زیباترین کوتاهی‌های مو مختصِ خانم‌های بالای 50 سال!

زیباترین کوتاهی‌های مو مختصِ خانم‌های بالای 50 سال!

02 آذر 1399

خانم‌ها ذاتاً تمایل به امتحان کردن استایل‌های مختلف دارند و این چیزی که نیست که بالا رفتن سن عوض شود اما اینکار برای خانم‌های سن بالا که برای داشتن موهایی راحت‌تر و با نگهداری کم تلاش می‌کنند، کار راحتی نیست. این مدل موها باید برای سن آنها مناسب و دارای ظاهری با وقار و شیک باشد اما داشتن همه این ویژگی‌ها کنار هم کار سختی است. اگر شما هم جزء آن دسته از خانم‌ها هستید، نگران نباشد. در این مقاله ما برای شما 40 مدل مو کوتاه شیک آماده کردیم که برای کوتاهی بعدی مو الهام بخش شما خواهند بود.

پیکسی با رنگ بلوند

مدل مو پیکسی انتخابی محبوب برای خانم‌های سن بالا است زیرا این مدل موها ترکیبی از وقار و جوانی هستند. اگر شما به دنبال داشتن چیزی بیشتر از تنها یک کوتاهی شیک هستید، این کوتاهی مو انتخابی فوق‌العاده برای شما خواهد بود زیرا با لایه‌های کوتاه و بلند خود به مو حجم، بُعد و جلوه می‌دهد.

مدل موی پیکسی

باب تکه ‌تکه

اگر به دنبال مدل مویی بدون ریسک هستید، باب لایه ‌لایه که ظاهری زنانه، شیک و زیبا دارد، انتخابی عالی برای شماست. بعلاوه، تنها با کمی تلاش می‌توانید به راحتی نحوه استایل دادن به آن را یاد بگیرید.

مدل موی باب تکه ‌تکه

بیشتر بخوانید: خانم‌های مسن! این مدل موها را امتحان کنید

باب بلند لایه لایه

این مدل مو برای هرکسی که به دنبال مدلی برای حجم دادن به موهایش است، توصیه می‌شود زیرا این لایه‌های مو می‌توانند ظاهر موها را پرتر و ضخیم‌تر نشان دهند. بعلاوه، به موهای شما حجم داده و همچنان به نگهداری زیادی نیاز ندارند.

مدل موی باب بلند لایه لایه

باب زاویه‌دار با لایه‌های مدور

استایل دادن به مدل موی بابِ کمی زاویه‌دار که پشت آن کوتاه و جلوی آن بلند است و کمی چتری نیز دارد، کار آسانی است. بعضی از این زاویه‌ها می‌توانند کناره‌ها موها را تیز کرده و توجه‌ها را از علائم پیری در صورت،که بیشتر خانم‌های سن بالا آن را تجربه می‌کنند، دور کند.

مدل موی باب زاویه‌دار

باب زاویه‌دار و جوان کننده

این مدل مو جوان کننده، شیک و زیبا است! باب زاویه‌دار مدل مویی است که در آن موهای جلوی صورت تا خط چانه بلند است و آهسته به سمت عقب کوتاه و کوتاه‌تر می‌شود. لایه‌ لایه کوتاه کردن می‌تواند به این مدل مو جلوه و بعد زیادی بدهد.

مدل موی باب زاویه‌دار

باب لایه لایه با چتری کج

جالب و جسورانه است و مدل دادن آسان به آن از ویژگی‌های مدل مو باب لایه لایه با چتری کج به حساب می‌آید. این مدل کوتاهی راهی عالی برای سبک کردن موها اما در عین حال سبک نگهداشتن آنها به حساب می‌آید.

مدل موی باب لایه لایه با چتری کج

رنگ مو خلاقانه

هیچ چیز مانند شیرجه زدن در رنگ‌های مختلف و داشتن رنگ مویی جسورانه نمی‌تواند شما را جوان‌تر نشان دهند. ما در اینجا به شما پیشنهاد می‌کنیم که چند دسته مو با رنگ‌های ارغوانی متفاوت روی موهای خود اضافه کرده تا آنها را زیبا و جالب نگهدارید.

