دیزاین ناخن آمبره با رنگ‌های نئون روشن!

دیزاین ناخن آمبره با رنگ‌های نئون روشن!

05 مرداد 1399

هنگامی که صحبت از داشتن ظاهر مناسب می‌شود، هر فصلی پذیرای رویکرد خاص خودش است. هنگامی که تابستان فرا می‌رسد، بسیار مهم است که همه چیز در مورد ظاهر شما بی‌نقص باشد. از آنجایی که همه جزئیات مهم است، دیزاین ناخن‌های شما هم در این لیست هستند. البته که شما می‌توانید تنها سبک استایل خود را دنبال کنید و دیزاین خنثی و مورد علاقه خود را انجام دهید یا اینکه سرانجام کمی دیزاین‌های جدید را امتحان و انتخاب کنید، مانند دیزاین ناخن آمبره با رنگ‌های نئون روشن! در صورتی که واقعاً برنامه انجام دادن اینکار را دارید، ما کلکسیونی کامل برای شما آماده کرده‌ایم تا بتوانید همان چیزی را که می‌خواهید، پیدا کنید!

آمبره نئونی اکلیلی

با کمک رنگ‌ها روشن هم می‌توانید مانیکوری جسورانه برای خودتان طراحی کنید. تمام کاری که باید بکنید این است که مدل ناخن‌های خود را چشمگیر کنید و سپس آنها را با دیزاین آمبره نئون و خاص به روز کنید.

دیزاین ناخن آمبره نئونی اکلیلی

آمبره راه راه صورتی و زرد

هنگامی که نمی‌دانید کدام رنگ را برای مانیکور خود استفاده کنید، رنگ‌های مورد نظر خود را به وسیله دیزاین ناخن و با کمک روش چشمگیر آمبره برای رنگ‌های جیغ ترکیب کنید. از عکس زیر می‌توانید ایده بگیرید.

دیزاین ناخن با آمبره نئونی راه راه  با رنگ‌های صورتی و زرد

آمبره پری دریایی

ایده مانیکور پری دریایی همه جای دنیای مد و فشن دیده می‌شود. هرچند، که ما تصمیم گرفتیم به شما یک دیزاین کاملاً متفاوت را نشان دهیم. این دیزاین آمبره با رنگ‌های روشن در ترکیب با طراحی دم پری دریای واقعاً معرکه و چشمگیر است.

دیزاین ناخن آمبره نئونی

بیشتر بخوانید: 15 مدل فرنچ آمبره که خیلی پرطرفدارن!

زرد نئونی با دیزاین خاویار

رنگ‌های نئون برای آمبره بسیار زیاد هستند و گاهی هنگامی که صحبت از بهترین ایده می‌شود، تصمیم گرفتن سخت می‌شود، مگر اینکه شما دقیقاً بدانید که چه می‌خواهید. اگر به دنبال دیزاینی گرم و خورشیدی هستید پس این آمبره زرد شاید همات چیزی باشد که شما نیاز دارید.

آمبره زرد نئونی با دیزاین خاویار

سبز نئونی اکلیلی

لاک ناخن نئون با اکلیل خاص به نظر می‌رسد و فرقی نمی‌کند که شما چه رنگی را انتخاب کرده باشید. اما بازهم ترکیب آمبره سبز روشن، فرم ناخن بالرین و لاک فوق‌العاده اکلیلی به نظر وسوسه کننده می‌رسد.

آمبره سبز نئونی با دیزاین اکلیلی

آمبره نارنجی با سنگ مصنوعی

روش آمبره هیچ محدودیتی ندارن و هنگامی که شما از آمبره معمولی افقی خسته شدید، وقت آن می‌رسد که از دیزاین عمودی آمبره استفاده کنید. برای اینکه دیزاین ناخن‌های خود را به میزان زیادی جالب‌تر کنید، باید به ناخن نارنجی نئون خود کمی سنگ مصنوعی اضافه کنید و از فویل ناخن برای رساندن زیبایی ناخن خود به سطحی جدید استفاده کنید.

