چطور لباس‌هایی با طرح‌ راه راه بپوشیم؟

چطور لباس‌هایی با طرح‌ راه راه بپوشیم؟

10 مرداد 1399

سِت کردن لباس‌های راه راه می‌تواند سخت باشد. خط‌های افقی متاسفانه این قدرت را دارند که اعضای بدن شما را پهن‌تر یا بزرگ‌تر از اندازه واقعی آنها نشان دهند. همچنین با پوشیدن لباس‌های راه راه عمودی و افقی با یکدیگر، شما استایل خود را در این خطر قرار می‌دهید که به چشم دیگران بیش از حد شلوغ و افراطی دیده شود. به طور کلی، لباس‌های راه راه باعث اشتباه‌های بزرگی در دنیای مد و فشن شده‌اند. بسیاری از خانم‌ها به دلیل جلوگیری از ارتکاب اشتباه در لباس و استایلشان از پوشیدن لباس‌های راه راه خودداری می‌کنند. هرچند، شما می‌توانید با استفاده از لباس و اکسسوری طرح راه راه برای خود استایل‌های زیبایی درست کنید، سلبریتی و مدل‌هایی که لباس‌ها زیبای راه راه خود را همه جا از خیابان گرفته تا فرش قرمز به صورت منظم می‌پوشند، تاییدی بر این واقعیت غیر قابل انکار هستند. هنگامی که شما بتوانید طرح‌های راه راه که در طولانی مدت سابقه بسیار بدی در میان مردم داشته‌اند را با موفقیت سِت کنید، دیگران را واقعاً تحت تاثیر قرار خواهید داد.

1. نسبت به ایرادهای اندام خود آگاهی باشید

یکی از دلایل عمده‌ای که اکثر خانم‌ها از پوشیدن لباس راه راه به هر قیمتی خودداری می‌کنند این است که آنها می‌ترسند طرح راه راه لباس ایرادهای اندامشان را بیشتر نشان دهد. درست است که پوشیدن لباس راه راه می‌تواند نحوه به نظر رسیدن بدن طبیعی شما را عوض کند اما این مسئله اصلاً قرار نیست امتیازی منفی برای این لباس‌ها باشد. در واقع، شما می‌توانید با استفاده از تاثیر طرح راه راه نحوه به نظر رسیدن فرم بدن خود را به دلخواه خود تغییر دهید. طرح راه راه‌ پهن و افقی باعث می‌شوند تا بدن شما به نظر عریض‌تر بیاید. شما باید از این طرح‌های راه راه برای قسمت‌هایی استفاده کنید که می‌خواهید آنها را بزرگ‌تر و عریض‌تر نشان دهید، به طور مثال برای سینه یا روی باسن. شرتک‌های فاق بلند با طرح راه راه افقی باسن و ران شما را قوس‌دارتر نشان می‌دهند و باریکی کمر شما را بیشتر می‌کنند. طرح راه راه‌ نازک و عمودی بدون هیچ شکی شما را لاغرتر و کشیده‌تر نشان می‌دهد. این طرح‌ها برای لباس‌های تنگ‌تر عالی هستند تا بدن شما را لاغرتر و کشیده‌تر نشان دهند. شما همچنین با انتخاب شلوار با این طرح راه راه پاها خود را بلندتر نشان می‌دهید.

2. طرح‌های راه راه رنگی را امتحان کنید

لباس‌های راه راه همیشه لازم نیست سفید و مشکی باشند. پوشیدن لباس‌های راه راه رنگی می‌تواند به استایل شما جلوه بیشتری دهد و آن را جالب و سرزنده کند. اگر شما تصمیم دارید که لباس‌های راه راه رنگی بپوشید، حتماً باید تکه‌های لباس با رنگ خنثی به استایل خود اضافه کنید تا استایل شما متعادل شود. باقی لباس‌ها و اکسسوری‌های خود را سفید، مشکی، آبی نفتی یا بژ نگهدارید تا از داشتن ظاهری پر زرق و برق جلوگیری کنید.

3. استایل کلاسیک مشکی و سفید را فراموش نکنید

رنگ‌های متفاوت می‌توانند جالب و سرگرم کننده باشند اما استایل کلاسیک مشکی و سفید نیز می‌تواند به همان اندازه نیز عالی باشد. در واقع، اگر شما لباس‌های راه راه مشکی و سفید را به روشی درست بپوشید، آنها حتی می‌توانند بیشتر از طرح‌های راه راه رنگی زیبا و چشمگیر شوند. نکته کلیدی داشتن استایلی زیبا با لباس‌های راه راه سفید و مشکی این است که حتماً از ظاهر تماماً یک دست دوری کنید. سعی کنید به قسمت‌های دیگر لباس‌های خود کمی رنگ اضافه کنید، فرقی نمی‌کند که یک روسری رنگی باشد یا شلوار جین و یا یک جفت کفش رنگی. اگر می‌خواهید لباس‌هایتان سر تا پا مشکی و سفید باشد، با اضافه کردن کمی جواهرات از به نظر رسیدن مانند دالتون‌ها جلوگیری کنید. جواهرات فلزی را انتخاب کنید که تناژ گرم دارند مانند رنگ‌های سفید یا رزگلد و مقداری چیزهای ظریف به استایل خود اضافه کنید تا با کمک آنها سردی طرح‌های راه راه مشکی و سفید را خنثی کنید.