هایلایت ارغوانی

باب برعکس حجم‌دار

اگر به دنبال مدل مویی مدرن اما با نگهداری کم هستید، باب برعکس همان چیزی است که شما نیاز دارید. در این مدل موهای پشت سر لایه لایه است و لایه کمی کج شده پشت آن به سمت جلو می‌آید. همچنین با ویو کردن موها به آنها هم استایلی جالب و هم به روز می‌دهید.

مدل موی باب برعکس

باب لایه لایه و مدرن

بهترین راه برای حالت دادن به موی کوتاه لایه لایه کردن دسته‌های مو است و روی موهای صاف بهتر جواب می‌دهد زیرا ظاهر موهایتان مدرن می‌شود. شما عاشق کوتاهی تطبیق پذیر و جدید خود خواهید شد.

مدل موی باب لایه لایه

باب ساده

مدل کوتاهی باب هرگز از مد نمی‌رود، این مدل مو همیشه شیک و زیباست. این استایل مو روشی عالی برای کوتاه کردن موهای بلند شماست. با مدل مو باب ساده شما همچنین می‌توانید از ظاهری هایلایت مانند جهت ایجاد تغییری مدرن به موهای خود استفاده کنید.

مدل موی باب ساده

مدل ویو کم

یک مدل مو باب خوب فراتر از زمان است. شما همچنین می‌توانید با کمی ویو کردن ظاهری متفاوت به آن دهید و در آخر نتیجه آن بسیار شیک و با کلاس خواهد شد. با استفاده از اتو مویی مناسب می‌توانید سریعتر به موهای خود مدل بدهید.

مدل موی باب کرلی

کوتاه و ساده

از آنجایی که مدل‌های کوتاه به موهای نازک و ضعیف شده بُعد و جلوه می‌دهد، برای خانم‌های سن بالا عالی هستند. باید بگوییم که این مدل موها برای صورت‌های لاغر نیز مناسب هستند زیرا استخوان‌های گونه را برجسته‌تر نشان می‌دهد و به همین دلیل است که به محبوب‌ترین مدل موهای کوتاه برای خانم‌های سن بالا تبدیل شده است.

مدل موی کوتاه

جسورانه و چشمگیر

این مدل مو پیکسی که شامل دسته‌های کوتاه و جسورانه در بالای مو است، برای همه خانم‌های دارای صورت بیضی شکل و دیگر ویژگی‌های معمولی صورت توصیه می‌شود.

مدل موی کوتاه

باب نقره‌ای حالت‌دار

این مدل مو باب که زنانه و شیک است برای خانم‌های مسنی مناسب است که به صورت طبیعی دارای موهای فر یا ویو طبیعی هستند. این کوتاهی مو که یکی از زیباترین مدل‌ها برای خانم‌های مسن است، با هر رنگی زیبا به نظر رسیده و حالت طبیعی موهای شما را نمایش می‌دهد.

مدل موی باب

باب با بالیاژ بلوند

ما فکر می‌کنیم که مدل موهای خسته کننده برای خانم‌های مسن مناسب نیستند. موی باب با کلاس خود را با اضافه کردن اندکی رنگ به آن چشمگیر کنید. موی کوتاه خود را با کمی رنگ صورتی خاص کنید.

مدل موی باب روی رنگ موی بلوند

باب پیکسی خلاقانه

مدل مو باب فراتر از زمان، با کلاس و شیک است. این مدل مو راهی عالی برای کوتاه کردن موهای بلند است و خیلی هم کوتاه نیست. این مدل مو را با چتری‌ها کم پشت ترکیب کرده و برای مدرن کردن مدل مو خود ظاهری هایلایت مانند به آنها بدهید.

مدل موی باب پیکسی

پیکسی ویو شده نقره‌ای با چتری

رنگ مو نقره‌ای می‌تواند چشمگیری خاصی به موهای کوتاه بدهد زیرا موها با این رنگ جالب و شیک نیز به نظر می‌رسند. اگر می‌خواهید عمق بیشتری به مو دهید، مقداری رنگ مشکی زغالی را در ریشه‌های مو ترکیب کنید.