آمبره نارنجی نئونی با دیزاین سنگ‌های تزیینی

آمبره سفید و آبی

پیچیده بودن اکثر دیزاین‌های ناخن نئون و وقت گیر انجام آنها واقعیت دارد. هرچند ایده‌های دیزاین ساده هم وجود دارند و شما می‌توانید در این مورد به ما اعتماد کنید که آنها هیچ چیز از رقیبان پیچیده خود کم ندارند. این رنگ آبی که به آرامی به سمت مانیکور سفید می‌رود، مثالی عالی برای حمایت از طرز تفکر ما در مورد ایده‌های ساده برای دیزاین‌ها نئون است.

آمبره سفید و آمبره

آمبره نئونی هولوگرامی 

رنگ‌های نئون برای دیزاین ناخن لازم نیست که خیلی جیغ باشند. اگر شما طرفدار رنگ‌های خیلی جیغ برای مانیکور خود نیستید باید این ورژن ناخن آمبره نئون ملیح را با لاک سبز روشن امتحان کنید. اضافه کردن مقداری لاک ناخن زیبای هولوگرامی دلنشینی خاصی به دیزاین ناخن شما می‌دهد.

 

آمبره نئونی با دیزاین هولوگرامی

زرد نئونی و نارنجی با طراحی پروانه

لاک ناخن زرد نئون چیزی نیست که همه دوست داشته باشند اما وقتی که شما بدانید باید چه رنگی را با زرد ترکیب کنید، نتیجه کار حتی می‌تواند چیزی بیشتر از زیبا شود. ما فکر می‌کنیم که ترکیب رنگ نارنجی با زرد ایده ارزشمندی است، مخصوصا با اضافه کردن طراحی پروانه به آن.

آمبره زرد و نارنجی نئونی با دیزاین پروانه

آمبره نئونی سبز تیره 

هنگامی که لاک ناخن سبز نئون را با رنگ‌های دیگر نئون ترکیب می‌کنید، واقعاً دیزاین ناخن‌های شما ظاهری چشمگیر خواهد داشت. ترکیب رنگ سبز و زرد یکی از ایده‌های احتمالی است، مخصوصاً اگر ناخن‌های شما خیلی بلند و مربع شکل نیست. بعلاوه، این رنگ‌ها قطعاً مکمل پوست‌های با تناژ روشن خواهند بود.

آمبره سبز تیره نئونی

آمبره نئونی نعنایی

ناخن‌های کوتاه هم می‌توانند لاک ناخن نئونن داشته باشند. درست است که ناخن‌های کوتاه فضای کمی برای شروع کردن طراحی‌های جدید با روش‌های موجود و متنوع دارد اما ترکیب رنگ نعنایی و بنفش که می‌توان آنها را با روش‌های مختلفی ترکیب کرد، می‌تواند ترفند کاملاً خوبی برای اینکار باشد.

آمبره سبز نعنایی نئونی

دیزاین گلدار با آمبره نئونی خاص

اگر چیزی بهتر از ترکیب طراحی گلدار با لاک ناخن آمبره نئون وجود دارد، ما نمی‌دانیم که آن دیزاین چه می‌تواند باشد. تنها کافیست تا نگاهی به این دیزاین‌های معرکه بیندازید تا متوجه منظور من شوید. در عین سادگی چشمگیر است، شما اینطور فکر نمی‌کنید؟

آمبره صورتی نارنجی نئونی با دیزاین گل

آمبره با دیزاین رنگین کمانی 

بهترین رنگ‌های نئون همان رنگ‌هایی است که در رنگین کمان وجود دارد. به همین دلیل است که اگر می‌خواهید مانیکورهای نئون خود را به سطح جدیدی از زیبایی ببرید، دیزاین رنگین کمانی آمبره می‌تواند ایده بی‌نقصی برای امتحان کردن باشد.

