کفش‌هایی که می‌توانید با هر پیراهن تابستانه بپوشید

کفش‌هایی که می‌توانید با هر پیراهن تابستانه بپوشید

03 تیر 1399

از میان دلیل‌های بسیاری که برای پوشیدن پیراهن‌های نخی و خنک تابستانه در فصل‌های گرم سال داریم، آسانی و راحتی پوشیدن و سِت کردن آنها با لباس‌های دیگر در اینجا از همه چیزها مهم‌تر است. هر چند که پوشیدن پیراهن تابستانه بدون شک روند راحتی دارد اما اینکه تشخیص بدهیم چه کفش‌هایی به آن می‌آید، کار آسانی نیست. هنگامی که صندل‌ها کمی حس غیر رسمی بودن می‌دهند، پاشنه صندل ممکن است آن راحتی که باعث می‌شود پیراهن‌های تابستانه بسیار لذت بخش باشند را از بین ببرد. بنابراین تشخیص اینکه چه کفشی برای پوشیدن با آنها راحت است، می‌تواند سخت باشد که به همین دلیل ما در اینجا بهترین انتخاب‌ها را برای شما گردآوری کرده‌ایم. به ما همراه باشید تا نگاهی داشته باشیم به شش نوع کفش که می‌توانید آنها را کل تابستان با پیراهن‌ها تابستانه خود بپوشید.

کتونی‌های کلاسیک

برای داشتن حسی غیررسمی و اسپرت، پیراهن تابستانه خود را با می‌توانید با چند کتونی کلاسیک سفید سِت کنید. داشتن کتونی‌های کلاسیک سفید پیش از این هم یکی از چیزهای ضروری بوده است، زیرا آنها به گونه‌ای، حتی با زنانه‌ترین پیراهن‌ها هم خوب به نظر می‌رسند. نه تنها این کفش‌ها تغییری ناگهانی به پیراهن تابستانه می‌دهند و آن را به لباسی شیک‌تر تبدیل می‌کنند بلکه راحت هم هستند و شما از همه جهت برد کره‌اید.

استایل خیابانی سلنا گومز با کتونی سفید

بوت‌های سفید

رنگ سفید باعث می‌شود تا هر لباسی کمی بیشتر تابستانه به نظر برسد. برای داشتن ظاهری درخشنده و به روز، پیراهن‌های تابستانه کوتاه‌تر را با بوت‌های سفید خاص سِت کنید. همانطور که کندال جنر و بلا حدید همیشه با لباس‌ها شیک خود به ما ثابت کرده‌اند، داشتن استایلی سر تا پا سفید بیشتر شیک به نظر می‌رسد تا خسته کننده.

استایل خیابانی کندال جنر با بوت‌های سفید

آنکل بوت‌ها

برای دادن کمی حال و هوای بوهمین به پیراهن تابستانه خود، آن را با با بوت‌هایی سِت کنید که بلندی آنها دقیقاً تا روی قوزک باشد. آنکل بوت‌ها انتخابی به روزتر از صندل هستند که می‌توانند به یک پیراهن راحت تابستاانه ظاهری جذاب‌تر بدهد.

استایل تابستانه با آنکل بوت‌

صندل‌های نقره‌ای

هنگامی که به دنبال کفش‌هایی می‌گردید که بگذارند پیراهن تابستانه شما بدون خسته کننده به نظر رسیدن در مرکز توجه باشند، صندل‌های نقره‌ای انتخاب مناسبی هستند. این صندل‌ها به نوبه خود براق براق و درخشنده هستند و به اندازه کافی نیز خنثی هستند که بتوان آنها را با هر پیراهن تابستانه سِت کرد. در عین خنثی بودن، همچنین نیز به قدری جالب هستند که به ظاهر شما حس یکنواختی ندهند.

استایل خیابانی با صندل‌های نقره‌ای

صندل‌های برنز

برای اینکه واقعاً بتوانید پیراهن تابستانه خود را به نمایش بگذارید، صندل‌های برنز بهترین انتخاب شما خواهند بود. اگر استایل شما به کمی قد بلند احتیاج دارد، یک جفت صندل برنز با پاشنه پهن انتخاب کنید. در غیر این صورت صندلی با کف تخت انتخاب کنید که راحت‌تر است.

استایل خیابانی با صندل‌های برنز

صندل‌های تخت رنگی

در حالی که صندل‌های نود انتخابی اصلی برای سِت کردن با هر پیراهن تابستانه‌ای هستند، عوض کردن آنها با صندل‌های رنگی می‌تواند به طور کامل ظاهر شما را عوض کند. اضافه کردن یک جفت صندل تخت رنگی راهی آسان برای خریدن یک ترند فصلی جدید، بدون تلاش زیاد است.

استایل خیابانی با صندل‌ قرمز رنگ

بیشتر بخوانید: 30 مدل پاشنه که هر خانمی باید آن را بشناسد

مطالب مرتبط