مدل موی پیکسی با چتری

پیکسی نقره‌ای و نامتقارن

این مدل مو قطعاً به این دلیل که در عین حال هم می‌تواند جالب و هم شیک به نظر برسد، با ظاهر پر جلوه و شیک خود چشمگیر خواهد بود. این مدل مو را با کمی رنگ متالیک ترکیب کرده و مدل کوتاهی آن را (که به خوبی استخوان‌ها گونه شما را به نمایش می‌گذارد) در آغوش بگیرید.

مدل موی پیکسی نامتقارن

کوتاه، پر جلوه و شیک

مدل موهای کوتاه برای خانم‌های مسن باید جهت کم کردن چند سال از ظاهر آنها مدرن باشد. در این مدل مو، چتری کج است و لایه‌های مو می‌توانند کوتاهی پیکسی واقعی و انجام شده روی مو را به خوبی نشان دهد.

مدل موی کوتاه

باب صاف یک تکه

مدل موی باب یک تکه بیشتر مواقع زیباست. با مو صاف، ویو و فر می‌توان به روش‌های مختلفی به آن مدل داد. لایه‌های کوتاه آن می‌تواند ظاهری مرتب به شما بدهند. شما همچنان می‌توانید با بالیاژ کردن این کوتاهی مو استایلی کاملاً مدرن و جدید به آن بدهید.

مدل موی باب صاف

باب چند لایه پلاتینیوم

هیچوقت فراموش نکنید که شما همیشه می‌توانید موهای خاکستری خود را به رنگ زیبا پلاتینیوم تبدیل کنید. این رنگ موهای خاکستری شما را بدون دائماً نگران بودن در مورد رشد ریشه موهایتان می‌پوشاند. شما همچنین می‌توانید با تکه تکه کردن موها به آنها ظاهری حجیم بدهید.

مدل موی باب با رنگ موی پلاتینه

پیکسی بهم ریخته

این مدل بسیار راحت است و نیازی نیست تا برای مرتب نگهداشتن آن زیاد به سالن آرایشگاه بروید. به هیج آماده‌سازی نیاز ندارد، تنها باید صبح بعد از بیدار شدن آنها را شانه کنید و دیگر برای بیرون رفتن آماده هستید. لایه‌های کوتاه مو نیز می‌توانند در حالی که مو بلند می‌شود، ظاهر این مدل را نگهدارد.

 مدل موی پیکسی بهم ریخته

پیکسی با چتری بلند

این کوتاهی مو با دیگر مدل‌ها پیکسی معمولی متفاوت است و به دلیل کوتاه بودن موها در پشت و داشتن چتری‌های بلند و قرمز که به صورت پر مانند روی پیشانی ریخته شدند، حسی راک اند رولی به شما می‌دهد. برای کامل کردن این مدل مو پیکسی، چتری‌ها خود را هایلایت قرمز کنید.

مدل موی پیکسی با چتری بلند

خاکستری دودی

هنگام رسیدن به سنی خاص، موهای شما به صورت اجتناب ناپذیری خاکستری می‌شود. بهتر است به جای جنگیدن مقابل آنها را، موهای نقره‌ای خود را با آغوش باز بپذیرید. اما شما مجبور نیستید که موهای خاکستری خود را به صورت کامل بپذیرید. به جای اینکار سعی کنید رنگ پاستیلی به موهای خود اضافه کنید، این دسته رنگ‌ها به خوبی می‌توانند در موهای خاکستری رنگ شما ترکیب شوند.

رنگ موی خاکستری

باب شیک

مدل مو کوتاه و مدرن می‌تواند برای خانم‌ها در تمام سنین مناسب است. اگر سن شما بیش از 50 سال است پس این مدل موها را حتماً باید به صورت ویژه در نظر داشته باشید.

مدل موی باب

پیکسی بهم ریخته با هایلایت

این مدل پیکسی بهم ریخته برای خانم‌هایی مناسب است که موی صاف دارند و می‌خواهند به موهای خود حجم بدهند. در مقایسه با دیگر مدل موهای کوتاه، این مدل مو زیاد به نگهداری نیاز ندارد. هنگام مدل دادن به آن از کمی واکس مو استفاده کرده و با انگشت‌های خود موهایتان را شانه کنید. اضافه کردن چند هایلایت به مو جهت‌های مختلف لایه‌های آن را مشخص می‌کند.

