دیزاین مشکی الهام گرفته شده از کت واک‌های معروف

دیزاین مشکی الهام گرفته شده از کت واک‌های معروف

18 مرداد 1399

دیزاین ناخن مشکی بسیار شیک و کاملاً جذاب است. فرقی نمی‌کند که شما دیزاین ناخن مشکی به همراه طراحی سفید یا بعضی از دیزاین‌های جسورانه مانند مشکی و طلایی یا مشکی و قرمز را انتخاب کنید، همه آنها زیبا و به روز خواهند بود! دیزاین‌های ناخن مشکی آسان همیشه به روز هستند! شما می‌توانید لاک ناخن خود را مشکی براق بزنید و مقداری رنگ جیغ به عنوان فرنچ به آن اضافه کنید یا حتی می‌توانید به آن سنگ مصنوعی اضافه کنید تا ناخن‌هایتان در نور آفتاب بدرخشند! از دیزاین‌های زیبای ناخن گرفته تا تمام ترکیب رنگ‌های جالب، ما دیزاین‌های مورد علاقه خود را برای شما در این مقاله گردآوری کرده‌ایم! به خواندن مقاله ادامه بدهید تا این ایده‌های عالی را برای دیزاین ناخن‌های مشکی ببینید! فراموش نکنید که موارد دلخواه خود را برای الهام گرفتن در آینده در خاطرتان نگهدارید!

دیزاین ناخن مشکی «بارانی»

همیشه یک مانیکور ناخن خیس خانمانه و زیبا به نظر می‌رسد، حتی اگر از زمینه مشکی برای آن استفاده کرده باشید. به همین دلیل است که اگر نمی‌خواهید لاک ناخن مشکی مورد علاقه خود را عوض کنید و به دنبال دیزاینی ملایم هستید، این دیزاین برای شما بسیار مناسب خواهد بود.

ناخن مشکی با دیزاین قطره‌های باران

دیزاین ناخن مشکی مدرن

این روزها ناخن‌های یک رنگ با دیزاین‌های ساده طوفان به پا کرده‌اند. این طراحی روی لاک ناخن مشکی بهترین علت برای این محبوبیت است. بیشتر اینکه برای داشتن این دیزاین احتیاجی به ناخن‌کار حرفه‌ای ندارید.

ناخن مشکی با دیزاین مدرن

طرح گلدار روی لاک ناخن مشکی مات

گل‌ها همیشه نماد زیبایی هستند اما هنگامی که ما لاک تیره را برای ناخن‌های خود در نظر داریم، همه چیز کمی متفاوت خواهد شد. واقعیت این است که این مانیکور هنوز دلنشین و خانمانه است اما خلاقیت و نوآوری نیز درون خود دارد، این دقیقاً همان چیزی است که خانم‌های قوی نیاز دارند!

ناخن مشکی مات با دیزاین گلدار

دیزاین رنگ روشن

واقعیت این است که رنگ مشکی به این معروف است که با هر رنگ دیگری به خوبی سِت می‌شود، هرچند شما هنگامی که آن را با رنگ روشن نارنجی و رنگ متضاد آن یعنی سفید ترکیب می‌کنید، همه چیز کاملاً متفاوت می‌شود. چنین مانیکوری روشن و در عین حال موقرانه است.

ناخن مشکی با دیزاین سفید و نارنجی

لاک ناخن مشکی با دیزاین استیم پانک

اگر شما از طرفدارهای ژانر فیلم استیم پانک هستید، قطعاً این دیزاین ناخن را تحسین خواهید کرد. بیشتر اینکه شما نیاز نیست که از ژانر استیم پانک سر دربیاورید تا بتوانید این ایده مانیکور ساده، شیک و خلاقانه را دوست داشته باشید.

لاک ناخن مشکی با دیزاین استیم پانک

دیزاین قلب‌های بامزه و زمینه خنثی

بهترین راه برای منعکس کردن لاک مشکی جسورانه اضافه کردن مقداری طراحی با زمینه خنثی به آن است. هرچند، اگر این ترکیب کمی برای شما بیش از حد جسورانه است، همیشه می‌توانید آن را تنها با اضافه کردن چند قلب ساده ملایم‌تر کنید!

ناخن مشکی با دیزاین قلب‌

اکلیل و سنگ مصنوعی برای کامل کردن لاک مشکی

چه کسی گفته که لاک ناخن مشکی نمی‌تواند برای جشن یا ملاقات‌های رمانتیک مناسب باشد؟ هیچ لاک ناخنی وجود ندارد که با اضافه کردن مقداری اکلیل و سنگ مصنوعی درست نشود. با این حال، هنوز هم این مانیکور شاهکار کمی حال و هوای تیره دارد، پس در انتخاب آن دقت کنید!

