31 مدل موی حالت دار برای آقایان

31 مدل موی حالت دار برای آقایان

07 خرداد 1399

آیا در مورد بهترین مدل‌های موی حالت‌دار برای آقایان کنجکاو هستید؟ اکثراً تمام مدل موهای قدیمی و به روز برای آقایان با موی حالت‌دار است. در واقع موی حالت‌دار بهترین نوع مو برای اضافه کردن ساختار جدید، تغییر و حجم به آن برای رسیدن به بهترین مدل مو است. هرچند ما می‌دانیم که گاهی مدل دادن یا کوتاه کردن موی حالت‌دار می‌تواند سخت باشد، حتی هنگامی که مدل دقیقی برای کوتاه کردن موی حالت‌دار در ذهنتان دارید. برخلاف موی فر، موی حالت‌دار به صورت صاف رشد می‌کند و هنگامی که بلندتر می‌شود، حالتی موج‌دار به خود می‌گیرد. این مسئله می‌تواند برای آن دسته از آقایانی که موی بلند تا بالای شانه را ترجیح می‌دهند اما نمی‌توانند مدلی که دوست دارند را برای موهای حالت‌دار خود پیدا کنند، کلافه کننده باشد. خوشبختانه بخاطر شما، کمی پرس و جو کردیم و انواع مدل موهای زیبا را برای آقایانی که موی حالت‌دار دارند، پیدا کردیم. مدل‌های موی کوتاه و بلند به روز را برای موهای حالت‌دار در سال 2020 را نگاه کنید. ما اطمینان حاصل کردیم که این مدل‌ها شامل بعضی از مدل‌های پرطرفدار این روزها نیز باشد، مانند مدل آلمانی حجیم یا بغل سفید حجیم، فرق کج، آلمانی شانه شده به سمت بالا و دور کوتاه. این مدل‌های پرطرفدار به صورت کامل مدل‌های موی حالت‌دار برای آقایان را تغییرات اساسی داده است! موهای حالت‌دار جنسی منحصر به فرد دارند که بقیه موها ندارند. به همراه حجم، تغییر و موجی طبیعی، موهای حالت‌دار می‌توانند با مدل کوتاهی درست به روز و زیبا بشوند. ما به طور خاص ترکیب چتری حالت‌دار و موی آلمانی کوتاه و حجیم را به عنوان دو تا از بهترین مدل‌های کوتاهی برای آقایان دوست داریم. همینطور مدل موی حالت‌دار به سمت عقب شانه شده به نظر می‌رسد که این روزها محبوب‌ترین انتخاب در سالن‌های زیبایی باشد. هرچند اگر شما موهای بلندتر را ترجیح می‌دهید، موهای حالت‌دار بلند همیشه به روز هستند. فارغ از اینکه چه مدلی را انتخاب می‌کنید، مهم‌ترین نکته این است که از محصولات موی درست برای حالت دادن به موهایتان استفاده کنید.


چگونه به مو را حالت‌دار کنیم؟


رمز موفقیت در مدل دادن به موی حالت‌دار، داشتن محصول مناسب است. اگر در آخر مویی ابریشمی و براق می‌خواهید، ما به شما روغنی قوی و با کیفیت را به شما توصیه می‌کنیم. هرچند اگر در آخر مویی پر حجم و مات می‌خواهید باید از واکس یا کِلِی (وکس حاوی خاک رس) استفاده کنید. برای مدل دادن به موی حالت‌دار، مراحل زیر را دنبال کنید:

  1. حتماً موهایتان باید تمیز و کمی نم‌دار باشد. ما همیشه توصیه می‌کنیم که قبل از درست کردن موهایتان دوش آب گرم بگیرید.
  2. کارتان را با استفاده از محصول موی مردانه روی تمام موهایتان شروع کنید، حتی آن را روی همه موهایتان پخش کنید. برای موهای ضخیم و کوتاه، مطمئن شوید که محصول مورد نظر به سطح مو نفوذ می‌کند و آنها را به صورت عمیق پوشش می‌دهد تا موهای وز شده شما را خوش حالت کند.
  3. سپس از شانه یا دستانتان استفاده کنید تا آن حالتی را که می‌خواهد به موهایتان بدهید. برای ظاهری تمیز و منظم، شانه را میان موهایتان بکشید. برای ظاهری شلخته از انگشتانتان استفاده کنید.
  4. هنگامی که به مدل موی دلخواه خود برای موهای حالت‌دار رسیدید، از سشوار استفاده کنید. با استفاده از باد نیمه گرم سشوار، می‌توانید وز شدن موها را به کمترین میزان ممکن و ماندگاری مو را حتی تا یک روز کامل هم افزایش دهید.

