با لاک بنفش‌، همیشه توی چشم باشید!

با لاک بنفش‌، همیشه توی چشم باشید!

23 شهریور 1399

لاک بنفش قطعاً ترندی مدرن است. در واقع، جای تعجبی ندارد. نکته این است که بنفش رنگ اعتماد به نفس و شیکی است و بیشتر خانم‌ها برای امتحان کردن آن بسیار مشتاق هستند. علاوه بر این، بنفش رنگ‌های بسیار زیاد و مختلفی دارد و بسته به همان رنگی که شما بیشتر آن را ترجیح می‌دهید، می‌توانید مانیکور دلخواه خود را به وجود بیاورید. باید به این مسئله هم اشاره کنیم که رنگ‌های بنفش تیره ملایم و مسحور کننده هستند اما تناژهای روشن آن حال و هوایی جالب و دخترانه‌تر دارند. مهم نیست که شما کدام رنگ را بیشتر دوست دارید، ما همه رنگ‌ها را در این مقاله پوشش دادیم. تنها جدیدترین و ترندترین ایده‌ها برای مانیکور بنفش در این مقاله گردآوری شدند، پس در ادامه مقاله با ما همراه باشید.

لاک ناخن بنفش دوست داشتنی با تزئینات اکلیلی

میان تمام رنگ‌های لاک ناخن رنگ بنفش با تزئینات اکلیلی است که حال و هوایی خاص دارد و به شما تضمین می‌دهد تا زیبایی ناخن‌های خود را جادویی کنید. نیازی نیست از استفاده اکلیل در مانیکور خود زیاده‌روی کنید، در واقع اکلیلی کردن تنها یک ناخن حتی بیش از حد است. علاوه بر این، شما همیشه می‌توانید رنگ‌های متفاوت را با یکدیگر ترکیب و ست کنید، هر چه رنگ‌های بیشتری در مانیکور شما ترکیب شود، طراحی آنها نیز پیچیده‌تر به نظر می‌رسد. 

لاک بنفش با دیزاین اکلیلی

لاک بنفش با دیزاین اکلیلی

لاک بنفش با دیزاین اکلیلی

بنفش مات لاکچری و سنگ‌های براق

داشتن ناخن‌هایی مربع شکل با لاک ناخنی مات ترند محبوب دیگری است، اما اگر شما می‌خواهید شبیه هیچکس دیگر نباشید، ما چند پیشنهاد برای شما داریم. ناخن‌های بنفش با سنگ ظاهری شکوهمندانه خواهند داشت. بعلاوه اگر شما به دنبال رنگ خاصی هستید، پس شما قطعاً باید بنفش آمیتیست خاکی را امتحان کنید. از امتحان کردن آن پشیمان نخواهید شد!

لاک بنفش مات با دیزاین سنگ‌های تزیینی

لاک بنفش مات با دیزاین سنگ‌های تزیینی

لاک ناخن بنفش براق با دیزاین فویلی

هنگامی که نوبت به مانیکور با دیزاین فویلی می‌رسد، گزینه‌های ما برای انتخاب چیزی نزدیک به بی‌انتها خواهد بود. باز هم بنفش و مشکی در ترکیب با مقداری دیزاین فویلی فوق‌العاده به نظر خواهند رسید. این دیزاین زیبا و چهار چوب دار به نظر می‌رسد که آن را تبدیل به ترکیبی می‌کند که اکثر خانم‌ها به دنبال آن هستند.

لاک بنفش با دیزاین فویلی

لاک بنفش با دیزاین فویلی

دیزاین مثلثی شیک

دیزاین‌های مثلثی قابلیت شگفت انگیزی برای بلندتر نشان دادن ناخن‌های شما دارند. به همین دلیل است که اگر به دنبال دیزاین ناخنی بنفش برای ناخن‌های کوتاه می‌گردید، قطعاً باید حداقل یکی از دیزاین‌های مثلثی را در نظر داشته باشید.

لاک بنفش با دیزاین مثلثی

دیزاین بنفش آمبره

به نظر می‌رسد که ترند آمبره نمی‌خواهد از دنیای مد و فشن بیرون برود. به همین دلیل است که هر روز این ترند به روز می‌شود. شما به راحتی با استفاده از سبک آمبره به راحتی می‌توانید زیبایی لاک ناخن بنفش خود را به سطح جدیدی ببرید. در صورتی که دیزاین ناخن یا لاک مات یا براق مناسب سلیقه شما نیست، همیشه این انتخاب را دارید تا کمی اکلیل به مانیکور بنفش خود اضافه کنید!

لاک بنفش با دیزاین آمبره اکلیلی

دیزاین چشمگیر مرمری با لاک بنفش رنگ

دیزاین مرمری دنیای مد و فشن ناخن را تحت کنترل خود گرفته است. به همین دلیل است که می‌توانید این دیزاین ناخن مرمری را با لاک ناخن بنفش ترکیب کرده و با یک تیر دو نشان بزنید، ایده فوق‌العاده‌ای است، شما اینطور فکر نمی‌کنید؟ تنها کافیست یک بار آن را امتحان کنید!

لاک بنفش با دیزاین مرمری

لاک بنفش با دیزاین مرمری

کروم جسورانه با لاک بنفش

فرقی نمی‌کند که لاک ناخن بنفش تیره یا روشن را انتخاب کنید، اگر به آنها کمی حالت کروم بدهید، همه آنها فوق‌العاده و کاملاً جسورانه به نظر خواهند رسید. لاک ناخن‌های بنفش به دلیل تطبیق پذیری خود فوق‌العاده هستند و به نظر می‌رسید که با همه چیز قابلیت ست شدن دارند!

لاک بنفش با دیزاین کروم

لاک بنفش با دیزاین کروم

لاک بنفش با دیزاین هندسی

دیزاین‌های هندسی واقعاً ترندی محبوب در زمینه لباس و اکسسوری هستند. بنابراین، ما ایده به روزترین دیزاین را برای شما انتخاب کردیم تا ظاهر شما را کامل و خاص کنیم.

لاک بنفش با دیزاین هندسی

لاک بنفش با دیزاین هندسی

لاک بنفش و دیزاین گلدار

ما فکر می‌کنیم که دیزاین گلدار همیشه خانمانه و ترند است. با رنگ‌های ملایم و روشن یا با ترکیب رنگ شاداب بنفش و آبی، ظاهر مانیکور شما عالی خواهد شد.

لاک بنفش با دیزاین گلدار

بیشتر بخوانید: 40 مدل طراحی ناخن آمبره مناسب برای هر موقعیت

مطالب مرتبط