12 قانون ست کردن شلوار مردانه

12 قانون ست کردن شلوار مردانه

04 شهریور 1399

از شلوار کتان گرفته تا شلوار ورزشی، استایل‌های شلوار بسیار زیادی وجود دارند که برای دامنه وسیعی از موقعیت‌ها مناسب و تغییری دلپذیر برای عوض کردن شلوار جین معمولی هستند. فرقی نمی‌کند که شما بخواهید به محل کارتان بروید یا به قرار ملاقات، باید بدانید که چه شلواری را به چه لباسی بپوشید. در این مقاله رایج‌ترین استایل‌ها شلوار را گردآوری کردیم تا شما بتوانید آنها را برای اضافه کردن به کمد لباس خود در نظر بگیرید.

1. شلوار کتان

اگر شما در حال نگاه کردن به کمد لباس‌های خود هستید اما مطئن نیستید که چه لباسی باید بپوشید، چرا شلوار کتان را امتحان نکنید؟ آنها راحت هستند، به آسانی سِت می‌شوند و با هر لباس دیگر عالی به نظر می‌رسند. آن روزهایی که هوا برای پوشیدن شلوارهای سنگین و پارچه بیش از حد گرم است، شلوار کتان می‌تواند جایگزینی خنک و کلاسیک را برای شما فراهم کند، بدون اینکه خیلی غیررسمی به نظر برسید. اگر می‌خواهید به مراسمی بروید که لازم است کمی تیپ بزنید، رنگ‌های تیره‌تر را مانند آبی تیره، زغالی یا مشکی انتخاب کنید. هرچند، اگر شما تنها برنامه دارید تا با دوستانتان دور هم جمع شوید یا به مهمانی دوستانه بروید، شلوار کتان قرمز بورگاندی، کرمی یا حتی سبز جزء انتخاب‌های عالی برای سِت شدن با لباس‌های بسیار زیادی است.  

شلوار کتان مردانه

2. شلوار میل کبریتی

با انتخاب شلوار میل کبریتی بسیار شیک، به استایل خود حال و هوای کلاسیک بدهید. این شلوار در سال‌ها دهه 70 رواج پیدا کرد و هنوز هم به عنوان جایگزینی خوش ترکیب برای شلوارهای معمولی پیشنهاد می‌شود. جنس پارچه آن به راحتی قابل شناسایی است، تارهای نخ در هم پیچیده یا بافته شدند. شلوار میل کبریتی برای آب و هوای سرد بسیار مناسب است زیرا پاهای شما را گرم و راحت نگه می‌دارد. اگر شما برای امتحان کردن این استایل و مفتخر کردن دیزاین کلاسیک آماده هستید، این شلوار را با پیراهن غیررسمی مردانه، جامپر یا کت سِت کنید. شلوار میل کبریتی همچنین در تیپ‌های غیررسمی معرکه به نظر می‌رسد پس چرا آن را با تی‌شرت، پلیور گشاد و کتونی امتحان نمی‌کنید؟

شلوار کبریتی مردانه

3. شلوار پیاده‌روی

با پوشیدن شلوار پیاده‌روی دیگر تمام روز احساس ناراحتی نخواهید کرد. فرقی نمی‌کند که جنس آنها از پارچه شلواری باشد یا پارچه‌ای سبک مانند شلوار راحتی، این شلوارها ترکیب زیبایی از راحتی و شیکی هستند. شلوار پیاده‌روی انتخابی مناسب برای آن روزهایی است که می‌خواهید بدون لباس‌های رسمی استایلی منسجم و مرتب داشه باشید. می‌توانید بند این شلوار را با پوشیدن پیراهن مردانه غیررسمی یا پلیور پنهان کنید اما اگر از نشان دادن آن نمی‌ترسید، شلوار را با بلوز یقه اسکی یا تی‌شرت ساده سِت کنید تا تیپی کاملاً لاکچری داشته باشید. زیبایی پشت این شلوارها، به دلیل تطبیق‌پذیری آنهاست. شما می‌توانید شلوار پیاده‌روی را با استایلی راحت یا چیزی رسمی و شیک‌تر بپوشید.

