ایده‌های خوش آب و رنگِ لاک ارغوانی

ایده‌های خوش آب و رنگِ لاک ارغوانی

17 شهریور 1399

هنگام فرا رسیدن تابستان رنگ لاک ناخن ارغوانی یکی از پر درخواست‌ترین رنگ‌ها میان خانم‌ها می‌شود. نکته اینجاست که آنقدر این رنگ لاک ناخن دلنشین و شیک است که حتی اگر شما از طرفداران رنگ‌های بنفش نباشید، باز هم مقاومت کردن در برابر آنها برایتان سخت خواهد بود. علاوه بر این، این رنگ بر خلاف اینکه کاملاً پاستیلی است اما کاملاً ویژگی تطبیق‌پذیری دارد و همیشه هنگامی که نوبت به رنگ‌های ارغوانی می‌رسد، چند رنگ شوکه کننده برای برخورد کردن با آنها وجود دارد. امروز می‌خواهیم لیستی از رنگ‌های ارغوانی را که بهترین ناخن‌کارها به همراه ایده‌های دیزاین ناخن طراحی کردند را برای الهام بخشی به شما پیشنهاد کنیم، پس در ادامه مقاله با ما همراه باشید.

لاک ناخن‌های ارغوانی دلنشین از برند اسی

اگر شما همیشه به دنبال داشتن مانیکوری شیک و دلنشین هستید پس این رنگ لاک ناخن دقیقاً همان چیزی است که شما حداقل باید به آن توجه کنید. نکته اینجاست که این رنگ پاستیلی دقیقاً عالی‌ترین روش برای معرکه کردن لباس‌های رسمی شما است، برای مثال به یک شلوار خاکستری روشن فکر کنید.

لاک ارغوانی برند اسی

درست است، رنگ‌های متالیک این روزها به طور کامل در آستانه محبوب شدن هستند و به همین دلیل است که رنگ ارغوانی متالیک عالی‌ترین احتمال برای با یک تیر دو نشان زدن است! البته هنوز این واقعیت را در مورد رنگ ارغوانی نگفتیم که برای همه رنگ‌های پوست مناسب است، فرقی نمی‌کند که رنگ پوست شما سفید یا تیره باشد، با این رنگ لاک ناخن ارغوانی برند اسی پوست شما به زیبایی خواهید درخشید.

لاک ارغوانی برند اسی

لاک ناخن‌های ارغوانی معرکه از برند او پی ای

دیزاین‌های ناخن بهاره همیشه خاص و منحصر به فرد هستند و به همین دلیل است که شما به لاک ناخنی عالی نیاز دارید تا حال و هوا این فصل به ناخن خود بدهید. ما فکر می‌کنیم که لاک ناخن‌های ارغوانی برند او پی ای دقیقاً همان چیزی است که شما به آن نیاز دارید، این لاک به دستان شما جلوه خواهد داد، نظر شما چیست؟

لاک ارغوانی برند او پی ای

البته ما چاره‌ای جز شاره کردن به این موضوع نداریم که اگر شما تنها به دنبال داشتن لاک ناخن ژلی هستید، برند او پی ای از این رنگ لاک نوع ژلی آن را نیز دارد.

لاک ارغوانی برند او پی ای

این رنگ لاک ناخن‌های ارغوانی از برند زویا را ببینید!

رنگ ارغوانی اَبی از برند زویا برای آن دسته از اشخاصی مناسب است که بیشتر رنگ‌های پاستیلی کرمی را دوست دارند. این رنگ آنقدر ملایم و زیباست که چشمان گرفتن از آن سخت است!

لاک ارغوانی برند زویا

هنگامی که نمی‌توانید تصمیم بگیرید که برای امروز لاک صورتی یا بنفش را روی ناخن‌های خود می‌خواهید، ما این رنگ ارغوانی لیبی از برند زویا را به شما پیشنهاد می‌کنیم!

لاک ارغوانی برند زویا

هر رنگ فوق‌العاده‌ای پتانسیل لازم را هم برای درخشندگی متالیک دارد، این شما و این رنگ ارغوانی متالیک!

لاک ارغوانی برند زویا

رنگ‌های زیبای ارغوانی از برند کیارا اسکای

آن دسته از شماهایی که به دنبال رنگ لاکی ارغوانی با تناژ گرم خاص می‌گردید، قطعاً باید این رنگ لاک ارغوانی گرم را از برند کیارا اسکای در نظر داشته باشید.

لاک ارغوانی با دیزاین سنگ تزیینی

رنگ لیلاک لولی بسیار دلنشین و ملایم است که حتی می‌توانید مانیکور روزانه را با این رنگ به سطح بالاتری از شگفت انگیری برسانید.

