رنگ موی بلوند کثیف، برای تنبل‌ها!

رنگ موی بلوند کثیف، برای تنبل‌ها!

06 مرداد 1399

رنگ موی بلوند پلاتینی و بلوند خاکستری به‌عنوان رنگ موی روشن بسیار جذاب و زیبا است اما تجدید رنگ ماهانه و حفظ ترکیب رنگ می‌تواند خسته‌کننده باشد. اگر به دنبال رنگ موی روشن با مراقب آسان هستید، پیشنهاد ما برای شما رنگ موی بلوند کثیف است. رنگ بلوند کثیف به دلایل قابل‌توجهی جزو رنگ‌ها موردعلاقه ما در میان انواع مختلف رنگ بلوند است. بلوند کثیف در میان درجه بسیار روشن و بسیار تیره قرار می‌گیرد و در میان انواع رنگ بلوند جزو راحت‌ترین‌ها محسوب می‌شود. 


بلوند کثیف رنگ بلوند است یا قهوه‌ای؟


این رنگ مانند انواع رنگ بلوند معمولی مثل پلاتینی و شامپاینی کاملاً یکدست نیست. بلوند کثیف رنگی نیمه‌روشن با ته‌مایه گندمی و قهوه است. ته‌مایه رنگ خرمایی این مدل بلوند را رنگی چند سایه با نگهداری راحت تبدیل می‌کند. چه چیزی بیشتر از این می‌خواهید؟ بلوند کثیف رنگی طبیعی است. اگر رنگ موی طبیعی شما بلوند کثیف است، خوش‌شانس هستید. بسیاری از افراد از رنگ موی طبیعی بلوند کثیف خود لذت می‌برند و هم‌زمان این رنگ یکی از پرطرفدارترین انواع بلوند تیره است. برخلاف بعضی از مدل‌های رنگ موی بلوند که غیرطبیعی به نظر می‌رسند، بلوند کثیف یکی از طبیعی‌ترین انواع بلوند است. اگر به دنبال تغییر رنگ موی تیره به رنگ بلوند روشن‌تر هستید، بلوند کثیف گزینه مناسبی است.


چطور رنگ بلوند کثیف با به بهترین شکل روی موی خود داشته باشیم؟


هیچ روش درست یا غلطی برای اجرای رنگ موی بلوند کثیف نیست. بااین‌حال راه‌هایی وجود دارد که مطمئن شوید بهترین رنگ ممکن بلوند کثیف را خواهید داشت. اگر رنگ پایه موی شما بلوند است، از آرایشگر بخواهید موهای دور صورتتان را روشن و لایه‌های میانی مو را لولایت کند، این کار باعث رنگ مویی چند سایه و روشن‌تر شدن چهره می‌شود. اگر رنگ پایه موی شما تیره است، بالیاژ یا هایلایت را انجام دهید تا رنگ موی بلوند کثیف چشمگیر داشته باشید. اگر نمی‌دانید بهترین مدل رنگ موی بلوند کثیف برای شما چیست، با آرایشگر مشورت کنید.

  •  شامپو بنفش رنگ بلوند کثیف را روشن می‌کند. اگر قبلاً رنگ موی بلوند داشتید، از اهمیت شامپو بنفش در روتین خود با خبر هستید. در مورد رنگ بلوند کثیف، این شامپو درواقع رنگ موی شمارا روشن‌تر نمی‌کند بلکه رنگ موی شمارا براق‌تر، به رنگ نارنجی با لایه‌های قرمز تبدیل کند.

