20 آیتمی که هرگز از خریدشان پشیمان نمی‌شوید!

20 آیتمی که هرگز از خریدشان پشیمان نمی‌شوید!

29 خرداد 1399

اتفاقی در دهه سوم زندگی شما می‌افتد: چه آن را بخواهید و چه نخواهید و چه آن را بدانید و چه ندانید، این اتفاق بزرگ شدن شما است. همه چیز در مورد دنیای شما کمی بالغ‌تر می‌شود و استایلتان هم همراه با آن متحول می‌شود. در حالی بیشتر این تحول‌ها به صورت طبیعی اتفاق می‌افتد اما در مورد کمد لباس‌هایمان اینگونه نیست و هر چه بیشتر سنمان بالا می‌رود، لباس‌هایمان اهمیت بیشتری پیدا خواهند کرد. همه اینها در مورد لباس‌های براقی است که همیشه شما را شیک می‌کند. یک کت، شلوار فاق بلند و آنکِل بوت تنها تعدادی از لباس و اکسسوری‌ها هستند که کلاسیک و همیشه مطابق روز هستند. اگر شما به 30 سالگی رسیده‌اید پس خوش شانس هستید زیرا هنگامی که حرف لباس به میان می‌آید، ما اینجا هستیم تا به شما کمک کنیم. هرکسی می‌تواند گاهی در بزرگسالی استایل خود را متحول کند. به همین دلیل، ما در این مقاله 20 لباس و اکسسوری را گردآوری کرده‌ایم که باید در 30 سالگی آنها را داشته باشید تا لباس پوشیدن شما راحت شود و شما را مطمئن کند که همیشه به شکل غیرقابل باوری شیک به نظر می‌رسید.

1. شلوار جین راسته

همه ما آن روزهایی که بریتنی اسپیرز شلوارهایی جینی می‌پوشید که کمی در پایین گشاد می‌بودند را به یاد داریم. مردم با آن شلوارها حسابی زیر نور آفتاب خوش گذراندند اما شما برای داشتن شلوار جینی که اکثر اوقات به روز باشد، مدل راسته آن را انتخاب کنید که کمی سنگ شور وسط آن دارد.

2. پیراهن میدی کلاسیک

در حالی که ما کاملاً استایل غربی کیم کارداشیان را تحسین می‌کنیم اما بعضی روزها اعتماد به نفس آن استایل را نداریم. گاهی اوقات، تمام چیزی که می‌خواهیم یک پیراهن میدی موقر است که کاملاً متضاد آن لباس‌های تنگ است که به بدن می‌چسبند.

3. آنکِل بوت‌های فوق‌العاده

بله بوت‌ها در اندازه‌های مختلف تا روی ران، زانو و حتی میان آنها هم پیدا می‌شود اما آنکِل بوت‌ها همیشه زیبا و مطابق روز هستند. یک جفت زیبای آن را بگیرید و من به شما قول می‌دهم که آنقدر آن را می‌پوشید تا کار بوت‌هایتان به کفاشی می‌کشد. زیرا دقیقاً این همین کاری است که مردم در سن 30 سالگی انجام می‌دهند.

4. جواهرات کاربردی

یک تکه جواهر می‌تواند کلاسیک اما به مد باشد. به برندهایی مانند میسوما نگاهی بیندازید که جواهرات به مدی درست می‌کنند که شما همیشه می‌توانید آنها را استفاده کنید.

5. کت مشکی کلاسیک

با خرید یک کت مشکی کلاسیک در هزینه‌های لباس خریدن خود صرفه جویی می‌کنید و پول خود را برای لباسی سرمایه‌گذاری می‌کنید که همیشه زیبا و مطابق مد روز است.

6. ترنچ کت

ترنچ کت یکی از آن لباس‌هایی است که همیشه شیک به نظر می‌رسد. اگر یک مدل خوب آن را انتخاب کنید، سال‌ها می‌توانید از آن استفاده کنید. باور کنید که از داشتن هیچکدام از این لباس‌ها در کمد و در میان کلکسیون لباس‌های خود هیچوقت پشیمان نخواهید شد.

7. اکسسوری شیک برای مو

اگر به دنبال راهی هستید تا استایل خود را متحول کنید، اکسسوری زیبا و مناسب برای موهایتان پیدا کنید. باور کنید هنگامی که اکسسوری‌های مناسب موی خود را پیدا کنید، آنها را در تمام مناسبت‌ها از مهمانی‌های شام گرفته تا با جین و تی‌شرت استفاده می‌کنید.

8. شلوار فاق بلند

شما هرگز از خریدن یک جفت شلوار فاق بلند پشیمان نمی‌شوید. چرا؟ زیرا آنها نه تنها برای محیط کار مناسب هستند (البته وقتی که به محیط کار برگشتیم) بلکه همچنین برای آخر هفته‌ها که آنها را با کتونی و تی‌شرت سِت کنید، فوق‌العاده هستند. این مدل شلوار یکی دیگر از آن لباس‌هایی خواهد بود، که آن را بسیار می‌پوشید.

9. صندل‌های تخت

صندل‌های تختی که فقط برای جلسات کلاس باله استفاده نشود، به نوعی می‌توانند صندل‌های تخت به روز باشند.