با وجود تعداد زیادی مدل برای موهای حالت‌دار از کوتاه گرفته تا بلند، شما هرگز نباید فکر کنید که مدل خوبی برای انتخاب کردن پیدا نمی‌کنید. بازهم تکرار می‌کنم، درحالی که ممکن است حالت دادن و کنترل کردن موهای حالت‌دار شما سخت باشد اما جنس طبیعی موهای شما در واقع می‌تواند ظاهری منحصر به فرد به هر مدل کوتاهی بدهد. تنها مسئله، پیدا کردن مدل مناسب برای شماست.


بهترین مدل‌های کوتاهی برای موی حالت‌دار


مدل موی حالت‌دار دور کوتاه با ریش

اگر به دنبال ظاهری هستید که ترکیبی از بهترین مدل‌های قدیمی و به روز است یا مدلی که تنها حرفه‌ای و شیک به نظر برسد، حتماً این مدل موی فرق کج، شانه شده و دور کوتاه بهترین انتخاب برای شماست. قسمت دشوار این مدل مو، اضافه کردن کمی حالت کلاسیک به روز شده است اما نگران نباشید موی حالت‌دار شما به خوبی با شانه شدن با این مدل جور در می‌آید. ریشی کوتاه و مرتب به این مدل تعادل می‌بخشد و به مو متصل می‌شود.

مدل موی فرق کج، شانه شده و دور کوتاه

مدل موی حجیم شده در بالا و از بغل کوتاه شده

این مدل به روز شده‌ی مدل آلمانی قدیمی است که شما موهای کوتاه در بغل و موهای بلندتر در بالای سر دارید. برای درست کردن این مدل موی حجیم و حالت‌دار، موهای شما باید تقریباً به انداره 5 تا 10 سانتی‌متر بلند باشد و این انتخاب شماست که بغل‌های مو از موی بلند به سمت موی کوتاه بیاید و ظاهری محو شده داشته باشد یا موهای آن قسمت همه به یک اندازه کوتاه شده باشد. این مدل بهتری مدل برای آقایانی است که موهای ضخیم حالت‌داد دارند؛ روغن موی خوب می‌تواند به شما کمک کند تا موهایتان را به سمت بالا حالت دهید و این مدل را برای یک روز کامل روی موهای خود نگه دارید.

موهای کوتاه در بغل و موهای بلندتر در بالای سر

مدل موی حالت‌دار محو شده از بغل 

این مدل مو مورد علاقه آن دسته از آقایانی است که موهایشان به صورت طبیعی حالت‌دار است، همچنین این مدل هم برای موهای ضخیم مناسب است و هم نازک. موهای بالای سر باید چیزی میان 5 تا 7 سانتی‌متر بلند باشد و موهای بغل باید از بالا، از بلندتر به کوتاه‌تر بیایند تا در پایین سر بی مو شود و همانطور که می‌بینید محو باشد. برای ایجاد کردن حالت حجیم و به عقب شانه شده، کمی روغن مو برای منحصر به فرد کردن مدل به موی خود اضافه کنید سپس با کمی روغن بیشتر از دست‌هایتان استفاده کنید تا موهای خود را به سمت عقب ببرید و آنها را شانه کنید.

موهای حالت دار ابریشمی با بغل‌های مو که کمی محو شده است

مدل موی حجیم و حالت‌دار دور کوتاه با بغل‌های محو شده

امروزه، موی دور کوتاه یکی از پرطرفدارترین مدل‌ها برای آقایان است. برای این مدل مو تنها به یک دقیقه زمان قبل بیرون رفتن احتیاج دارید، مخصوصاً اگر موی شما مانند عکس زیر کوتاهی بی‌نقص داشته باشد. موهای بالا باید تقریباً بین 7 تا 12سانتی‌متر بلند باشد، بغل‌های مو از بالا کوتاه و کوتاه‌تر می‌شوند تا در پایین سر به پوست سر برسند. برای داشتن مدل موی دور کوتاه، حالت‌دار و حجیم، کمی از روغن موی سبک استفاده کنید و حلقه‌های موهایتان را با استفاده از انگشت جدا کنید. سپس به آرامی این قسمت‌های حجیم شده را به سمت جلو بیاورید تا این مدل دور کوتاهِ کمی جلو آمده را درست کنید.

