لیستی از بهترین برندهای فاندیشن + نحوه انتخاب آن‌ها

لیستی از بهترین برندهای فاندیشن + نحوه انتخاب آن‌ها

30 خرداد 1399

فاندیشن یکی از واجبات کیف لوازم آرایش است، مگر اینکه شما به صورت مادرزادی با پوست خوبی به دنیا آمده باشید. همچنین انتخاب کردن فاندیشن مناسب ممکن است خیلی سخت باشد. در حالی که بعضی از ما به دنبال فاندیشن براق یا مات هستیم، دیگران برای داشتن فاندیشنی سبک جست و جو می‌کنند. امروز در این مقاله یک لیست از بهترین برندهای فاندیشن که در بازار موجود است را به همراه نوع پوششی که به پوست می‌دهند و رنگ‌هایشان را برای شما گردآوری کرده‌ام.

فاندیشن استی لودر Estee Lauder double wear

این فاندیشن را باید کسانی بخرند که پوشش بسیار زیادی می‌خواهند. این فاندیشن پوست صورت شما را بی‌نقص می‌کند و پوشش راحتی روی صورتتان فراهم می‌کند، مهم‌تر از همه درون خود ضدآفتاب دارد. فرمول این فاندیشن به گونه‌ای است که دوام بالایی دارد و در آخر پوستی مخملی برای صورت شما درست می‌کند. دامنه رنگ‌های آن بیش از شصت رنگ زیبا است.

فاندیشن استی لودر

فاندیشن صورت و بدن مک Mac Face and body

ممکن است  فاندیشن صورت و بدن مک یکی از مورد اعتمادترین فاندیشن‌ها میان میکاپ آرتیست‌های سراسر دنیا باشد. این فاندیشن به دلیل پوشش که با آن می‌توان به پوست داد و ظاهر طبیعی که به پوست می‌دهد، بسیار کاربردی است. این فاندیشن بر پایه آب و همچنین ضدآب است و برای انواع مراسم‌ها و جشن عروسی نیز مناسب است. مک برای این مدل از فاندیشن 26 رنگ در نظر گرفته است.

فاندیشن مک

فاندیشن تارت کلای Tarte clay full coverage

این فاندیشن فرمول آمازونین کلای برای گیاهخوارن دارد که پوششی بسیار راحت به صورت می‌دهد و روی پوست جمع نمی‌شود. این فاندیشن پوششی بدون روغن به شما می‌دهد که بیشتر 12 ساعت دوام می‎آورد. همچنین پوششی کامل و مات برای پوستتان فراهم می‌کند که حاوی ضدآفتاب با اس پی فی 15 است. برای پوست‌های مخلوط و چرب عالی است.

فاندیشن تارت کلای

فاندیشن فِنتی بیوتی Fenty Beauty pro’filt

هنگامی که ریحانا خط تولیدات لوازم آرایشی خود را در فِنتی بیوتی معرفی کرد، همه حیرت زده شدند مخصوصا با این فاندیشن. این یکی از بهترین فاندیشن‌های موجود در بازار است. پوشش میانی متوسط و کامل به پوستتان می‌دهد و 40 رنگ دارد. این فاندیشن برای پوست‌های چرب عالی است.

فاندیشن فِنتی بیوتی

فاندیشن هدی بیوتی Huda Beaty faux filter

این فاندشین با پوشش کاملی که به پوست می‌دهد مورد علاقه همه بلاگرها و میکاپ آرتیست‌ها است و می‌تواند بدون پودر تا 12 ساعت دوام بیاورد. این فاندیشن پوست صورت شما را بی‌نقص، عالی و مات می‌کند، همچنین دارای 30 رنگ در تناژهای سفید، برنز و تیره است.

فاندیشن هدی بیوتی

فاندیشن میبیلین Maybelline fit meu

این فاندیشن همیشه یکی از فاندیشن‌های مورد علاقه خودم بوده است. این فاندیشن قیمت مناسبی دارد و در داروخانه‌ها پیدا می‌شود اما دوام زیادی ندارد و برای استفاده روزانه کاربردی است. دارای 35 رنگ است که به نسبت برند و کیفیت خود فوق‌العاده است. همچنین برای پوست‌های مستعد آکنه عالی است.

فاندیشن میبیلین

فاندیشن شارلوت تیلبری Charlotte tilbury airbrush

راز این فاندیشن براری پوشش بی‌نقص، بدون روزنه و عالی که به پوست صورت می‌دهد این است که با دوام، سبک و آب‌رسان است. این فاندیشن با مواد مایع خود پوشش کامل و ماتی را برای پوست شما فراهم می‌کند. برای پوست‌های عادی، خشک و مخلوط مناسب است.

فاندیشن شارلوت تیلبری

فاندیشن برمینرالز Bare minerals

یکی از بهترین فاندیشن‌های پودری موجود در بازار است، همانطور که ظاهری پودر مانند به پوست می‌دهد، به صورت یک نواخت و بدون جمع شدن روی نیز پوست پخش می‌شود و پوشش متوسط و خوبی به پوست شما می‌دهد. برای تازه کاران و کسانی که کم آرایش می‌کنند، مناسب است و 50 رنگ دارد.

فاندیشن برمینرالز

فاندیشن کلینیک Clinique acne solution

این فاندیشن نرم و بدون روغن است و پوششی با دوام و سبک به پوستتان می‌دهد. همچنین به خوبی با تناژ رنگ پوستتان مخلوط می‌شود. برای کسانی مناسب است که پوشش کم و طبیعی می‌خواهند.

فاندیشن کلینیک

فاندیشن نارس شیر گلو Nars Sheer Glow

اگر به دنبال فاندیشنی هستید که به شما پوشش عالی و خیس بدهد، این فاندیشن همان چیزی است که شما نیاز دارید. پوشش این فاندیشن متوسط با ظاهری خیس، براق و درخشنده است. بعلاوه دارای 40 رنگ است.

فاندیشن نارس

بیشتر بخوانید: شما هم فاندیشن مایع را اینطوری به پوست‌تان می‌زنید؟

مطالب مرتبط