با هایلایت مانی پیس موهایتان را لاکچری نشان دهید

با هایلایت مانی پیس موهایتان را لاکچری نشان دهید

12 شهریور 1399

هنگامی که آفتاب شروع به پایین رفتن می‌کند، تنها نور خورشید نیست که به نظر خیلی طلایی می‌رسد، موهای ما نیز همینطور به نظر خواهد رسید. خوشبختانه روش هایلایتی ترند وجود دارد که می‌تواند به شما کمک کند تا این درخشندگی را بازسازی کنید. مانی پیس روش رنگی است که نتیجه آن استایلی می‌شود که همه توجه‌ها را کاملاً به ویژگی‌های صورت و موهای شما جلب می‌کند. از آنجایی که ما همیشه به دنبال زیبا و درخشان شدن هستیم، با ریان پرل، نماینده برند ردکن و استایلیست سلبریتی‌ها، تماس گرفتیم تا به ما دقیقاً بگوید که چگونه باید روش مانی پیس را به بهترین نحو ممکن انجام دهیم. فرقی نمی‌کند که رنگ موهای شما قهوه‌ای تیره باشد یا بالیاژ خاکستری، به خواندن مقاله ادامه بدهید تا ببینید چگونه می‌توانید موهای خود را از معمولی به استایلی خاص و منحصر به فرد تبدیل کنید.


هایلایت مانی پیس چیست؟


درست که این مدل هایلات به دلیل واژه مانی (به معنی  پول) مانند چیزی به نظر بیاید که باید به کارمند بانک گفته شود اما در واقع اسم روش هایلایتی ترند و جدید است که صورت شما را قاب می‌گیرد. هایلایت مانی پیس در حالی که موهای و اعضای صورت شما زیباتر می‌کند، به موهای شما رنگ و شادابی نیز اضافه می‌کند. فرقی نمی‌کند که شما به دنبال این باشید تا مثل یک پری دریایی آرمیده در ساحل بدرخشید یا رویکردی ملایم‌تر به این روش داشته باشید، پرل می‌گوید هایلایت مانی پیس قابلیت این را دارید که با سلیقه و نیازهای شما تغییر کند. برای داشتن چنین موهایی، استایلیست شما هایلایت را روی آن قسمت موهای شما در می‌آرود که صورت شما را قاب گرفته و از رنگی استفاده می‌کند که روشن‌تر از رنگ زمینه موهای شما باشد. آن دسته از خانم‌هایی که به دنبال ظاهری جسورانه‌تر هستند، باید از استایلیست خود بخواهند تا مانی پیس ضخیم‌تری برای آنها انجام دهد. پرل اضافه می‌کند که استفاده از فویل بستگی به ظاهر دلخواه که مشتری دارد. پرل می‌گوید: «معمولاً برای اضافه کردن هیجان به مو، من از سه فویل پشت سر هم استفاده می‌کنم تا تکه مانی پیس سنگین‌تر شود و اگر به دنبال ظاهری ملایم‌تر باشم، از فویل‌های کمتر استفاده می‌کنم.» نتیجه آن چه می‌شود؟ هایلایتی زیبا که توجه همه را به سمت شما جلب و صورتتان را درخشان می‌کند.


چگونه از هایلایت مانی پیس مراقبت کنیم؟


مانند دیگر رنگ موهایی که در سالن آرایشگاه انجام می‌شوند، مانی پیس هم (مانند دیگر رنگ موهای انجام شده در سالن) نیاز به کمی مراقبت دارد. هرچند، نباید اجازه دهید که این مسئله شما در مورد این روش هایلایت مردد کند. ما معتقدیم که این ظاهر برای همه خانم‌ها مناسب است، حتی آنهایی که می‌خواهند همه چیز را ساده و راحت نگهدارند. برای اینکه از کدر و بی‌رنگ شدن لایت‌های مو خود جلوگیری کنید، شامپو و کاندیشنر فعلی خود را با محصولاتی عوض کنید که از رنگ موهای شما مراقبت می‌کنند. ما به شما استفاده از شامپو و کاندیشنر برند ردکن مدل Redken Color Extend را پیشنهاد می‌کنیم. این شامپو و کاندیشنر به شما کمک می‌کند تا موهایتان تغذیه شود و به رنگ موهای شما شادابی و دوام بیشتر می‌دهد. روزهایی که وقت خالی بیشتری دارید، ماسک موی ردکن مدل the Color Extend Magnetics Mega Mask را به روتین مراقبت از موی خود نیز اضافه کنید. این ماسک که برای موهای رنگ شده طراحی شده است دو کار روی موهای شما انجام می‌دهد: از آنها مراقبت و دوام رنگ مو را بیشتر می‌کند. شما می‌توانید از آن بعد از هر سه باری که موهیتان را می‌شویید یک بار استفاده کنید یا هر زمانی که احساس کردید موهایتان به رطوبت بیشتر نیاز دارد. سعی کنید جمعه بعدی این ماسک مو را به تشریفات مراقبت از پوست خود اضافه کنید. خودتان و موهایتان لایق آن هستید!


چه کسانی باید هایلایت مانی پیس را انجام دهند؟


اگرچه به نظر می‌رسد که روش هایلایت مانی پیش مدلی است که برای اینفلوئنسرهای فوتوژنیک اینستاگرام کنار گذاشته شده است اما واقعیت این است که همه می‌توانند مانی پیس را انجام دهند. رنگ‌کار شما می‌تواند این استایل را متناسب با ترجیحات شما انجام دهد و در عین حال شما را مطمئن کند که از مزایای درخشنده این روش بهره‌مند خواهید شد. این بدان معنی است که فرقی نمی‌کند شما مانی پیس را به روشی خاص بخواهید که شما را از دیگران متفاوت کند یا هایلایتی نازک و ملیح بخواهید، همه چیز امکان پذیر است. تنها کافیست که کمی قبل‌تر با استایلست خود مشورت کنید تا مطمئن باشید که نتیجه همان چیزی خواهد شد که دنبال آن بودید. در ادامه چند هایلایت مانی پیس را گردآوری کرده‌ایم.

هایلایت مانی پیس

هایلایت مانی پیس

هایلایت مانی پیس

بیشتر بخوانید: 10 مدل معرکه هایلایت بلوند با زمینه قهوه‌ای

مطالب مرتبط