبی ظاهر فوق العاده‌ای شما خواهد داد.


12. لباس مجلسی بارداری


لباس مجلسی بارداری

سوپر استارهای مشهور ثابت کرده‌اند که نباید از چالش‌های خود خجالت بکشید. این حتی در مراسم عروسی هم صدق می‌کند. استفاده از لباس گشاد و راحت که شکم شما را پنهان می‌کند یا لباس جذب که به بدن می‌چسبد با کفش پاشنه‌دار یا صندل تخت که مطمئن‌تر باشد برای درخشش زمان بارداری کافی است.


13. لباس مجلسی Barn


لباس مجلسی Barn

این لباس‌ها حس ظرافت و کلاسیک را القا می‌کنند معمولاً در مجالس نیمه رسمی استفاده می‌شود. پیراهن گلدار با کمربندی که اندام شما را ساعت شنی نشان ‌‌دهد.


14. لباس شب


لباس شب

حتماً لباس مناسب با فرم بدنتان بپوشید برای کسانی که بدنی با فرم ساعت شنی دارند مدل ماهی و فرم بدنی مستطیلی با مدل لباس یقه دلبری  مناسب است.


15. لباس مجلسی برای افراد ریز نقش


لباس مجلسی برای افراد ریز نقش

برای مراسمی که در فضای باز باغ برگزار می‌شود از لباسی استفاده کنید که قد آن تا ساق پا برسد و پاهای شما را کشیده‌تر نشان دهد. لباس‌های کوتاه هم گزینه‌ای جذاب است در مراسم‌های داخل سالن می‌توانید ماکسی‌ بلند را انتخاب کنید که نیم تنه بالا باز دارند و روی زمین کشیده می‌شود آن را با کفش پاشنه بلند بپوشید. دقت کنید لباسی که می‌پوشید شما را ریزه‌تر نشان ندهد. همیشه چیزی انتخاب کنید که در قسمت کمر فیت باشد و کمی بدن نما به نظر برسد.


16. لباس مجلسی گلدار


لباس مجلسی گلدار

لباس گلدار می‌تواند برای عروسی در پاییز جالب باشد. جسور  باشید و لباسی انتخاب کنید که خود نمایی کند مثلاً لباس یک طرفه با رنگ یاسی با لیمویی با پارچه‌هایی از جنس گیپور البته بدون این که زیاد روی کنید به ظاهر شما جذابیت می‌بخشد. لباس آنقدر خیره کننده هست که نیازی به آرایش غلیظ و اکسسوری پر زرق و برق نباشد.


17. لباس مجلسی مقرون به صرفه


لباس مجلسی مقرون به صرفه

خرید یک لباس مجلسی برای کنار گذاشتن در کمد لباس نباید ضرری داشته باشد. در آنلاین شاپ بگردید و لباسی که با سلیقه و بودجه شما جور در می‌آید را انتخاب کنید.

بیشتر بخوانید: هرگز این لباس‌ها را در مراسم عروسی نپوشید!