مدل موی پیکسی بهم ریخته با هایلایت

زیبایی رنگ مو بنفش

این مدل مو باب با فرق کج برای خانم‌های عینکی عالی است و با عینک و فرم صورت آنها هماهنگ می‌شود. سِت کردن چنین مدل مو زیبایی با هاله‌های رنگ مو بنفش خاص و شگفت انگیز است. همانطور که خودتان هم می‌بینید، بنفش رنگی شیک برای اضافه شدن به مو خاکستری است.

مدل موی باب با فرق کج

ترکیب نقره‌ای و مشکی

ترکیب نقره‌ای و مشکی طبیعی و در عین حال فوق‌العاده است، شما اینطور فکر نمی‌کنید؟ این ترکیب برای خانم‌های بالای 50 سال عالی است. موهای خود را کوتاه کرده و مدل باب شیک با لایه‌های پر مانند بلند به آن بدهید. از کمی موس میان موهای مرطوب خود جهت لیفت کردن ریشه‌ها استفاده کرده و هنگام سشوار کردن موها برای حجم دادن به آنها، از برس پیچ برای شانه کردن موها رو به عقب استفاده کنید.

مدل موی کوتاه با رنگ نقره‌ایی

باب برعکس و بلوند

برای آن دسته از خانم‌هایی که به صورت طبیعی موهای ویو شده دارند، این مدل مو باب نیاز به نگهداری کمی دارد، همچنین چشمگیر و زیباست. برای دستیابی به مدل مو باب برعکس موهای پشت سر را باید لایه لایه کوتاه کرد و استایلی پر حجم به آن دهید. اضافه کردن مقداری هایلایت بلوند نیز می‌تواند چند سالی از سن صورت شما کمک کند.

مدل موی باب برعکس

باب حجم‌دار در فرق سر

خانم‌های بالای 50 سال حتماً باید مدل‌های مویی را انتخاب کنند که نیاز به نگهداری زیاد ندارند و باب حجم‌دار در فرق سر یکی از بهترین استایل‌ها برای امتحان کردن است. موهای پشت و فرق سر خود را خیلی کوتاه کنید. چتری‌ها خود را در جلو سر بلند نگهدارید تا صورت شما قاب گرفته شود. واکس را روی دست خود زده تا با انگشت‌ها به لایه‌های کوتاه‌تر مو حالت داده و بگذارید چتری‌ها روی پیشانی پخش بمانند.

مدل موی باب حجم‌دار در فرق سر

فر زیبا

این موهای فر دوست داشتنی قطعاً چند سال سن صورت شما را پایین می‌آورد. جهت مشخص‌تر شدن مدل مو، مقداری هایلایت به آن اضافه کنید تا رنگ موهایتان یکنواخت نباشد. به نظر می‌رسد که مدل دادن به این کوتاهی مو پیچیده است، اما نگران نباشید. در واقع این مسئله واقعیت ندارد. تنها باید مطمئن شوید که مقداری از محصولات مو به موهایتان می‌زنید که حالت فر آنها را زیبا می‌کند.

مدل موی باب فر

باب تکه تکه و زیبا

موهای تکه تکه شده بهترین دوست خانم‌های دارای موهای ضخیم هستند! این مدل موها حتماً خواب زیبایی به موهای شما داده و ساختاری اساسی و پایه به موهای شما می‌دهند، بعلاوه مدل دادن به آنها آسان است. لازم نیست هر روز وقت زیادی صرف مدل دادن به موهایتان کنید. رنگ نقره‌ای آن نیز بسیار طبیعی و شیک است.

مدل موی باب تکه تکه

باب با رنگ بلوند روشن

برای باب با بلندی تا استخوان فک هر چه قدر که فکرش را بکنید، مدل برای استایل دادن وجود دارد و در نتیجه از باب با اندازه معمولی مفید است. رها کردن این مدل مو به حالت طبیعی خود بهترین کار است، همچنین اگر شما می‌خواهید با این مدل مو ظاهری مناسب برای مهمانی داشته باشید، می‌توانید جهت اضافه کردن مقداری زیبایی به آن جلوی موها را فر کنید.

