آموزش کشیدن خط چشم با خال خالی‌های رنگی

آموزش کشیدن خط چشم با خال خالی‌های رنگی

30 تیر 1399

در حالی که مشغول گشتن در اینستاگرام بودم، چشمم به این خط چشم خاص با نقاط رنگارنگ افتاد. هنگامی که برای اولین بار این خط چشم را دیدم، لبخند روی صورتم آمد. بین مجموعه رنگ‌های روشن و نقاط کوچک و سرگرم کننده که ما را به یاد کاغذ رنگی‌های کوچک می‌اندازد، ما فکر کردیم که این خط چشم می‌تواند برای انواع فستیوال‌های سرگرم کننده مناسب باشد و از آنجایی که این روزها ماسک زدن اجباری شده است ما به شدت این آرایش چشم را برای فستیوال‌ها پیشنهاد می‌کنیم. بهترین قسمت این آرایش این است که انجام دادن آن بسیار راحت است. در ادامه مقاله شما آموزش مرحله به مرحله کشیدن این خط چشم را به همراه عکس خواهید دید. پس در ادامه مقاله با همراه باشید.

مرحله اول؛ کشیدن خط چشم ضخیم

مرحله اول این میکاپ با کشیدن خط چشم ضخیم شروع می‌شود. برای این آرایش ما استفاده از خط چشم ان وای ایکس مدل NYX Professional Makeup Vivid Brights Liner in Pastel Pink و به رنگ صورتی پاستیلی را به شما توصیه می‌کنیم که براش آن نوکی بسیار باریکی دارد و به شما کمک می‌کند تا خط چشم خود را با دقت بکشید. حتماً خط چشم خود را تا آنجایی ادامه دهید که ابروهایتان تمام می‌شود. اینگونه جلوه خط چشم خود را بیشتر می‌کنید و رنگ صورتی آن بیشتر دیده می‌شود.

کشیدن خط چشم صورتی پشت پلک

مرحله دوم؛ ایجاد کردن نقاط

سپس، می‌تواند با استفاده از چند رنگ روشن از خط چشم ان وای ایکس با مدل‌های NYX Professional Makeup Vivid Brights Liner و Epic Wear Eyeliner این نقاط کوچک را بالای خط چشم صورتی کشیده شده خود ایجاد کنید. برای این مرحله، خیلی نگران عالی انجام دادن آن و قرار دادن نقاط در جای خاص نباشید. بخش مهم این مرحله این است که نباید نقاط خیلی زیادی از یک رنگ را در یک قسمت ایجاد کنید و باید سعی کنید رنگارنگ بودن آن را حفظ کنید.

خالخالی‌های رنگی روی خط چشم

مرحله سوم؛ استفاده از ریمل

کار خود را با استفاده از ریمل حجم دهنده مورد علاقه خود تمام کنید. ریمل حجم دهنده مورد علاقه ما برند میبیلین با مدل the Maybelline New York Falsies Lash Lift Mascara است زیرا فرمول ساخته شده آن با فیبر ضخیم است و مژه‌ها را بلند می‌کند و مژه‌هایی کاملاً فر بدون هزینه کردن برای انجام لیفت مژه یا رفتن به سالن زیبایی به شما می‌دهد.

خط چشم با خال خال‌های رنگی

بیشتر بخوانید: 12 خط چشمی که به آرایشتان، رنگ و لعاب خاصی می‌دهد

مطالب مرتبط