موی دور کوتاه  برای موی حالت دار

 بیشتر بخوانید: نحوه درمان ریزش مو با الگوی طاسی مردانه 

مدل موی حالت‌دار شاهین مانند و کوتاه شده از بغل

گاهی شما فقط مدلی می‌خواهید که منحصر به فرد باشد و این دقیقاً همان چیزی است که این مدل شاهین مانند به شما می‌دهد. مدل سنتی موهای کوتاه در بغل، بالای موهای شما را از پیشانی تا پشت سر از کناره‌های سر با نواری عریض جدا می‌کند. برای بالای سر می‌توانید از اندازه‌های مختلفی استفاده کنید اما بلندی بین 7 تا 10 سانتی‌متر ایده‌آل است. کمی روغن مو، کِلی یا وکس بر اساس جنس موهایتان اضافه کنید و در حالی که با انگشت‌هایتان حلقه‌های مو را جدا می‌کنید، آنها را به سمت بالا و عقب ببرید.

مدل موی شاهینی

مدل فرق کج حالت‌دار و از بغل محو شده

اگر به دنبال مدل مویی بهم ریخته هستید که در عین حال مرتب است، این مدل فرق کج حالت‌دار برای شما عالی است. خط‌های اطراف شقیقه، پیشانی و خط مو کاملاً واضح و متمایز شده است تا حالت داده شوند. بعلاوه این مدل موی فرق کج با حلقه‌های نامرتب در بالا راحت و غیر رسمی است. این مدل کوتاهی کج برای مدل دادن در خانه به اندازه کافی راحت است. تنها لازم است کرم حالت دهنده مات را به همه موهایتان بزنید و همه چیز را بهم ریخته و پریشان در حالی که به صورت کج از این طرف سر به آن طرف سر آمده‌اند را رها کنید.

فرق کج حالت‌دار برای آقایان

مدل موی آلمانی حجیم و کوتاه با فرق کج و محو شدگی زیاد

این مدل مو قدرت و جذابیت شما را نشان می‌دهد و با کوتاهی و محصول موی مناسب درست کردن این مدل مو آنقدر راحت است که می‌توانید خودتان آن را درست کنید. اندازه موهای بالا باید متوسط باشد یعنی تقریباً چیزی بین 7 تا 10 سانتی‌متر با بغل‌های مو که از پشت و کناره‌ها زیاد محو شده‌اند. سپس از کلی، روغن یا وکس حالت دهنده استفاده کنید تا موهای حالت‌دار خود را در قسمت جلو به صورت کج حالت دهید و باقی مو را نامرتب شانه کنید.

مدل موی آلمانی پر حجم با فرق کج

مدل موی لایه لایه و حالت‌دار

این ظاهری کلاسیک برای مردانی است که موهای بلند و حالت‌دار را ترجیح می‌دهند. این مدل برای درست و ثابت نگهداشتن راحت است و اگر تصمیم گرفته‌اید که بگذارید موهایتان بلند شود تا زمانی که موهایتان بلند می‌شود، این مدلی موقت و راحت برای شماست. ایده‌آلِ این مدل این است که موهایتان از پشت تا روی شانه بلند و لایه لایه باشد. تنها چیزی که احتیاج دارید روغن مو یا کلی است تا در حالی که موهایتان برای یک روز ثابت نگه می‌دارد، حلقه‌های مویتان را نیز جدا و متمایز کند.

مدل موی لایه لایه برای موهای حالت‌دار

مدل موی حجیم و زاویه‌دار با کمی محو شدگی در بغل‌ها

اگر موهای نازک و ظریفی دارید، این مدل موی جسورانه برای اضافه کردن حجم به موهای شما فوق‌العاده است. موهای قسمت جلو از هر جای دیگر ضخیم‌تر و بلندتر است و محو شدن بغل‎ها خیلی آهسته شروع و تنها تا بالای گوش‌ها ادامه دارد. همه چیزی که برای درست کردن این مدل زاویه‌دار نیاز دارید، روغن موی خوب یا کرم فر کننده مو (بستگی به نوع موهایتان دارد) و دو دقیقه زمان است تا تارهای موهایتان را دقیقاً همان جایی که می‌خواهید ثابت کنید.

