10 میکاپ که با لباس قرمز فوق‌العاده به نظر می‌رسند

10 میکاپ که با لباس قرمز فوق‌العاده به نظر می‌رسند

16 مرداد 1399

قرمز رنگی پر قدرت است که باید رنگ‌ها را به دقت با آن سِت کنیم تا حتی ذره‌ای در مورد جسورانه و پرجلوه بودن و یا جلب توجه اشتباه نکنیم. ما قطعاً می‌توانیم از مدت‌ها قبل در مورد مدل میکاپ خود را برای مراسم‌های پیش رویمان رویا پردازی کنیم (بگذارید روراست باشیم، اکثر ما برای ظاهرمان در ماه‌های پیش‌رو برنامه‌ریزی می‌کنیم) اما هنگامی که می‌خواهیم یک آرایش خاص را به همراه چنین رنگ به یاد ماندنی انجام دهیم، واقعاً چه اتفاقی می‌افتد؟ همه ما پیراهن‌‌هایی با رنگ‌های قرمز متفاوت داریم که در کمد لباسمان آویزان شده‌ است (و منتظر پوشیده شدن هستند)، بنابراین ما بهترین میکاپ‌ها را که با پیراهن قرمز عالی به نظر می‌رسند، در این مقاله گردآوری کرده‌ایم که باعث می‌شوند تا شما بلافاصه به سراغ پیراهن‌های قرمز خود بروید یا برای خودتان پیراهنی قرمز و جدید بخرید. پس در ادامه مقاله با ما همراه باشید

اضافه کردن کمی درخشندگی

کمی درخشیدن و تلالو همان چیزی است که شما برای فریبنده نگهداشتن ظاهر خود بدون زیاده‌روی کردن در پوشیدن پیراهن قرمزتان نیاز دارید. هنگامی که می‌خواهید میکاپ صورت خود را طبیعی اما پر جلوه نگهدارید، داشتن چشم‌هایی براق که با گونه‌های برافروخته قرمز و لب‌های براق ترکیب شده است، عاملی اصلی به حساب می‌آید. همانطور که می‌بینید سایه چشم تیلور سویفت بیشتر شبیه به رنگ شامپاینی است اما شما برای آرایش چشمتان آزادانه می‌توانید از هر رنگ ملایم و درخشنده‌ای که می‌خواهید بر روی پلک‌هایتان استفاده کنید.

میکاپ لایت

تناسب عالی

آرایش چم اسموکی و لب‌های براق به خوبی با یکدیگر ترکیب می‌شوند، آنها را با یکدیگر ترکیب کنید تا پیراهن قرمز و کوتاه شما را کامل کنند. همیشه میکاپ‌های کری واشنگتون خیلی زیبا است اما این آرایش ملایم اسموکی به طور خاص جایگزینی عالی برای آرایش اسموکی چشم مرسوم و غلیظ است اما شما با انجام این میکاپ اسموکی و ملایم به پیراهن قرمز خود اجازه می‌دهید تا در مرکز توجه باشد.

سایه چشم اسموکی و رژلب براق

بیشتر بخوانید: 17 مدل آرایش که دوباره مد شدند!

متالیک و خیس

بعضی از آرایش‌ها هستند که ترکیبشان با یکدیگر بی‌نقص می‌شود و این میکاپ متالیک چشم با این پوست خیس راهی بسیار عالی برای متعادل کردن این میکاپ با پیراهن قرمز است. سایه متالیک آن درخشندگی را که می‌خواهید به ظاهر شما اضافه می‌کند، این در حالی است که این پوست هیدراته شده شادابی پوستی سالم را بدون هیچ دردسری برای ناحیه میان استخوان ابرو تا لب‌های براق او فراهم کرده است. از یک خظ چشم ضدآب استفاده کنید و آن را به صورت اسموکی دور چشم پخش کنید و سپس روی آن سایه چشم متالیک استفاده کنید. از یک هایلایتر مایع زیر ابروها و روی سیب گونه (روی رژگونه) استفاده کنید تا درخشندگی پوست سالم را به خود هدیه بدهید و حتماً زیر آرایشتان از یک مرطوب کننده روزانه به عنوان پرایمر استفاده کنید. همه این درخشندگی پوست باعث زیبا و پر تلالو کردن صورت شما در لباسی با رنگ چشمگیر می‌شود.

سایه چشم متالیک و براق

قوی و شاداب

ترکیب خط چشم مشکی و پر رنگ گابریل یونین با رژلب نود میکاپی فوق‌العاده برای سِت کردن با پیراهن قرمز است. این آرایش کلاسیک سبک هالیووری با اندکی تغییر به حساب می‌آید، بالای و پایین چشم خط چشم کشیده شده است که در بیرون چشم به خط چشمی پهن و نوک تیز می‌رسند. برای کامل کردن این آرایش مقداری زیادی ریمل به مژه‌هایتان بزنید.

خط چشم مشکی با رژلب نود

برنز و هلویی

به نظر می‌رسد که جنیفر لوپز دلایل زیادی به ما داده است تا در مورد میکاپ صورت او صحبت کنیم، این آرایش به دلیل داشتن ته‌رنگ گرم رنگ برنز و هلویی که در چشم‌ها، گونه‌ها و لب‌ها به کار رفته است، به صورت غیر قابل باوری با پیراهن قرمز سِت می‌شود. این یک میکاپ صورت عالی دیگر است که شما می‌توانید با انواع رنگ قرمز پیراهن، که شامل پیراهن‌هایی دارای ته‌رنگ نارنجی بیشتر هم می‌شود، بپوشید زیرا این میکاپ هلویی تکمیل کننده آنهاست. رژگونه همیشگی خود را با رژگونه‌ای برنز عوض کنید و کمی سایه برنز پر رنگ نیز دقیقاً اطراف چشمانتان بزنید تا چشمانتان را زیبا و نافذ کنید.