چطور از موی رنگ‌ شده خود مراقبت کنید؟


درست است که انواع رنگ موی بلوند جالب هستند اما اگر رنگ بلوند کثیف را انتخاب کنید، باید محصولات مراقب را در روتین خود استفاده کنید. اگرچه نگهداری از رنگ بلوند کثیف بسیار راحت است، برای حفظ درخشندگی رنگ مو در کنار مراجعه به آرایش استفاده از محصولات مراقبتی در خانه نیز ضروری است. قبل از همه شامپو و نرم‌کننده مو را تغییر دهید و شامپو مخصوص موهای رنگ‌شده را انتخاب کنید. پیشنهاد ما شامپو و نرم‌کننده Pureology Hydrate است. این شامپو با داشتن ترکیب منحصربه‌فرد برای مقابله با روشن‌تر شدن رنگ مو، در عین حفظ درخشش رنگ مو، موی شمارا تمیز می‌کند. بعد از این کار از نرم‌کننده و شامپو بنفش استفاده کنید. هفته‌ای یک‌بار از محصولات حفظ رنگ مو مانند Strength Cure Best Blonde Shampoo و نرم‌کننده انتخاب کنید تا موهایی تمیز و نرم با رنگی ثابت داشته باشید. اگر برای داشتن رنگ موی بلوند کثیف چندین بار موی خود را بلیچ کرده‌اید، ممکن است با آسیب و خشکی شدید مو مواجه بشوید؛ به همین بر استفاده هفتگی از ماسک مو مانند ماسک مو Pureology Hydrate Superfood Treatment تأکید می‌کنیم. این محصول از ترکیب روغن نارگیل و آوکادوو تهیه‌شده و به رشد و نرمی موهای رنگ‌شده کمک می‌کند.


 34 ایده برای رنگ موی بلوند کثیف


بلوند کثیف تیره

این رنگ فندقی یا کاراملی نیست بلکه ترکیبی از رنگ طلایی و قهوه‌ای است که درنهایت رنگ کرمی ملایم می‌شود و مناسب افراد با رنگ پوست گندمی است.

رنگ موی بلوند کثیف تیره

بلوند کثیف روشن

تابستان در حال آمدن است و این رنگ بهترین گزینه برای درخشان‌تر کردن مو مخصوص تابستان است.

رنگ موی بلوند کثیف تیره

بلوند کثیف با رنگ‌های سرد

نمونه‌های کلاسیک بلوند کثیف رنگ موی بلوند قهوه‌ای بارنگ‌های گرم‌تر است که باعث چشمگیرتر شدن پوست برنزه می‌شود. بااین‌حال، این روزها ما طرفدار بلوند کثیف بارنگ‌های سرد هستیم که شمارا به یک ملکه یخی زیبا تبدیل می‌کند. (هرچقدر رنگ مو سردتر باشد، مدل بهتر می‌شود) به ما اعتماد کنید که شیفته‌ی شادابی این مدل می‌شوید.

رنگ موی بلوند کثیف با رنگ‌های سرد

بلوند کثیف خاکستری

این مدل بسیار پرطرفدار است و بسیاری از مدل‌های اینستاگرامی موردعلاقه شما قبلاً آن را امتحان کردند.

رنگ موی بلوند کثیف خاکستری

برونده کثیف (ترکیبی میان بلوند و برونته)

رنگ برونده احتمالاً یکی از پرطرفدارترین رنگ‌های این لیست است. ما شیفته‌ی رنگ موی ترکیب برونته و بلوند هستیم. یکرنگ دیگر از مجموعه بلوند تیره که به خاطر استفاده فراوان اینفلونسرهای اینستاگرام، پرطرفدار شده است.

رنگ موی برونده کثیف

بلوند کثیف دودی

دختران پرانرژی به رنگ مویی نیاز دارند که به همان اندازه پرشور باشد. رنگ بلوند کثیف دودی گزینه مناسب برای این افراد است. استفاده از لایه‌های رنگ شکلاتی جذابیت بیشتری به این رنگ می‌دهد. این رنگ برای افراد سبزه که به دنبال تغییر رنگ موی خود هستند، گزینه خوبی است.

رنگ موی بلوند کثیف دودی

بلوند کثیف همراه با موی فر

عکس‌های زیادی از مدل‌های رنگ موی بلوند کثیف در اینترنت وجود دارد اما تعداد کمی عکس از ترکیب این رنگ با موی فر به چشم می‌خورد. لازم نیست نگران باشید، رنگ موی بلوند کثیفی برای هر مدل مویی زیبا است.

