معرفی میکنم داغ‌ترین رنگ موی ترند امسال: شنی ماسه‌ای

معرفی میکنم داغ‌ترین رنگ موی ترند امسال: شنی ماسه‌ای

29 مهر 1399

رنگ موی طوفانی شنی و ماسه‌اي ، راه ایده‌آل برای داشتن رنگ بلوند در تمام طول سال است. سال 2020 ممکن است سال رنگ موي قهوه‌اي باشد، اما این بدان معنا نیست که ما رنگ‌هاي بور خود را کاملاً به دست فراموشي بسپاريم! اگر هنوز هم در سال جدید به دنبال داشتن يك رنگ موي بور هستید، شاید وقت آن رسیده باشد که داغ‌ترین رنگ ترند امسال را امتحان کنید: رنگ موي طوفاني شنی و ماسه‌اي . آيا هنوز نمی‌دانید كه رنگ موی شنی و ماسه‌اي براي شما مناسب است؟ در مورد همه چیزهایی که باید در مورد اين رنگ مو بدانید از جمله اینکه چه رنگي‌ست، سازگار با رنگ پوست چه افرادی است و همچنين نحوه مراقبت از آنها، در ادامه مطالب، اطلاعات بیشتری را در اختيار شما خواهيم گذاشت.


رنگ موی شنی و ماسه‌اي چیست؟


اگر رنگ موي شنی و ماسه‌اي ممکن است به نظر شما خیلی جذاب به نظر نرسد، حتماً نظر ما را در اين مورد بشنوید! اگر به دنبال راهی برای داشتن موهايي به رنگ روشن هستيد بدون اينكه موهايتان را دكلره كنيد، رنگ موی شنی و ماسه‌اي مناسب شماست. اگر موهایي به رنگ تیره دارید، آرايشگر موي شما، برای دستیابی به رنگ موی شنی و ماسه‌اي ، بايد بیشتر روی انتهاي مو و قاب صورت شما تمرکز کند، و از هایلایت با روش فویل یا روش بالياژ برای اضافه كردن طيفي از بلوند شنی در طول موي شما استفاده کند. نتیجه چه مي‌شود؟ باعث مي‌شود كه ظاهر شما روشن‌تر نشان داده شود. اين در حالی است که ریشه‌های موي شما به رنگ طبیعی است. اگر به طور طبیعی داراي موهاي بلوند هستید، آرايشگر موي شما می‌تواند ريشه‌هاي موي شما را تیره کند تا ظاهری طوفانی از شنی و ماسه‌اي را برايتان ایجاد کند که بهترين گزينه برای شما مي‌باشد. اگر زمينه موهاي شما تيره است و مي‌خواهيد آن را به رنگ روشن دربياوريد، برای دستیابی به ظاهر دلخواه خود باید از دكلره استفاده کنید. اين در حالی که استفاده از دكلره همیشه به موها آسیب وارد می‌کند. رنگ‌شناس شما می‌تواند قبل از اينكه سالن را ترک كنيد، بدون دكلره كردن موهاي شما، با انتخاب رنگ شنی و ماسه‌اي ، احساس خوبي در شما ايجاد كند.


رنگ موی شنی و ماسه‌اي برای چه افرادي بهتر است؟


رنگ موی شنی و ماسه‌اي را مي‌توان به راحتي تنظيم كرد، به این معنی که هر کسی با هر رنگ پوستي می‌تواند از اين رنگ استفاده كند. هرچند كه رنگ موي شنی و ماسه‌اي می‌تواند افراد بور را مورد تحسین و ستايش قرار دهد، اما اين رنگ بيشتر مناسب افرادي است كه داراي پوست تيره و سبزه هستند.

رنگ موی شنی و ماسه‌اي

رنگ موی شنی و ماسه‌اي


چگونه از رنگ موي شنی و ماسه‌اي مراقبت کنید؟


آيا شما رنگ موي شنی و ماسه‌اي را انتخاب كرده‌ايد؟ قبل از رزرو قرار ملاقات، بیایید درباره نگهداری از آن با هم صحبت کنیم. هر زمان که رنگ جدیدی را انتخاب می‌کنید، می‌توانید تغییرات لازم را در برنامه مراقبت از مويتان انجام دهید. اين را بايد از همان ابتداي كار انجام دهيد. شامپو و نرم‌کننده معمولی خود كنار گذاشته و جاي آن را با موادي که برای موهای رنگ‌شده تنظیم شده، عوض کنید. ما به شما توصیه می‌کنیم از شامپوها و نرم کننده‌هاي مخصوص موهاي رنگ‌شده كه ماندگاري رنگ را بالا مي‌برد، استفاده كنيد. این مواد که با تجمع پروتئین تولید شده‌اند، موهای رنگ شده شما از ریشه تا انتهاي آن را درمان می‌کند و به آب‌رساني موهايتان کمک می‌کند.

آيا مي‌خواهيد در فاصله مراجعاتتان به سالن‌هاي آرايشي، رنگ‌مويتان را زيبا و شاداب نگه داريد؟

از يك سيستم شامپو و نرم‌كننده حاوي ذرات بنفش استفاده كنيد. ذرات فرابنفش موجود در اين شامپو و حالت‌دهنده كمك مي‌كنند كه رنگ‌هاي بلوند موهاي شما در فاصله مراجعاتتان به سالن آرايشي، زمينه رنگي ماسه‌اي را براي شما حفظ كند. یک یا دو جلسه استفاده از دكلره‌ي مو می‌تواند باعث خشكي و آسيب ديدن موهاي شما بشود. به همین دلیل ما به شما توصیه می‌کنیم كه ماسک مو را به برنامه روزانه خود اضافه کنید. بعضي از اين ماسک موها دو در یک هستند يعني هم درمان‌کننده و هم مراقب‌کننده هستند و به طور خاص برای مراقبت از موهای رنگ شده شما طراحی شده‌اند.

بیشتر بخوانید: راهنمای انتخاب رنگ مو بر اساس پوست و چشم

مطالب مرتبط