پاییزو باید اینجوری خوشتیپ باشی

پاییزو باید اینجوری خوشتیپ باشی

21 مهر 1399

سرما بسیار نزدیک شده است و داشتن لباس‌های پاییزه مناسب، شما را برای ماه‌های سرد پیشروآماده می‌کند. به دنبال ترندهای مناسب و پیدا کردن لباس‌های محبوبی باشید که کامل کننده استایل طبیعی شما هستند و نتیجه آنها به وجود آمدن ظاهری شیک در این فصل برای شما خواهد بود. بیایید اینگونه در نظر بگیریم که لباس‌های زمستانه زنانه همیشه چیزی میان تکرار ترندها گذشته و شیک بودن بوده‌اند. در حالی که شما می‌خواهید کمد لباس‌هایتان را برای این فصل آماده کنید، مهم است که لباس‌هایی چشمگیر در آن داشته باشید که احساس کنید آنها برای شما ساخته شدند. در ادامه لیستی از 15 لباس زنانه پاییزه آماده کردیم که بسیار چشمگیر خواهند بود، پس در ادامه مقاله با ما همراه باشید.

بوت اسکچرز گرند جمز

پیدا کردن یک جفت بوت عالی زمستانه که مناسب شما باشد و ظاهری عالی برای شروع سفر خانم‌ها به سمت زمستان باشد، کار آسانی نیست. بر اساس یکی از مجله‌های مد نیویورک، بوت زنانه اسکچرز گرند جمز برای آن دسته از خانم‌هایی ماهیچه‌های پاهایشان بزرگ و مردانه است، بسیار عالی است و به صورت کلی احساسی نرم و گرمی به شما می‌دهند. این بوت انتخابی زیبا برای همه خانم‌هاست.

بوت اسکچرز گرند جمز

کاپشن پفی بلند + پلیور ست شده با آن + آگ زنانه کلاسیک و کوتاه

کاپشن بلندی پفی آخرین ترند برای زمستان پیشرو است. در حالی که ظاهر اولیه آن بسیار چشمگیر است اما نباید از پوشیدن این کاپشن با پلیور و شلوار ورزشی زیر آن برای بیرون رفتن بترسید. ترکیب این لباس‌ها برای زمستان بسیار شیک، جالب و عالی خواهد بود. اخیراً، این تیپ را با آگ‌های کوتاه و کلاسیک سِت می‌کنند. این نیم بوت زمستانه نسخه‌ای کلاسیک و گرم از بوت‌های آگ است. این نوع از نسخه قبلی خود خاصیت ضد آبی بیشتری دارد و برای کمد لباس زمستانه خانم‌ها بسیار ضروری به حساب می‌آید.

کاپشن پفی بلند دخترانه

هودی سفید با شلوار بگ

کفش آگ دخترانه

پیراهن پولک‌دار + جوراب شلواری مشکی + نیم بوت پاشنه‌دار

لباسی خاص که برای همه زمستان‌ها می‌شود ترند شدن آن را پیش‌بینی کرد چیزی نیست جز لباس پولک‌دار. در حالی که این لباس دکوری معمولاً بیشتر در مراسم‌های خاص پوشیده می‌شود اما باید آماده باشید تا در این دهه آنها را بیش از پیش ببینید. می‌توانید دفعه بعد که به مراسمی جشن مانند دعوت شدید این تزئینات درخشان را با انتخاب کردن پیراهنی پولک‌دار و بوت‌های پاشنه‌دار به عنوان لباس خود امتحان کنید. اگر هوا خیلی سرد است، حتماً جوراب شلواری مشکی و گرم زیر آن بپوشید. این لباس جزء آن دسته از لباس‌هایی است که به اکسسوری احتیاج ندارد زیرا خودش به اندازه کافی درخشندگی دارد.