مدل موی حجیم و محو شده از بغل

مدل موی بلند حالت‌دار با ریش

وصل کردن موی لایه‌ای متوسط تا بلند به ریش به راحتی یکی از پرطرفدارتین مدل‌های موی مردانه برای آقایانی است که موهایشان حالت‌دار است. مانند بیشتر مدل‌های لایه لایه، بلند و حالت‌دار اندازه موها باید تقریباً چیزی بین 7 تا 15 سانتی‌متر باشد و به صورت لایه لایه کوتاه شده باشد تا به آنها حجم، حالت و تمایز بدهد. از محصول موی مورد علاقه خود استفاده کنید تا در حالی که موهای قسمت جلو را از سمتی به سمت دیگر کج می‌کنید و پیچ و تابی آرام به آنها می‌دهید، به آنها مدل نیز بدهید. ریش کوتاه به راحتی با این مدل جور در می‌آید و ظاهری قدرتمند‌تر به شما می‌دهد.

وصل شدن موی لایه‌ای متوسط تا بلند به ریش

مدل کوتاه و ضخیم حالت‌دار در بالا با محو شدگی زیاد در بغل‌ها

مدل کوتاهی موی کوتاه همیشه برای مردان پرطرفدار است و بهترین قسمت آن این است که به راحتی می‌شود به آنها مدل داد. در واقع مهم‌ترین قسمت این مدل روی صندلی سالن زیبایی اتفاق می‌افتد، هنگامی که آرایشگر بغل‌های مو را از بالا به سمت پایین و تا پوست سر در کناره‌ها و پشت سر محو می‌کند. قسمت‌های بدون مو واقعاً موهای کوتاه و ضخیم حالت‌دار بالا را برجسته می‌کند. بیشتر شبیه مدل موی آلمانی، به نگهداری کمی احتیاح دارد و به راحتی درست می‌شود و تنها نیاز به کمی روغن موی مات یا کلی دارد.

مدل موی کوتاه و ضخیم برای موهای حالت‌دار

مدل چتری حالت‌دار و بهم ریخته با محو شدگی کم

مدل موی چتری در حال حاضر به روز است بنابراین اگر به دنبال این مدل بودید توجه کنید که محو شدگی در بغل‌ها جسورانه و مرتب است و نگهداری از آن راحت است. برای درست کردن چتری در خانه باید از محصول موی خوب برای تمام موهایتان استفاده کنید، از ریشه تا نوک. سپس موهای خود را به سمت جلو بکشید و بگذارید بهم ریخته و نامرتب بمانند تا ظاهرتان غیر رسمی و جذاب باشد. در ابنجا هدف داشتن ظاهری بی‌خیال و نامرتب است.

مدل موی چتری برای حالت‌دار

مدل موی متوسط، بهم ریخته و حالت‌دار

مدل مو با قد متوسط

مدل موی بلند و حالت‌دار با ریش کامل

مدل موی بلند با ریش برای آقایان

مدل موی بلند، حالت‌دار و موج‌دار

مدل موی موج‌دارو بلند

مدل موی حالت‌دار و فرق کج با بغل‌های بی‌مو 

فرق کج با ریش ضخیم برای موهای حالت دار

مدل آلمانی ضخیم در بالای سر با محو شدگی زیاد در بغل‌ها

مدل موی  آلمانی ضخیم در بالای سر با  محو کردن زیاد در بغل‌ها

مدل موی موج‌دار در بالای سر و محو شده نوار مانند 

مدل موی محو شده نوار مانند و موی موج‌دار در بالای سر

مدل موی حالت‌دار ضخیم رو به عقب 

مدل موی حالت‌دار ضخیم و شانه شده رو به عقب با ریش قدیمی

مدل موی چتری حالت‌دار با بغل‌های نوار مانند

مدل موی چتری با بغل‌های نوار مانند برای موهای حالت دار

مدل موی حالت‌دار به سمت عقب با محو شدگی زیاد

مدل موی شانه شده رو به عقب با محو شدگی زیاد

مدل موی حالت‌دار کوتاه با محو کردن زیاد

ریش کامل با مدل موی کوتاه و محو شدگی زیاد در بغل ها

مدل موی حالت‌دار دور کوتاه و کوتاهی از زیر

کوتاهی دورموها از بغل برای موهای حالت دار

مدل حالت‌دار طبیعی با محو شدگی زیاد

مدل موی حالت‌دار طبیعی

مدل محو شدگی کم با موهای حالت‌دار بالای سر 

مدل موی حالت دار شانه شده در بالا با ریش

مدل موهای فر ضخیم با محو شدگی کم

مدل موی فر ضخیم

مدل موی حالت‌دار بهم ریخته و حجیم در بالای سر 

مدل موی حجیم و نوار مانند کوتاه در بغل‌ها

بیشتر بخوانید: 15 مدل موی مردانه که با ریشِ محو جذابن!