ناخن مشکی با دیزاین اکلیل و سنگ تزیینی

دیزاین ناخن مشکی مینیمالیستی

اگر شما یکی از طرفداران همه الگوهای ممکن مینیمالیستی هستید، این دیزاین قطعاً دل شما را خواهد برد. نکته این دیزاین این است جدای از رنگ خاص مشکی اضافه کردن کمی رنگ نقره‌ای همه چیز را جالب‌تر کرده است. چنین مانیکوری هم برای استفاده روزمره مناسب است و هم برای مراسم‌های خاصی که در پیشرو خواهد داشت.

ناخن مشکی با دیزاین ناخن ساده

ایده‌ای زیبا برای دیزاین مشکی ناخن

اگر شما به دنبال مقداری ایده خاص برای مانیکور ناخن‌های خود می‌گردید، ما مناسب‌ترین ایده در ذهن خود داریم. وجود رنگ مشکی موجود در این دیزاین، باعث می‌شود که این مانیکور هر چیزی به نظر برسد جز جیغ و جسورانه و حتی برخلاف آن، شیک و ظریف به نظر می‌رسد که دقیقاً همان چیزی است که هر خانمی نیاز دارد!

دیزاین مشکی ناخن

مانیکور مشکی فرنج با دیزاین توری

بسیاری از خانم‌ها هنوز شفته مانیکور فرنچ هستند اما ما یکی از خاص‌ترین ماینکورهای فرنچ را در اینجا برای شما آماده کرده‌ایم. نکته این است که ترکیب رنگ قرمز متالیک و الگوهای توری مشکی به سادگی این مانیکور را چشمگیر کرده و این مانیکور فرنچ را کاملاً به سطح جدیدی از فانتزی بودن برده است!

مانیکور مشکی فرنج با دیزاین توری

لاک ناخن مشکی با دیزاین شطرنجی

دیزاین شطرنجی به عنوان یک دیزاین کلاسیک در نظر گرفته می‌شود، بیشتر اینکه هنگام ترکیب با لاک مات مشکی فراتر از حد تصور شیک می‌شود. خودتان ببینید!

دیزاین شطرنجی روی لاک ناخن مشکی

لاک ناخن مشکی با استامپ طلایی

وارد شدن استامپ به دنیای دیزاین ناخن، باعث شده که درست کردن یک طراحی پیچیده شاهکار توسط خودتان بسیار ساده‌تر شود. برای مثال، این لاک مشکی مات با استامپ طلایی می‌تواند به راحتی توسط خودتان در خانه انجام شود. این دیزاین را امتحان کنید و مطمئن باشید که پشیمان نخواهید شد!

استامپ طلایی روی لاک ناخن مشکی

دیزاین ناخن خاص مشکی پلنگی

اگر شما هم طرفدار کتاب‌های کمیک هستید و هم دیزاین ناخن پس این دیزاین مشکی پلنگی قلب شما را خواهد دزدید. بعلاوه، آن دسته از اشخاصی هم که طرفدار کتاب کمیک نیستد، این دیزاین ناخن را یکی دیگر از ایده‌های فوق‌العاده برای ناخن در نظر می‌گیرند!

دیزاین پلنگی روی لاک ناخن مشکی

دیزاین قلب زیبا با فضای خالی

در صورتی که شما به دنبال یک دیزاین ناخن ساده برای ناخن‌های کوتاه هستید پس این دقیقاً همان چیزی است که شما نیاز دارید. ترکیبی از فضای خالی نود و لاک ناخن مشکی که متضاد و زیبا به نظر می‌رسد.

دیزاین قلب روی ناخن مشکی

دیزاین چرم و تور

این دیزاین ناخن نسخه به روز مانیکور فرنچ مرسوم است. لاک ناخن نود بزنید و نوک ناخن‌ها را لاک مشکی ضخیم بزنید. سپس با استفاده از یک استامپ ناخن کمی طراحی توری به آن زمینه خنثی برای داشتن دیزاین ناخنی چشمگیر و وسوسه کننده اضافه کنید.

دیزاین مشکی چرم و تور

جادوی نور ماه

این ماه‌های زیبا که بیشتر آنها زیر ابرهای تیره روی زمینه مات و مشکی ناخن پنهان شده‌اند، برای آن دسته از کسانی که بیشتر حال و هوای پر نشاط را تریج می‌دهند، ممکن است کمی تیره و گرفته به نظر برسد.

دیزاین ماه طلایی روی ناخن مشکی

ترکیب هندسی طلایی و مشکی

ابتدا یک لاک ناخن طلایی متالیک برای زمینه ناخن‌هایتان در نظر بگیرید. سپس روی آن لاک ناخن مشکی را با شابلون استفاده کنید و برای هر ناخن طراحی هندسی متفاوتی درست کنید. از مانیکور ساده و شیک خود لذت ببرید!

