راز خوشتیپ شدن خانم‌ها با پیراهن مشکی کوتاه

راز خوشتیپ شدن خانم‌ها با پیراهن مشکی کوتاه

28 تیر 1399

یک چیز وجود دارد که هر زنی باید در کمد لباس‌هایش داشته باشد: پیراهن کوتاه مشکی یا LBD. این پیراهن‌ها محبوبیت‌شان را به برند Coco Chanel مدیون هستند که در سال ۱۹۶۲ مجموعه‌ای را طراحی کردند که Virgo آن را طراحی مدل T نامید. با این حال تاریخچه پیراهن کوتاه مشکی به پیش از این‌ها باز می‌گردد. این پیراهن‌ها فرم‌های مختلفی به خودشان می‌گیرند، پس اگر مطمئن نیستید کدام مدل برای شما مناسب است، عجله نکنید! این شما و این هم لیستی از پیراهن‌های کوتاه مشکی زیبا که به دنبال آن بودید!

پیراهن مشکی کوتاه مجلسی

با پوشیدن یک پیراهن کوتاه مشکی مجلسی، روی مد و جذاب باشید. این لباس‌ها برای وقایع روزانه نیمه‌رسمی و همچنین قرارهای شبانه مناسب هستند. مشخصه اصلی این پیراهن‌ها قدشان است که معمولاً کمی بالاتر یا پایین‌تر از زانو است. پارچه‌های مختلفی را امتحان کنید تا ببینید کدام یک را بیشتر از بقیه دوست دارید، اما به یاد داشته باشید که ساتن و ابریشم برای فصل تابستان عالی هستند. از اضافه کردن کمی تزئینات زرق و برق دار به لباس‌تان نترسید، پیراهن‌های کوتاه مشکی مجلسی با اندک زرق و برق فوق‌العاده می‌شوند!

پیراهن مجلسی کوتاه مشکی

پیراهن مشکی کلاسیک

ضرب‌المثلی هست که می‌گوید اگر چیزی نشکسته است نیازی به تعمیر کردن هم ندارد! پیراهن مشکی کلاسیک یک عضو ضروری در کمد لباس‌های هر زنی است. ظریف و فارغ از زمان، جایی برای اشتباه باقی نمی‌گذارد. با داشتن پیراهن با یقه بسته کلاسیک و یا یقه باز V شکل، استایل شما هم‌زمان هم باکلاس است و هم کلاسیک. پیراهن‌های مشکی آستین حلقه‌ای یا کاملاً آستین‌بلند، توجه هر کسی را به خودشان جلب می‌کنند. پیشنهاد می‌کنیم که خود پیراهن را از پارچه ساده مشکی بدوزید و برای اضافه کردن رنگ و هارمونی به آن، از تزئینات و لوازم جانبی استفاده کنید. این پیراهن‌های مشکی کلاسیک برای هر مناسبتی فوق‌العاده‌اند، از جشن عروسی گرفته تا گردهمایی‌های عصرانه و قرار شام با دوستان‌تان. فرقی ندارد که مدل سراسری ساده را دوست داشته باشید یا اندامی یا کمردار، داشتن یک پیراهن کلاسیک مشکی برای هر زنی واجب است.

پیراهن کلاسیک مشکی

پیراهن‌ مشکی کوتاه جذاب

وقتی همه‌ی سرها به سمت پیراهن کوتاه مشکی جذاب برمی‌گردد، ترافیک ایجاد می‌شود! نیازی نیست که پیراهن‌های مشکی کوتاه بیش از اندازه کوتاه یا بی‌حیا باشند تا جذاب باشند! می‌توانید از پارچه یکدست مشکی استفاده کنید یا برای بیشتر کردن نمک کار، از یک پارچه نیمه‌شفاف و بدن‌نما استفاده کنید. ظاهرتان را با چند تکه جواهر، یک جفت کفش پاشنه بلند و یک لبخند جذاب همراه کنید، و مراقب باشید! چون امشب همه چشم‌ها بر روی شما خواهد بود!

پیراهن‌های کوتاه la;d

پیراهن‌ آستین‌دار

با استفاده از پیراهن مشکی کوتاه آستین‌دار ظاهرتان را متفاوت و اثرگذار کنید. فرقی ندارد که از آستین‌های بلند ساده خوش‌تان بیاید یا آستین‌های توری و آستین‌های پفی ویکتوریایی، به هر حال انتخاب‌های شما در این مجموعه باکلاس و زیبا، بی‌شمار است. برای شب‌های سرد به دنبال پیراهنی با آستین‌های بلندتر باشید، اما اگر در فصل گرم سال هستید و یا مهمانی شما در فضای سرپوشیده است، چرا یک پیراهن راحت‌تر مثل یک پیراهن آستین کوتاه یا چیزی الهام گرفته شده از دهه ۸۰ را امتحان نمی‌کنید؟ فرقی ندارد که در آخر چه چیز را انتخاب می‌کنید، به هرحال وارد هر اتاقی که می‌شوید توجه‌ها را به خودتان جلب می‌کنید.

