رنگ موی کره‌ای، متفاوت برای فصل تابستان

رنگ موی کره‌ای، متفاوت برای فصل تابستان

01 مرداد 1399

تابستان به سرعت در حال نزدیک شدن به ماست و تنها چند هفته فرصت دارید تا برای آن برنامه ریزی کنید. با اینکه ممکن است نتوانید به آن تعطیلات رویایی خود بروید، اما این بدان معنی نیست که شما لیاقت رسیدگی به خودتان یا یک رنگ موی زیبا را ندارید. رسیدگی به خودتان می‌تواند تنها به سادگی لذت بردن از بستنی مورد علاقتان یا رفتن به یک سالن زیبایی باشد که اخیراً دوباره باز شده است. اگر شما مشغول خواندن این مقاله هستید به احتمال زیاد می‌خواهید رنگ موهایتان را عوض کنید و ما هم رنگ مویی زیبا برای شما پیدا کرده‌ایم. رنگ موی کره‌ای در حال حاضر در تمام اینترنت ترند شده است و ما در این مقاله هر چه که باید در مورد این رنگ مو بدانید را گردآوری کرده‌ایم. پس در ادامه مقاله با ما همراه باشید.


رنگ موی کره‌ای چه رنگی است؟


همانطور که احتمالاً حدس زده‌اید، موهای کره‌ایی از رنگ مواد غذایی رایج در زندگی ما یعنی کره الهام گرفته شده است. این بدان معنی است که این رنگ مو شامل رنگ کرمی، بلوند روشن و کمی تناژ گرم است. رنگ موی کره‌ای برای آن دسته از خانم‌هایی مناسب است که به دنبال داشتن ظاهری برنزه شده و مناسب برای لب دریا هستند یا فقط می‌خواهند که تناژ گرم به موهای بلوند خود بدهند. اگر رنگ موی ابتدایی شما تیره است و امیدوار هستید که این رنگ مو را داشته باشید، رنگ‌کار شما باید موهایتان را دکلره کند تا بتواند رنگ آن را روشن کند. لازم به ذکر است که بدانید دلکره کردن همیشه باعث آسیب زدن به مو می‌شود اما یک رنگ‌کار حرفه‌ای می‌تواند به گونه‌ای اینکار را برای شما انجام دهد که تارهای موهایتان سالم و زیبا باشند. برای آن دسته از خانم‌هایی که موهایشان به صورت طبیعی روشن است، رنگ‌کار شما باید با استفاده از یک تونر مو سعی کند که رنگ زمینه موهای شما را برای داشتن رنگ دلخواهتان ثابت کند. مهم است که در مورد بهترین انتخاب‌ها برای موهایتان صحبت کنید، مخصوصاً اگر آماده تغییر زیاد رنگ موی خود نیستید.


چگونه از رنگ موی کره‌ای مراقبت کنیم؟


بعد از اینکه به رنگ موی دلخواه خود رسیدید، باید از موهای خود به خوبی مراقبت کنید تا آنها را سالم نگهدارید. از آنجایی که رنگ موی کره‌ای به زمینه بلوند نیازدارد، پس این رنگ مو به میزان زیادی مراقبت و نگهداری احتیاج دارد. هنگامی که صحبت از شستن موها می‌شود، شما باید از شامپوهایی استفاده کنید که برای مراقبت از موهای رنگ شده ساخته شده‌اند. این نوع شامپوها در حالی که موهای شما را تمیز و مغذی می‌کنند، باعث می‌شوند تا رنگ موهای شما تازه و شاداب بماند. از شامپوی بدون سولفات برند ردکن مدل Redken Color Extend Magnetic Sulfate-Free Shampoo For Color Treated Hair استفاده کنید تا به صورت ملایم موهای رنگ شده شما را تمیز و تقویت کند. بعلاوه، شما باید از شامپو بنفش چند بار در هفته استفاده کنید. شامپو بنفش باعث می‌شود تا موهای بلوند روشن شما براق و بدون قرمزی بماند. استفاده از یک شامپو بنفش با برند بیولاژ با مدل Biolage Colorlast Purple Shampoo در حالی که موهای شما را نرم و از آنها در مقابل شکننده شدن محافظت می‌کند، به شما کمک خواهد کرد تا تناژ قرمز و گرم ناخواسته موهایتان را نیز خنثی کنید. مانند اکثر رنگ موها، رنگ مو کره‌ای نیز هنگامی که مو نرم، درخشنده و بدون وز شدگی است، در بهترین حالت خود خواهد بود. ما به شما توصیه می‌کنیم که از اسپری مو بیولاژ مدل Biolage Smoothing Shine Milk استفاده کنید تا لطافت و درخشندگی را به موهای براق شما اضافه کند. رطوبت تابستان می‌تواند موهای شما را وز کند و باعث شود که آنها روی سرتان خوب نخوابند. اگر شما به دنبال محصولی برای جلوگیری از وز شدن موهایتان هستید به شما روغن موی ردکن مدل Redken Frizz Dismiss Instant Deflate Hair Oil را پیشنهاد می‌کنیم. این روغن مو باعث می‌شود تا موهایتان نرم و قابل کنترل شود و بتوانید از پف کردن آنها جلوگیری کنید. آیا تا به این جای مقاله قانع شده‌اید که رنگ مو کره‌ای برای شما مناسب است؟ به خواندن مقاله ادامه بدهید تا سه روش مورد علاقه ما را برای داشتن این رنگ مو ببینید.


بهترین روش‌ها برای امتحان کردن


حالا که اطلاعات بیشتری در مورد این رنگ مو و نحوه مراقبت کردن از آن دارید، در اینجا می‌خواهیم چند روش برای مدل دادن به رنگ موی زیبایتان را به شما نشان بدهیم.

مدل ویو باز

مدل موی ویو باز برای تابستان فوق‌العاده است تا بتوانید موهای خود را به رخ دیگران بکشید و به شما کمک می‌کند تا نسیم خنک اقیانوس را احساس کنید. بعد از حالت دادن به موهایتان با استفاده از بابلیس از اسپری موی پیور لوژی با مدل Pureology Style + Protect Wind-Tossed Texture Finishing Spray استفاده کنید تا موهایی زیبا، نرم و درخشان داشته باشید.

رنگ موی کره‌ای و باز

مدل مو با دستمال سر

اضافه کردن یک اکسسوری مو مانند دستمال سر به شما  کمک می‌کند تا تنها در چند ثانیه هر مدل مویی را زیباتر کنید و آنها را برای یک قرار عجله‌ای یا یک شب بیرون رفتن معرکه کنید.

رنگ موی کره‌ای و بسته شده با دستمال سر

مدل فر

اگر موهای شما به صورت طبیعی فر است، هیچ راهی برای چشمگیر کردن آنها بهتر از رنگ کردن آنها با رنگ موی کره‌ای نیست. از لوسیون مو با برند میزانی و مدل Mizani True Textures Curl Enhancing Lotion استفاده کنید تا حلقه‌های موی خود را متمایز و آنها را لطیف کنید.

رنگ موی کره‌ای فر

بیشتر بخوانید: 45 رنگ موی بلوند دودی که جذاب و وسوسه کننده است

مطالب مرتبط