چگونه در 5 مرحله ساده به آرایش Dewy تسلط پیدا کنیم.

چگونه در 5 مرحله ساده به آرایش Dewy تسلط پیدا کنیم.

27 اردیبهشت 1401

دستیابی به چهره‌ای براق و منعکس کننده نور بدون ساعت‌های طلایی انتظارکشیدن در آرایشگاه نیز امکان پذیر است. جلوه‌ی پوستی شیشه‌ای تحسین برانگیز با محصولات و تکنیک‌های آرایش مناسب در دسترس شماست. در اینجا، ما نحوه‌ی درخشش پوست شما را در پنج مرحله‌ی ساده به اشتراک می‌گذاریم.


با پرایمر مات شروع کنید.


با پرایمر مات شروع کنید

ممکن است غیر منطقی به نظر برسد، اما آماده کردن پوست خود با یک پرایمر مات به جای پرایمر روشن کننده، کلید ایجاد پوست عالی برای ظاهری درخشان و بدون چربی است. پرایمر مات کننده صورت بدون منافذ، پوستی صاف برای آرایش شما ایجاد می‌کند و از براق شدن پوست درخشان شما جلوگیری می‌کند. این فرمول بدون اشتباه است و تضمین می‌کند که آرایش شما برای ساعت‌ها ماندگاری دارد. (اگر تصمیم دارید به طور کلی از آرایش صورت خودداری کنید، توصیه می کنیم از YSL Beauty Nu Glow In Balm استفاده کنید، که به خودی خود پوست شما را مرطوب و روشن می‌کند.)


کرم پودر بزنید.


کرم پودر بزنید

اکنون زمان زیبا شدن است. یک کرم پودر روشن و سبک مانند IT Cosmetics CC+ Nude Glow Lightweight Foundation + Glow Serum SPF 40 بگیرید و با استفاده از یک بیوتی برندر مرطوب آن را روی صورت خود بمالید. این باعث می‌شود آرایش شما خلیلی زیبا شود. اگر نیاز به پوشاندن هر نقطه یا لک دارید، از کانسیلر کرم استفاده کنید و به خوبی روی پوست ترکیب کنید.

بیشتر بخوانید: روش صحیح کرم پودر زدن


مقداری رژگونه اضافه کنید.


مقداری رژگونه اضافه کنید

هنگامی که به دنبال پوستی طبیعی و درخشان هستید، دو نکته را باید در مورد رژگونه به خاطر بسپارید: زیاده روی نکنید و خوب ترکیب کنید. برای داشتن ظاهری طبیعی برافروخته، توصیه می‌کنیم از یک سایه هلویی براق مانند رژ گونه EM Cosmetics Heaven’s Glow Radiant Veil استفاده کنید و آن را فقط روی سیب گونه‌های خود بمالید.


روی لب هایتان کمی برق لب بمالید.


روی لب هایتان کمی برق لب بمالید

ظاهر خود را با یک لب براق تکمیل کنید. فقط چند ضربه از براق کننده کره آرایش حرفه‌ای NYX به شما ظاهری ماندگار و شاداب می‌دهد.

بیشتر بخوانید: تاثیرات برق لب روی میکاپ


آرایش خود را فیکس کنید.


آرایش خود را فیکس کنید

آرایش خود را فیکس کنید و با اسپری فیکس کننده درخشندگی خود را افزایش دهید.

برای آخرین مرحله از آرایش خود، از اسپری فیکس کننده‌ی غیر مات کننده استفاده کنید. اسپری تنظیم کننده ویتامین C Urban Decay All Nighter مورد علاقه است زیرا آرایش را درخشان اما بدون برق می‌کند.

بیشتر بخوانید: چگونه آرایش خود را به درستی پاک کنیم

 

مطالب مرتبط