پیراهن‌های مشکی آستین‌دار

پیراهن‌ مشکی توری

پیراهن مشکی توری یک انتخاب عالی برای هر مناسبتی است. این طراحی‌های شیک و شجاعانه کارتان را آسان می‌کنند. فرقی ندارد که از تور به عنوان یک تزیین کوچک در پیراهن‌تان استفاده می‌کنید یا پیراهن‌تان از سر تا مچ پا تماما توری است، به هر حال مطمئن باشید هر کجا که قدم می‌گذارید حضور اثرگذاری دارید. از تزیینات و لوازم جانبی ساده استفاده کنید. مروارید و کیف و کفش با ظاهری طبیعی بهترین هماهنگی را با پارچه‌های توری دارند. برای داشتن یک ظاهر امروزی‌تر و پیشروانه کافی است از یک ژاکت چرم روی پیراهن مشکی توری کوتاه‌تان استفاده کنید تا ظاهری زیبا و جذاب داشته باشید.

پیراهن‌ توری مشکی

پیراهن‌ مشکی کوتاه فانتزی

وقتی که هوا آنقدر گرم می‌شود که غیرقابل‌تحمل است، با پوشیدن یک پیراهن کوتاه مشکی بامزه به جنگ گرما بروید! آستین‌های کوتاه، پارچه‌های گلدار و یقه‌های مربعی، تزیینات اضافی بامزه‌ای هستند که می‌توانید به پیراهن‌های کوتاه مشکی‌تان اضافه کنید تا برای‌تان جلب توجه کنند. پوشیدن پیراهن کوتاه باعث می‌شود که ظاهرتان تابستانی باشد. برای داشتن یک ظاهر باشکوه و شیک، از یک جفت کفش پاشنه بلند استفاده کنید و اگر می‌خواهید ظاهر روزمره و راحتی داشته باشید، یک جفت کفش کتانی بپوشید. در عمل فرقی ندارد که این پیراهن‌های کوتاه بامزه را با چه چیزی همراه می‌کنید، به هر حال ظاهری فوق‌العاده و باکلاس خواهید داشت.

پیراهن‌های کوتاه رنگ مشکی

پیراهن‌ مشکی کوتاه برای مهمانی

وقتی که یکی از این پیراهن‌های مشکی کوتاه مهمانی را پوشیده باشید، دوست دارید صدای ضبط را بلند کنید و موهای‌تان را پریشان کنید. پیراهن میدی چاک‌دار را انتخاب کنید یا یک مینی ژوپ ساده. چه به یک مهمانی دورهمی ساده در خانه دعوت شده باشید و چه به یک مهمانی شلوغ و درهم برهم روی قایق، به هرحال این پیراهن‌ها شما را ناامید نمی‌کنند. کمی تزیینات به لباس‌تان اضافه کنید و هر کسی در دورهمی به شما توجه می‌کند.

-پیراهن‌ مشکی کوتاه برای مهمانی

پیراهن مشکی مناسب افراد کوتاه قد

با استفاده از یک پیراهن مشکی مناسب می‌توانید کاری کنید که قدتان بلندتر و اندام‌تان کشیده‌تر به نظر بیاید. برای دختران با قد کوتاه، بهترین انتخاب پیراهن مشکی با بلندی تا حوالی زانو است که باعث می‌شود بلندقدتر به نظر برسند. این بلندی پیراهن برای یک مهمانی عصرانه یا قرار شبانه عالی است. اگر می‌خواهید بلندقدتر به نظر برسید، اما هم‌زمان دوست دارید پیراهن کوتاه‌تری بپوشید، استفاده از ترکیب مشکی و یک رنگ دیگر به شما کمک می‌کند. پیراهنی را انتخاب کنید که در آن روی زمینه‌ی مشکی پیراهن، خط رنگی عمودی وجود داشته باشد. این خط عمودی رنگی سرتاسری در طول بدن‌تان باعث می‌شود بلندتر به نظر برسید. برای تکمیل ظاهر فوق‌العاده‌تان از یک جفت کفش پاشنه بلند و یک کمربند زنجیری زیبا استفاده کنید.

پیراهن مشکی برای افراد کوتاه قد

پیراهن‌ مشکی چسبان

با استفاده از یک پیراهن مشکی چسبان، زیبایی اندام‌تان را نشان بدهید. پیراهن‌های تنگ و چسبان فرم ساعت شنی بدن‌تان را به خوبی نشان می‌دهند و به ظاهرتان یک حس دراماتیک اضافه می‌کنند. بهترین گزینه برای یک پیراهن چسبان، استفاده از پارچه مشکی ساده با تزیینات اضافی است. می‌توان این پیراهن‌ها را تقریباً در هر مناسبتی پوشید و یک گزینه زیبا و جسورانه در کمد لباس‌های شما هستند.

