شیک‌ترین دیزاین رزگلد برای خانم‌های خاص

شیک‌ترین دیزاین رزگلد برای خانم‌های خاص

30 شهریور 1399

ناخن‌های رزگلد همان چیزهایی هستند که شما برای زیبا و شیک به نظر رسیدن نیاز دارید. نکته اینجاست که رنگ‌های رزگلد می‌توانند تناژهای خنثی را شاداب‌تر و جالب‌تر نشان دهند و اضافه کردن مقداری اکلیل آن جذابیت لازم را بدون زیاده‌روی کردن به ناخن‌های شما می‌دهد. بعلاوه، بهترین رنگ لاک ناخن رزگلد برای هر موقعیتی مناسب است و با هر لباسی سِت خواهد شد. بعد از فکر کردن به همه این واقعیت‌ها، ما متوجه شدیم باید این ایده‌ها خاص را که روحیه هرکسی را شاد می‌کند، با شما اشتراک بگذاریم.

فرنچ رزگلد

این روزها بسیاری از رنگ‌های لاک ناخن به عنوان فرنچ نوک ناخن‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرند. اما هنگامی که لاک ناخن دلنشین رزگلد براق به نوک ناخن‌های شما اضافه می‌شود، واقعاً خواهید دید که مانیکور ناخن‌های شما بهشتی به نظر می‌رسد. بعلاوه، اگر رنگ‌های نود مورد علاقه شما نیستند، مشکی هنگام ترکیب شدن با رنگ پردرخشش رزگلد عالی به نظر خواهد رسید.

فرنچ رزگلد روی لاک مشکی

الگوهای هندسی اکلیلی

اگر نگران هستید که الگوهای هندسی ممکن است به نظر خسته کننده برسند، وقت آن رسیده است تا مقداری اکلیل به آنها اضافه کنید! درخشندگی لاک ناخن رزگلد اینکار را برای شما انجام می‌دهد و آن جذابیت خاصی را با ناخن‌های شما می‌دهد که بسیاری از خانم‌ها به آن دنبال هستند.

دیزاین هندسی با لاک رزگلد اکلیلی

دیزاین هندسی با لاک رزگلد

ناخن‌های رزگلد اکلیلی

تنها هدف دیزاین ناخن امتحان کردن چیزهای جدید و گرفتن ایده‌های تازه است. اما هنگامی که نوبت به لاک ناخن ژلی رزگلد اکلیلی می‌رسد به نظر می‌رسد که هیچ محدودیتی برای امتحان کردن ایده‌ها وجود ندارد! شما می‌توانید از لاک ناخن ژلی رزگلد اکلیلی برای درست کردن جذابیتی محو روی زمینه نود ناخن خود استفاده کنید یا اینکه می‌توانید وارد جزئیات شوید و الگویی کاملاً جدید برای فرنچ ناخن‌ها خود درست کنید!

آمبره اکلیلی با دیزاین اکلیلی سر ناخن

فرنچ اکلیلی رزگلد

فرنچ اکلیلی رزگلد

ناخن‌های رزگلد با تزئینات سنگ

هنگامی که نوبت به تزئین کردن ناخن‌های رزگلد با فرم بالرین می‌رسد، بسیاری از خانم‌ها سنگ را به عنوان تزئیناتی عالی برای آنها در نظر می‌گیرند. اما لاک ناخن ژلی رزگلد کروم به راحتی می‌تواند مانیکور شما را تزئین کند، با چشم‌های خودتان ببینید و بهترین آنها را برای خودتان انتخاب کنید!

لاک رزگلد با دیزاین سنگ مصنوعی

تزئینات رزگلد برای ناخن‌های شما

اضافه کردن تزئینات با لاک ناخن ترندی جدید است. همچنین هنگامی که از نزدیک به آن نگاه می‌کنید، متوجه خواهید شد که تنوع انتخاب‌ها شما واقعاً هرگز تمامی نخواهد داشت. ما تنها قصد داریم تا توجه شما را به  جدیدترین آنها جلب کنیم اما این بدان معنی نیست که شما نباید از توانایی خلاقیت خود استفاده کنید!

لاک بنفش با دیزاین رزگلد

دیزاین رزگلد روی لاک نوئ

دیزاین‌ ناخن‌های رزگلد متالیک

در نظر داشته باشید که تمام ترندها کنونی برای اضافه کردن لاک ناخن رزگلد متالیک به مانیکورهای شما پیشنهاد‌هایی عالی هستند. انجام چنین مانیکور ناخنی ساده است اما قطعاً تاثیرگذاری آن از دیگر رنگ‌های نود بیشتر خواهد بود و همین است که آن را خیلی خاص می‌کند.

لاک رزگلد متالیک

ناخن‌های رزگلد کروم

واقعاً بی‌ملاحضگی خواهد بود اگر اسمی از ترند لاک ناخن کروم نبریم. هنگامی که نوبت به چگونه استفاد از لاک ناخن رزگلد کروم می‌رسد، شما هم می‌توانید روش پایه و ساده را انتخاب کنید و آن را به تمام ناخن‌ها خود بزنید و هم اینکه می‌توانید کمی فراتر رفته و آن را با کمی الگوهای پیچیده امتحان کنید که هیچ چیز از زیبایی و جذابیت کم ندارند.

لاک رزگلد کروم

لاک رزگلد کروم

دیزاین ناخن خطی با لاک رزگلد

دیزاین ناخن خطی همیشه در اوج محبوبیت است. شما می‌توانید از لاک ناخن رزگلد یا لاک اکلیلی برای زیباتر کردن مانیکور خود استفاده کنید.

لاک رزگلد با دبزابن خط خزی

ایده‌های زیبا با دیزاین ناخن‌های رزگلد

اضافه کردن لاک ناخن رزگلد می‌تواند هر دیزاین ناخنی را شیک و خاص کند. باورتان نمی‌شود؟ خودتان به ایده‌های پایین نگاهی بیندازید!

دیزاین رزگلد

بیشتر بخوانید: دیزاین صورتیِ نود، همیشه و در همه فصل‌ها ترند است

مطالب مرتبط