شلوارراحتی مردانه

4. شلوار اسلیم فیت

این شلوار می‌تواند احساسی مانند جین اسکینی به شما بدهد اما در فرمی شیک‌تر. فرقی نمی‌کند آن را با کت بپوشید یا به صورت جدا، آنها روشی عالی برای جالب کردن تیپ کلاسیک هستند. اگر می‌خواهید به محل کار خود یا مراسمی نیمه رسمه بروید، رنگ‌های تیره مانند مشکی، زغالی یا آبی نفتی انتخاب‌هایی سنتی هستند اما از به چالش کشیدن خود و امتحان کردن چیزهای جدید نترسید و رنگی روشن‌تر یا جسورانه‌تر انتخاب کنید. نکته پوشیدن شلوار اسلیم فیت این است که بیش از حد تنگ نباشند، شما باید بتوانید به راحتی در شلوار خود حرکت کنید و درحالی که به روز و خوش تیپ به نظر می‌رسید، باوقار نیز باشید.

شلوار اسلیم فیت مردانه

5. شلوار پشمی

اگر شما به دنبال شلواری هستید که به راحتی بتوانید آن را با هر چیزی سِت کنید، با شلوارهای جین خود خداحافظی و به شلوارهای پشمی سلام کنید. استایل کلاسیک در همه موقعیت‌ها عالی به نظر می‌رسد، از محل کار گرفته تا مهمانی بیرون از شهر. اگر می‌خواهید استایلی کلاسیک و خوش ترکیب داشته باشید، این استایل را با لباس‌های شیک مانند کفش مجلسی بروگ یا آکسفورد، پیراهن مردانه، پلیور بافتنی یا کت کامل کنید. اگر آماده هستید تا همه چیز را غیررسمی نگهدارید، یک جفت کتانی، پیلور یا ژاکت یقه اسکی را انتخاب کنید و هر جا که می‌روید، چشم‌ها را به سمت خودتان بچرخانید.

شلوار پشمی مردانه

6. شلوار آزاد

آن دسته از آقایانی که طرفدار شلوارهای اسکینی ترند شده نیستند، می‌توانند شلوارهای آزاد را انتخاب کنند. این مدل شلوار به سال‌های دهه 50 برمی‌گردد و در طول دهه‌ها متدوال بودن خود را حفظ و ثابت کرده است که گذر زمان روی آن تاثیری ندارد. تنظیم بلندی و قد این شلوار به اندازه مناسب کاری سختی است پس حتماً مطمئن شوید که قد آنها برای شما خیلی کوتاه یا بلند نیست. بلندی شلوار آزاد باید با یک چین کوچک دقیقاً تا روی پا باشد. اگر خیلی بلند است پایین آن را یک یا دو بار تا بزنید یا آنها را کوتاه کنید تا دقیقاً در جای مناسب خود قرار بگیرند. هنگامی که این مدل شلوار را انتخاب می‌کنید، شما آزاد هستید تا هر چیزی که می‌خواهید را با آن سِت کنید. آنها شالوده‌ای مناسب برای درست کردن استایل هستند. از پلیور گرفته تا پیراهن و کروات، شما می‌توانید هر چیزی که می‌خواهید را هر روز با آن سِت کنید.

شلوار آزاد مردانه

7. شلوار جاگر

تیپ‌های ورزشکاری و اسپورت فقط برای بلاگرهای اینستاگرام نیست، این تیپ جایگزینی به شدت راحت و زیبا برای لباس‌های غیررسمی است. جاگر تنگ ترکیبی بی‌نقص میان شلوار ورزشی و شلوار کاری استاندارد را برای شما فراهم می‌کند، بنابراین شما بدون اینکه احساس آدمی افاده‌ای را داشته باشید، می‌توانید استایلی کاملاً لاکچری داشته باشید. این شلوار را با پلیوری بلند یا تی‌شرت برای داشتن احساسی راحت و ریلکس بپوشید. روزهایی که حال و هوای فانتزی دارید، شلوار جاگر را با بلوز مردانه مخصوص محل کار و یک جفت کتانی سفید بپوشید. خواهید دید که تعریف و تمجیدها به سمت شما روانه می‌شود و احساس خوبی وجود شما را فرا می‌گیرد.

شلوار جاگر مردانه

8. شلوار کوتاه

آیا شما یک جفت جوراب باحال دارید که برای به نمایش گذاشتن آنها لحظه شماری می‌کنید یا احساس می‌کنید که هوای کافی به قوزک‌های پایتان نمی‌رسد؟ پس شلوار کوتاه برای شما بسیار مناسب است. این مدل شلوار روشی شیک برای جالب کردن تیپی رسمی و لباسی راحت برای سِت کردن است. شما می‌توانید آن را با اندازه تا بالای قوزک بپوشید یا تنها پایین آن را تا بزنید، اینگونه شما روشی راحت برای اضافه کردن کمی جسارت به کمد لباس خود خواهید داشت. یکبار دیگر باید بگوییم که این شلوارها تطبیق پذیر هستند بنابراین شما تقریباً می‌تواند آنها را با هر لباسی بپوشید. یک تی‍شرت و کت چرم واقعاً می‌تواند احساس موتور سواران حرفه‌ای را به شما بدهد. برخلاف این استایل، برای حال و هوای دوستانه در محل کار، پیراهن مردانه، پیلور یقه اسکی و کت مناسب خواهد بود.