دیزاین هندسی طلایی روی لاک مشکی

ناخن آمبره با دیزاین

این دیزاین نود تا مشکی محو نیمه شفاف و آمبره به نوبه خودش بسیار شیک است اما برای داشتن یک مانیکور فوق‌العاده روی دو تا از ناخن‌های خود با لاک مشکی اکلیلی قلب بکشید.

دیزاین آمبره روی ناخن مشکی

دیزاین معرکه مشکی و نقره‌ای

ترکیب لاک ناخن مشکی با اکلیل نقره‌ای براق، همیشه ترکیبی برد-برد است. روی این دیزاین مثلث‌های کوچک بکشید تا ناخن‌هایتان فوق‌العاده و شیک بشوند.

دیزاین ناخن مشکی و نقره‌ای

ناخن‌های موزاییکی

این دیزاین ناخن با وجود رنگ‌های مشکی، سفید و طوسی واقعاً شیک است. از یک قلم طراحی با رنگ مشکی برای کشیدن طرح موزاییک استفاده کنید و سپس هر کدام از آنها را با رنگ‌های طوسی، سفید و مشکی پر کنید تا دیزاین موزاییک کامل شود.

دیزاین موزاییکی ناخن

دیزاین معرکه لاک مات و دیزاین توری

برای داشتن مانیکوری جذاب، اجازه دهید تا درخشندگی لاک ناخن خنثی شما از میان طراحی توری نمایان شود. این مانیکور را با زدن یک تاپ کات مات روی آن و مقداری سنگ مشکی کامل کنید. حالا شما آماده هستید تا قلب آقایان را بربایید!

دیزاین توری روی لاک مشکی

خطوط صاف

طرح‌های هندسی برای استفاده روزمره مناسب هستند. صورتی خاکی و رنگ مشکی را با یکدیگر ترکیب کنید تا کسی نتواند از مانیکور ناخن‌های شما چشم بردارد!

خطوط مشکی روی لاک یاسی

پورد مرواریدی و لاک ناخن مشکی

پودر مرواریدی کروم مقداری جادوی براق به لاک ناخن مشکی ساده اضافه می‌کند. ببینید که ناخن‌ها چگونه لاکچری و فوق‌العاده می‌درخشند!

لاک ناخن مشکی با پودر مرواریدی

دیزاین ناخن زیبای مرمری

دیزاین ناخن سنگ مرمر احتیاجی به معرفی ندارد. ناخن با دیزاین سنپ مرمری با هر رنگی که باشد، معرکه به نظر می‌رسد. اما این دیزاین مرمری مشکی با تکه‌های کوچک فویل طلایی قلب ما را ربود.

دیزاین ناخن مرمری روی لاک مشکی

لاک ناخن مشکی و دیزاین رزگلد

این مانیکور ناخن مدرن با رنگ زمینه مشکی و فرنچ رزگلد برعکس شیک و باکلاس به نظر می‌رسد. این ترکیب بسیار زنانه و زیبا است!

دیزاین رزگلد روی لاک مشکی

دیزاین خال خالی

روی زمینه مات و مشکی، دایره‌های چند رنگ به صورت گرد بکشید، با کشیدن یک دایره در وسط شروع کنید و باقی دایره‌ها را به صورت گرد دور آن بکشید تا به انتهای ناخن برسید. این رنگ‌های مات و زیبای آبی، نقره‌ای و صورتی کاملاً حال و هوایی ترند و پر نشاط به لاک ناخن مشکی شما می‌دهند.

دیزاین خال خالی روی لاک مشکی

ناخن براق

باز هم در اینجا نسخه به روز دیگری از مانیکور فرنچ داریم که نوک ناخن مشکی براق است و لاک ناخن سفید و سنگ‌های مصنوعی روی آن می‌درخشند. شما قطعاً همه نگاه‌ها را با این دیزاین شیک و زیبا به سمت دست‌های خود جذب می‌کنید.

دیزاین براق ناخن

ناخن مشکی و رزگلد با دیزاین سرخپوستی

دیزاین‌های سرخپوستی برای این فصل بسیار شیک هستند اما این ناخن‌های مشکی و رزگلد با دیزاین سرخپوستی از دیگر دیزاین‌ها این سبک بسیار شیک‌تر است!

دیزاین سرخپوستی طلایی روی لاک مشکی

دیزاین رنگین کمان روی لاک ناخن مشکی

برچسب‌های رنگین کمانی روی لاک مشکی خود بزنید. روی آن تاپ کات بزنید و سپس با استفاده از لاک ناخن مشکی خط‌های منحنی بکشید.

دیزاین رنگین کمان روی لاک ناخن مشکی

بیشتر بخوانید: 14 طرح جذاب و شیک با لاک سفید و مشکی

مطالب مرتبط