رنگ موی بلوند کثیف روی موی فر

بیشتر بخوانید: 10 مدل معرکه هایلایت بلوند با زمینه قهوه‌ای

بلوند عسلی

از میان تمام‌رنگ‌های بلوند، این مدل زیباتر به نظر می‌رسد و همه‌ی ما شیفته‌ی آن می‌شویم. اگر به دنبال رنگ موی طبیعی هستید که درواقع رنگ موی طبیعی شما نیست، این رنگ مو توجه شمارا جلب خواهد کرد. ترکیب این رنگ با هایلایت بلوند بسیار چشم‌گیر است.

رنگ موی بلوند عسلی

بلوند گندمی

درست مانند بلوند عسلی، این رنگ هم افراد را جذاب‌تر نشان می‌دهد. این رنگ مناسب افراد با پوست برنزه یا پوست رنگ پوست گندمی است و با هایلایت آلترا بلوند ترکیب زیبایی دارد.

رنگ موی بلوند گندمی

بلوند طلایی

ممکن است هنگام انتخاب رنگ موی بلوند به یکدستی رنگ مو اهمیت بدهید. در این صورت بلوند طلایی بهترین پیشنهاد است.

رنگ موی بلوند طلایی

بلوند شنی

اگر این رنگ به‌درستی روی مو استفاده شود، رنگی سرد و خاکستری است که باعث جذابیت افراد با تناژ پوست روشن و گندمی می‌شود.

رنگ موی بلوند شنی

هایلایت کاراملی

رنگ بلوندی روشن و جذاب که از زیباترین رنگ‌های مو در آرایشگاه‌ها است.

هایلایت کاراملی

هایلایت صورتی

هیچ اجباری وجود ندارد که در بلوند کثیف فقط باید از رنگ‌های طبیعی مو استفاده شود. استفاده از لایه‌های صورتی باعث زیبایی رنگ موی شما می‌شود.

هایلایت صورتی

هایلایت سفید

رنگ سفید به زیبایی با بلوند کثیف ترکیب می‌شود و رنگ موی یخی فانتزی به وجود می‌آید که برای عکس‌های اینستاگرام عالی است. مطمئن شوید آرایشگر هایلایت سفید مو را به‌خوبی و باظرافت با بلوند سفید استفاده کند تا بهترین رنگ ممکن را داشته باشید.

هایلایت سفید

بلوند توت‌ فرنگی کثیف

افرادی که موهای قرمز دارند نباید از بلوند کثیف غافل بمانند. آن‌ها می‌توانند مدل بلوند توت ‌فرنگی کثیف را امتحان کنند که رنگ قرمز ملایم را با لایه‌های بلوند خاکستری ترکیب می‌کند.

رنگ موی بلوند کثیف توت فرنگی

ریشه‌های طبیعی مو در کنار موی رنگ ‌شده

احتمالاً موی مادر خود را به شکل دیده‌اید اما نباید تصور کنید که این مدل شیک نیست.

رنگ موی بلوند کثیف با ریشه‌های طبیعی

بلوند خاکی با لولایت

زمانی که درباره لایه‌های برونته در کنار بلوند کثیف صحبت می‌کنیم، نمی‌توانیم لولایت را فراموش کنیم.

رنگ موی بلوند کثیف خاکی با تکنیک لولایت

بالیاژ بلوند کثیف

انتخاب رنگ بلوند کثیف به معنای دور شدن از رنگ طبیعی ریشه‌ی مو نیست. در مدل مو باب بلانت یا باب لاب پیشنهاد ما امتحان بالیاژ بلوند کثیف است.

رنگ موی بلوند کثیف با تکنیک بالیاژ

مدل موی باب با رنگ بلوند کثیف

این رنگ روشن باعث چشمگیرتر شدن بافت و حالت طبیعی مو می‌شود و جذابیتی را ایجاد می‌کند که اغلب در موی کوتاه به چشم نمی‌خورد.

