6 تکه لباسی که یک خانم فرانسوی در کمد لباسش دارد!

6 تکه لباسی که یک خانم فرانسوی در کمد لباسش دارد!

31 تیر 1399

همه ما می‌دانیم که خانم‌های فرانسوی مهارت پوشیدن استایل‌های بی‌عیب و نقصی را دارند که بسیار زیبا و آسان است. به مرور زمان، آنها ثابت کردند که می‌توانند با حس شخصی خود در مورد استایل و با کمک لباس‌های بسیار زیبا و اساسی داخل کمدشان استایل خود را کاملاً متحول کنند. خانم‌های فرانسوی واقعاٌ به خوبی می‌دانند که چه لباسی را می‌توان برای سال‌های پیش رو پوشید پس تعجی ندارد اگر می‌بینید که بسیاری از آنها لباس‌های ساده می‌پوشند. شما حتماً لباس‌های پشمی و شیک زییایی را که هم کارلا برونی و هم ایزابل مارانت می‌پوشند را دیده‌اید. این مسئله در مورد آنکل بوت هم نیز صدق می‌کند و خواهید دید که نادژ دو بوستر و ژولیت بینوش از این بوت‌ها در استایل خود استفاده کرده‌اند. اما همه قضیه همینجا تمام نمی‌شود. در ادامه مقاله شما می‌توانید از استایل‌های زیبای خانم‌های فرانسوی بالای 50 سال الهام بگیرید و آن شش تکه لباس و اکسسوری که در کمد لباس همه آنها وجود دارد را ببینید. همچنین می‌توانید وسایل لازم را برای خود تهیه کنید تا ظاهری شیک مانند آنها داشته باشید. پس در ادامه مقاله با ما همراه باشید.

1. ترنچ کت

مهم نیست که در چه فصلی از سال هستیم، ترنچ کت‌ها لباس‌های ساده‌ای هستند که همیشه باعث می‌شوند تا هر لباسی بی‌عیب و نقص به نظر برسد. فرقی نمی‌کند که این کت را روی تی‌شرت خود با شرتک‌های برمودا در تابستان یا در زمستان با پلیور، شلوار و بوت بپوشید، ترنچ کت همیشه مکمل استایل شما است. خانم‌های فرانسوی ثابت کرده‌اند که این کت واقعاً لباسی کلاسیک است.

ترنچ کت زرد کم رنگ

2. آنکل بوت

خریدن یک جفت آنکل بوت زیبا، نوعی از سرمایه گذاری است که قطعاً ارزش آن را با هر بار پوشیدن خواهید فهمید. شما می‌توانید آنها را با یک کت و دامن برای داشتن ظاهری مناسب برای رفتن به فرش قرمز سِت کنید و یا آنها را برای داشتن ظاهری غیررسمی‌تر با شلوار جین بپوشید.

ست آنکل بوت با ترنچ کت

3. لباس پشمی

پارچه پشمی نوعی پارچه لاکچری است که من را بلافاصله به یاد استایل زیبای خانم‌های فرانسوی می‌اندازد. برای اینکه آنها بیش از حد ضخیم به نظر نرسد، می‌توانید سِت کردن آنها را با ژاکت و لگین و شلواری چرمی برای داشتن استایلی که هم زیبا و هم جالب به نظر می‌رسد، امتحان کنید.

لباس پشمی

4. شلوار فاق بلند

اگر می‌خواهید کاری کنید که کمد لباس‌هایتان بیش از پیش بی‌نقص باشد، هرگز خریدن یک شلوار فاق بلند اشتباه نخواهد بود. فرقی نمی‌کند که آن را با یک بلوز جلو دکمه‌دار یا کت چرم سِت کنید، افراد متخصص در مد بلافاصه استایل شما را بی‌نقص خواهند دید.

ست کردن کت با شلوار فاق بلند

5. کت خوش تن

یک کت خوش تن می‌تواند یکی از آن لباس‌های تطبیق پذیر باشد که برای اضافه شدن به کمد شما کاملاً مناسب خواهد بود. برای داشتن یک تکه لباس که از استایل خانم‌های فرانسوی الهام گرفته شده باشد، به دنبال یک کت خوش تن باشید که کمی گشاد است.

ست کت مشکی با شلوار جین آبی

6. کفش پاشنه بلند پامپ

آیا به دنبال کفش‌های پاشنه بلندی هستید که به هر چیزی بیاید؟ پس به دنبال کفش‌های پاشنه بلند پامپ باشید. این نوع کفش بسیار تطبیق پذیر است و با همه چیز سِت می‌شود، حالا دیگر می‌توانید بفهمید که چرا در کمد همه خانم‌های فرانسوی این کفش پیدا می‌شود.

استایل خیابانی با کفش پاشنه بلند

بیشتر بخوانید: راهنمای جامع برای داشتن یک کمد لباس جمع و جور

مطالب مرتبط