اگه به دنبال رنگ موی ماندگار هستی، میدلایتو انتخاب کن

اگه به دنبال رنگ موی ماندگار هستی، میدلایتو انتخاب کن

11 آبان 1399

اگر مانند ما نگاهی دقیق و نزدیک به دنیای رنگ موها داشته باشد، گاهی ممکن است چنین احساسی داشته باشید که هر هفته ترند یا روشی جدید برای رنگ مو پیدا می‌کنید. درست است که ما خیلی دوست داریم در مورد روش و رنگ موهای جدید یاد بگیریم اما گاهی فهمیدن اینکه چه ترندی ماندگار است و چه ترندی موقتی بسیار کار سختی می‌شود. اگر شما به دنبال روش رنگ مویی ماندگار هستید، باید بدانید که آن چیزی نیست جز روش رنگ میدلایت. آیا مطمئن نیستید که روش رنگ میدلایت چیست؟ ما اینجا هستیم تا همه چیز را برای شما توضیح دهیم. ما با مت رِز که نماینده برند ردکن و به وجود آورنده روش میدلایت است، برای فهمیدن همه چیز در مورد روش رنگ میدلایت از چیستی آن گرفته تا چند مدل برای امتحان کردن و اینکه چگونه باید این روش رنگ را از آرایشگر خود بخواهید، صحبت کردیم.


میدلایت چیست؟


ما عاشق ظاهر هایلایت تازه هستیم اما هر از گاهی تضاد هایلایت روی زمینه رنگ مو باعث می‌شود تا ظاهر موهایتان کمی راه راه به نظر برسد. روش میدلایت این مشکل را با مرتبط کردن رنگ هایلایت به رنگ میان زمینه و هایلایت موهایتان به صورت کامل از بین می‌برد. رِز توضیح می‌دهد: «میدلایت روش رنگی است که رنگ هایلایت‌های شما را به رنگ میان زمینه و هایلایت‌های موهایتان متصل می‌کند. جای خاصی برای انجام دادن این روش وجود دارد زیرا باز هم می‌گویم که این روش وصل کردن هایلایت به زمینه موهایتان است پس این رنگ باید به گونه‌ای استفاده شود که میان هایلایت‌ها و رنگ زمینه موهایتان قرار بگیرد.» هدف نهایی اینکار دادن هایلایتی با ظاهری طبیعی به موهایتان است، بیشتر شبیه به موهای کودکیتان. به همین دلیل است که فارغ از نوع مو، جنس، بلندی یا رنگ موها، روش میدلایت برای همه مناسب است. رِز توضیح می‌دهد: «موهای کودکان بسیار زیبا است و رنگی منسجم دارد و دلیل آن داشتن همه عناصر مورد نیاز است. رنگ موهای آنها تناژ خنثی دارد، تناژ گرم دارد و مقداری تناژ سرد نیز در میان موهایشان دویده است. همچنین تمام این تناژها به صورت یک دست با یکدیگر ترکیب شدند. هر شخصی که طبیعی‌ترین رنگ مو را می‌خواهد، فرقی نمی‌کند که تیره باشد یا روشن، می‌تواند آن را با روش میدلایت به دست بیاورد.»


چگونه از آرایشگر خود روش میدلایت را بخواهید؟


این روزها روش میدلایت بسیار محبوب شده است، شما می‌توانید به سادگی به هر سالن آرایشگاهی رفته و از آنها روش رنگ میدلایت را بخواهید! اگر شما با به کار بردن کلمه آن راحت نیستید یا اسم آن هنوز به صورت کامل در سالن آرایشگاه جا نیفتاده است، رِز روشی ساده برای توصیف کردن این روش رنگ دارد. او می‌گوید: «شما باید از آرایشگر خود همیشه رنگی بخواهید که به صورت یک دست ترکیب شده و چند بُعدی است.»


