استایل‌تان را مثل لیلی جیمز در فیلم رِبکا بازآفرینی کنید!

استایل‌تان را مثل لیلی جیمز در فیلم رِبکا بازآفرینی کنید!

14 آبان 1399

این فیلم که در حال حاضر از محبوبیت بالایی برخوردار است، حاصل بازسازی فیلم کلاسیک هیچکاک به همین اسم است. این فیلم در اصل اقتباسی از رمان دافنه دو موریر بود. اکنون لیلی جیمز و آرمی همر در آن بازی می‌کنند. اگر در مورد این فیلم کنجکاو هستید، می‌توانید تیزر تبلیغاتی آن را نگاه کنید اما ما می‌خواهیم در مورد مد و فشن این فیلم صحبت کنیم. حتماً می‌دانید که این روزها بازگشت به دنیای و مد فشن سال‌های گذشته بسیار طرفدار پیدا کرده است و این قضیه باعث شد که ما تمام راه را به سمت مد و فشن سال‌های دهه 1930 بازگردیم. اما جولیان دِی، طراح لباس فیلم، می‌خواست لباس‌ها پوشیده شده در فیلم ربکا برای ببینده قابل درک و لمس باشد که ما فکر می‌کنیم او به خوبی از پس اینکار برآمده است. لباس‌های خانم دِ وینتر، لیلی جیمز، اگرچه کلاسیک هستند اما امروزه به راحتی می‌توان آنها را از فروشگاه‌ها پیدا و بازآفرینی کرد. بنابراین بدون معطلی وقت به سراغ چگونه بازآفرینی لباس‌های لیلی جیمز در فیلم ربکا خواهیم رفت، در ادامه با ما همراه باشید.

ترنچ کت

لازم نیست بگوییم زیرا از عکس مشخص است که این سبک ترنچ کت‌ها را این روزها به صورت رایج در فروشگاه‌ها می‌توان پیدا کرد، تنها دیزاین این کت کمی بیشتر به سبک دهه 1930 است. اما این تیپ یک دست آبی او معرکه است. قطعاً می‌توان به راحتی آن را به روشی مدرن بازسازی کرد.

استایل لیلی جیمز با ترنچ کت در فیلم ربکا

بلوز گلدار

هیچوقت پوشیدن یک بلوز ساده گلدار نمی‌تواند اشتباه باشد. در این فیلم، طرح بلوز او کمی زیادی کلاسیک است اما شما می‌توانید طرح‌های گلدار کمی مدرن‌تر و جسورانه‌تر را به راحتی در فروشگاه‌ها پیدا کنید.

استایل لیلی جیمز با بلوز گلدار در فیلم ربکا

کت پشمی

پیدا کردن چیزی شبیه به این کت پشمی کلاسیک کار بسیار سختی است اما ما فکر می‌کنیم که راحت بتوانید یکی از آنها در کمد لباس مادربزرگ‌هایتان پیدا کنید.

استایل لیلی جیمز با کت پشمی در فیلم ربکا

کت غیررسمی پشمی

یکی از ظاهرهای غیررسمی او در فیلم، این پلیور بافتنی و کت پشمی سِت شده با آن بود. شما به راحتی می‌توانید این استایل را در پاییز برای خود بازسازی کنید.

استایل لیلی جیمز با کت غیررسمی پشمی در فیلم ربکا

ظاهر تابستانه غیررسمی

یکی دیگر از استایل‌های غیررسمی که ما در فیلم ربکا دوست داشتیم، این ظاهری بی‌دردسر تابستانه بود. هنگامی که این استایل را دیدم، به اولین چیزی که فکر کردم این بود که بدون حتی بدون پلک زدن این سبک لباس را چندین بار در فید اینستاگرام خودم دیده‌ام.

استایل تابستانه لیلی جیمز در فیلم ربکا

شما می‌توانید ظاهری مدرن‌تر برای شلوار در نظر گرفته و نوع جین آن را انتخاب کنید و آن را با یک بلوز یقه بلند و طرح گلدار و کلاهی تابستانه سِت کنید.

استایل تابستانه

کاردیگان

ما عاشق این تیپ هستم. این لباس‌های واقعاً همیشه به مد هستنید و می‌توان آنها را با روش‌های مختلفی پوشید.

استایل لیلی جیمز با کاردیگان در فیلم ربکا

این بلوز یقه اسکی مانگو که واقعاً زیبا و همیشه به روز است و یقه اسکی آن به منسجم‌تر کردن استایل شما کمک می‌کند، یکی از آن بلوزهایی است که برای پوشیدن زیر کت بسیار سبک و بی‌دردسر است.

استایل لیلی جیمز با بلوز یقه اسکی در فیلم ربکا

بیشتر بخوانید: 10 ترفند برای داشتن یک استایل با اعتماد به نفس

مطالب مرتبط