10. پیراهن بلند

به جای اینکه فقط چیزهای ترند بخرید، لباس‌هایی را انتخاب کنید که به فرم بدن شما می‌آید. مانند این مدل از پیراهن‌های بلند که اگر بخواهم صادقانه بگویم، به همه می‌آید.

11. تاپ اسلینکی Slinky Camisole

می‌توایند آن را زیر کت، پیراهن، روی تی‌شرت و حتی خودش را به تنهایی با یک جفت شلوار جین بپوشید. تاپ اسلینکی به راحتی با همه چیز سِت می‌شود.

12. دامن خاص

شاید هر روز نخواهید لباس خاص بپوشید اما همه شما از آن روزهایی داشته‌اید که نمی‌دانستید چه لباسی باید بپوشید. بگذارید به شما دامن طرح‌داری را معرفی کنیم که همه آن مشکلات را حل می‌کند. سِت کردن این لباس به تلاش کمی احتیاج دارد و توجه‌ها را به خودش جلب می‌کند. مدل میدی این دامن بسیار شیک‌تر از مدل کوتاه آن است که به آن عادت کرده‌اید.

13. شلوارهای ورزشی

این شلوارهای ورزشی همه جا در دنیای مد دیده می‌شود. اگر آنها را با استایل مناسب استفاده کنید یعنی برای مثال آن را با تی‌شرت سفید راحت یا جنس کشمیری سِت کنید، کمتر سبک تنیجری و بیشتر سبک بزرگسالانه خواهند داشت.

14. دامن مدادی راسته

نمی‌خواهیم بگوییم که دامن‌های کوتاه کاربردی کمی دارند اما یک دامن راسته بلند به رنگ مدادی برای اکثر موقعیت‌ها مناسب است. این مدل دامن با یک تی‌شرت ساده که داخل آن باشد عالی به نظر می‌رسد و جزئی از لباس‌های دائمی محل کارتان می‌شود.

15. پیراهن مجلسی زیبا

وقتی که 30 ساله شوید، به مهمانی‌های نامزذی بسیار زیادی دعوت خواهید شد و البته جشن عروسی. مطمئن شوید که برای هر شب نشینی که به صورت ناگهانی وارد تقویمتان می‌شود، آماده هستید. می‌تواند بارها و بارها با این پیراهن در مهمانی‌ها زیبا ظاهر شوید.

16. جوراب شلواری با کیفیت

نمی‌توانم به شما بگویم که چندین بار جوراب شلواری‌هایم را به خاطر سوراخ‌های که داشته است در سطل آشغال انداخته‌ام. برای اینکه در هزینه‌ها صرفه جویی کنید و جوراب شلوارهایی بپوشید که هیچ گونه دررفتگی نداشته باشند، پول خود را صرف خریدن جوراب شلواری‌های با کیفیت کنید.

17. دامن چرم

هنگامی که هیچ لباسی برای پوشیدن ندارید، این دامن را همیشه انتخاب خواهید کرد. شما این دامن چرمی را برای کار، مهمانی‌های نیمه رسمی و با کتانی برای آخر هفته می‌توانید استفاده کنید. با پوشیدن این دامن بلافاصله آماده خواهید بود و بدون صرف کمترین زمانی و تلاشی شیک به نظر خواهید رسید.

18. کفش‌های پامپ پاشنه بلند

شاید نسخه جوان‌تر شما به دنبال خریدن یک جفت کفش جلو باز با پاشنه‌ها 12 سانتی‌متری با مدل استیلتو باشد اما کفش‌های پاشنه بلند کلاسیک اینجا هستند تا انتخابی متفاوت برای شما باشند. کفش‌ها پامپ پاشنه بلند با همه نوع لباسی سِت می‌شوند. همیشه مطابق مد روز است و نسبت به کفش‌های پاشنه بلند که هنگام راه رافت با آن تعادل ندارید، به بدن شما حالت با اعتماد به نفس‌تری می‌دهد.

19. کتونی

در حالی که ممکن است عاشق کتونی‌های قدیمی و کهنه خود باشید، خریدن یک جفت کتانی راحت و زیبا هم می‌تواند برای محل کارتان مناسب باشد و هم برای یک آخر هفته غیر رسمی با دوستانتان. اینها کفش‌های جالب و راحت دخترانه‌ای هستند که خب می‌تواند آنها را حتی بعد از 30 سالگی خود هم بپوشید. البته که خریدن یک جفت کتانی از برندهای شناخته شده بیشتر از همه چیز اهمیت دارد.

20. پلیور یقه اسکی

خریدن این پلیور به آن معنی نیست که فقط برای فصل‌های سرد سال مناسب است بلکه این مدل پلیور یکی از تطبیق‌پذیرترین مدل‌ها (البته بعد از تی‌شرت سفید) است که با همه چیز سِت می‌شود. اکنون این چیزی است که زندگی ما احتیاج دارد: لباس‌هایی که به راحتی سِت می‌شود و بسیار زیبا به نظر می‌رسند.

بیشتر بخوانید: 5 آیتم اصلی که با هر تیپی هماهنگ می‌شود!

مطالب مرتبط