با این صندل‌های تابستانی، ظاهری دلفریب داشته باشید!

با این صندل‌های تابستانی، ظاهری دلفریب داشته باشید!

26 خرداد 1399

صندل‌های تابستانی، ترند کمد لباس‌ها و کفش‌هامون نعمت هستند. این صندل‌ها به شما کمک می‌کنن تا بدون زحمت آنچنانی، ظاهر زنانه، تابستانی و دلفریبی داشته باشین. بنابراین آخرین ترندهای صندل‌های تابستانی 2020 رو برای شما جمع‌آوری کردیم، تا بتونید از بین اون‌ها، برای هر دو استایل روزمره و رسمی‌تون انتخاب کنین...

صندل‌هایی با بند روی قوزک پا

یکی از محبوب‌ترین صندل‌های تابستانی 2020، صندل‌هایی هستند که یک زنجیره یا بندهای جواهر روی قوزک پا دارن. ظاهر جذاب و منحصربه‌فردی دارن و اگه از زنجیر خوشتون نمیاد، صندل‌های با بند روی قوزک پا هم امسال ترند خیلی بزرگی هستن.

صندل تابستانه که یک زنجیر روی قوزک پا دارند

صندل‌های تسمه‌ای

امسال صندل‌های تسمه‌‌ای همه‌جا هستند، به خصوص مدل‌های پاشنه‌دارشون. این صندل‌ها یک روش زیرکانه و راحت برای اضافه کردن حس تابستانی به ظاهر شما هستند و باعث می‌شن ظاهرتون فوق‌العاده ظریف و مجلسی به نظر برسه.

صندل تابستانه‌ی پاشنه دار تسمه‌ای

صندل‌هایی با پنجه مربعی

این ترند از تابستان گذشته محبوب شده و ما امسال اون رو در بسیاری از وبلاگ‌ها و استایل خیابونی می‌بینیم. ظاهر تابستانی مدرنی داره و برای هر دو ظاهر صبحگاهی و شبانه، تیکه‌ی منحصربه‌فردی برای چشمگیر بودنه.

صندل تابستانه با پنجه مربعی شکل

صندل‌های چرمی لحافی  

صندل‌های چرمی لحافی در برند Bottega Veneta نمادین هستند و این روزها، این ترند جدید، خیابون‌ها و کندهای لباس رو پر کرده. این صندل‌ها خیلی زنانه و با کلاسن. خیلی کلاسیک و ساده‌ن و با بیشتر استایل‌های ظاهر شما به راحتی هماهنگ می‌شن.

صندل تابستانه چرمی با پنجه مربعی لحافی  

صندل‌های پاشنه بلند با بندهای دور ساق پا

صندل‌های پاشنه بلند همیشه به یه شکلی حضور دارند. اما این تابستان، یکی از ترندهای خیلی پرطرفدار، صندل‌های پاشنه بلندی بودن که بندهاشون تا دور ساق پا بالا میومدن. جدیداً دیده می‌شه که اسن صندل‌ها رو به شکل‌های متفاوتی می‌پوشن، مثلا بندهاشونو روی شلوار می‌بندن.

صندل تابستانه با بندهای دورساق پا و پاشنه بلند

صندل‌های لژدار

لژها برگشته‌ن! فکر نمی‌کردیم هیچوقت چنین روزی رو ببینیم، اما اون‌ها برگشته‌ن! لژها در چندین ترند تابستانی امسال حضور دارند، اما اکثراً به شکل خیلی زنانه، دلفریب، و راحتی هستند که از پاشنه‌های عادی راحت‌ترند.

صندل تابستانه جلو باز لژدار

‌صندل‌های تخت دوبنده

صندل‌های تخت همیشه جزو گزینه‌ها بودن، اما امسال خیلی از برندها صندل‌های تختی ارائه دادن که دو تا بند دارن، یه گرایش دهه 90ی که دوباره روی صحنه برگشته. برای ظاهر روزمره عالیه و به شما این آزادی رو می‌ده که تمام روز اونجوری که دوست دارین، پرسه بزنین.

‌صندل تابستانه شنل با کف تخت و دوبنده

صندل‌های با پاشنه‌های آکریلیک

صندل‌های اکریلیک گاه و بی‌گاه، با بندها یا پاشنه‌های شفاف، ظاهر می‌شن. در عین سادگی و زیبایی، منحصربه‌فرد و خاص هم هستند، پس یه جورایی خیر هر دو جهانن!

صندل تابستانه با پاشنه‌های شیشه‌ای

بیشتر بخوانید: 20 وسیله ضروریِ تابستانی که به آن نیاز دارید

مطالب مرتبط