چگونه از میدلایت مراقبت کنیم؟


شما همیشه باید بعد از رنگ کردن موهایتان چند تغییر در روتین مراقبت از مو خود ایجاد کنید و روش میدلایت هم استثنا نیست. در حالی که روش میدلایت کاملاً روشی متفاوت از تنها هایلایت کردن مو است اما روش مراقبت از آن تقریباً مشابه به نگهداری از هایلایت است. رِز می‌گوید: «من مشتری‌هایی دارم که هر سه یا چهار ماه یک بار به من مراجعه می‌کنند. فاصله میان دو مراجعه به سالن آرایشگاه می‌تواند طولانی‌تر هم باشد زیرا در این روش هایلایت‌ها به صورت بسیار یک دست به ریشه مو متصل می‌شود اما به نظر من به صورت معمول بسته به روشنی موهای شما همان سه الا چهار ماه زمان مناسبی است.» تجدید رنگ موها در سالن آرایشگاه تنها نیمی از مبارزه است. نحوه مراقبت از میدلایت‌های شما در خانه مشخص خواهد کرد که رنگ موهایتان به صورت روزانه چقدر زیبا به نظر می‌رسند. ابتدا، رِز پیشنهاد می‌کند که شامپو و کاندیشنر معمولی خود را با محصولاتی عوض کنید که برای مراقبت از موهای رنگ شده ساخته شدند، ترجیحاً محصولاتی را انتخاب کنید که بدون سولفات هستند. مت رِز شامپو و کاندیشنر برند ردکن را پیشنهاد می‌کند. محصولات این برند شامل پروتئین‌های پیچیده خاص است که موهای شما را از ریشه تا مرکز و نوک آن درمان می‌کند. در ادامه، رِز اضافه کردن محافظ حرارتی مو و یک روش درمان را برای اضافه شدن به روتین مراقبت از مو شما پیشنهاد می‌کند. همیشه مهم است که از محصولات محافظ حرارتی مو استفاده کنید اما استفاده از این نوع محصولات روی موهای رنگ شده به طور خاصی مهم است. ما به شما استفاده از محصولات درمانی 3 در 1 ردکن را برای درمان موهای آسیب دیده پیشنهاد می‌کنیم. این درمان نوآورانه با فرمولاسیون پروتئین گیاهی و تورمالین باعث کاهش آسیب‌های ناشی از وسیله‌های گرمازا، تقویت فیبر مو برای کاهش شکستگی و محافظت از مو در برابر گرمای تا 450 درجه فارنهایت می‌شود.


بهترین مدل‌های میدلایت برای امتحان کردن


میدلایت کاراملی

میدلایت روشی فوق‌العاده برای زیبا کردن رنگ مو قدیمی است. میدلایت‌ها را با رنگ مو کاراملی قدیمی و ریشه‌های قهوه‌ای تیره خود جهت داشتن موهایی درخشنده ترکیب کنید.

میدلایت کاراملی

میدلایت بلوند کرم

هایلایت بلوند پلاتینیوم روی زمینه تیره مو گاهی کمی راه راه به نظر می‌رسد. این دو رنگ را با استفاده از میدلایت بلوند کرمی با یکدیگر ترکیب کنید.

میدلایت بلوند کرم

میدلایت شکلاتی

لازم نیست برای دادن بُعد و جلوه به موهای قهوه‌ای تیره خود آنها را بلوند کنید. از آرایشگر خود بخواهید که با میدلایت شکلاتی بدون تغییر دادن رنگ موهایتان به آنها بُعد و جلوه مورد نیاز آنها را بدهد.

میدلایت شکلاتی

میدلایت بلوطی ملایم

با این میدلایت بلوطی ملایم بدون تغییر رنگ قهوه‌ای روشن موهای خود آنها را قرمز کنید. میدلایت به صورتی یک دست در زمینه قهوه‌ای روشن و سرشار از تناژ قرمز موها شما ترکیب می‌شود تا به شما این رنگ مو شاداب بلوطی را با ظاهری طبیعی بدهد.

میدلایت بلوطی ملایم

میدلایت بروند

میدلایت استفاده شده در رنگ مویی که ترکیبی از بلوند و قهوه‌ای است، ظاهری شیک به موهایتان می‌دهد.

میدلایت بروند

بیشتر بخوانید: 10 مدل معرکه هایلایت بلوند با زمینه قهوه‌ای

مطالب مرتبط