آمبره نئونی با دیزاین رنگین کمانی

آمبره نئونی آبی تیله‌ای 

راه‌های بسیاری برای دستیابی به دیزاین آمبره وجود دارد و آبی تیله‌ای قطعاً یکی از آن روش‌ها است. بیشتر از آن، شما می‌توانید به راحتی یک الگوی آبی تیله‌ای را برای امنیت بیشتر در خانه خودتان با کمترین دردسر و زمان انجام دهید.

آمبره آبی تیله‌ای نئونی

آمبره نئونی مات 

رنگ آبی ترکیب‌های بسیار زیادی دارد که در واقع هر شخص می‌تواند یک رنگ آبی خاص خودش را داشته باشد، بعلاوه شما می‌تواند همیشه با روش آمبره چیزهای جدید را امتحان کنید. برای مثال، این تغییر رنگ از صورتی به آبی دلنشین، بدون اشاره به ترند بودن لاک مات، واقعاً معرکه است.

آمبره نئونی مات

آمبره استمارتیزی

استمارتیزها فقط طعم خیلی خوبی ندارند بلکه الهام بخش هم هستند. واقعیت این است که هنگامی که رنگ‌های نئون روشن آمبره با رنگ‌های اسمارتیزی ترکیب می‌شوند، بسیار زیبا و جالب به نظر می‌رسند. خودتان با چشم خودتان ببینید!

آمبره استمارتیزی نئونی

آمبره صورتی نئونی اکلیلی

ناخن‌های بلند مربعی خودشان چشمگیر هستند اما راه‌هایی برای چشمگیر کردن آنها به روش‌های جدید نیز وجود دارد. یک آمبره صورتی نئون و زیبا دقیقاً همان چیزی است که شما باید به حال و هوای ناخن‌های خود اضافه کنید، این در حالی است که تزئینات اکلیلی همان چیزی است که شما برای درخشندگی باید به ناخن‌ها اضافه کنید. از این ایده لذت ببرید!

آمبره صورتی نئونی

آمبره زرد نئونی

اینکه رنگ لاک‌های شما زرد نئون است به این معنا نیست که نمی‌توانید با اضافه کردن اکسسوری‌های چشمگیر کمی به آن جلوه بدهید. ما فکر کردیم که اضافه کردن یک طراحی گلدار دستی روی این دیزاین ناخن زرد نئون می‌تواند حتی آن را خاص‌تر و زیباتر کند!

آمبره زرد نئونی

صورتی نئونی برای آمبره 

حتی رنگ‌های نئون نیز گاهی به تضاد احتیاج دارند. در این صورت گاهی شما باید به دنبال ترکیب زمینه صورتی با اکسسوری‌های سنگ صنوعی باشید که شما مطمئن می‌کند تا دیزاین ناخنی زیبا داشته باشد.

آمبره صورتی نئونی

آمبره قرمز - آبی

لاک ناخن‌های نئون در انواع رنگ‌ها وجود دارند و هنگامی که زرد یا قرمز رنگ مورد علاقه شما نیست، وقت آن می‌رسد که کمی از رنگ‌های با تناژ بنفش استفاده کنید. دیزاین ناخن آمبره عمودی قرمز و آبی به اضافه الگوی سنگ مصنوعی در ترکیب با مقداری طراحی با پودر روی زمینه متالیک ناخن شاید همان چیزی باشد که شما به آن نیاز دارید!

آمبره قرمز آبی نئونی

آمبره نارنجی نئونی

آمبره‌های نئون ناخن به شدت تطبیق پذیر هستند و هنگامی که شما نمی‌توانید تصمیم بگیرید که رنگ نئون بهتر است یا نود، وقت آن می‌رسد که هر دو آنها را با یکدیگر ترکیب کنید. آمبره نارنجی ناخن آنقدر شبیه آبمیوه پرتقالی به نظر می‌رسد که چشم برداشتن از آن بسیار سخت است!

آمبره نارنجی نئونی

آمبره نئونی برای ناخن‌های بلند

آنقدر ایده‌های مختلف و متنوع برای دیزاین آمبره نئون وجود دارد که همیشه تصمیم گیری را بسیار سخت می‌کند. هنگامی که نمی‌توانید میان دو رنگ تصمیم بگیرید، می‌توانید هر کدام از رنگ‌ها را برای یک دست خود انتخاب کنید. هیچ مشکلی ندارد اگر هر کدام از دست‌های شما رنگ متفاوتی داشته باشد و ما برای اثبات حرفمان عکس زیرا را برای شما تهیه کردیم!