 پیراهن پولک‌دار

بیشتر بخوانید : چگونه با کت و شلوار راه راه، استایلی شیک داشته باشیم

کت و شلوار فیت بدن با طرح چهارخانه + کمربند چرمی نازک + آرایش چشم گربه‌ای

جدی گرفتن خودتان همیشه از کمد لباس و کلکسیون لوازم آرایشتان شروع می‌شود. کت و شلوار فیت بدن با طرح چهارخانه خود را با کمربندی چرم و نازک که انتخابی شیک و باکلاس برای مراسم‌های تقریباً رسمی است، بپوشید تا ظاهری ساده اما در عین حال جسورانه داشته باشید. این تیپ بسیار شیک و متفاوت است و استایلی عالی خواهد بود که خانم‌ها می‌توانند در زمستان از آن استفاده کنند. این استایل خاص را با آرایش چشم گربه‌ای کامل کنید تا حالت چشمان طبیعی خود را برجسته کرده و توجه همگان را به خود جلب کنید.

کت و شلوار چهارخانه‌ای

پیراهن تارتان + جوراب شلواری + بوت یا کفش پاشنه بلند

پارچه‌های تارتان دوباره به دنیای مد و فشن بازگشتند و برای چند سال آینده در استایل‌های مختلف دیده خواهند شد. استفاده از این پارچه در ظاهرتان بسیار مهم است. طرح اسکاتلندی رایج آن در قالب پیراهن به همراه کفشی به انتخاب خودتان بسیار معرکه و جوان پسند به نظر خواهد رسید. از جوراب شلواری برای روزهای بسیار سرد استفاده کنید تا در این زمستان ظاهری زیبا و متفاوت داشته باشید.

پیراهن تارتان

ست ورزشی مخملی + کتونی‌های بزرگ

لباسی که همیشه یادآور مد سال‌های 2000 است چیزی نیست جز ست ورزشی مخملی و رنگی. با اینکه این لباس در 20 سال قبل بسیار فراتر از انتظار ظاهر شد اما ست‌های مخملی ورزشی هنوز جذابیت ساده خود را در انواع مخملی و براق خود حفظ کرده است. این استایل را با کتونی‌های بزرگ کامل کنید و دیگر آماده بیرون رفتن هستید.

ست ورزشی مخملی

کت جلو کوتاه پشت بلند مشکی + کمربند مشکی

درست مانند ست ورزشی مخملی، این پالتو‌های جلو کوتاه پشت بلند زنانه زمستانه نیز دوباره به دنیای مد و فشن برگشتند. این استایل لباس بیشتر در قالب پیراهن دیده شده و برای همیشه در آن قالب در ذهن ما مانده است. در حالی که این استایل بیشتر در پیراهن دیده می‌شود اما پالتو جلو کوتاه پشت بلند با کمربند مشکی لباسی شیک است که تنها باید شناخته شود. این لباسی ضروری در زمستان برای خانم‌ها است.

کت جلو کوتاه پشت بلند مشکی

روسری پشمی قلمکاری شده + تی‌شرت آستین بلند

لباس زنانه زمستانه بدون روسری زیبا قطعاً غیرقابل تصور خواهد بود. طرح قلمکاری روی روسری‌های پشمی واقعاً بسیار شیک است و نوعی هنر به حساب می‌آیند. این شال روسری می‌توانند به روش‌های بسیار متفاوت و همچنین روی تی‌شرتی آستین بلند و تک رنگ پوشیده شود. باشکوهی و طرح زیبای این شال روسری باعث می‌شود که خانم‌های دلشان بخواهند که یکی از آنها را در کمد خود داشته باشند.

روسری پشمی قلمکاری شده

دامن راسته مدادی + کیف کوچک + بوت‌های چرمی بلند و تنگ

اگر تا به حال هرگز از دامن‌های راسته در زمستان استفاده نکردید، پس وقت آن فرا رسیده است. ست کردن دامن مدادی راسته با بلوز مورد علاقه خود که آن را داخل دامن خود گذاشتید، امتحان کنید اما اگر فراتر بروید و آن را با کیفی کوچک ست کنید، تیپ شما کاملاً شیک خواهد شد. استفاده از بوت‌های چرمی بلند و تنگ به معنای واقعی استایل شما را به درجه دیگری از با کلاس بودن خواهد برد.