 مدل موی باب با رنگ بلوند روشن

لایه‌های زاویه‌دار

لایه‌های زاویه‌دار مو حال و هوایی شاداب و جوان به ظاهر شما می‌دهد یعنی دقیقاً مانند همین عکسی که در بالا می‌بینید. پشت موهای خود را به صورت تکه تکه شده و خرد کوتاه کنید تا حجم بگیرند. آرایشگر شما می‌تواند در مورد چگونه استایل دادن به این مدل مو شما را راهنمایی کند. بعد از آن حتی دیگر می‌توانید این مدل را مناسب مهمانی‌ حالت دهید!

مدل موی باب زاویه‌دار

پیکسی یاسی

این مدل مو شیک، جسورانه و جالب دیگر تنها برای افراد جوان مناسب نیست. مهم نیست که چند سال سن دارید، شما آزاد هستید تا هر استایل مویی که دوست دارید را امتحان کنید، حتی اگر وحشی و جسورانه باشد. موهای خود را کوتاه کنید و ما می‌دانیم که شما نمی‌خواهید اینجا دست از کار بکشید و موهایتان تنها مدل پیکسی عادی داشته باشد. هایلایت یاسی را برای موهای خود انتخاب کرده و قانون شکن باشید!

مدل موی پیکسی

باب تا روی شانه

این مدل مو باب لایه لایه به روز و تطبیق پذیر و برای خانم‌ها با موهای صاف و ضخیم مناسب است. جهت دادن مدل مناسب به آن، موس مو حجم دهنده را با برس پیچی بزرگ به میان موهای بالای سر خود بزنید. سپس در آخر با استفاده از اسپری مو در حالی که هنوز به مو حالت می‌دهید، مدل آن را نیز ثابت کنید.

مدل موی باب تا روی شانه

پیکسی بلوند و فر

اکثر مدل موهای پیکسی صاف و بسیار کوتاه هستند اما این مدل کوتاهی پیکسی کاملاً فر شده است. این موهای فر و زیبا استایل شما را واقعاً به روز می‌کند. مخصوصاً هنگامی که در حال تبدیل کردن مدل موهایتان به باب هستید. رنگ مویی براق مانند این رنگ بلوند طلایی انتخاب کرده و جوانی را به ظاهر خود برگردانید.

مدل موی پیکسی بلوند و فر

پیکسی بلند با رنگ موی ترند

این مدل مو پیکسی بلند برای خانم‌های بالای 50 سال بسیار مدرن است. ابتدا، برای موهای خود مدل پیکسی ترند و خلاقانه‌ای انتخاب کنید. سپس معطل نکنید و این رنگ مو مات بلوند ترند شده را به آنها بزنید. ریشه تیره را با پایین خاکستری موها ترکیب کنید تا چند سال از سن صورت شما کم شود.

مدل موی پیکسی بلند

پیکسی نقره‌ای

موهای رو و کناره‌های این مدل مو پیکسی شیک بلندتر از حد معمولی است اما شما می‌توانید به ظاهر موهای خود حجم بدهید. اینکار تغییری کوچک اما واقعاً تاثیرگذار در مدل موهای شما ایجاد می‌کند، بعلاوه رنگ مو نقره‌ای همیشه زیبا و شیک است.

مدل موی پیکسی نقره‌ای

باب جسورانه

اگر سن شما بیشتر از 50 سال است و با موهای نازک خود درگیر هستید، این مدل مو باب و لایه لایه بهترین دوست شماست! لایه‌های مو می‌توانند حجم و ظاهری زیبا به موهای شما بدهند، بنابراین موهای شما ضخیم‌تر به نظر خواهند رسید. چتری‌های پر مانند ریخته شده روی گونه نگاه تحسین برانگیز همه اشخاص اطراف را به شما جلب می‌کند.

مدل موی باب

بیشتر بخوانید: انواع مدل کوتاهی مو متناسب با ۵ فرم صورت

مطالب مرتبط