لاک ارغوانی

ایده های محبوب درخشنده با رنگ لاک ارغوانی

قطعاً لاک ناخن ارغوانی با اضافه کردن کمی اکلیل و درخشندگی فوق‌العاده به نظر خواهد رسید. هیچ احتیاجی نیست که شما خودتان را تنها به یک دیزاین ناخن محدود کنید، انتخاب مناسب اکلیل مانند هیچ چیز دیگری نمی‌تواند مانیکور ناخن شما را به روز کند!

لاک ارغوانی با دیزاین خالخالی

دیزاین خال خالی زیبا

به نظر می‌رسد تا زمانی که شما چیزی در مورد نحوه ترکیب رنگ‌ها با یکدیگر ندانید، هیچ چیز خاصی در مورد دیزاین خال خالی وجود نخواهد داشت که شما را حیرت زده کند. ترکیب ارغوانی مات با خال‌های سفید به این دیزاین ناخن ظاهری وسوسه انگیز می‌دهد.

لاک ارغوانی با دیزاین خال خالی

لاک ناخن ارغوانی با دیزاین گلدار زیبا

در صورتی که شما به دنبال مانیکوری کاملاً خانمانه و زیبا می‌گردید پس این ایده دیزاین ناخن دقیقاً همان چیزی است که شما نیاز دارید. لاک ناخن ارغوانی معصومانه و الگوهای پیچیده گلدار رز بنفش به طریقی یکدیگر را کامل می‌کنند که مانند هیچ چیز دیگر در این دنیا نیست.

لاک ارغوانی با دیزاین گلدار

دیزاین انتزاعی غیرمعمولی

به نظر می‌رسد به کارگیری دیزاین‌های انتزاعی هیج محدودیتی ندارد اما نباید شیوه ترکیب رنگ را فراموش کنید. ارغوانی پاستیلی و بنفش اکلیلی براق خیلی به یکدیگر می‌آیند.

لاک ارغوانی با دیزاین انتزاعی

دیزاین ناخن محو یا آمبره

تغییر رنگ از ارغوانی روشن به سفید بسیار ساده و زیباست اما پتانسیل طراحی و دیزاین بیشتر نیز دارد. ما مطمئنیم که اضافه شدن طرح تور به چنین مانیکوری همه خانم‌ها را وسوسه می‌کند.

دیزاین آمبره با لاک ارغوانی

دیزاین آمبره مورب با لاک ناخن ارغوانی

هنگامی که نمی‌توانید میان تمام رنگ‌های ارغوانی مورد علاقه خود تنها یکی از آنها را انتخاب کنید پس آنها را با یکدیگر ترکیب کنید. همچنین اگر آمبره معمولی به عنوان گزینه انتخابی برای شما بیش از حد ساده است پس به مدل مورب آن فکر کنید!

لاک ارغوانی با دیزاین آمبره

دیزاین گلدار استوایی و ارغوانی

دیزاین استوایی بهترین انتخاب برای فصل تابستان است. طراحی گلدار با این رنگ بسیار دلنشین و درخشان به نظر می‌رسد.

لاک ارغوانی با دیزاین گلدار

لاک ناخن ارغوانی رنگ با دیزاین سرخپوستی

در این فصل دیزاین ناخن‌های سرخپوستی در آستانه محبوب شدند. شما می‌توانید این دیزاین فوق‌العاده را با لاک ناخن ارغوانی هولوگرافیک امتحان کنید.

لاک ارغوانی با دیزاین سرخپوستی

ناخن ارغوانی با فضای خالی

این لاک ناخن ارغوانی با دیزاین فضای خالی بهترین دوست شما برای همه تیپ‌ها است!

لاک ارغوانی با دیزاین پارچه گیپور

دیزاین ناخن ساده استامپی

استامپ ناخن یکی از عالی‌ترین روش‌های دیزاین ناخن است که با لاک ناخن آمبره ارغوانی فوق‌العاده به نظر خواهد رسید!

لاک ارغوانی با دیزاین استامپی

دیزاین ناخن کارتونی با رنگ لاک ارغوانی

اگر شما به دنبال دیزاین ناخنی با رنگ‌های روشن و جالب می‌گردید، پس این دیزاین انتخابی عالی برای شما خواهد بود.

لاک ارغوانی با دیزاین کارتونی

لاک ناخن پاستیلی ارغوانی کهکشانی

این مانیکور ارغوانی پاستیلی و کهکشانی بسیار زیبا و به روز به نظر می‌رسد.

لاک ارغوانی پاستیلی با دیزاین کهکشانی

بیشتر بخوانید: رنگ‌ لاک‌های ساده، جذاب ولی متفاوت!

مطالب مرتبط