دامن راسته مدادی

بلوز یقه اسکی داخل شلوار + گردنبند طلایی + شلوار مخمل کبریتی

هنگامی که باید در مراسمی خودمانی شرکت کنید، راه حلی بسیار سریع و مناسب برای حل مشکل استایلی شما یک بلوز یقه اسکی مشکی و با کیفیت خواهد بود. این لباس در زمستان برای خانم‌ها ضروری است و هیچوقت از داشتن از پشیمان نخواهید شد. برای پر هیجان کردن این لباس می‌توانید از چند گردنبند طلایی و شلواری مخمل میل کبریتی رنگی استفاده کنید تا هم گرم بمانید و هم استایلی معرکه برای انواع موقعیت‌ها داشته باشید.

بلوز یقه اسکی

پیراهن مخمل مشکی + چشمان طلایی

مخمل پارچه‌ای تطبیق‌پذیر است و همیشه می‌تواند در طول ماه‌های سرد سال در قالب پیراهن از آن استفاده کرد. از آنجایی که پیراهن‌های مخمل به زیبایی برای تعطیلات مناسب هستند پس می‌توان آنها را هم زیبا و هم مناسب جشن به حساب آورد. بعلاوه، پوشیدن پیراهنی مخملی و مشکی با سایه چشم طلایی براق باعث می‌شود تا دیگران روی پارچه براق پیراهن شما متمرکز شده و به چهره شما مرکزیت دهد. این استایل جسورانه برای امتحان کردن در این زمستان فوق‌العاده خواهد بود.

پیراهن مخمل مشکی

کت متالیک

راهی آسان برای خیره کردن دیگران به ظاهر یک استایل از طریق برق در رنگ پارچه‌های متالیک است. یک پالو متالیک با رنگ خاص خود که رنگ‌های روزمره را به چالش می‌کشد، تاثیرگذاری همیشگی به همراه خواهد داشت. این پالتو در دنیای مد و فشن برای شکستن هنجارها پیشگام به حساب می‌آید. زمستان امسال باید با این لباس زنانه زمستانه دیده شوید!

کت بارونی متالیک

دامن چرم فاق بلند + پلیور بافت

چرم جزء آن دسته پارچه‌هایی است که باید به آن در دنیای و مد فش بیشتر پرداخته شود. یک دامن فاق بلند چرم و پلیور بافت جنس و حالت‌های متفاوت دارند و می‌توانند به روشی متضاد ست شوند. نباید این ظاهر کت واکی غفلت کنید!

 دامن چرم فاق بلند با پلیور بافت

پانچو جلو باز شطرنجی + شلوار جین مشکی + رژلب قرمز خاص

لباس‌های زنانه زمستانه در پوشیدن طرح‌های گذشته خلاصه شده است و طرح شطرنجی یکی از آن طرح‌های اصلی به حساب می‌آید. یک پانچو خوب ما را کاملاً گرم نگهداشته و طرح خوب آن ما را به روز نگه می‌دارد. پانچو جلو باز شطرنجی خود را با شلوار جین آبی تیره ست کرده و ظاهری واقعاً منحصر به فرد برای خودتان درست کنید. همچنین می‌توانید برای لب‌های خود رژ قرمز بسیار جسورانه را در نظر داشته باشید. این استایل را در فصل زمستان امتحان کنید.

پانچو شطرنجی

پالتو بلند قهوه‌ای + دستکش چرم مشکی

قبل از خارج شدن از خانه، باید وسایل ضروری زمستان را قبل از بیرون رفتن از در خانه بردارید. یک پالتو بلند قهوه‌ای روشن و یک جفت دستکش چرم مشکی لوازمی ضروری هستند که ترکیب آنها با یکدیگر از بهشت آمده است. این استایل فشن به مدت سال‌ها اساس و پایه‌ای برای تیپ‌های گرم، راحت و شیک ایجاد می‌کند.

 پالتو بلند قهوه‌ای

بیشتر بخوانید: قدر لباس‌های ساده داخل کمدتان را بیشتر بدانید

مطالب مرتبط