4. استایل خود را متعادل نگه دارید

هنگامی که صحبت از پوشیدن لباس‌های راه راه می‌شود، همیشه ایجاد تعادل نکته‌ای کلیدی است. یکی از راه‌های عالی برای ایجاد تعادل در لباس‌های راه راه شما، اضافه کردن انواع جنس‌ها و بافت‌ها به آنهاست. اینگونه از اینکه طرح راه راه تنها قسمت مورد توجه استایلتان باشد جلوگیری می‌کنید و به تمام لباس‌های خود جذابیت می‌دهید. اگر یک تاپ نیم تنه راه راه می‌پوشید، باید آن را با شلوار یا شرتک جین روشن و پاره سِت کنید. پیراهن راه راه خود را با صندل‌های بندی مدل گلادیاتوری بپوشید. مطمئن شوید که چیزی در استایل شما به جز لباس‌های راه راه شما توجه‌ها را جلب می‌کند تا جذابیت ظاهر خود را متعادل نگه دارید.

5. همیشه سادگی زیبایی‌ست

گاهی طرح راه راه با دیگر انواع طرح‌ها زیبا می‌شود اما معمولاً درست کردن یک استایل با چندین طرح که شامل طرح راه راه هم می‌شود، کار آسانی نیست. اگر واقعاً می‌خواهید با لباس‌های راه راه خود ظاهری زیبا داشته باشید، بهترین راه این است که باقی لباس‌های خود را ساده و یک رنگ نگه دارید. لباس‌های راه راه را با لباس‌های یک رنگ سِت کنید. برای پیراهن یا جامپسوت (سرهمی)، کفش‌هایتان حتماً باید خنثی و ساده باشد. اگر هنوز هم احساس می‌کنید که طرح راه راه لباستان زیادی در چشم است، روی آن یک کت چرم یا جین بپوشید تا استایل خود را با تکه لباس بزرگی و یک رنگ محو و آن دریای راه راه را متعادل کنید.

6. انواع طرح‌های راه راه را در نظر داشته باشید

طرح‌های راه راه تنها یک نوع دارند. در واقع، حقیقت کاملاً مخالف جمله قبلی است. طرح‌های راه راه بی‌شماری وجود دارد که همه آنها در دسته بندی بزرگ راه راه جای می‌گیرند. تنها به این دلیل که شما نمی‌توانید خودتان را در یکی از طرح‌های راه راه تصور کنید، به این معنی نیست که باید از پوشیدن تمام طرح‌های راه راه امتناع کنید. امتحان کردن انواع طرح‌های راه راه ایده خوبی است تا اینگونه بتوانید آن طرحی را پیدا کنید که مناسب با فرم بدن و سلیقه لباسی شماست. هنگامی که می‌خواهید لباس راه راه بخرید انواع طرح‌های راه راه پهن، نازک، افقی و عمودی برای بالا و پایین تنه خود امتحان کنید. اگر نمی‌خواهید که ظاهر شما فریاد بزند «راه راه!»، شما همچنین می‌توانید به جای لباس‌هایی با راه راه پهن و جسورانه به دنبال لباس‌هایی باشید که راه راه ملایم‌تر دارند. برخی از پارچه‌ها حتی الگوی هندسی پیچیده‌تری را در یک الگوی خطی به نمایش می‌گذارند که به نظر نمی‌رسد خیلی راه راه نمی‌رسند. هنگامی که صحبت از این طرح می‌شود، قبل از اینکه تصمیم بگیرید چه راه راهی برای شما مناسب‌تر است، انتخاب‌های زیادی برای امتحان کردن دارید.

7. اکسسوری‌های راه راه انتخابی آسان هستند

اینکه تصمیم بگیرید لباس راه راه بپوشید بدان معنی نیست که بلافاصله به فروشگاه بروید و یک پیراهن ماکسی پوشیده شده از طرح راه راه پهن و افقی بخرید. شما می‌توانید لباس‌های راه راه ترند را کنار بگذارید و به دنبال طرحی باشید که با اکسسوری‌های شما همخوانی بیشتری دارد. اضافه کردن اکسسوری راه راه به استایلتان راهی مناسب برای استفاده کردن از این طرح، بدون شیرجه زدن در آن، است. اکسسوری‌های راه راه به شما این اجازه را می‌دهند که این طرح‌ها را، بدون اینکه در مورد تاثیرات آن روی فرم بدن خود نگران باشید، به رخ دیگران بکشید. شما به معنای واقعی می‌تواند هر اکسسوری را با این طرح پیدا کنید از پاشنه کفش گرفته تا کیف دستی و حتی عینک آفتابی. حتماً مطمئن شوید که اکسسوری‌های راه راه مرکز توجه ظاهر شما هستند و باقی لباس‌ها را ساده و یک رنگ نگهدارید. طرح‌های راه راه ترسناک نیستند. در واقع، علاقه مندان به مد و فشن، که شامل شما هم می‌شود، باید لباس‌های راه ره را انتخاب کنند و این طرح ترند را در همه قالب‌های زیبا و درخشنده خودش تحسین و تمجید کنند.

بیشتر بخوانید: 20 وسیله ضروریِ تابستانی که به آن نیاز دارید

مطالب مرتبط