رنگ موی بلوند کثیف با مدل موی باب

بلوند طبیعی

این رنگ خامه‌ای زیبا از ترکیب لولایت ظریف برونته با لایه‌ای رنگ خاکی ایجادشده.

رنگ موی بلوند خنثی

بلوند بورگاندی

اگر برای اولین بار بلوند کثیف را امتحان می‌کنید، استفاده از رنگ تیره‌ای مثل رنگ بورگاندی (قرمز تیره) گزینه‌ی خوبی برای شروع است.

رنگ موی بلوند بورگاندی

بلوند آفتابی تیره

این رنگی کمی از رنگ بلوند کثیف تیره‌تر است و با ترکیب لایه‌های عسلی به پایه بژ تیره به دست می‌آید.

رنگ موی بلوند آفتابی تیره

بلوند تیره با موی فر

هر چقدر پیچش مو بیشتر باشد، ظاهر زیباتری دارد.

رنگ موی بلوند کثیف تیره روی موی فر

بلوند شامپاینی

این مدل با اضافه کردن رنگ شامپاینی به بلوند تیره به دست می‌آید و به‌راحتی یادآور رنگ درخشان و طبیعی ساحل است.

رنگ موی بلوند شامپاینی

بلوند تیره با هایلایت

این لایه‌های هایلایت مو که با دقت در میان رنگ اصلی مو قرارگرفته، پرپشت بودن مو را القا می‌کند و رشته‌های مو ضخیم‌تر به نظر می‌رسند. اگر نظر ما را بپرسید، موی پرپشت بهتر است.

رنگ موی بلوند تیره با هایلایت

آمبره بلوند کثیف

انتخاب موی گرادیانت اصلاً اشتباه نیست. اگر شک دارید، آمبره بلوند کثیف را انتخاب کنید.

رنگ موی بلوند کثیف با تکنیک آمبره

بلوند پلاتینی

در این ظاهر تفاوت مشخص بین ریشه‌ی برونته تیره و لایه‌های بلوند کثیف چشمگیر است.

رنگ موی بلوند پلاتینی

بلوند آبورن

گاهی بهترین رنگ از مجموعه رنگ موی قرمز، تیره نیست. با انتخاب بلوند آبورن رنگ موی قرمز ملایم دارید. از این رنگ موی قرمز روشن لذت می‌برید.

رنگ موی بلوند آبورن

رنگ بلوند کثیف

به دنبال جذابیت بیشتر ظاهر خود هستید؟ با حالت دادن مو، موهایی چشمگیر و زیباتر داشته باشید.

رنگ موی بلوند کثیف

ریشه رنگی

این مدل به موی شمارا حجیم‌تر نشان می‌دهد و لایه‌های مو ضخیم‌تر به نظر می‌رسند. چه کسی نمی‌خواهد هرروز از دیدن موهای پرپشت خود در آینه لذت ببرد؟

رنگ موی بلوند کثیف با ریشه رنگی

بلوند برنزه

برای جذابیت بیشتر، با کمک آرایشگر خود هایلایت های برونز را در میان موهای خود استفاده کنید. ما پیشنهاد می‌کنیم موهای اطراف صورت را هایلایت کنید.

رنگ موی بلوند برنزه

موی بلوند کثیف گوجه‌ای

موهای بلوند کثیف خود را به شکل گوجه‌ای جمع کنید. تفاوت بین رنگ ریشه و ساقه‌های مو چشمگیر خواهد بود. اسپری Triple Dry 15 Dry Texture Finishing، اسپری برای موی خشک به شما در حالت دادن مو کمک می‌کند.

رنگ موی بلوند کثیف با مدل موی گوجه‌ای

بیشتر بخوانید: 45 رنگ موی بلوند دودی که جذاب و وسوسه کننده است

مطالب مرتبط