شلوار کوتاه مردانه

9. شلوار کارگو

پوشیدن شلوار کارگو دیگر در دنیای مد و فشن مایه خجالت نیست و این شلوارها در مدل‌های ساده و شیک برگشتند. اگر شما نمی‌خواهید که مانند مردان ماهیگیر به نظر برسید، آن مدلی را انتخاب کنید که در یک طرف جیب‌های بزرگ ندارد و به جای آن خطی ساده دارد. برای داشتن احساسی کلاسیک، رنگ‌های خنثی مانند شتری یا شنی را انتخاب کنید یا اگر می‌خواهید که این شلوار با تمام لباس‌های موجود در کمد شما سِت شود، رنگی تیره را انتخاب کنید. آن دسته از کسانی که می‌خواهند ظاهری مانند کانیه وست داشته باشند، باید شلواری گشاد با جیب‌های بزرگ به رنگ‌های صورتی یا قرمز انتخاب کنند. این استایل با پلیور، هودی و پیراهن مردانه غیررسمی عالی به نظر می‌رسد بنابراین چرا این چیزها را با یکدیگر ترکیب نکنیم؟

شلوار کارگو مردانه

10. شلوار فاق بلند

اگر شما هم به کمد لباس پدربزرگتان نگاهی بیندازید، احتمالاً این شلوارهای کلاسیک را پیدا خواهید کرد. فاق بلند هستند و دیزاین کلاسیک دارند و تنها چند راه برای پوشیدن این مدل شلوار وجود دارد. بلوز یقه اسکی، بلوز یقه گرد و کت‌های رسمی لباس‌هایی عالی برای مدرن کردن این شلوار قدیمی هستند. به دوران مارلون براندو بازگردید و همیشه برای این شلوار تی‌شرت ساده طوسی یا سفید، کفش رسمی و لبخند زدن را انتخاب کنید و شما خواهید دید که هر جا می‌روید چشم همه دنبال شماست. فقط حتماً باید مطمئن شوید که بلندی شلوار تا روی قوزک پا یا زیر آن باشد. در غیر این صورت، شلوار شما به گونه‌ای خواهد بود که گویا آن را تا زیر سینه خود بالا کشیدید.

شلوار فاق بلند مردانه

11. شلوار پیله‌دار

در ادامه راه شلوارهای کلاسیک به شلوار پیله‌دار می‌رسیم که شلوار تطبیق پذیر و همیشه به روز دیگری است و باید آن را در کمد لباس خود داشته باشید. این جزئیات کوچک می‌تواند لباس‌هایی که پوشیدید را تغییر دهد و یکی از لباس‌های قدیمی است که هر مردی باید آن را داشته باشد. جذابیت این شلوار را با سِت کردن پیراهن یقه کوبایی، تی‌شرت سفید یا پیراهن مردانه غیررسمی و کلاسیک که آستین‌های آن را بالا زدید، چند برابر کنید. کتونی و کفش مجلسی بهترین انتخاب‌ها برای این لباس هستند سپس یک کت سبک هم نیز به آن اضافه کنید تا تیپ شما کامل شود.

شلوار پیله‌دار مردانه

12. شلوار ورزشی

گفته‌های  کارل لاگرفلد در مورد مد و فشن را فراموش کنید، شلوار ورزشی جزء لباس‌هایی است که هر مردی باید آن را در کمد لباس خود داشته باشید. راحت و به مد هستند و هیچ کاری نیست که قادر به انجام دادن آن نباشند. این شلوار را به برای داشتن استایلی ورزشی و ظاهر اسپورت رایج بپوشید یا می‌توانید هنجارهای مد و لباس پوشیدن را به چالش بکشید و آن را با پیراهن مردانه غیررسمی و یک جفت کتونی شیک برای داشتن تیپی منسجم بپوشید. آن روزهایی که مد و فشن در مورد دیزاین‌های با چارچوب بود، به سر رسیده است، اکنون دیگر شما می‌تواند لباس ورزشی لاکچری خود را بپوشید و مانند افراد میلیونر و ثروتمند به نظر برسید.

شلوار ورزشی مردانه

بیشتر بخوانید: چگونه با پولوشرت‌ها خوشتیپ شویم؟

مطالب مرتبط