آمبره نئونی برای ناخن‌های بلند

آمبره نئونی با دیزاین اسب تک شاخ 

دیزاین ناخن‌های اسب تک شاخ به تازگی به محبوبیت رسیدند و از آنجایی که همه ما دوست داریم هر از چند گاهی از واقعیت فاصله بگیریم و در دنیای فانتزی غرق بشویم، این محبوبیت جای تعجبی ندارد. در این صورت هیچ راهی جر انتخاب کردن مانیکور اسب تک شاخ با آمبره رنگ روشن نئون وجود ندارد. ما هیچ شکی نداریم که این مانیکور شما را متفاوت و خاص می‌کند.

آمبره نئونی با دیزاین اسب تک شاخ

دیریم کچر نئونی

اکثر ما همیشه در حال تلاش برای به روز نگهداشتن خودمان با ترندهای همیشه در حال تغییر هستیم اما هیچ اشکالی ندارد اگر تصمیم گرفته‌اید که کمی به عقب برگردید و این طراحی ناخن دیریم کچر می‌تواند ایده جالبی برای شروع اینکار باشد!

آمبره دیریم کچر نئونی

دیزاین ناخن تابستانی با روش آمبره نئونی

تابستان همیشه در مورد رنگ‌های روشن است اما هنگامی که رنگ روشن مطابق سلیقه شما نیست، باید راهی برای آن پیدا کنید. مانیکورهای پاستیلی رنگ این روزها به صورت استثنایی ترند هستند و باید بداند که آنها دست کمی از ایده‌های رنگانگ برای دیزاین ناخن با رنگ‌های روشن نئون ندارند.

آمبره نئونی برای تابستان

آمبره صورتی و زرد با دیزاین درخت‌های استوایی

همیشه تابستان در مورد تعطیلات و سفر کردن است و بسیاری از ما هنگامی که به تعطیلات فکر می‌کنیم، درخت‌های استوایی اولین چیزی هستند که به ذهنمان می‌آیند. با این دیزاین ناخن ساده اما معرکه، بگذارید همه بفهمند که برای تعطیلات آخر هفته کجا می‌خواهید بروید.

 آمبره صورتی و زرد با دیزاین درخت‌های استوایی

آمبره نئونی چند رنگ با دیزاین برگ‌ درخت استوایی

لاک ناخن نئون تابستانه نیز می‌تواند در مورد گل‌ها هم باشد. هرچند، جهت زیاده روی نکردن از رنگ‌های خیلی زیاد، می‌تواند گل‌های برچسبی مشکی به زمینه آمبره نئون ناخن خود اضافه کنید و نتیجه کار حیرت انگیز می‌شود!

آمبره نئونی چند رنگ با دیزاین برگ‌ درخت استوایی

دیزاین سرخپوستی با آمبره نئونی

این روزها دیزاین‌های سرخپوستی بسیار مطرح شده‌اند و برای همین است که اگر شما می‌خواهید با یک تیر دو نشان بزنید، باید به ترکیب کردن دو دیزاین ترند فکر کنید. رنگ‌های نئون برای تابستان تبدیل به آمبره‌های رنگارنگ شده‌اند که با الگوهای دیزاین سرخپوستی تزئین شده و دقیقاً همان چیزی هستند که شما نیاز دارید.

آمبره نئونی با دیزاین سرخپوستی

امیدواریم که از این ایده‌های دیزاین ناخن خوشتان آمده باشید و از آنها الهام گرفته باشید. اگر هر زمانی باز هم به ایده‌های تازه و زیبا برای مانیکور بعدی خود احتیاج داشتید، دوباره به سایت ما سر بزنید.

بیشتر بخوانید: ایده‌های معرکه و منحصربفرد از آمبره ناخن

مطالب مرتبط