پیراهن‌ مشکی چسبان

پیراهن‌ مشکی برای جشن عروسی

چه کسی گفته است که نباید در جشن عروسی پیراهن مشکی بپوشید؟ درست است که لباس‌های تیره رنگ بیشتر برای مناسبت‌های غمناک مناسبند، اما می‌توانید با همراه کردن لوازم جانبی و تزئینات اضافی مناسب، این پیراهن‌ها را برای مراسم عروسی هم مناسب کنید. می‌توانید از یک پیراهن مشکی با بلندی تا زیر زانو و مدل آستین پف‌دار یا آستین افتاده استفاده کنید. با استفاده از تزیینات رنگی و یا یک جفت کفش براق، می‌توانید ظاهرتان را روشن‌تر کنید. نگران نباشید، مزاحم عروس نخواهید بود، اما به جز داماد، توجه همه به شما جلب خواهد شد.

پیراهن‌های مشکی مناسب جشن عروسی

پیراهن‌ مشکی با یقه v شکل

باکلاس و مناسب برای تمام فصل‌ها، یک پیراهن مشکی با یقه v شکل بهترین گزینه برای زنانی که بالاتنه‌ی پُری دارند. این استایل کلاسیک و ظریف، مدل‌های با بلندی‌های مختلفی دارد و برای مناسبت‌ها و فصل‌های مختلف قابل استفاده است. اگر می‌خواهید در یک مناسبت کاری شرکت کنید، بهتر است از یک مدل بلندتر استفاده کنید. اما اگر به یک دورهمی خانوادگی یا جشن تولد دعوت شده‌اید راحت باشید! می‌توانید از مدل‌های کوتاه و جذاب این استایل استفاده کنید!

پیراهن‌ مشکی یقه 7

پیراهن‌ کوتاه مشکی راحت و روزمره

با استفاده از یک پیراهن کوتاه مشکی راحت، هم‌زمان هم باحال باشید و هم باکلاس! می‌توانید این مدل پیراهن‌ها را با ژاکت موتور‌سواری و کفش‌های کتانی همراه کنید. فرقی ندارد که به باغ وحش می‌روید یا سوپرمارکت، این پیراهن‌های راحت بدون نیاز به هیچ تلاش خاصی به شما ظاهری باکلاس می‌دهند. وقتی که هوا سردتر می‌شود، می‌توانید این پیراهن‌ها را با یک ژاکت و یک جفت بوت تا زیر زانو همراه کنید. این پیراهن‌ها آنقدر بامزه‌اند که می‌توانید آن‌ها را تقریباً با هر چیزی بپوشید.

پیراهن‌ کوتاه مشکی

پیراهن‌ مشکی کوتاه با سایز بزرگ

با استفاده از یک پیراهن مشکی کوتاه زیبا، اغواگر باشید! از یک پیراهن مشکی سرتاسری یکدست استفاده کنید که در ناحیه کمر تنگ شده باشد. این پیراهن‌ها برای قرار اول و یا قرار میان وعده با دوستان‌تان عالی هستند. اگر می‌خواهید توجه‌ها را به خودتان جلب کنید، راه آن استفاده از یک پیراهن چسبان بدن نمای مشکی با یقه مربعی است. رنگ‌های تیره برای همه مناسبت‌ها در همه فصول مناسبند. استفاده از ترکیب یک مدل مناسب یقه و یک مدل چسبان کمر باریک باعث می‌شود اندام شما متناسب‌تر و زیباتر به نظر برسد.

پیراهن‌ مشکی کوتاه مناسب سایز بزرگ

پیراهن‌ مشکی کوتاه بارداری

لباس پوشیدن به جای دو نفر در هر حالتی خوب است! اما وقتی که یک مدل پیراهن بارداری با رنگ پارچه مشکی ترکیب می‌شود، حاصل آن یک پیراهن فوق‌العاده برای تمامی مناسبت‌ها است. یک پیراهن میدی مشکی گشاد بهترین گزینه برای قدم زدن عصرگاهی یا قرار شام با خانواده است. از آنجا که پیراهن‌های کوتاه باعث برجسته‌تر به نظر رسیدن شکم‌تان می‌شوند، توصیه‌ی ما به شما، استفاده از پیراهن‌های میدی با اندازه تا زیر زانو است. وقتی چنین پیراهن زیبایی می‌پوشید که باردار بودن‌تان را هم نمایان می‌کند، به هر جا که وارد شوید آنجا را روشن می‌کنید.

پیراهن‌ مشکی کوتاه مناسب بارداری

بیشتر بخوانید: 10 ترفند برای داشتن یک استایل با اعتماد به نفس

مطالب مرتبط