سایه چشم، رژگونه و رژلب برنز و هلویی

پوست شفاف و لب‌های تیره

میکاپ کاملاٌ متعادل جیمی چانگ به ما نشان می‌دهد که چگونه انواع مختلف رژ قرمز می‌توانند بر اساس رنگ پوست شما با پیراهن قرمز ست شوند. این رژلب قرمز تیره ست شده با رژگونه قرمز ملیح‌ و مژه‌های ضخیم و حجیم میکاپی است که حتی طرفداران مینیمالیستی‌ترین آرایش‌ها هم تمایل به امتحان کردن آن دارند. برای اینکه همه چیز آسان‌تر بشود، می‌توانید از رژلب مایع و رژگونه ترکیبی استفاده کنید.

رژلب قرمز تیره

نقره‌ای کامل

لیدی گاگا که به عنوان سبلریتی شناخته می‌شود که بعضی از شوکه کننده‌ترین و عجیب‌ترین میکاپ‌ها‌ را انجام می‌دهد، به ما نشان داد که نقره‌ای و قرمز به یکدیگر می‌آیند. براقیت و درخشندگی رنگ نقره‌ای در کنار رژ مات به ما دقیقاً همان چیزی را می‌دهد که برای یک آرایش خلاقانه می‌خواهیم اما هنوز هم شیکی خاص خود را دارد. هنگامی که می‌خواهید برای خودتان این آرایش را انجام دهید می‌توانید سایه نقره‌ای را مانند عکس اینجا تا نزدیک ابروهایتان بزنید یا می‌توانید تنها از خط چشم نقره‌ای برای داشتن میکاپی ملایم‌تر استفاده کنید. این میکاپ را به جای پیراهن نقره‌ای لیدی گاگا با پیراهنی قرمز و کار شده ست کنید و اگر جسارتش را دارید آرایش صورت را با زدن رژ نقره‌ای دگرگون کنید.

سایه چشم نقره‌ای لیدی گاگا

میکاپ یک رنگ

هنگامی که می‌خواهید آرایشی با ظاهری طبیعی‌تر داشته باشید، آرایش نود یک رنگ رزی هانتینگتون وایتلی، رنگ میکاپی فوق‌العاده برای سِت کردن با پیراهن قرمز است. رنگ ملیح قهوه‌ای روی چشم‌ها با مقدار مناسبی از خط چشم به صورت شما، بدون گرفتن توجه‌ها از لباس قرمزتان، جلوه می‌دهد. از آنجایی که رنگ نود روی پوست هرشخص متفاوت به نظر می‌رسد، شما نباید برای انجام این آرایش روی صورت خود از همین رنگ نود استفاده شده در این عکس استفاده کنید، تنها به سادگی کافیست تا رنگی انتخاب کنید که بیشتر از همه خنثی‌ است و به پوست شما بهتر از همه می‌آید.

میکاپ نود هانتینگتون وایتلی

میکاپ صورتی

انواع مختلف رنگ صورتی در کنار پیراهن قرمز زیبا به نظر می‌رسند، حتی هنگامی که در فصل زمستان نیستیم. از آنجایی که صورتی اساساً رنگی ملیح‌تر است که کمتر رنگدانه‌های قرمز دارد، شما هنگامی که لب‌ها را پیراهن قرمز سِت می‌کنید، به تعادلی زیبا میان این دو رنگ می‌رسید که مکمل یکدیگر هستند. نکته کلیدی انجام اینکار این است که رنگ صورتی را پیدا کنید که ته‌رنگ آن با نوع ته‌رنگ پیراهن قرمز شما به بهترین شکل سِت شود تا باعث افراط و زیاده‌روی در ظاهر شما نشود.

میکاپ صورتی

خط چشم گربه‌ای

همانطور که می‌تواند روی صورت امیلی راتایکوفسکی ببینید، خط چشم ظریف گربه‌ای و پوست طبیعی او با پیراهن قرمز فوق‌العاده به نظر می‌رسد و همه را به فکر در مورد این مسئله مشغول می‌کند که چگونه می‌توانیم کاری کنیم که پوستمان در طول روز مانند او بدرخشد. برای داشتن این خط چشم گربه‌ای تنها کافیست تا با نوک خط چشم مایع خط را به آرامی به سمت بیرون خط مژه‌ بکشید. از آنجایی که این خط چشم گربه‌ای از نوع رایج و مرسوم خود کمی متفاوت‌تر است، نیازی نیست تا برای داشتن ظاهر بی‌نقص آن وسواس به خرج بدهید. کار خود را با استفاده از مقداری مرطوب کننده رنگی، هایلایتر مایع و برق لب طبیعی یا رژ رنگی به انتخاب خودتان ادامه دهید. این میکاپ به مژه‌های ضخیم و پر احتیاج ندارد، پس یک لایه ریمل به تنهایی کافی است.

خط چشم گربه‌ای

بیشتر بخوانید: اشتباهاتی که خط چشم بالدارتان را خراب می‌کند!

مطالب مرتبط